PDA

Zobacz pełną wersję : Proponuje zgodę Legia_Świt...



Mateush
31-07-2003, 21:23
Dużo kibiców Świtu lubi Legię i odwrotnie więc możnaby wpuścić ich na sektor razem z nami skandując na przemian. ;)

szczepan
31-07-2003, 21:25
1)napewno nie my o tym decydujemy...
2)wielu kibicow Switu z tego co wiem jezdzi na Legie i nic sie nie dziej dopinguja stolecznych
3)wiem tez ze kibice (L) czasem wybieraja sie do Nowego Dworu pomagac...

4)o co wogole chodzi??

Adiq
31-07-2003, 21:25
Dużo kibiców Świtu lubi Legię i odwrotnie więc możnaby wpuścić ich na sektor razem z nami skandując na przemian. ;)
Umowa stoi! :rotfl: :rotfl: :buhaha: :buhaha:

_Bart
31-07-2003, 21:40
Dużo kibiców Świtu lubi Legię i odwrotnie więc możnaby wpuścić ich na sektor razem z nami skandując na przemian. ;)

Miszcz

tylko pytanko skandujemy "na przemian" troszke to by było bezsensu
moze lepiej raz krzykniemy My a później rykniecie Wy

ps.

a Świt lubie i cholernie sie ciesze ze bedziemy z nimi grali

szczepan
31-07-2003, 21:42
tylko pytanko skandujemy "na przemian" troszke to by było bezsensu
moze lepiej raz krzykniemy My a później rykniecie Wy

ale przeciez nie ma ICH jestesmy tylko MY chociaz tak naprawd jestsmy MY i ONI ale to wsumie i tak jestesmy MY :P




ps.

a Świt lubie i cholernie sie ciesze ze bedziemy z nimi grali

i bedzie fajny wyjazd :D

szczepan
31-07-2003, 21:43
aha no i poloni ama sie tam pokazac w duzej liczbie :D :rotfl: :oho: :>

Mateush
31-07-2003, 21:48
chodziło mi o to że wpuścimy ich na nasz sektor zeby nie bylo podziału a piłkarzy przywitamy brawami i założym koalicje antypolonijną.
I możemy im stadion wynająć jakby licencji nie mieli i piłkarzy z rezerw pożyczać.

Adiq
31-07-2003, 21:49
Dajcie spokój z tym tematem. Świt to FC Legii.

_Bart
31-07-2003, 21:52
Dajcie spokój z tym tematem. Świt to FC Legii.


co nie zmienia faktu że bedzie fajnie grać ze Świtem bliski wyjazd Swit - Polonia Polonia-Świt i mecze Świtu z Lechem Widzewem itd gdzie napewno niektórzy beda Świt wspomagać



9. kolejka (18 października):
Polonia Warszawa - Garbarnia czyli Świt

Adis
31-07-2003, 21:54
...

Adiq
31-07-2003, 21:55
Dajcie spokój z tym tematem. Świt to FC Legii.


co nie zmienia faktu że bedzie fajnie grać ze Świtem bliski wyjazd Swit - Polonia Polonia-Świt i mecze Świtu z Lechem Widzewem itd gdzie napewno niektórzy beda Świt wspomagać



9. kolejka (18 października):
Polonia Warszawa - Garbarnia czyli Świt
Tydzień po Polonii gramy z nimi my.

Ja liczyłem, że Świt wejdzie do 1 ligi, jak już znalazł się w 2.

Siekier
01-08-2003, 01:06
ja osobiście do Świtu nic nie mam ale jeżeli chodzi o tą zgode to chyba troche przesada (a może..) ale to nie na forum powiniśmy o tym decydować !

MaxyM
01-08-2003, 04:22
A dlaczego? Dlaczego znow pare osob ma decydwoawac kogo mamy lubic a kogo nie - ja tam Swit lubie i bede sie wbijal na mecze.. ciah!

ma(L)ek
01-08-2003, 10:00
A dlaczego? Dlaczego znow pare osob ma decydwoawac kogo mamy lubic a kogo nie - ja tam Swit lubie i bede sie wbijal na mecze.. ciah!
Ja też.........
W tym roku miałem jechać na pierwszy wyjazd.....
A Nowy Dwór jest tak blisko ;)

Michał89
01-08-2003, 11:46
A dlaczego? Dlaczego znow pare osob ma decydwoawac kogo mamy lubic a kogo nie - ja tam Swit lubie i bede sie wbijal na mecze.. ciah!
Ja też.........
W tym roku miałem jechać na pierwszy wyjazd.....
A Nowy Dwór jest tak blisko ;)
Ja mam bliżej do Nowego Dworu niz do Wawy...

Ultra LW
01-08-2003, 14:41
A pamietacie wyjazd w PP do Nowego Dworu pare ładnych lat temu?
Oj się działo na dworcu 8- :buhaha: ;) :box:

ma(L)ek
01-08-2003, 16:02
Co się działo bo ja jeszcze młody jestem.....
tzn mam 19 lat...ale......
;)

Adis
01-08-2003, 17:12
...

Mini
01-08-2003, 18:22
chodziło mi o to że wpuścimy ich na nasz sektor zeby nie bylo podziału a piłkarzy przywitamy brawami i założym koalicje antypolonijną.
I możemy im stadion wynająć jakby licencji nie mieli i piłkarzy z rezerw pożyczać.
:buhaha: :buhaha: :buhaha: :buhaha: :buhaha: :buhaha: :buhaha: zajebisty pomysł.... tylko mam nadzieję że nie doczeka realizacji.po **** nam to?

kamyk
01-08-2003, 19:12
nio zajebiscie jeden mecz wiecej na lazienkowskiej! do switu tez bedzie mozna czasm wpasc na ich meczyk pzreciesz nja beda grac na naszym stadionie! swit 1 liga!!!!!!!!

Ultra LW
03-08-2003, 15:13
A pamietacie wyjazd w PP do Nowego Dworu pare ładnych lat temu?
Oj się działo na dworcu 8- :buhaha: ;) :box:

Co sie takiego dzialo? ? ? ? To byl rok '98? A dokładnie- 14.10.98???

Powiem tak. Było bardzo ciekawie i gorąco, mimo tego, że temperatura była dość niska. :)

Adis
03-08-2003, 15:55
...

ma(L)ek
03-08-2003, 16:27
No no
prsimy oszczegóły;]

Raffi
03-08-2003, 17:26
ruhe