PDA

Zobacz pełną wersję : Instalować sobie ziomy...



MaxyM
15-08-2003, 14:57
Słyszeliście o nowym wirusie... Jak tak, to macie linka do łatki, która powstrzyma wariata...


http://download.microsoft.com/download/0/3/2/03201ef2-b9f9-4f0d-9051-7c951522fc58/WindowsXP-KB823980-x86-PLK.exe

Adiq
15-08-2003, 15:00
Słyszeliście o nowym wirusie... Jak tak, to macie linka do łatki, która powstrzyma wariata...


http://download.microsoft.com/download/0/3/2/03201ef2-b9f9-4f0d-9051-7c951522fc58/WindowsXP-KB823980-x86-PLK.exe
Nie słyszeliśmy... o co chodzi? :hmm: To dotyczy tylko Win XP?

rkwa
15-08-2003, 15:09
to jest to co w stanach szaleje i blokuje dostep do netu?gdzie to wklejc?
ja uzywam mks-vira online-on ma codziennie/co 2 dni aktualizacje-polecam!

http://skaner.mks.com.pl/skaner.html

pozdro.

szczepan
15-08-2003, 15:21
ja mam 98 :P

MaxyM
15-08-2003, 15:31
Nie tylko w stanach, Już trzech moich znajomych miało ********* od środy...

MaxyM
15-08-2003, 15:32
Tak, tylko XP-ki, NT i 2000

Luqas
15-08-2003, 15:38
Też o nim słyszałem,
virus nazywa się Blast i (ponoć) powoduje automatyczne restartowanie kompa, nawet w najmniej oczekiwanym momencie.
Wykorzystuje on dziury w WinXP.
Na szczęście mam 98 :P

Adiq
15-08-2003, 15:39
Też o nim słyszałem,
virus nazywa się Blast i (ponoć) powoduje automatyczne restartowanie kompa, nawet w najmniej oczekiwanym momencie.
Wykorzystuje on dziury w WinXP.
Na szczęście mam 98 :P
Ufff... ja też mam 98 więc nie groźne mi to. :] Czy pełną wersję MKS Vira można ściągnąć gdzieś z netu?

rkwa
15-08-2003, 16:20
nie musisz sciagac calej wersji tylko kilka modulow z tej strony co podalem wyzej-dla mnie to najlepszy antyvir.

a tu jest mks do sciagniecia ale juz nie ma aktualizacji-

www.thebestprograms.tk

pozdro.

emde
15-08-2003, 16:42
Słyszeliście o nowym wirusie... Jak tak, to macie linka do łatki, która powstrzyma wariata...


http://download.microsoft.com/download/0/3/2/03201ef2-b9f9-4f0d-9051-7c951522fc58/WindowsXP-KB823980-x86-PLK.exe

kurw.a ja nie moge tego zainstalowac! jakis blad mi wyskakuje, co jest

rkwa
15-08-2003, 17:01
tez mi na poczatku blad wyskakiwal-sprobuj wszystko inne pozamykac.

pozdro.

MaxyM
15-08-2003, 17:32
Mi zainstalowało się bez najmniejszych problemów... Radze to instalować... Bo wirus jest strasznie upierdliwy, choć nie niszczy danych.

szczepan
15-08-2003, 17:57
a mowia ze postep (w tym wypadku nastepne wersje Winzgrozy) to krok w przyszlosc :P


a tak apropo robakow i takich innych to wlasnie na TVN leci "Roj" :pop:

yusta
15-08-2003, 19:20
Ja też mam 98 :) , moich znajomych z XP-ekami zaatakowało, niezły hardcore, restart co 3 minuty.
BTW jeżeli kogoś już przyatakowało to tu jest link do programu, który szybko skanuje system i gnide wywala:

http://www3.ca.com/Files/VirusInformationAndPrevention/ClnPoza.zip

Yankes
18-08-2003, 16:11
hey Yusta czy orientujesz sie w jakim czasie ten program powinien skonczyc prace, bo ja go odpalam a on nic nie robi choc jest. z gory dziekuje i pozdrawiam

yusta
18-08-2003, 20:07
hey Yusta czy orientujesz sie w jakim czasie ten program powinien skonczyc prace, bo ja go odpalam a on nic nie robi choc jest. z gory dziekuje i pozdrawiam

Nic nie widać ale on skanuje i jak znajdzie to od razu skasuje gnide. U mnie trwało to kilka minut i sam się zamknął, jak się zamknie to trzeba zresetowac kompa i zainstalować łatkę z linku, który podał MaxyM.

Yankes
18-08-2003, 23:55
oki dzieki bede probowal zdazyc zanim mi zamknie system.....narazie sie nie udaje!! caly czas walcze trzymajcie kciuki!!

Q_(L)
19-08-2003, 09:22
Słyszeliście o nowym wirusie... Jak tak, to macie linka do łatki, która powstrzyma wariata...

http://download.microsoft.com/download/0/3/2/03201ef2-b9f9-4f0d-9051-7c951522fc58/WindowsXP-KB823980-x86-PLK.exe

Słyszeliśmy 8- Żebyś wiedział co się działo w zeszłym tygodniu (w środę) u mnie w robocie - nastąpił atak i było "po pracy".

Beny
19-08-2003, 09:30
Słyszeliśmy 8- Żebyś wiedział co się działo w zeszłym tygodniu (w środę) u mnie w robocie - nastąpił atak i było "po pracy".

Cholera, a u mnie nic 8o , a przydałoby się małe zamieszanie pokazujące, że Informatycy nie są do końca wszechwładni... '8