PDA

Zobacz pełną wersję : Sztuka czy wandalizm?



Aureliusz
16-08-2003, 15:42
W Bełchatowie 2003 rozpoczął się Międzynarodowy Festiwal Graffiti "Meeting of Styles". Do Bełchatowa zjechali najlepsi grafficiarze z Polski i kilku krajów ze świata.

Miłośnicy graffiti mogą malować na specjalnie dla nich przygotowanych płytach kartonowo-gipsowych i murze kościoła na co podobno oficjalną zgodę wyraził tamtejszy proboszcz.
Źódło: Onet.pl

dyha
16-08-2003, 17:28
O takim samym temacie pisałem felieton na J.Polski :D i dostałem 5+ :D Dla mnie to jest sztuka , którą w miare możliwości staram sie uprawiać ... i powiększać grono ....

Kiju
16-08-2003, 17:59
Mi grafiti nie przeszkadza dopoki nie jest malowane na zabytkach,odnowionych kamienicach itp.

rkwa
16-08-2003, 22:28
Mi grafiti nie przeszkadza dopoki nie jest malowane na zabytkach,odnowionych kamienicach itp.

swiete slowa-graffiti jest sztuka jak jest w odpowiednim miejscu.

szczepan
16-08-2003, 23:21
W Bełchatowie 2003 rozpoczął się Międzynarodowy Festiwal Graffiti "Meeting of Styles". Do Bełchatowa zjechali najlepsi grafficiarze z Polski i kilku krajów ze świata.

Miłośnicy graffiti mogą malować na specjalnie dla nich przygotowanych płytach kartonowo-gipsowych i murze kościoła na co podobno oficjalną zgodę wyraził tamtejszy proboszcz.
Źódło: Onet.pl

chyba to troche stare jest bo MOS juz sie zakonczyl...

dyha
16-08-2003, 23:51
W Bełchatowie 2003 rozpoczął się Międzynarodowy Festiwal Graffiti "Meeting of Styles". Do Bełchatowa zjechali najlepsi grafficiarze z Polski i kilku krajów ze świata.

Miłośnicy graffiti mogą malować na specjalnie dla nich przygotowanych płytach kartonowo-gipsowych i murze kościoła na co podobno oficjalną zgodę wyraził tamtejszy proboszcz.
Źódło: Onet.pl

chyba to troche stare jest bo MOS juz sie zakonczyl...

No ja myślałem że ten temat był założony pod moją nieobecność :D , a MOS był chyba z 1,5 - 2 tygodnie temu :)

szczepan
17-08-2003, 00:21
na gorze nad postami masz ich daty :P

rkwa
17-08-2003, 00:59
na gorze nad postami masz ich daty :P

hehe ja to jakos prawie nigdy nie wiem ktory 'dzis jest.

a apropo's tematu wie ktos moze czy zrobili w koncu ta ludke na wielkosc calego bloku w lodzi?moze Kiju?

pozdro.

szczepan
17-08-2003, 01:01
chyba takbo zdjecia widzialem... a moze cos mi sie myli?

rkwa
17-08-2003, 01:09
chyba takbo zdjecia widzialem... a moze cos mi sie myli?

ja foty tylko widzialem jak kontury tylko byly a potem byla jakas lewa opcja ze sponsorem czy cos/oni to robili 100% legalnie za hajs sponsopa/i wlasnie nie wiem czy w koncu to skonczyli.

szczepan
17-08-2003, 01:13
chyba takbo zdjecia widzialem... a moze cos mi sie myli?

ja foty tylko widzialem jak kontury tylko byly a potem byla jakas lewa opcja ze sponsorem czy cos/oni to robili 100% legalnie za hajs sponsopa/i wlasnie nie wiem czy w koncu to skonczyli.

a to ja o tym nie wiedzialem...


a co do glownego tematu... to jezeli mowimy o prawdziwym graffiti to napewno sztuka...

szczepan
17-08-2003, 01:15
to znalazlem na www.gazeta.pl:

"Gigantyczne graffiti (2001-08-20)
Udało się! Największe malowidło graffiti jednak powstanie. Łódzka firma budowlana ustawiła już rusztowania i przygotowuje ścianę dla grafficiarzy."

rkwa
17-08-2003, 01:54
to znalazlem na www.gazeta.pl:

"Gigantyczne graffiti (2001-08-20)
Udało się! Największe malowidło graffiti jednak powstanie. Łódzka firma budowlana ustawiła już rusztowania i przygotowuje ścianę dla grafficiarzy."

no wlasnie-byly juz rusztowania,byly kontury i wszystko w miejscu stanelo/artykul jest z 2001r/-ciekawe czy potem cos sie ruszylo.
poczekamy na Kija to pewnie napisze co i jak.

pozdro.

szczepan
17-08-2003, 11:43
to znalazlem na www.gazeta.pl:

"Gigantyczne graffiti (2001-08-20)
Udało się! Największe malowidło graffiti jednak powstanie. Łódzka firma budowlana ustawiła już rusztowania i przygotowuje ścianę dla grafficiarzy."

no wlasnie-byly juz rusztowania,byly kontury i wszystko w miejscu stanelo/artykul jest z 2001r/-ciekawe czy potem cos sie ruszylo.
poczekamy na Kija to pewnie napisze co i jak.

pozdro.

tylko ze Kiju nie jest z Lodzi jezeli pamiec mnie nie myli... juz predzej poczekaj na Krzpacia...

MaxyM
17-08-2003, 11:48
tylko ze Kiju nie jest z Lodzi jezeli pamiec mnie nie myli... juz predzej poczekaj na Krzpacia...

:buhaha:

szczepan
17-08-2003, 12:09
tylko ze Kiju nie jest z Lodzi jezeli pamiec mnie nie myli... juz predzej poczekaj na Krzpacia...

:buhaha:

a ja wiem jak to sie odmienia :P