PDA

Zobacz pełną wersję : Darmowe wejściówki na stadion Poloni Warszawa-Co to oznacza?



Michal5421
02-04-2007, 17:01
Na gronie znalazłem ciekawy temat... Jakaś kobieta (kibic poloni) ma sporo wejscówek na kamienną. Napisała ze ma 300... ale moze miec więcej. Można zrobic jakis wjazd na nich. Niekoniecznie agresją, lecz wejsc z szalikami Legii na stadion ;p Ich mecz jest w tą sobotę.
Więcej tutaj: http://grono.net/forum/topic/1692246/0/
Chyba każdy ma z was grono...
Mówcie co o tym sądzicie bo ja juz tam się wpisałem jako kibic Korony. I cos tam moge juz załatwiac. A i prosba - Jesli chcecie cos napisac w tym temacie to pokasujcie foty, filmiki imiona z (L) czy cos takiego co oznacza ze jestescie Legionistami. Narazie i czekam na odzew z waszej strony. Dzieciaków, i kibiców z ITI prosiłbym o natychmiastowe zamknięcie okienka ;-)

PS: Temat jest jak najbardziej zgodny z regulaminem. Nie napisałem nic związanego z agresją. ;-)

Francuz_
02-04-2007, 17:14
:brawo: :brawo: :brawo:

Michal5421
02-04-2007, 17:24
Mówcie szybko czy mam załatwiac... Jak cos to ja pisze pod avatrem "ultraprotest.pl"

Pan Artysta
02-04-2007, 17:29
popłosze 458 sztuk :chytry:

Kawa
02-04-2007, 17:30
Mówcie szybko czy mam załatwiac... Jak cos to ja pisze pod avatrem "ultraprotest.pl"
zią jak juz takie prowokacje robisz to skasuj sobie grono warszawskiego gimnazujm :klnie:

Michal5421
02-04-2007, 17:33
Mówcie szybko czy mam załatwiac... Jak cos to ja pisze pod avatrem "ultraprotest.pl"
zią jak juz takie prowokacje robisz to skasuj sobie grono warszawskiego gimnazujm :klnie: Ja do zadnego grona nie naleze... (?) Chyba ze jakąs napinke chce mi sie zrobic...

Edit: Dzieki, ze mi to powiedziałes. To grono jest beznadziejne popatrze tylko co się dzieje na jakims gronie to odrazu dodaje mnie... Ehhh Wielkie dzieki za zwrócenie uwagi. :wstyd:

Pan Artysta
02-04-2007, 17:43
kolega chce ci przekazać co byś się walił na cyce :hyhy:

Michal5421
02-04-2007, 17:47
popłosze 458 sztuk :chytry: Na serio czy sobie jazdy robisz?!

Pan Artysta
02-04-2007, 17:49
popłosze 458 sztuk :chytry: Na serio czy sobie jazdy robisz?!

jazdy :O :kurde:

dawaj kurna 458 + 88 dla ludzi z Polfy :efoch:

Francuz_
02-04-2007, 17:55
88 dla ludzi z Polfy

:hmm:

Michal5421
02-04-2007, 18:09
88 dla ludzi z Polfy

:hmm: Już sam nie wiem czy robi sobie polewki czy nie...

Peace
02-04-2007, 18:14
Chyba każdy ma z was grono...
ja nie mam :placze:

Markotny
02-04-2007, 18:26
Nareszcie ktoś zaczął działać...


Wszyscy krytykanci niech wezmą na wstrzymanie. Najlepiej tylko napinać się na necie dl aWas, a chłopak dobrze rozkminił akcje i plus dla niego.






















:lol:

Fus
02-04-2007, 18:39
eh.prima aprilis był wczoraj.

Michal5421
02-04-2007, 18:44
eh.prima aprilis był wczoraj. Jaki pryma aprylis!!! Jest taka możliwosc to ją wykorzystajmy a nie bedziesz pierdzielił smuty!

Fus
02-04-2007, 18:52
*****,sorry pokuś !
ciśniemy !

Bastion
02-04-2007, 19:01
Sa jeszzce????????????????

Michal5421
02-04-2007, 19:16
Sa jeszzce???????????????? No są! Tylko nikt nie chce... Jak patrze na tym forum na wasze avatry w stylu "hools", "hooligans" to śmiac mi się chce... Ehhhh gdzie Ci huligani...

Pan Artysta
02-04-2007, 19:49
Sa jeszzce???????????????? No są! Tylko nikt nie chce... Jak patrze na tym forum na wasze avatry w stylu "hools", "hooligans" to śmiac mi się chce... Ehhhh gdzie Ci huligani...

dawaj te bilety i nie ******* zi88m

Michal5421
02-04-2007, 20:00
Sa jeszzce???????????????? No są! Tylko nikt nie chce... Jak patrze na tym forum na wasze avatry w stylu "hools", "hooligans" to śmiac mi się chce... Ehhhh gdzie Ci huligani...

dawaj te bilety i nie ******* zi88m
Ok ale coś mi sie wydaje ze walisz zajebistą scieme... Załatwie ci ale sam odbierzesz... Zobaczymy czy odbierzesz. Ile chcesz?

pusty
02-04-2007, 20:11
popłosze 458 sztuk :chytry: Na serio czy sobie jazdy robisz?!

jazdy :O :kurde:

dawaj kurna 458 + 88 dla ludzi z Polfy :efoch:

Dzięki, że pomyślałeś o innych FC z poza Warszawy :/




:ucieszony:

Pan Artysta
02-04-2007, 20:12
426+88=514 :hyhy:

i jaki własny odbiór :kurde:

Michal5421
02-04-2007, 20:19
426+88=514 :hyhy:

i jaki własny odbiór :kurde:
Mieszkasz w Warszawie. Więc nie ma zadnego problemu zebys od tej kibicki odebrał te bilety... Juz załatwiam...

Szyja
02-04-2007, 20:23
no właśnie? jaka jest pula przeznaczona dla FC spoza Warszawy?

edit. otrzymałem info że tysiącpińcetstoedziwińcet



:ucieka:

Pan Artysta
02-04-2007, 20:27
426+88=514 :hyhy:

i jaki własny odbiór :kurde:
Mieszkasz w Warszawie. Więc nie ma zadnego problemu zebys od tej kibicki odebrał te bilety... Juz załatwiam...

dawaj namiary gdzie i kiedy :chytry:

matx
02-04-2007, 20:40
I foty tej kibicki dawaj. :bejsbol:



:hyhy:

jasin
02-04-2007, 20:41
2 bilety dla FC z Hiszpanii (Atletico). Z fana bedziemy...





:lol:

Domino23
02-04-2007, 21:02
Artysta odstapisz pare sztuk? :chytry:

Smetny
02-04-2007, 21:07
I foty tej kibicki dawaj. :bejsbol:

zajrzalbys chociaz do linka co nam tu zapodano 8)
http://img236.imageshack.us/img236/1044/pannazkspjg2.th.jpg (http://img236.imageshack.us/my.php?image=pannazkspjg2.jpg)

matx
02-04-2007, 21:12
I foty tej kibicki dawaj. :bejsbol:

zajrzalbys chociaz do linka co nam tu zapodano 8)

Sluszna uwaga. W każdym bądź razie dzięki. :hyhy:

Michal5421
02-04-2007, 21:49
Ok :oczko: Teraz pozostało tylko czekac na jej odpowiedz...