PDA

Zobacz pełn± wersję : Boba Feeeet Bet szaleja!!!!!!



Pan Artysta
18-01-2006, 22:09
Od: Boba Fett
Do: Pan Artysta
Wysłany: 18-01-06, 17:56
Temat: ;:
*****, będziesz fikał :hyhy: , to 8) tak ci przyjebię, że cię twa :chytry: matka nie pozna...

Pozdro n00b



:brawo: :brawo: :brawo:

zapraszam do żródła przed meczem :oczko:

Tuzin
18-01-2006, 22:12
Co do zrodla? Co do zrodla?! Moze to rozegrasz w 4 oczy a nie z kolegami za plecami?? :zly:

Maniek
18-01-2006, 22:12
fatt attack!

Pan Artysta
18-01-2006, 22:12
a i pozdro 600


zI± :hyhy:

naARka ziOOmy 8)


spAAtuŃki LEEccce zIoMMaLe :chytry:

PapPPPatki


ps:

ten temat nie zginie :efoch:

zuz
18-01-2006, 22:13
niech mi kto¶ wyja¶ni to 'n00b' :ucieka:

o reszte boje się pytać :oczko:

Porter
18-01-2006, 22:13
No i koniec imprezy.
A taki fajny temat był... :efoch:

Tuzin
18-01-2006, 22:14
n00b - osoba slabo znajaca sie na komputerach, od ang. newbie.

zuz
18-01-2006, 22:15
n00b - osoba slabo znajaca sie na komputerach, od ang. newbie.

dziękuje bardzo.

Pan Artysta
18-01-2006, 22:21
Co do zrodla? Co do zrodla?! Moze to rozegrasz w 4 oczy a nie z kolegami za plecami?? :zly:

a kto ci naGGadaŁ że kTo¶ taM bęDZie :zlosliwy: ----ciULu :efoch:

REaktOOra zaProszE PO :hyhy:

korniszon
18-01-2006, 22:25
Ty tu nie zmieniaj tematu... I się Reaktorem nie zasłaniaj (to dobre :hyhy: )

Masz za swoje...

:ucieka:


Ja, na szczę¶cie, Masta Boba nie wkurzałem i mam luz. O!

matx
18-01-2006, 22:25
cOOOOrF44444 :box:

Pan Artysta
18-01-2006, 22:27
pOOwieDZiałeem PO


nie pRZed :zlosliwy:



a moszę pSZed LepiEJJJ :hmm:

lomu-banita
18-01-2006, 22:28
Orzeszty :O




Wróci? :hmm:

Raffi
18-01-2006, 22:29
nie :]

PS Musztarda po obiedzie :zlosliwy:

Pan Artysta
18-01-2006, 22:31
aLeeee tEmaciCho dla ZiOOmalI zoSStaFF :modli: :modli: :modli:

:brawo:

korniszon
18-01-2006, 22:31
Artysta, ja Cię przeprzaszm, ale jak Ty tak piszesz, to ja nie wiem co znaczy "PO". Może chodzi o politykę, może to jak¶ skrót od "pozdro", a może to zwykłe "po", czyli "potem".

Jak już napisał w poprzednim temacie Legart: "szyfrem gadaj± skubańcy".

:efoch:

Pan Artysta
18-01-2006, 22:33
Po znaczYYY bO zIˇ :hyhy:

Damian-Ochota
18-01-2006, 22:41
co jest ***** ? :zdziwiony: wszyscy się najarali czy co ?

lomu-banita
18-01-2006, 22:41
RaFfi a blondwłosa maniurka z orzeszkiem w głóffce? :]

zuz
18-01-2006, 22:53
Artysta, ja Cię przeprzaszm, ale jak Ty tak piszesz, to ja nie wiem co znaczy "PO". Może chodzi o politykę, może to jak¶ skrót od "pozdro", a może to zwykłe "po", czyli "potem".

Jak już napisał w poprzednim temacie Legart: "szyfrem gadaj± skubańcy".

:efoch:
PO to zapewne chodzi o Przystosowanie Obronne 8)

Herman
18-01-2006, 23:19
n00b - osoba slabo znajaca sie na komputerach, od ang. newbie.

newbie - poczatkujacy w doslownym tlumaczeniu, noob zrodziło sie w grach komputerowych.

tak precyzujac.

kozer
18-01-2006, 23:22
n00b - osoba slabo znajaca sie na komputerach, od ang. newbie.

newbie - poczatkujacy w doslownym tlumaczeniu, noob zrodziło sie w grach komputerowych.

tak precyzujac.
pozdro n00b :hyhy:

Rohrau
18-01-2006, 23:29
n00b - osoba slabo znajaca sie na komputerach, od ang. newbie.

Gumas jest za malo net-chuliganski.
Gumas- wpadnij do zrodla pol godziny wczesniej to dostaniesz gratisowo:

http://img398.imageshack.us/img398/7379/hool2qa.jpg

Nie bedziesz jes n00b tylko k00m@ty na tyle by stanac z Boba twarza w twarz. :oczko:

NaRqa n00bY

Sokol
18-01-2006, 23:38
zwaliles!

policja to CHWDP!

Pan Artysta
19-01-2006, 07:30
[quote=Tuzin]
Gumas- wpadnij do zrodla pol godziny wczesniej to dostaniesz gratisowo:

Obrazek (http://img398.imageshack.us/img398/7379/hool2qa.jpg)



zamAwiaM teWo CzEEEgo¦ 100 sztuk :hyhy:

legart
19-01-2006, 07:33
Nieładnie priwy ujawniać :P

PS Daj znać jak się umówicie w Ľródle 8)

Pan Artysta
19-01-2006, 07:37
Nieładnie priwy ujawniać :P

PS Daj znać jak się umówicie w Ľródle 8)


ZiOOm ALe gdzIE Pozdro i WWiTka :zly:


a ŁacHa* ChCeSZSZ :hyhy:




*-koszulinka

wokulski
19-01-2006, 09:52
wIiTkA

Słyszeli¶cie że Boba Fett i wi(L)ku nawi±zali współpracę !!
efekt: http://rapidshare.de/files/9107959/grzesi0_-_resovia.mp3.html
Na bicie Boba na majku wi(L)ku 8) :hyhy:

pOzDrUfffKi zI±±±My

MK
19-01-2006, 10:45
BoShE, I SeE, że pShEhLaPaWe¶ se Artycha :kurde:

PoZdRoofki i papatki :hyhy:

Pan Artysta
19-01-2006, 10:56
BoShE, I SeE, że pShEhLaPaWe¶ se Artycha :kurde:

PoZdRoofki i papatki :hyhy:


eLˇ 8)

siDZĘ nA KwaDracie ZiOOm :hyhy:

Maniek
19-01-2006, 11:03
d¬iEń Jak CoDĽIeń, DzIaŁaM nA KffAdRaCiE i Na JeG0 oBff0DzIe...

SczAŁka Zi±±±±±±... MaCiE PoSdRoffieNiA od HeMp GrU... 8)

p00sdr0 Ci0tuNiE...

MałolaT_TS
19-01-2006, 11:14
ElLlO, eLlLo eLlLo yOoOoO! :hyhy:
OoOo kUrEwEcZkA!! :hyhy: :hyhy: :hyhy: :hyhy: :hyhy:
BzIdKo, BzIdKo, BzIdKo, StRaSzNiE ZaJeFaJnIe :hyhy: :hyhy: :hyhy: :hyhy:
ArTyStA JaK Ty sObIe tErAz pOrAdZiSz?? :hmm: :hmm: :hmm:
P0ZdR00000FfFfK1111 1 P4P44tTtKkK11111 :hyhy: :hyhy: :hyhy: :hyhy:

Michu
19-01-2006, 11:21
KtO nIe Sk@cZe TeN n!3 Z!oMaL jOł jOł jOŁ!

Raffi
19-01-2006, 13:14
zwaliles!

policja to CHWDP!
Rzekłbym nawet, że w oryginale było"policia to CHWDP" :hyhy:

Włóczykij
19-01-2006, 13:18
eJ Ter4z z3by byc Tr3ndY t00 TrZ3b4 Mi3C w aW4t4Rz3 cz4k4 N00rI54 :efoch:

Smetny
19-01-2006, 18:23
http://www.grapheine.com/bombaytv/playuk.php?id=556658

Rohrau
19-01-2006, 18:36
O kurde :ucieszony: . Smetny 100 ptk do ligi @ :hyhy:

Maniek
19-01-2006, 18:38
leże... :brawo:

Pan Artysta
19-01-2006, 19:56
:brawo:

arczi
19-01-2006, 20:06
aaaaaaaaaaaa... :hyhy:

Basbob
19-01-2006, 21:41
mistrz :brawo:

Tuzin
19-01-2006, 22:03
eJ Ter4z z3by byc Tr3ndY t00 TrZ3b4 Mi3C w aW4t4Rz3 cz4k4 N00rI54 :efoch:

NiePrAwDa ¬ˇˇˇ b0 TERaz KaZdY Elo muŻyn z osIeDlA mA czake kan :chytry:

Socios
19-01-2006, 22:42
n00b - osoba slabo znajaca sie na komputerach, od ang. newbie.

dziękuje bardzo.

Czekaj czekaj...
A czy pisz±c:

"Pozdro n00b"

Boba (pOOOStROoOoOo MiSzCzUnIu) chciał obrazić Pana A., czy też po prostu pozdrowił i się podpisał? :hmm:

yusta
19-01-2006, 23:42
Jakie te dzieci teraz agresywne s± 8)

korniszon
19-01-2006, 23:48
http://www.grapheine.com/bombaytv/playuk.php?id=556658 :lol:

Artycha, mówiłem żeby wyluzować. teraz będziesz miał do czynienia z kulturami takimi...takimi... ze hoho... *














*słyszałem ze oni moga sie przez tydzien (albo i dluzej) nie wyprozniac.

chociaż... dziki też człowiek...

Pan Artysta
20-01-2006, 06:51
Boba (pOOOStROoOoOo MiSzCzUnIu) chciał obrazić Pana A., czy też po prostu pozdrowił i się podpisał? :hmm:


:hmm: :hmm: :hmm:

SoOOCccioSS zI± maSZ ŁeP :oczko:

PoZZZddrO zIoom eee NoaB :chytry: