PDA

Zobacz pełną wersję : ROTFL dnia



Adams_
07-08-2003, 12:30
http://info.onet.pl/781686,11,item.html

posluchajcie te nagrania koniecznie :rotfl:

Kempes
07-08-2003, 13:52
i to ma być osoba należąca do oficjalnej partii politycznej ?

:fu:

_Bart
07-08-2003, 13:59
http://info.onet.pl/781686,11,item.html

posluchajcie te nagrania koniecznie :rotfl:

o ja tej :rotfl:

ona jest napewno Polkom :> bo kurde jakiś taki rosyjski akcent miała nawet nie hanysowski

jahho
07-08-2003, 14:24
Rewelacja :) Przynajmniej Cyrk z Wiejskiej będzie miał wkoncu porządnego komika ...


I do tego jeszcze CIA :rotfl:

Raffi
07-08-2003, 14:49
Nie trzeba jechać daleko od Warszawy, żeby posłuchać sobie tekstów typu:
"Odcim, kobito" , "Nie lij tyla" "Wiela tego było?" ,
"Ty nyi wisz, jako to cieżko robota?" "A byndziesz stawioł - cały budynek, aby dach, czy taki blaszok?"

Wszystko zarejestrowane na Mazowszu '8
Język Polski AD 1850 :>

_Bart
07-08-2003, 14:53
Nie żebym obrżał tych ludzi ale w Praktikerze pracuje mój znajomy a wraz z nim ludzie zamieszkali na Mazowszu (po stronie Radzymina)
Tam w Praktikerza na porządku dziennym sa słowa:
wyjm przyjm wyciąg zaciąg wim rozumim pojszli itd

Adams_
07-08-2003, 15:08
Wybory sa lustrem spoleczenstwa.

marecki
07-08-2003, 16:21
8-

dobre ,dobre :buhaha:

co za kraj... 8o ehhhh

Mini
07-08-2003, 17:05
:buhaha: :buhaha: :buhaha: :buhaha: :buhaha:
a najgorsze jest to że w następnych wyborach te ćwoki zdobędą tyle głosów że rządzić bez nich nie będzie można. :box: i jeszcze :buhaha: Kali jeść Kali pić. ja pier :* co tu się ku :* wa wyrabia.



Słuchajcie,wam też przy odpowiedzi czasami wyświetla się Invalid Session???? :hmm:
no dzisiaj jak pisałem wrzucałem wywiad z Mario Piekario to mi wyskoczyło.ale tylko raz.i to pierwszy raz.

MaxyM
07-08-2003, 17:09
Dzisiaj widzialem bilbord Samoobrony: Zadzwon do CIA - Centrum Interwencji Afer... :rotfl:

chyba ***** na Leppera doniose.

Adams_
07-08-2003, 17:16
A co do wypowiedzi Adamsa do sie nie zgodzę! :oho:

why?

Mini
07-08-2003, 18:20
Dzisiaj widzialem bilbord Samoobrony: Zadzwon do CIA - Centrum Interwencji Afer... :rotfl:

radio wawa tam dzwoniło z donosem na siebie że rozdają milion złotych 8-

Nazgul
07-08-2003, 20:11
Jaki ROTFL? Ręce opadają normalnie. Ręce i gacie. Spierdalać stąd czym prędzej. Na Zanzibar albo do Nowej Gwinei. Gdziekolwiek...

Nova
07-08-2003, 21:00
Spoko,spoko.Za rok ta pani podstawówkę skończy,za dwa maturka a magistra będzie mieć prędzej niż ja!I będzie git
8-

Raffi
07-08-2003, 21:01
Z takim nazwiskiem.... 8- Książe Jarema byłby dumny z potomka :help:

Nazgul
07-08-2003, 21:50
Z takim nazwiskiem.... 8- Książe Jarema byłby dumny z potomka :help:

Jeremi chyba. Jarema to byl Stępowski :)

MaxyM
07-08-2003, 22:30
Byla ciepla noc i korwiki w oczach, pojechala Beger na owsu z koniem lalala tralalal rartatatata

crolick
07-08-2003, 22:46
Nie trzeba jechać daleko od Warszawy, żeby posłuchać sobie tekstów typu:
"Odcim, kobito" , "Nie lij tyla" "Wiela tego było?" ,
"Ty nyi wisz, jako to cieżko robota?" "A byndziesz stawioł - cały budynek, aby dach, czy taki blaszok?"

Wszystko zarejestrowane na Mazowszu '8
Język Polski AD 1850 :>

ty sie niesmiej, ty wez posluchaj naszej mniejszosci narodowej, czyli slazakow - ty rozumiesz to?!

ja ledwo i to tak dzieki temu ze znam troszq neimiecki. gdybym nie znal jezyka goethego, to ni ch...a bym nie rozumial wlasnych rodakow 8-

Sharn
08-08-2003, 00:00
O matko, skąd ja mieszkam - spierdzielam do Pragi, wrócę jak się"uspokoi"... 8)

Raffi
08-08-2003, 00:07
Ja bardzo lubię akurat takie smaczki językowe.....o ile dana osoba jest w ogóle w stanie się wypowiedzieć oczywiście :]

Sharn
08-08-2003, 00:25
Bardziej bym się dogadał z Żulkiem z Wrocławia (niełatwe) niż z nią... 8)

pozdr. 8)

Kempes
08-08-2003, 00:53
:cf0: :mieciel: :cf2: :tra: :ml: :dz: :cf1: :cf0:

Sorry ale od dawna chciałem zobaczyć jakby to wyglądało mniej wiecej połączone '8

Raffi: a ode mnie jeszcze: http://forum.pogon.v.pl/smilies2/bat.gif http://forum.pogon.v.pl/smilies2/bat.gif do kompletu

Mini
08-08-2003, 07:01
Sorry ale od dawna chciałem zobaczyć jakby to wyglądało mniej wiecej połączone '8

pisząc posta masz przecież podgląd i tam możesz zobaczyc a potem skasować. :)

jahho
08-08-2003, 09:39
ty sie niesmiej, ty wez posluchaj naszej mniejszosci narodowej, czyli slazakow - ty rozumiesz to?!

ja ledwo i to tak dzieki temu ze znam troszq neimiecki. gdybym nie znal jezyka goethego, to ni ch...a bym nie rozumial wlasnych rodakow 8-

Nie przesadzaj. Jeżeli sie nie nawet nie zna niemiekiego to trzeba byc młotkiem żeby nie rozumiec Ślązaka. Chodzi mi o takiego "zwykłego" Ślązaka, niepowiem są wyjątki które naprawde ciężko zrozuimiec. Ale niestety gwara Śląska sie sypie i tych ludzi jest coraz to mniej :/




http://www.slonsk.de/Slonsk/gfk/Slonsk1.gif

Yankes
14-08-2003, 15:43
Jaki ROTFL? Ręce opadają normalnie. Ręce i gacie. Spierdalać stąd czym prędzej. Na Zanzibar albo do Nowej Gwinei. Gdziekolwiek...
andrzejku spokojnie.... nigdy nie jest tak zle by nie moglo byc gorzej

czesiek
14-08-2003, 19:12
Dzisiaj widzialem bilbord Samoobrony: Zadzwon do CIA - Centrum Interwencji Afer... :rotfl:


A żeby było śmiesznej, to taki biboard stoi przy wejściu na Żyletę. :/ A propo Samoobronowców w CIA (tym polskim), to Lepper na pytanie czy będzie tam informacja o pośle Łyżwińskim powiedział, że to uczciwy człowiek i na pewno nic o nim nie będzie. Ciekawe czy jest coś o Renatce - mojej ulubienicy? '8

http://www.se.com.pl/iso/stale/reportaz/2003.05.16/beger!.jpg :zakochany: :zakochany: :zakochany: :zakochany: :zakochany: