PDA

Zobacz pełną wersję : Pytanie!!!!!!



Pan Artysta
30-12-2005, 08:41
czy mógłbym dostać pozwoleństwo na moderowanie zakładów bukmacherskich-panujący tam burdel doprowadza mnie do kurwicy wewnętrznej


czekam na pozytywne przyjęcie mojego wniosku

Pan Artysta

arczi
30-12-2005, 14:33
Dawac mu... dawac..



Bana! :hyhy:

Pan Artysta
30-12-2005, 14:34
Ciebie to **** interesi-mi chodzi tylko o bukmacherke-bo sam przyznasz że burdel tam koorfa kwadratuśny


ziom :hyhy:

arczi
30-12-2005, 15:41
Nie nadajesz sie ziomuś... Jestes za malo elastyczny i nie umiesz zdrabniac 8)

Łysolek
30-12-2005, 16:46
Własnie !!! Gumas palantunio :lol2:

Pan Artysta
30-12-2005, 16:57
:O

waruj :hyhy:

Łysolek
30-12-2005, 17:03
:cicho:

Pan Artysta
30-12-2005, 17:07
koOOrfA fA RozmyLiśTA :efoch:

Michu
31-12-2005, 10:34
koOOrfA fA RozmyLiśTA

CiIiIiI.... :cicho: TeLloLyStA nA foLuM :ucieka: :modli:

Luqas
04-03-2006, 08:45
Ja też mam pytanie.

Nie było mnie kilka dni na forum i - co zrozumiałe - nie wyświetlają mi się nieprzeczytane posty. Ale wczoraj wieczorem wybrałem opcje "Oznacz wszystkie fora jako przeczytane" i mimo dzisiejszych nowych postów, nie pokazuje mi ich jako nieprzeczytane? Czemu tak się dzieje? Może ta opcja została wyłączona? Czy tylko u mnie tak jest :roll:

Strzałek
04-03-2006, 08:51
Ja też mam pytanie.

Nie było mnie kilka dni na forum i - co zrozumiałe - nie wyświetlają mi się nieprzeczytane posty. Ale wczoraj wieczorem wybrałem opcje "Oznacz wszystkie fora jako przeczytane" i mimo dzisiejszych nowych postów, nie pokazuje mi ich jako nieprzeczytane? Czemu tak się dzieje? Może ta opcja została wyłączona? Czy tylko u mnie tak jest :roll:

oznacz wszystko jako przeczytane, wyloguj się i zaloguj jeszcze raz

PiotrekJaworzno
28-05-2006, 16:32
Czy mógł by mi ktos napisac czy mozna jeszcze kupic w sklepiku koszukle Legii ta zielona adidasa :chytry: bo nie widze jej tam a chialem sobie zamowic wyslkowo a jak sie zebralem to niema jej tam wystawionej :/ Pozdrowki :lz:

c_zary
28-05-2006, 17:38
Z tego co kajarze to w tym tygodniu chyba byla ale moge sie mylic bo w sumie to nie zwracalem na to uwagi :)

Dlatego najlepiej jak sam dowiesz sie u zrodla, nr tel. jest na stronie:

http://www.legia.pl/sklep.php

PiotrekJaworzno
28-05-2006, 21:14
Ooooo :hyhy: dzieki bardzo za ta stronke bo jej nie miałem :wstyd: Pozdrowki

c_zary
28-05-2006, 21:54
Nie ma za co :prosze:

Maryano
02-06-2006, 17:41
...

Peace
02-06-2006, 17:41
tak jest zawsze :cicho:

Maryano
02-06-2006, 17:58
Wszystko ok było !

sorry , lewak jestem jeśli chodzi o neta :wstyd:

legionista888
09-07-2006, 08:26
Mam pytanko odnosnie karnetow. Posiadam karnet na caly sezon 2006/2007. I ten karnet nie obowiązuje na mecze Pucharu Polski itp. Czy bilet na mecz Superpucharu, PP i Ligi Mistrzów bede mogł kupic w przedsprzedazy???

Szefoszap
09-07-2006, 12:06
Pan Artysta rzeczywiście nim jest :roll: Słuchaj troszke nie ładnie tak prosić i prosić Administrację o Moda itp. Jeżeli będzie potrzebna pomoc to będzie rekrutacja Moderatorów,pamiętaj ilość postów nie oznacza mądrości ussera.


legionista888 jeżeli na sezon to najprawdopodobniej będzie tylko na ligę,bo przecież jeżeli by była sytuacja,że Legia by zagrała w fazie grupowej LM i by trafiła na Barce to wiesz jak by bilety podrożały? Fanów by było dużo to trzeba podwyższyć,a poza tym goście to nie takie cienkie dupki 8) Wtedy to byś miał wielką promocję jak byś wykupił karnet-totalne wielkie zniżki.


Pozdrawiam Szefoszap :-

Flip
09-07-2006, 12:52
Pan Artysta rzeczywiście nim jest :roll: Słuchaj troszke nie ładnie tak prosić i prosić Administrację o Moda itp. Jeżeli będzie potrzebna pomoc to będzie rekrutacja Moderatorów,pamiętaj ilość postów nie oznacza mądrości ussera.




no Panie Artysto to bardzo nie ładnie nu nu nu :nie:


:lol: chłopaku dwoma postami poprawiłeś mi humor :lol2:

lomu-banita
09-07-2006, 12:57
Szefo masz racje-artysta sie wp... gdzie go nie proszą a powinien siedzieć na balkonie i uczyć się dziergania :brawo:

MaxyM
09-07-2006, 14:54
:O

Gutek
09-07-2006, 15:21
:O

Dobrze gada :hyhy:

mort
09-07-2006, 20:07
Brawo Szefoszap-od dawna czekałem aż ktoś powie temu Artyście kilka słów prawdy! :brawo: Tylko musisz uważać bo jak to przeczyta na pewno będzie cię tu oczerniał-pewnie powie,że masz ksywę Bobba Fett ziąąą.....

Ale przepraszam panie Szefoszapie-to ten karnet jest w końcu promocyjny czy nie?









:hyhy:

Bastion
10-07-2006, 09:02
W koncu terror Artysty zosta wstrzymany. Bijmy poklony Szefowi. :hyhy:

Pan Artysta
10-07-2006, 09:19
dałn :pociesza: :hihi: :gwiazda:

mOFMC
10-07-2006, 09:56
Ty to tylko wyzywac umiesz. Zero powaznych argumentow. Ile ty masz lat?
Wstyd!
:P


:cicho:

Pan Artysta
10-07-2006, 13:42
Ty to tylko wyzywac umiesz. Zero powaznych argumentow. Ile ty masz lat?
Wstyd!
:P


:cicho:

fyfnaście psze pana :hyhy:

Markotny
10-07-2006, 13:58
Pan Artysta rzeczywiście nim jest :roll: Słuchaj troszke nie ładnie tak prosić i prosić Administrację o Moda itp. Jeżeli będzie potrzebna pomoc to będzie rekrutacja Moderatorów,pamiętaj ilość postów nie oznacza mądrości ussera.


Yusta ma 2 konta :oczko:

mOFMC
10-07-2006, 14:42
Ty to tylko wyzywac umiesz. Zero powaznych argumentow. Ile ty masz lat?
Wstyd!
:P


:cicho:

fyfnaście psze pana :hyhy:

Do kąta!
Tylko najpierw Bilona zapytaj
:hyhy:

lomu-banita
10-07-2006, 14:44
Czepiasz się Bilona jakbyś był kimś a jesteś zerem!

mOFMC
10-07-2006, 14:50
Jak Ziobro :hyhy:
A Bilona to ja mam w portfelu :mf:

korniszon
10-07-2006, 14:54
Czepiasz się Bilona jakbyś był kimś a jesteś zerem!


ej, ale to się nie rymuje! :efoch:

lomu-banita
10-07-2006, 14:56
Czepiasz się Bilona jakbyś był kimś a jesteś zerem!


ej, ale to się nie rymuje! :efoch:


A to?: Korniszon cholero , ty jesteś jak zero. Elo :hyhy:

Markotny
10-07-2006, 15:06
I tak jestescie ciulowi w rymach...

http://siema.siema.patrz.pl/

Szefoszap
10-07-2006, 15:10
Tego pijaka już znam i on rządzi :hyhy: Wcześniej widziałem go na stronie pasjans.pl. Wymiata-nagrałem se żeby słuchać podczas podróży-tak trzymać :ucieszony:

MeLa
10-07-2006, 15:13
Lomu jest już po operacji to był mały epizod w jego karierze filmowej :hyhy: taka tam etiuda :ucieka:

lomu-banita
10-07-2006, 15:15
:kłaniasię:



Troche kaski wpadło na świnie i jaranie :ucieszony:

Markotny
10-07-2006, 15:29
Teraz zauważyłem, że to jednak Lomek jest, wkońcu ta czapeczka go zdradziła ;)


z tą myszką miki przesadziłeś :O

korniszon
10-07-2006, 15:42
Czepiasz się Bilona jakbyś był kimś a jesteś zerem!


ej, ale to się nie rymuje! :efoch:


A to?: Korniszon cholero , ty jesteś jak zero. Elo :hyhy:


lomek-sromek. Halo, halo.
uważam , że mogę już nagrywać płytę.

mOFMC
10-07-2006, 17:00
nabijacze :efoch:

Bastion
16-07-2006, 17:28
nabijacze :efoch:

kto????????

Nazgul
23-07-2006, 12:39
Pytanie: czy da się łączyć tematy? Np. "Temat motoryzacyjny" i "Jaki samochód" na HP?

Sharn
26-07-2006, 11:14
Pytanie: czy da się łączyć tematy? Np. "Temat motoryzacyjny" i "Jaki samochód" na HP?Pewnie moderator może. :hmm:

Bastion
26-07-2006, 11:45
Tez mysle ze moze.

Adam-oldboy
26-07-2006, 12:48
Bilona spytajcie 8)

Flip
26-07-2006, 15:59
eee on to *** wie na ten temat 8)

on to tylko się zna na Hwdp,Jwp,Pdk,Lomu,Kmwtw i wsio :oczko: