PDA

Zobacz pełną wersję : 14. kolejka ekstraklasy



Raffi
07-03-2005, 15:44
Wisła - GKS już w niedzielę?
W związku z bardzo prawdopodobnym przełożeniem terminu meczów 14. kolejki piłkarskiej ekstraklasy czynione są starania, by Wisła Kraków zainaugurowała ligowy sezon już w ten weekend na boisku przy ul. Reymonta, wyposażonym w podgrzewaną murawę. Przeciwnikiem Wisły byłby GKS Katowice.

Mecz Wisła - GKS został zaplanowany na 16. kolejkę, 2 kwietnia. Po zmianie terminów spotkanie Górnik Łęczna - Wisła Kraków zostałoby rozegrane właśnie w tym terminie. Polski Związek Piłki Nożnej jest zainteresowany taką zamianą meczów. Konieczne jest jednak uzyskanie zgody na takie rozwiązanie ze strony katowickiego klubu oraz od Polonii Warszawa (pierwotnie 2 kwietnia miała zagrać z Łęczną) i Lecha Poznań (teoretycznie miał grać 12 marca z GKS).

Jeżeli plan zmiany terminów spotkań się powiedzie, wówczas Wisła zmierzy się z GKS w niedzielę, prawdopodobnie o godzinie 15. Innym możliwym terminem, proponowanym m.in. przez Canal+ jest sobota, godzina 18.

cin
07-03-2005, 17:07
Nie ma szans, by w najbliższy weekend ekstraklasa wznowiła rozgrywki. Wyjątkiem są mecze Legia - Pogoń i Groclin - Polonia. O sprawie pisze Gazeta Wyborcza.

- Wszyscy chcą grać, ale co z tego? Dobrymi chęciami jest piekło wybrukowane, a boiska są zamarznięte - mówi szef Piłkarskiej Ligi Polskiej i prezes Górnika Zabrze Zbigniew Koźmiński

W środę ma dojść do spotkania przedstawicieli klubów ekstraklasy. Jeśli pogoda się nie zmieni, a wszystko wskazuje na to, że tak się nie stanie, wiosenna kolejka zostanie przełożona. - Żadnych szans nie ma na to, byśmy w sobotę zagrali w Płocku - mówił prezes Wisły Krzysztof Dmoszyński.
- Co z tego, że usuniemy kilkucentymetrową warstwę śniegu, skoro pod nią jest lód? Gdybyśmy chcieli go zerwać, musielibyśmy zrobić to razem z trawą. Identycznie jest w wielu miastach.

(...) II liga też oczywiście nie gra, ale ze znalezieniem terminów nie będzie kłopotu. Mam nadzieję, że druga kolejka, za dwa tygodnie, odbędzie się zgodnie z planem. Pocieszające jest jedynie to, że już niedługo jednym z wymogów, by dostać licencję, będzie podgrzewana płyta.

opłaca się czasem mieć podgrzewaną murawę 8)
tylko co się bedzie działo na trybunach w piątek :zly:

Krzpac
07-03-2005, 18:47
szkoda mi kibiców Arki.... tak się napracowali, a tu taki ****.......... ;|

Raffi
07-03-2005, 18:54
co będzie się działo? Znowu bedzie -7 stopni Celsjusza, ale tym razem śnieg będzie nie po, lecz za kolana....

Odbędą się trzy mecze: Legia - Pogoń, Wisła - GKS Katowice, Dyskobolia - Polonia. Reszta, a zapewne również mecze 3. i 4. ligi, została przełożona na 4. kwietnia

Raffi
12-03-2005, 11:23
Po wczorajszym zwycięstwie Legii z Pogonią, dziś i jutro kolejne 2 mecze:
Wisła Kraków - GKS Katowice 12 marca, 18:00 - przełożony z 16. kolejki
Dyskobolia Grodzisk Wielkopolski - Polonia Warszawa 13 marca, 16:00

kamyk
12-03-2005, 18:35
włąsnie mecz przerwali bo Kibice Wisly wywiesili jakies transparenty chyba na temat Cracovi ale juz zdejmuja je...

Iras
12-03-2005, 19:06
do przerwy Wisła-Gks 1:0 Bardzo Ładna bramka Zieńczuka, Wisła przeważa co chyba było do przewidzenia ;), Gks od czasu do czasu oddaje strzaly z dystansu, raz nawet mogli wyrownac gdyby murzyn dobrze w piłke trafił :chytry:

Ide z nadzieją na drugą połówke patrzeć :ucieka:

yusta
12-03-2005, 19:27
Cantoro wyjechal ze łba Andruszczakowi.
Sędzia pokazał obu po żółtej :/

DobryChłopak
12-03-2005, 19:31
Własnie powinno się kończyć. Jaki wynik?? Nadal 1:0?? Żeby wyrównali :modli:

yusta
12-03-2005, 19:39
Własnie powinno się kończyć. Jaki wynik?? Nadal 1:0?? Żeby wyrównali :modli:

1:0, nie żartuj że liczysz na jakąś stratę pkt przez Wisłę w tym meczu :zdziwiony:

DobryChłopak
12-03-2005, 19:42
Własnie powinno się kończyć. Jaki wynik?? Nadal 1:0?? Żeby wyrównali :modli:

1:0, nie żartuj że liczysz na jakąś stratę pkt przez Wisłę w tym meczu :zdziwiony:

W sumie to nie liczyłem. Ale jakąsś niespodziankę mogli by zrobić :hyhy: Mimo swych kłopotów.

Grzywa
12-03-2005, 23:17
włąsnie mecz przerwali bo Kibice Wisly wywiesili jakies transparenty chyba na temat Cracovi ale juz zdejmuja je...

Transprarenty tyczyły się wewnętrznej sytuacji w Krakowie

"Metal, Neo dwa pedały, co nawzajem się sprzedały"

I bodajże

"NA CRACOVIE PRZYGARNIĘCI, DO METALA - KONFIDENCI"

Oraz transparent

"RoMan to żydowski konfident"

Co się chyba niespodobało przedstawicielowi PZPN (bodajże że to jest antysemityzm) choć kompletnie nie rozumiem czemu :hmm: Jakby pisało "Roman to malezyjski tragaż" to też by kazali to ściągnąć bo to Antymalezjonizm...? :hyhy: :chytry:

Nasz rzecznik prasowy wydał oświadczenie:


Wisła: Transparenty nie były antysemickie
Po dzisiejszym meczu Wisła - GKS nasz klub piórem swojego rzecznika wydał oświadczenie. "Pragnę wyjaśnić iż transparenty wywieszone przez kibiców Wisły Kraków podczas dzisiejszego spotkania Wisła - GKS nie miały charakteru antysemickiego oraz nie odnosiły się do jakichkolwiek grup narodowych lub religijnych".

"Dwa z transparentów nawiązywały do dwóch aresztowanych kibiców konkurencyjnego krakowskiego klubu MKS Cracovia. Transparent trzeci (o treści "RoMan to żydowski konfident") był reakcją na publikacje krakowskiego dodatku Gazety Wyborczej (autorstwa red. Rafała Romanowskiego) opisujące kontrowersyjne vlepki kibicowskie "White Star Power". Oczywistym jest, że stwierdzenie "żydowski" jest wywodzącym się z wielopokoleniowej tradycji kibicowskiej tradycyjnym określeniem kibiców MKS Cracovia.

Przepraszamy wszystkich kibiców i sympatyków za przerwę w spotkaniu spowodowaną koniecznością usunięcia w/w transparentów na wniosek delegata PZPN.

Jerzy Jurczyński
rzecznik prasowy
Wisła Kraków SSA

U pasiaków na forum już się kotłuje chcą wysyłać listy do ambasady Izraelskiej z prośbą o interwencje :lol2: Oraz do Gazety Wyborczej i redaktora Wrony :oczko:

A oto zdjęcia z oprawy zapewne pare osób zainteresują z ciekawości to wkleje



http://www.skwk.strefa.pl/galeria/0405/dom/gks/19.jpg

http://www.skwk.strefa.pl/galeria/0405/dom/gks/21.jpg

http://www.skwk.strefa.pl/galeria/0405/dom/gks/26.jpg

http://www.skwk.strefa.pl/galeria/0405/dom/gks/31.jpg

http://www.skwk.strefa.pl/galeria/0405/dom/gks/32.jpg

http://www.skwk.strefa.pl/galeria/0405/dom/gks/33.jpg

Na pytania związane z Oprawą odpowie magister Mrówa bo mnie na meczu nie było :)

yusta
12-03-2005, 23:20
Wisła zagrała dość cienko. Słabo pomoc, słabo napadziory.
Na plus tylko boczni obrońcy i w sumie gdyby nie super strzał Zieńczuka to mogło być ciekawie.
Nabijaliśmy się z Szymkowiaka, a dzisiaj było widać, że Wisła straciła sporo na jego odejściu.

Włóczykij
12-03-2005, 23:21
To niech przychodzi i opowiada, bo chyba wam ten net do głowy za mocno uderzył :P,
albo ja czegoś nie rozumiem :hmm: :roll:


Nie powiem: strobo zawsze były zajebiste :)

Grzywa
12-03-2005, 23:32
HA spróbujcie coś teraz zrobić związanego z Komputerami to bedziecie Xeroboye 8) :zlosliwy: :oczko:

Endrju
12-03-2005, 23:42
Móglbys mi Grzywa wytlumaczyc o co chodzilo z "ultra explorer error" ? bo to wyglada niejako jakbyscie sami pokazali ze cos wam nie wyszlo w oprawie ... ale moze źle rozumiem przekaz tego...

Dodac jeszcze od siebie moge (czego nie wiadc na zdejciach) ze Wiślacy pod koniec pierwszej połówki "zrestartowali" oprawe transami "ctrl" "alt" "del"

Grzywa
12-03-2005, 23:58
Na pytania związane z Oprawą odpowie magister Mrówa bo mnie na meczu nie było :)

arczi
13-03-2005, 00:03
MrÓwa bedzie z tydzien teraz odpoczywal 8)
No.. Zaszaleli chlopaki.

żyła
13-03-2005, 00:06
co dokładnie jest napisane na tym niebieskim płótnie?

cin
13-03-2005, 00:15
jeżeli dobrze rozczytałem, to:

OPRAWA
SystemPZPN wykonał nieprawidłową operację w module terminarz, co spowodowało zawieszenie aplikacji.
Jeśli błąd będzie się powtarzał, daj misiowi liścia.
In Kraków cracovia fans //
not found

ale, ale...
poczekajmy na MrÓwe :P

Iras
13-03-2005, 00:31
Trzeba przyznać dosyć oryginalna oprawa :oczko:








Może Polonia im w następnej kolejce punkty urwie :chytry:

Smetny
13-03-2005, 00:50
Oprawa calkiem fajna, tylko ten transparent o Romanie nietrafiony- daliście mu materiał na kolejny artykuł o kibicach Wisły.

fenixpasy
13-03-2005, 01:26
"RoMan to żydowski konfident"
Znaleźli sobie kibice Wisly godnego rywala, który nawet muchy nie skrzywdzi, ehh, netowi hooligani.


Wisła: Transparenty nie były antysemickie
Po dzisiejszym meczu Wisła - GKS nasz klub piórem swojego rzecznika wydał oświadczenie. "Pragnę wyjaśnić iż transparenty wywieszone przez kibiców Wisły Kraków podczas dzisiejszego spotkania Wisła - GKS nie miały charakteru antysemickiego oraz nie odnosiły się do jakichkolwiek grup narodowych lub religijnych".

"Dwa z transparentów nawiązywały do dwóch aresztowanych kibiców konkurencyjnego krakowskiego klubu MKS Cracovia. Transparent trzeci (o treści "RoMan to żydowski konfident") był reakcją na publikacje krakowskiego dodatku Gazety Wyborczej (autorstwa red. Rafała Romanowskiego) opisujące kontrowersyjne vlepki kibicowskie "White Star Power". Oczywistym jest, że stwierdzenie "żydowski" jest wywodzącym się z wielopokoleniowej tradycji kibicowskiej tradycyjnym określeniem kibiców MKS Cracovia.

Przepraszamy wszystkich kibiców i sympatyków za przerwę w spotkaniu spowodowaną koniecznością usunięcia w/w transparentów na wniosek delegata PZPN.

Jerzy Jurczyński
rzecznik prasowy
Wisła Kraków SSA


Wypowiedź niejakiego Jurczyńskiego to żenada, zero kultury, taktu do najstarszego klubu w Polsce. Ale w sumie nie ma czemu się dziwić, psom puszczają nerwy, ich czas minął, papa pieski.

Kempes
13-03-2005, 01:46
Sorry ,ale gdzie tam jest ''brak kultury'' ?!

Pozatym cóż za ironia ... Pasy sami sie ochrzcili judenami ,ale jeśli ktoś do nich sie tak odniesie to podnoszą sie głosy o antysemityźmie - pojebane to wszystko.

fenixpasy
13-03-2005, 02:29
Kempas, czy ktos z naszego klubu powiedział oficjalnie kiedyś podobne stwierdzenie:
"Oczywistym jest, że stwierdzenie "ubecki" jest wywodzącym się z wielopokoleniowej tradycji kibicowskiej tradycyjnym określeniem kibiców GTS Wisła."
To jest dla mnie brak kultury i taktu, moze dla ciebie nie.

droho
13-03-2005, 02:43
Kempas, czy ktos z naszego klubu powiedział oficjalnie kiedyś podobne stwierdzenie:
"Oczywistym jest, że stwierdzenie "ubecki" jest wywodzącym się z wielopokoleniowej tradycji kibicowskiej tradycyjnym określeniem kibiców GTS Wisła."
To jest dla mnie brak kultury i taktu, moze dla ciebie nie.

Czy na Wiśle na jakiejś fladze widzisz słowa UB, ZOMO, GTS albo milicja?

Czy na Cracovii widzisz flagę (i nie tylko) ze słowem JUDE?

fenixpasy
13-03-2005, 09:36
Czy na Wiśle na jakiejś fladze widzisz słowa UB, ZOMO, GTS albo milicja?
teraz GTS nie widać, bo sie wstydzicie za przeszłosć, w ltach 70-90 tak.

Czy na Cracovii widzisz flagę (i nie tylko) ze słowem JUDE?
np. Jude Gang

Ale wiesz, ze w tym wszytskim o to nie chodzi, bo jak kibic Wisły nazwie mnie żydem to mnie rybka ( bo mnie to tak naparwdę wali- cóż przydomek:)), ale jak oficjalny przedtsawiciel klubu z drugiej strony błoń, mówi, że od pokoleń kibice MKS Cracovii są nazywani żydami to mnie szlag trafia.

Ps. To moja osttaia wypowiedź w tym temacie, co miałem do powiedzenia to powiedziałem.

Ps2.Więcej rozsądku życzę.

VASCO
13-03-2005, 10:37
Wracając do stylu gry Wisły to naprawdę napawa mnie optymizmem :chytry: Dwóch ważnych graczy już nie ma , kilku czeka tylko aż będą mogli wyjechać i nie za bardzo przykłada sie do obowiązków :oczko: Poza tym widać brak takiej ręki trenerskiej jak w poprzedniej rundzie. Jednym słowem "w góre serca"

Nazgul
13-03-2005, 12:04
A mnie to wcale nie cieszy.

Ja bym chciał żeby Legia zdobyła tytuł w walce z silną Wisłą a nie dlatego że Wisła się osłabiła...

Strzałek
13-03-2005, 13:33
a mnie to ani nie cieszy ani nie martwi. Szczerze to nie wiem co myśleć o Wiśle. Czy to że zagrali jak zagrali - a trzeba powiedzieć szczrze że nie zagrali dobrze - było powodem początku sezony i to że się jeszcze nie "rozegrali" czy poprostu słabej formy Wisły. Okaże sie to w następnych meczach. Narazie nie ma co prorokować :oczko:

MrÓwA_1906
13-03-2005, 14:21
dopiero wstalem ;)

opisze wam oprawe jaka ja to widzialem, potem ewentualne pytania...

1'Sektorówka (1200 cali ) +transparenty, na sektorówce nawiązanie to pzpn ze nam mecz przesuneli tresc : "
OPRAWA

Stystem PZPN wykonął nieprawidłową operacje w module terminarz, co spowodowało zawieszenie aplikacji.
Jeśli błąd będzie się powtarzał daj misowi liscia

in Kraków Cracovia Fans: // not found"

na boisku kilku kibiców z flagami na kijach

pozniej wywieszane sa 3 transaprenty na Cracovie

1."RoMan żydowski konfident"

2. "Metal, Neo dwa pedały co nawzajem się sprzedały"

3. "Na Cracovii przygarnieci to Metala konfidenci"

http://www.wislakrakow.com/pictures/mecze/20050312gks/mecz/40.jpg

http://www.wislakrakow.com/pictures/mecze/20050312gks/mecz/09.jpg

http://www.skwk.strefa.pl/galeria/0405/dom/gks/28.jpg

co sie nie spodobało sędziemu...

30' transparent Ultra explorer error i transparenty z charakterystycznym czerwonym iksem ;) znaczy sie nie po otwieraly :oczko:

44'59 tranasprenty ctrl + alt +del

http://wislafoto.freshsite.pl/gks/17.jpg

45'
Koszulka Wisły w asyscie transperentów "Zawsze Marzyłem o gorze (koszulka) w Wisle Kraków"
Na płocie pojawiają sie koszulki znanych europejskich klubów (Schalke, Parma, Partizan, MU, Arsenal) a nad nimi tranparenty m.in Wielke Stadiony, Rozgrywki LM...
Wszedzie dobrze ale w Wisle najlepiej ;)

60' stroboskopy na X + wulkany na koronie stadionu
http://www.wisla.krakow.pl/pages/fotos/gall_4475_039.jpg

80' napis Wisła z 2 kolorowych pochodni.....
kolor czerwony
http://www.skwk.strefa.pl/galeria/0405/dom/gks/37.jpg
kolor niebieski
http://wislafoto.freshsite.pl/gks/20.jpg

90'minuta achtungi

Raffi
13-03-2005, 16:19
Przyznam, że jestem w lekkim szoku patrząc na trybuny w Grodzisku :ucieka:
Naa początku myśałem, że im stadion zamknęli :hmm: Później okazało się, że poza młynem, ludzi można na trybunach policzyć bez trudu pojedynczo

Dyskobolia strzela gola, ale gol został zdobyty ręką.

EDIT: o, pamiętają o nas - jak miło :hyhy:

1-0

2-0 , Dyskobolia gra na stojaka, ale i tak robi co chce. Raczej w tym meczu nie stracą punktów...

wymych
13-03-2005, 16:58
Na trybunach tysiąc kibiców (tak podaje wyborcza) :kurde:

I raczej po meczu ......Po bramkach Vranjesa i Ślusarskiego Groclin prowadzi do przerwy z Polonią 2-0

yusta
13-03-2005, 17:02
Groclin wali na 2:0 a tu śpiew: Niepokonana, nasza Polonia kochana

:lol:

wymych
13-03-2005, 17:16
Groclin wali na 2:0 a tu śpiew: Niepokonana, nasza Polonia kochana

:lol:
Jak ich idole będą tak dalej grać to kibicom odechce się śpiewania.....3-0 po 49 minutach

yusta
13-03-2005, 17:18
Groclin wali na 2:0 a tu śpiew: Niepokonana, nasza Polonia kochana

:lol:
Jak ich idole będą tak dalej grać to kibicom odechce się śpiewania.....3-0 po 49 minutach

4:0 :hyhy:

Btw, nawet Gieksa wczoraj prezentowała się o niebo lepiej :roll:

Raffi
13-03-2005, 18:05
5-0, Dyskobolia będzie chyba jednak trudnym rywalem. Co do kibiców przyjezdnych - miło, że zapewnili nam bodaj 4 czy 5-krotnie darmową reklamę. :ucieszony:

Ciekawy będzie nasz mecz w GRodzisku

Nazgul
13-03-2005, 18:33
Mało ;)

MrÓwA_1906
13-03-2005, 20:36
Móglbys mi Grzywa wytlumaczyc o co chodzilo z "ultra explorer error" ? bo to wyglada niejako jakbyscie sami pokazali ze cos wam nie wyszlo w oprawie ... ale moze źle rozumiem przekaz tego...

Dodac jeszcze od siebie moge (czego nie wiadc na zdejciach) ze Wiślacy pod koniec pierwszej połówki "zrestartowali" oprawe transami "ctrl" "alt" "del"

Pierwsza połowa to "oprawa której nie ma" od blue screena, wlasnie przez te transparenty z niewyswietlonymi obrazkami i transaprentem ultra explorer error.
Poprostu taka idea-zakonczona w 44'59 resetem systemu ctrl + alt +del i przeszlismy to 'normalnej' oprawy

MrÓwA_1906
13-03-2005, 20:39
usuncie ten post, bo mi sie zdublował

calagan
13-03-2005, 20:52
Straszna wioche pokazali w Grodzisku kibice. Nie wiem, ktora to ekipa, bo Polonia czesto zagluszala miejscowych, ale tak, czy siak - na miejscu tych piesniarzy spalilbym sie ze wstydu. Spiewac na druzyne, z ktora sie obecnie nie gra, to jest dopiero popis. I to jeszcze tak czesto - zenada.

Kempes
13-03-2005, 21:39
Mrówa - rozumiem ,że explorer itp ( oprawa której nie ma ) to swego rodzaju bojkot czegoś - tak to odbieram - mam pytanie ... właściwie czym sie kierowaliście robiąc coś takiego ?!

Pytam z niewiedzy i ciekawości.

MrÓwA_1906
13-03-2005, 21:48
Mrówa - rozumiem ,że explorer itp ( oprawa której nie ma ) to swego rodzaju bojkot czegoś - tak to odbieram - mam pytanie ... właściwie czym sie kierowaliście robiąc coś takiego ?!

Pytam z niewiedzy i ciekawości.

czemu bojkot ;) tak wyszlo i oprawa byla taka a nie inna troche z "jajem"...(1 połowa)
Jedyne co mi przychodzi do głowy to okazało się ze mecz z GKSem jest za 5 dni a nie za 20-kilka

Ciekawosc to 1 stopien to piekła
:oczko:

Kempes
13-03-2005, 22:18
Lubie ryzyko 8)

pijak
13-03-2005, 23:47
Groclin wali na 2:0 a tu śpiew: Niepokonana, nasza Polonia kochana

:lol:
yy czepiasz sie :)
"mistrzem Polski..." chyba śpiewasz... ?
rozum że ich nie trawisz, sam fakt że nas pozdrawiali wystarcza za komentarz :>
btw. dobrze że teraz KSP przegrało ==> musza urwać pkty Wiśłe :D

VASCO
14-03-2005, 09:41
No pieśniarze z Polonii to naprawdę popis dali , ah te kompleksy. No a co do tych napisów to fajny pomysł, ja tam nic obraźliwego nie widziałem, zresztą jak wogóle można jeszcze obrazić Cracovię, oni nie egzystowaliby bez Wisły, połowa stadionu w antywiślackich flagach, połowa przyśpiewek na Wisłę. Podobnie jak w przypadku Polonii - kompleksy ......

Beny
14-03-2005, 09:59
Oglądałem Dyskobolię z Polonią i w szoku byłem, jak można mieć tak dziurawą obronę. Ale jakby to nie mój interes :P. Co do okrzyków, to wiecie... transmisja w C+, cała abonamentowa Polska ogląda, to trzeba się pokazać. :zlosliwy:

legart
14-03-2005, 10:03
Mnie się specjalnie nie podobały transy Wiślaków, ale to ich brocha. Bardziej ciekawi mnie jak Wisła zagra w następnych meczach. Wynik Polonii w Grodzisku wzruszający, chyba faktycznie mają większość obrońców kontuzjowanych. 8)

Bastion
14-03-2005, 11:32
Mnie się specjalnie nie podobały transy Wiślaków, ale to ich brocha. Bardziej ciekawi mnie jak Wisła zagra w następnych meczach. Wynik Polonii w Grodzisku wzruszający, chyba faktycznie mają większość obrońców kontuzjowanych. 8)

Mam to samo zdanie. Wisla jest oslabiona, i to widac. Polonia jest na dobrej drodze do II ligi :)

Mini
14-03-2005, 13:55
Mam to samo zdanie. Wisla jest oslabiona, i to widac. Polonia jest na dobrej drodze do II ligi :)

niestety spada tylko jedna ekipa i to bedzie GKS a druga gra w barażach i bliżej tam ma Odra niż Ksp, a szkoda :zlosliwy:

pusty
14-03-2005, 14:56
Wydaję mi się, że Odra się utrzyma. Zatrudnili Smude i z tego co wiem ściagnęli kilku piłkarzy :zlosliwy:

yusta
14-03-2005, 18:24
yy czepiasz sie :)
"mistrzem Polski..." chyba śpiewasz... ?


To nie jest, to samo według mnie.
Gdyby w 90 minucie Legia przegrywała 0:3 i zarzucono by: "Kto wygra mecz? ....",
to by była mniej więcej taka sama kiszka 8)

Calagan - o Legii w Grodzisku zdecydowanie nie mogli zapomnieć kibice Polonii. Pewnie wspomagała ich jakaś grupka przyjaciół, ale inicjatywa ich na bank.
Jak Groclin gra z inną ekipą to takich przebojów nie słychać, przynajmniej gdy mecz jest transmitowany.

yusta
14-03-2005, 18:25
Mam to samo zdanie. Wisla jest oslabiona, i to widac. Polonia jest na dobrej drodze do II ligi :)

niestety spada tylko jedna ekipa i to bedzie GKS a druga gra w barażach i bliżej tam ma Odra niż Ksp, a szkoda :zlosliwy:

Już niedługo :zlosliwy:
Między KSP a Lechem jest tylko 6 pkt różnicy. Dwa, trzy przerżnięte mecze przez Polonię i mogą zlecieć niziutko, tym bardziej że prezentują się fatalnie.

MrÓwA_1906
14-03-2005, 19:06
Abstrahujac od klimatow warszawskich

całkiem ładna liczba Polonii w Grodzisku, nie bylo ich wiecj nie z was w Poznaniu :oczko: :)

Jak dla mnie 145 osob to spore zaskoczenie... choc niby wyjazd na "zgode" 8)

VANAHAIM72
14-03-2005, 19:11
Mi oprawa Wisły się podobała - pokazali coś nowego; świeży pomysł, z jajem... Gra... No cóż, brakuje Szymkowiaka... I jeszcze ta próba "włożenia" Wiślaków w ryzy taktyczne wymyślone przez Liczkę - jakoś mi to nie pasuje do grających z fantazją i polotem piłkarzy TS-u. Pozytywnie zaskoczył mnie GKS: chłopaki włożyli w ten mecz mnóstwo ambicji, zaangażowania i sił. Umiejętności nie starczyło...
Groclin nie zachwycił. Niby 5 bramek, ale 4 strzelone Polonii, która nie walczyła (ochotę do gry stracili równo z pierwszą bramką). Jeśli mam oglądać (i słuchać - to co się działo w Grodzisku to żenada) takie widowiska z Polonią w roli głównej, to chyba lepiej będzie na żywo w np. III lidze... Może będzie im się chciało biegać...

yusta
14-03-2005, 20:10
Abstrahujac od klimatow warszawskich

całkiem ładna liczba Polonii w Grodzisku, nie bylo ich wiecej nie z was w Poznaniu :oczko: :)

Jak dla mnie 145 osob to spore zaskoczenie... choc niby wyjazd na "zgode" 8)

Musieli pojechać sporą paką, żeby się z tego pierdziszewia wytłumaczyć :lol3:

lomu-banita
15-03-2005, 22:57
Mnie się specjalnie nie podobały transy Wiślaków,

Mi sie tylko nie podobało "uhonorowanie" dziennikarzyny GW transparentem...dzięki temu zapewniliśmy mu wiele seksualnej radości :hmm:

legart
16-03-2005, 08:54
Mnie się specjalnie nie podobały transy Wiślaków,

Mi sie tylko nie podobało "uhonorowanie" dziennikarzyny GW transparentem...dzięki temu zapewniliśmy mu wiele seksualnej radości :hmm:

Sądząc po poniedziałkowej Wyborczej jego kolegom z redakcji też 8)

lomu-banita
16-03-2005, 10:29
Sądząc po poniedziałkowej Wyborczej jego kolegom z redakcji też 8)

Na szczęście nie czytałem :P Ale moge sobie wyobrazić tą gejowską orgie :kurde: Mam nadzieje że chociaż oni nie mieli mojego zdjęcia :ucieka:

Pesto
16-03-2005, 12:10
nie ma głupszego od klauna Romanowskiego.

nie trawię tego tchórzliwego szczura. pani Dulska to chyba jego babcia była.

Bastion
16-03-2005, 14:34
Rozbita Polonia

„Czarne koszule” nad przepaścią, a dzisiaj muszą grać z mistrzem Polski

Plaga kontuzji, zawirowania ws ztabie szkoleniowym, konflikt między niektórymi piłkarzami – jeśli Polonia szybko nie upora się z kłopotami, może stać się kandydatem do spadku.


W niedzielę „Czarne koszule” przegrały na wyjeździe z Groclinem 0:5. Niepokój budzi nie tylko wynik, ale przede wszystkim styl. Siódma drużyna tabeli okazała się tylko tłem dla solidnego rywala. Przypadek czy zapowiedź kryzysu? Chcemy wierzyć, że to pierwsze, ale informacje napływające z drużyny mówią co innego. Zespół jest podzielony – najogólniej mówiąc na młodszych i starszych. Pierwsi mają pretensję, że ci drudzy (zwłaszcza Dariusz Dźwigała) odgrywają w Polonii za dużą rolę.

Bronili trenera Gdy w styczniu właściciel klubu Jan Raniecki poinformował o zwolnieniu Jerzego Engela juniora, część drużyny wstawiła się za asystentem Marka Motyki i próbowała namówić szefa do zmiany decyzji. Bezskutecznie. Ich niepokój wzbudziło również odsunięcie od drużyny Jerzego Engela seniora. Dzisiaj ci zawodnicy leczą kontuzje (Szymanek, Łukasiewicz, Jarosiewicz) albo prezentują zadziwiająco słabą dyspozycję (Gołoś). A przecież właśnie od tego ostatniego w dużej mierze zależy gra Polonii. Jakby tego było mało, drużynę w tajemniczych okolicznościach opuszczają piłkarze. Jacek Kosmalski wrócił po tygodniu (mówił, że był zdezorientowany sytuacją w drużynie), Łukasz Jarosiewicz przebywa obecnie rodzinnej Ustce.

I jak wywnioskowaliśmy z niedawnej rozmowy, nie zamierza na razie wracać. Gdykilka tygodnitemuzamieściliśmy wypowiedź Wojciecha Szymanka, przewidującego kłopoty zespołu pozbawionego seniora i juniora, piłkarz musiał tłumaczyć się ze swoich słów przed zarządem klubu. Nic dziwnego, że zawodnicy nie chcą mówić oficjalnie. Szpital w drużynie Nie ulega wątpliwości, że przyczyną klęski w Grodzisku jest również plaga kontuzji. Oprócz Łukasiewicza Szymanka, trener Motyka nie może wystawić m.in. Bąka, Kluzka i Olszara. Co gorsza, najbliższe mecze zapowiadają się na wyjątkowo trudne.

Dzisiaj o godz. 18 poloniści zagrają w Krakowie pierwsze spotkanie 1/8 finału Pucharu Polski zWisłą. W niedzielę podejmą mistrza Polski u siebie (w ekstraklasie), a za tydzień pojadą do Łęcznej na arcyważny, ligowy mecz z Górnikiem. Jan Raniecki twierdzi, że drużynie nie grozi poważny rozłam i widmo degradacji.Oby miał rację, bo w przeciwnym razie rywale, walczący o uniknięcie barażu (zagra w nim 13. zespółw tabeli), będą zacierać ręce.




A mialo byc tak pieknie. Abramowicz mial byc, holendrzy mieli byc. Wywiady mialy byc. 8)

Włóczykij
16-03-2005, 14:38
A mialo byc tak pieknie. Abramowicz mial byc, holendrzy mieli byc. Wywiady mialy byc. 8)

Bo marzyć zawsze wolno :zlosliwy:

...o II lidze :modli: