PDA

Zobacz pełną wersję : Akcja "Konfetti na mecz z Lechem"



_Bart
19-08-2003, 23:49
W związku ze zbliżającym się meczem z Lechem organizujemy zbiórke konfetti na ten mecz. Konfetti będzie zbierane gdyż chcemy by była to zorganizowna akcja a nie tak jak na niektórych meczach że każdy sobie rzuca kiedy ma na to ochote. Do akcji tej chcemy zatrudnic jak największą ilość kibiców, dlatego jeśli moderatorzy z forum e-Legia F@ns Forum się zgodzą to oni na Swoim forum także zorganizują taką akcje.
W tym temacie niech wpiszą się osoby które chcą się włączyć do tej akcji. Konfetti będzie zbierane prawdopodobnie dzień przed meczem z Lechem czyli w czwartek 28.08 (dokładne info dostaną wszyscy którzy będą robić konfetti).

Konfetti najszybciej chyba sie wyrywa ręcznie. Pakujcie je albo do małych torebek albo w duże reklamówki a my to przepakujemy do mniejszych. To sie robi naprawde szybko i jeśli się wszyscy postarają to możne wyjśc tego bardzo dużo.

Mamy nadzieje że akcja przyniesie wymierny efekt i w ten sposób i My przyczynimy się do oprawy.

yusta
20-08-2003, 02:32
Mam mnóstwo gazet w chacie, więc już tnę '8

Adis
20-08-2003, 09:54
...

Sergii
20-08-2003, 10:33
Ok ja jestem gotów nigdy tego nie robiłem ale spróbuje . A może każdy by przyniósł trochę serpentyn ?

Grochów
20-08-2003, 10:42
Też cos tam wymące i namówie jeszcze kogoś do tego...
Zaatakujcie inne fora,żeby też zrobili taką akcje..:p

_Bart
20-08-2003, 11:06
A można by to bylo przyniesc w dniu meczu?? Bo bym sie do tego przylaczyl, tym bardziej, ze mam juz troche narwane tego. Ale nie bede jechl specjalni do W-wy zeby przywiesc confetti :hmm:


Wiadomo że Ci co nie są z Warszawy mogą to przywieźć w dniu meczu. Przjedzcie tylko wtedy odpowiednio wczesniej i konfetti znieście na dół do CyberFanów lub kogoś kto sie bedzie tym zajmował. Jedyna prosba do osób z poza Warszawy to rtaka żeby to jakoś popakowali w mniejsze torebki.

kamyk
20-08-2003, 15:36
pieknie pieknie na meczu z lechem ma byc zajebisty doping i wiele atrakcji, ciekawe ile w tym prawdy co wiem.....

Ultra LW
20-08-2003, 16:42
Ja osobiście polecam rwanie sposobem ręcznym. Nożyczkami ciełem już kilka razy i po dwóch godzinach nie byłem wstanie papierosa utrzymać w rękach. Chyba, że obkleicie sobie ręce plastrami a potem do dzieła!!!

szczepan
20-08-2003, 16:45
ponad 120 paczek z tego co wiem moi koledzy maja juz gotowe... wiec ciac... ciac zeby bylo jak najwiecej :D

Franz
20-08-2003, 17:41
ja sie raczej nie przyłącze, ale mam dla was rade. Podobno lepiej jest konfetti wycinać bo tagrane słabo lata. Wycininane trwa dłużej ale daje lepszy efekt. Decyzja należy do was.
pozdro

Ostry
20-08-2003, 18:31
Ja już mam około 20 torebek.Ja osobiście wolę ciąć nożyczkami,tnąc kilka stron z gazety naraz idzie mi to bardzo szybko.

Tuzin...
20-08-2003, 20:37
A najlepiej to lata trojkatne, tylko ze trudno sie takie wycina 8o
Oczywiscie ja tez sie przylaczam.

Toudi
21-08-2003, 00:15
Ja tne nożyczkami i jakoś jest dobrze ;) Na poprzedni mecz z Lechem ponad 60 torebek sam naciąłem...Teraz także przyłączam sie do akcji...

*PRZEMO*
21-08-2003, 08:49
Jak komus brakuje do konfetti gazet z chcecia oddam prze4glad sportowy '8 gdzie? mamy przyniesc te konfetti?i kiedy? dokladniej ;)

brevery
21-08-2003, 09:11
A ja z niszczarki ze 2 wory wezme:DTez fajnie wyglada...
Pzdr

Tytus
21-08-2003, 11:49
A kiedy chcecie je rzucac?? Na gwizdek ?? Bo ja z kumplami pewnie zrobimy z 10 toreb najmniej, ale sami je rozdamy. Bo zawsze jest tak ze jak rozdajecie ludziom te male torebki to i tak rzucaja kiedy im sie podoba.

Adiq
21-08-2003, 12:08
Rzucamy tylko i wyłączne na pierwszy gwizdek sędziego!

ems
21-08-2003, 12:14
kto nie rzuca, ten kapuje ;]

Adiq
21-08-2003, 12:36
Bo ja z kumplami pewnie zrobimy z 10 toreb najmniej, ale sami je rozdamy
:/


Bo zawsze jest tak ze jak rozdajecie ludziom te male torebki to i tak rzucaja kiedy im sie podoba.
:hmm:

To jest tego typu pierwsza akcja naszego forum.

zborek
21-08-2003, 17:40
Jasne, wchodzę w to i kumpli też namówie. Mam już nawet odłożoną stertę gazet.

Tytus
21-08-2003, 17:46
To jest tego typu pierwsza akcja naszego forum.
Chodzilo mi o Cyberfanow.

Tytus
21-08-2003, 17:52
A chodzi mi o to ze je sami rozdamy bo jak zauwazylem w poprzednim sezonie Wy (mysle Cyberfani) te torebki rozrzucacie dlugo przed meczem i znajduja sie klienci ktorzy je za wczesnie rzucaja, a my to robimy tak ze juz nie maja wyjscia i musza rzucic na gwizdek.

:szal:

Ps. Sory ze to troche brzydko stylistycznie :-)

d.a.r.o.
21-08-2003, 18:57
Konfetti to dobry pomysł, dodać to tego b. dużą liczbę serpentyn i efekt bedzie super. Za bardzo nie kumam jak chcecie to pozbierac, a pożniej rozdawać. Chyba lepiej żeby każdy ten kto przyniesie konfetti sam porozdawał je innym tuż przed gwizdkiem :zyleta:

Grochów
22-08-2003, 12:54
Konfetti to dobry pomysł, dodać to tego b. dużą liczbę serpentyn i efekt bedzie super. Za bardzo nie kumam jak chcecie to pozbierac, a pożniej rozdawać. Chyba lepiej żeby każdy ten kto przyniesie konfetti sam porozdawał je innym tuż przed gwizdkiem :zyleta:
Nie!!Niech zbierają!Tak bedzie lepiej...I przed samym meczem rozdadzą-proste...

_Bart
23-08-2003, 22:11
co tak mało chętnych :/

nie ukrywam że licze na wiecej chętnych osób do pomocy a w szczególności na stałych bywalców tego forum

DO ROBOTY 8)

Swierzy
24-08-2003, 13:27
Jak na tak wazny mecz to spodziewalem sie wiekszego odzewu. 8o
Przydaloby sie troche wiecej chetnych.
Mysle ze jak kazdy kto sie zglosi narwie chociaz jedna siatke to juz bedzie cos. Do tego jeszcze tylko trzeba dorzucic od ch*** ;) serpentyn i powinno byc dobrze.

Labec
24-08-2003, 23:24
No ja też tne.Mam już dwa pełne pudełak po butach(rozmiar :] )i myśle że jeszcze co najmiej drugie tyle to natne.

pijak
24-08-2003, 23:47
co tak mało chętnych :/

nie ukrywam że licze na wiecej chętnych osób do pomocy a w szczególności na stałych bywalców tego forum

DO ROBOTY 8)

ejże :) nie jest źle, po prostu ludzie czytaja ten temat, i zapierdalają ciąć, i nie odpisują :rotfl: . Ja dziś narwałem dla 15 osób w 2 godzinki, raczej wolę porwać, niż ciąć-jadę w ilość, tymczasem, do zobaczenia w piątek, jade się wozić po Olsztynie 8)

Zajacc
25-08-2003, 21:30
I ja sie zglaszam do ciecia... zrobie ile w mojej mocy... 8) ;)

marecki
25-08-2003, 23:54
Zbiorka konfetti odbedzie sie w czwartek o godzinie 18.00 przy sklepiku pod Kryta. Oby bylo tego duzo :)

pozdro.

*PRZEMO*
26-08-2003, 00:30
ja sie nie stawie raczej wiec wezme w plecak tyle ile zdaze udzwignac.. i rozdam na miejscu.. ;)

edddie
26-08-2003, 01:15
Kiedyś widziałem jak Sampdoria zrobiła wyjebiste PAPIEROWOWISKO:) a raczej PAPIEROWE SZALEŃSTWO:))))...pozwodzenia:)

edddie
26-08-2003, 01:45
nie pozwodzenia a powodzenia:))) sorry za wpadke i posta nie wnoszącego nic do waszej dyskusji

Zajacc
26-08-2003, 01:51
nie pozwodzenia a powodzenia:))) sorry za wpadke i posta nie wnoszącego nic do waszej dyskusji

W takim wypadku zamiast pisac nastepnego po prostu edytuj poprzedniego... ale spoko... witamy na forum :)

kamyk
26-08-2003, 14:16
ja wlasnie skonczylem ciac konffeti :) troszke juz tego mam! jutro nastepna porcia idzie do ciecia! a ja piatek to rozdam bo dopiero w dniu meczu bede w wawie wiadomo z jakich przyczyn!

_Bart
26-08-2003, 17:52
postarajcie sie przyniesc takze tyorebki z np. biedronki tylko nie te co sa przy kasach tylko te co leza przy pieczywie lub przy owocach (takie w rolkach)

Adis
26-08-2003, 19:54
...

*PRZEMO*
26-08-2003, 20:42
Ja narazie tne i tne.. mam juz z pol reklamowki takiej duzej.. i pakuje w male orebki zeby rozdac. mam zamiar jeszcze do pordukowac. ;)

Adis
26-08-2003, 20:53
...

*PRZEMO*
26-08-2003, 21:16
No to jeli w dniu meczu przynosze konfetti, to sam rozdaje czy niose do CF???

mysle ze mozesz sam rozdac i ni zawracac glowy CF ;)
ja przynajmniej mam zamiar tak zrobic.
a na derbach to pijak tez sam rozdwaal i bylo nie najgorzej ;)

_Bart
26-08-2003, 21:59
jeszcze jedna wazna sprawa:
Jak bedziecie rozdawac te torebki to mowcie ludziom zeby otorzyli je dopiero chwile przed rozpoczeciem meczu tak samo jak beda rozdawane torebki przez CF to jak torba wyladuje koło was to mowcie o tym (zeby nie bylo ze ktos se wyjmie a bedzie musiał np trzymac Wielka Flage albo coś)

_Bart
26-08-2003, 22:02
No to jeli w dniu meczu przynosze konfetti, to sam rozdaje czy niose do CF???

mysle ze mozesz sam rozdac i ni zawracac glowy CF ;)
ja przynajmniej mam zamiar tak zrobic.
a na derbach to pijak tez sam rozdwaal i bylo nie najgorzej ;)


a Ty Przemo jestes z Warszawy wiec moglbys przywieźć to konfetti w Czwartek :>

*PRZEMO*
26-08-2003, 23:29
No to jeli w dniu meczu przynosze konfetti, to sam rozdaje czy niose do CF???

mysle ze mozesz sam rozdac i ni zawracac glowy CF ;)
ja przynajmniej mam zamiar tak zrobic.
a na derbach to pijak tez sam rozdwaal i bylo nie najgorzej ;)


a Ty Przemo jestes z Warszawy wiec moglbys przywieźć to konfetti w Czwartek :>

niop racja moglbym ale wiecie zapenwne ze kolezanka przyjezdza do mnie to musze sie nia zajmowac (bedzie robic konfetti ze mna :buhaha: )
zeby dala mi spokoj na 2h zebym mogl isc na Lecha ;)
chyba zrozuiesz ;) ?

Kaba(L)
27-08-2003, 11:37
Okey Okey, ja też tne sobie konfetti. nie mieszkam pod stolicą. I równiez byłoby mi na rękę wnieść konfetti w dzień meczu.

Ale teraz zasadnicze pytanie.

+===> Czy nie będzie problemów z mniesieniem całej torby konfetti popakowanych w małe torebki? szczerzy bym się konkretnie wkurwił, gdyby mi je skonfiskowano <====+

Mini
27-08-2003, 11:40
a Ty Przemo jestes z Warszawy wiec moglbys przywieźć to konfetti w Czwartek :> a ja myślałem że z Gdyni 8)

_Bart
27-08-2003, 12:03
Okey Okey, ja też tne sobie konfetti. nie mieszkam pod stolicą. I równiez byłoby mi na rękę wnieść konfetti w dzień meczu.

Ale teraz zasadnicze pytanie.

+===> Czy nie będzie problemów z mniesieniem całej torby konfetti popakowanych w małe torebki? szczerzy bym się konkretnie wkurwił, gdyby mi je skonfiskowano <====+


nie powinno byc żadnego problemu

Tytus
27-08-2003, 13:48
A ja dzisiaj szalalem z kumplem po PW i buchnalem prawie caly naklad SEMESTRU z pod Samorzadu Studenckiego (caly napchany plecak) i zaraz zaczynam drzec.

Seba(L)
27-08-2003, 14:56
Ja mam juz całą reklamówke żulówke naciete i jeszcze natne , drugą przyniose wszystko na meczem i rozdam ludzią , bo jutro nie bede mógł sie stawić.Mysle ze przed meczem na dole tez ktos powinien zbierac to konfetii.A PRZEDE WSZYSTKIM ŻUCAMY RÓWNO Z GWIZDKIEM ,i dobrze zebyscie to przed meczem ogłosili.

Zajacc
27-08-2003, 15:27
Ja mam juz całą reklamówke żulówke naciete i jeszcze natne , drugą przyniose wszystko na meczem i rozdam ludzią , bo jutro nie bede mógł sie stawić.Mysle ze przed meczem na dole tez ktos powinien zbierac to konfetii.A PRZEDE WSZYSTKIM ŻUCAMY RÓWNO Z GWIZDKIEM ,i dobrze zebyscie to przed meczem ogłosili.

A moze znasz kogos kto bedzie oddawal konfetti? to moglbys mu podrzucic... nie martw sie z ogloszeniem problemow nie bedzie...

PS: nastepnym razem "rzucamy" pisz przez "rz" ;)

kamyk
27-08-2003, 16:17
dzis nastepna porcje konffeti naciolem az mnie rece bola:) nio i laduje odrazu je do mniejszych forkow! nio jutro nastepna porcja leci do ciecia! ja rozdam w dniu meczu na stadionie bo w czwartek mnie nie ma w wawie z wiadomych pzryczyn!

Zajacc
27-08-2003, 16:27
dzis nastepna porcje konffeti naciolem az mnie rece bola:) nio i laduje odrazu je do mniejszych forkow! nio jutro nastepna porcja leci do ciecia! ja rozdam w dniu meczu na stadionie bo w czwartek mnie nie ma w wawie z wiadomych pzryczyn!

Hmm nie jestem pewien czy dobrze mowie (pogadaj z CF w tej sprawie) ale czy nie lepszym wyjsciem byloby oddanie przed meczem konfetti do CF stojacych na dole Zylety.

PS: Ja na razie naciąłem 15 malych torebek :)

brevery
27-08-2003, 17:01
Bart musisz chyba przyjechac jakims transporterem!Bede miał na jutro 1000 (powtarzam 1000 a nie 100) torebek.To bedzie jakies 15-20 worków.Niewiem czy zostawiasz odrazu to konfetti w magazynie,ale jesli byłby problem z tak duza iloscia to daj znac na meila(triada4@wp.pl)lub gg 3705754
Pzdr Brevery

_Bart
27-08-2003, 17:09
Bart musisz chyba przyjechac jakims transporterem!Bede miał na jutro 1000 (powtarzam 1000 a nie 100) torebek.To bedzie jakies 15-20 worków.Niewiem czy zostawiasz odrazu to konfetti w magazynie,ale jesli byłby problem z tak duza iloscia to daj znac na meila(triada4@wp.pl)lub gg 3705754
Pzdr Brevery

problemu nie bedzie zadnego konfetti pójdzie do magazynku a Tobie beda należały sie słowa uznania :)

obys tylko Ty nie miał problemu z przywiezieniem tego

_Bart
27-08-2003, 17:11
dzis nastepna porcje konffeti naciolem az mnie rece bola:) nio i laduje odrazu je do mniejszych forkow! nio jutro nastepna porcja leci do ciecia! ja rozdam w dniu meczu na stadionie bo w czwartek mnie nie ma w wawie z wiadomych pzryczyn!


ludzie z poza Wawy są usprawiedliwieni i coś sie wykombinuje w piatek wiec nie macie sie co martwic

moscvitch14
27-08-2003, 17:39
Ja tez się przyłącze. Mam troche gazet w domu...

*PRZEMO*
27-08-2003, 22:49
Ja tez się przyłącze. Mam troche gazet w domu...
to rob rob ja juz wszstkie wprost pocielem i mam jedna wielka reklamowke.

*PRZEMO*
27-08-2003, 22:50
a Ty Przemo jestes z Warszawy wiec moglbys przywieźć to konfetti w Czwartek :> a ja myślałem że z Gdyni 8)
Mini z Gdyni to bylem kiedys 8)

Mazi
28-08-2003, 00:13
Ja też dorzucę swoje parenascie torebek - rozdam je oczywiście w dniu meczu :] .

Aha i proponuję ludziom , ktorzy będą rozdawać torebki na stadionie ,żeby rozdawali je na skrajnych sektorach Żylety , bo znając życie CF będą rzucać torebki na 3 środkowe sektory...

kamyk
28-08-2003, 15:07
ja TEZ pewnie bez tej akcijj bym poszedl na reke i bym nie ciol tego konffetii a tak sie zabralem za to i troszke nacielem tego :) 12 torebeczek! moze nie jest tow yynik imponujacy ale zawsze cos jest 12 osob zostanie zaopatrzonych :) pozdrawiam konffeciarzy:) hehe i do jutra poanowie o 20 zacznie sie piekny spektlak i w calej wraszawie bedzie nas slychac :)))

Ulthran
28-08-2003, 15:24
Dziś doniosłem swoje(i mojej rodzinki :) ) 25 torebek konfetti :)

Seba(L)
28-08-2003, 16:22
Ja bede mniał około 100 torebek , ale przyniose dopiero jutro na mecz.

czesiek
28-08-2003, 16:51
7 x PS + 5x Magazyn Sportowy + 1 reklama z marketu + środowa zawartość niszczarki jedzie niedługo na Łazienkowską.

P.S. Oczekuję, że takie akcje będą częstsze.

Grochów
28-08-2003, 21:06
Mam pytanko:
Jutro tez bedzie zbierane konfetti??Bo dzisiaj nie mogłem przynieść...:/

Adiq
28-08-2003, 23:45
Po dzisiejszym dniu mamy 9 worków konfetti.

Adiq
28-08-2003, 23:47
Mam pytanko:
Jutro tez bedzie zbierane konfetti??Bo dzisiaj nie mogłem przynieść...:/
Ewentualnie o 12 po południu pod wejściem na Krytą. Jeśli nie będziesz mógł się zjawić to konfetti rozdaj na własną rękę, najlepiej gdzieś na bocznych sektorach...

_Bart
29-08-2003, 01:16
Mozlwie ze jutro przed meczem ktos bedzie zbierał przy wejsciu pod górke na Żylete wiec najwyzej tam dawac a jak nie to sami rozdac na skrajnych sektorach. (tylko ze jak ktos bedzie zbierał to do godziny 19)
Tylko popakowane musi juz byc w mniejsze torebki.

Tuzin...
29-08-2003, 01:26
Bede mial 60 serpentyn nie bedzie problemu z wniesieniem?

_Bart
29-08-2003, 01:36
nie powinno byc mow ze to dla CF powinno sie wniesc a moze mozesz przywiezc je o 12 pod kasy :> a jak sie nie da wniesc to rozdaj ludziom przed kasami niech se wsadza gdzies :)

Tuzin...
29-08-2003, 01:44
Eeeee o 12 to ja jeszcze spie :rotfl: Ale zobacze :>

_Bart
29-08-2003, 09:19
gdyvby ci jednak skonfiskowali rolki to podejdz do kogs na dole żźylety najlepiej z CF i powiedz to pewnei da sie odzyskac

_Bart
29-08-2003, 23:17
Pieknie dziekujemy wszystkim którzy przyczynili sie do akcji. Wyszło zajebiascie !!!

Kawa
29-08-2003, 23:58
Razem z trzema kumplami przyniesliśmy 4 siaty konffettki. na Wisłe bedzie jeszcze wiecej.

_Bart
30-08-2003, 00:48
http://www.legialive.pl/photos4/04lech1_f21.jpg

Mazi
30-08-2003, 11:01
Mam filmik z Żylety , jak na gwizdek kibole rzucają konfetti :) .

Adiq
30-08-2003, 11:16
Mam filmik z Żylety , jak na gwizdek kibole rzucają konfetti :) .
A jak można go dostać? :)

Tytus
30-08-2003, 14:45
Pieknie dziekujemy wszystkim którzy przyczynili sie do akcji. Wyszło zajebiascie !!!
Bylo zajebiscie, ale byloby jeszcze lepiej jakby nie te glaby co rzucaly na wejscie pilkarzy :fu:

_Bart
30-08-2003, 14:57
Prosze o odklejenie tematu a juz mozecie szykowac sie do Akcji: konfetti i serpentyny na Wisłe !!!

_Bart
30-08-2003, 15:36
filmik z konfetti

http://legia.net/multi/03legialech04.zip

Labec
31-08-2003, 17:36
Czy ta kacja bedzie kontynuowana ?A dokładniej czy przed meczem z Wisłą też będzie zbierane konfeti?

_Bart
31-08-2003, 17:38
TAK

Juz mozecie zacząc ciąć konfetti na Wisełke. Akcja zostanie ogłoszona na początku tygodnia.