PDA

Zobacz pełną wersję : Sondaż LFF



aaadamm
08-02-2005, 22:16
tyle ostatnio o polityce tutaj, więc

gdyby wybory odbyły się dziś to zagłosowałbym na...



sondaż odbywa sie na reprezentatywnej grupie...... itd... ;)

Tuzin
08-02-2005, 22:33
tyle ostatnio o polityce tutaj

wiec moze juz wystarczy?

marecki
08-02-2005, 22:34
tyle ostatnio o polityce tutaj

wiec moze juz wystarczy?LOL ... wlasnie mialem sie wpisac "wiec moze czas przestac" :hyhy:

dyha
08-02-2005, 22:44
gdyby odbyly sie dzis to nei oddalbym glosu bo dowodu nie mam.

a odnosnie tematu to wybralbym miedzy PO a PiS , tak samo jak rok i 2 lata temu.



glosuje na PO

Joker
08-02-2005, 22:47
UPR i Korwin

:brawo:


PS Mam nadzieje ze nie bede sie kumac z tymi smotruchami z Platformy :wstyd:

lomu-banita
08-02-2005, 22:59
Dałem PISowi. Nie bede marnował głosu na partie kanapowe. Wolałbym PO ale niektórzy jej ludzie w Krk potrafią być strasznymi s.urwysynkami :cicho:

WarsL
08-02-2005, 22:59
Joker sorki za bezposredniość, ale.... czytając Politykę głosowałbyś na UPR i Korwina :hmm: ....nic nie rozumiem :hmm:

Nazgul
08-02-2005, 23:00
PiS.

Martwi mnie tylko duża popularność PO - co widać także w tym sondażu...

WarsL
08-02-2005, 23:03
Swój głos oddałem na PiS

crolick
08-02-2005, 23:07
Tylko UPR!! :D

Joker -> zmartwie cie, JKM z UPR juz ma baaardzo malo wspolnego

Nazgul
08-02-2005, 23:09
Tylko UPR!! :D

Joker -> zmartwie cie, JKM z UPR juz ma baaardzo malo wspolnego

Niestety... A UPR bez niego to już nie ten UPR...

Joker
08-02-2005, 23:15
Joker sorki za bezposredniość, ale.... czytając Politykę głosowałbyś na UPR i Korwina :hmm: ....nic nie rozumiem :hmm:

Wiele rzeczy czytam. Nie ma gazet apolitycznych warto tylko wiedziec jakie informacje warto przyswajac zeby wyrobic swoje zdanie.

Joker
08-02-2005, 23:16
Tylko UPR!! :D

Joker -> zmartwie cie, JKM z UPR juz ma baaardzo malo wspolnego

Niestety... A UPR bez niego to już nie ten UPR...

niestety szkoda
A to chyba jedyna partia na prawicy w Polsce

Korwin by sie przydal w sejmie tylko jak to zrobic??? :chytry:

Foxx
08-02-2005, 23:18
Tylko UPR!! :D

Joker -> zmartwie cie, JKM z UPR juz ma baaardzo malo wspolnego

Niestety... A UPR bez niego to już nie ten UPR...

No nie wiem... Oglądałem to z bliska... Nikt inny, jak Korwin dopuścił by wielu sensownych ludzi odeszło (np. Ziemkiewicz), a został Michalkiewicz. Mimo wszystko - PIS.

Sushe
08-02-2005, 23:24
jakiś moherowy beret tu jest zalogowany :oczko:

a w temacie PiS

MaxyM
08-02-2005, 23:41
Najchętniej zagłosowałbym na siebie.

Mało wam polityki w mediach?
Ludzie, ile można dyskutować o tych nierobach?
Co to zmieni... Sejmiki, LV, itd. Siedzi w tych łbach od pokoleń i nic się nie zmieni.
Następni może będą kraść wystrzegając się błędów poprzedników i mniej ich wpadnie.
I tak głupki będą głosowali na pseudo lewice, która okrada nas wszystkich codziennie.
Dewotki i dewoci na konia, który mówi wraz ze sługusami... Co jakby mogli przywróciliby palenie na stosie i paliliby sąsiada, bo ma lepszy samochód, albo chorych, bo to zaraza.
Głupie **********, co nie wiedzą ile to 2+2, na bandę złodziei – milionerów, co takie głupoty im wmawiają z przewodniczącym, że Pinokio się w bajkowym grobie obraca z szybkością obrotów łańcucha w pile mechanicznej.
Reszta będzie głosować z rozsądku...

Uczciwi będą roznosić ulotki i na tym ich kariera polityczna się skończy.

Foxx
08-02-2005, 23:45
:hmm: Fajne retoryznie... Ale... (jak zapodaje Mru-Mru... :oczko: )

ems
08-02-2005, 23:51
straszny fatalizm Maxym :)
trza jednak na kogos glosowac. Bo inaczej - nie ma po co narzekac. Nie zrobilo sie nic zeby zmienic zastana sytuacje.

Ja chyba PO, o ile nie wyjada z czyms glupim. Nie podoba mi sie "szukanie" glosow przez PiS.

MaxyM
09-02-2005, 00:00
straszny fatalizm Maxym :)

Już nie mogę patrzeć, słuchać co te skurczybyki wyprawiają z nami i krajem.
Zamiast usiąść na dupach i zacząć pracować, by zmienić coś na lepsze, to drą te mordy jakby dalej istniała szlachta i sejmiki.
Ile można?
Napinacze... W gębach mocni, niech wyjdą przed sejm jak pospólstwo przed remizę i zaczną się napierdalać... Może im sondaże skoczą.

Nie chce mi się gadać o polityce... Ani o naszej, ani o każdej innej... Wszyscy warci siebie.

dyha
09-02-2005, 00:02
Najchętniej zagłosowałbym na siebie.

Mało wam polityki w mediach?
Ludzie, ile można dyskutować o tych nierobach?
Co to zmieni... Sejmiki, LV, itd. Siedzi w tych łbach od pokoleń i nic się nie zmieni.
Następni może będą kraść wystrzegając się błędów poprzedników i mniej ich wpadnie.
I tak głupki będą głosowali na pseudo lewice, która okrada nas wszystkich codziennie.
Dewotki i dewoci na konia, który mówi wraz ze sługusami... Co jakby mogli przywróciliby palenie na stosie i paliliby sąsiada, bo ma lepszy samochód, albo chorych, bo to zaraza.
Głupie **********, co nie wiedzą ile to 2+2, na bandę złodziei – milionerów, co takie głupoty im wmawiają z przewodniczącym, że Pinokio się w bajkowym grobie obraca z szybkością obrotów łańcucha w pile mechanicznej.
Reszta będzie głosować z rozsądku...

Uczciwi będą roznosić ulotki i na tym ich kariera polityczna się skończy.


Przy dobrych argumentach 2 i 2 nie zawsze bedzie rownalo sie 4 ...


































8) Rok 1984 :hyhy:

crolick
09-02-2005, 01:01
Niestety... A UPR bez niego to już nie ten UPR...

niestety szkoda
A to chyba jedyna partia na prawicy w Polsce

Korwin by sie przydal w sejmie tylko jak to zrobic??? :chytry:
Ale ludzie przeciez JKM to przypadek kliniczny. Jego trzeba leczyc a nie do Sejmu wprowadzac :zdziwiony:

I Foxx ma racje jesli chodzi o polityke personalna JKM. niestety :-

Adam-oldboy
09-02-2005, 07:45
Jak OFMC nie wystawi swojej listy 8) to

z bólem serca na PiS.
Znów wybór mniejszego zła :kurde:

Sharn
09-02-2005, 07:49
Jak OFMC nie wystawi swojej listy 8) to

z bólem serca na PiS.
Znów wybór mniejszego zła :kurde:


Z perspektywy moich lat - jak zawsze. :roll:
Jak tam oddaje ostatnio nieważne głosy... :lol3:

jarcyś
09-02-2005, 07:52
Z perspektywy moich lat - jak zawsze. :roll:
Jak tam oddaje ostatnio nieważne głosy... :lol3:

ja też. dorysowywuję kwadracik, podpisuję "Partia umiarkowanego postępu w granicach prawa" i odhaczam

ale w tym roku chyba nie zadam sobie tyle fatygi

legart
09-02-2005, 08:37
Nie będę oryginalny z ciężkim sercem PIS

RadO
09-02-2005, 09:29
UPR. Glownie dlatego, ze nie widze nikogo na kogo bym mogl...

Patrze na PiS i widze durne poparcie 50% podatku, Patrze na PO i - pomimo kilku dobrych pomyslow - widze obywatela Piskorskiego Pawla...

P.S. Sorki, ze bez polskich liter, ale komputer mi zglupial...

gdanski 2TM2,3
09-02-2005, 09:37
PO - lubię Tuska, bo rozsądny i Gdańska :roll: , troszku lubię Jana Marię, ale nie lubię kolesiostwa, cwaniactwa, pychy i koniunkturalizmu.

PiS - Niech się nie mieszają do ekonomii i posuną z szeregów tego gościa z Malborka (w okularach, chudy, "zna się na wszystkim", Tadeusz chyba).

LPR - szkoda pióra i ciepłej wody.



Od zawsze i na zawsze (dopóki istnieć będzie):

Unia Polityki Realnej !!!

Dżon Łejn
09-02-2005, 14:09
kto by nie wygrał i tak nie porządzi dłużej niż 1 kadencje
taki Polski folklor
podejrzewam że przez te 4 lata dojdzie do rewolucji na lewicy i jakiegoś przetasowania kadr-dużo mogą zmienić wybory na kwacha Polski

głos oddam ojcu i on wybierze komu postawić krzyżyk :hyhy:
jeżeli oczywiście się wybiorę



wypierdolmy politykę z życia codziennego :foch:

Jaco
09-02-2005, 14:12
wypierdolmy politykę z życia codziennego :foch:
Dobrze! :zlosliwy:

Dżon Łejn
09-02-2005, 14:18
wypierdolmy politykę z życia codziennego :foch:
Dobrze! :zlosliwy:


Czuwaj Druhu
głosuje na Harcerzy--fajne chłopaki :oczko:

Nazgul
13-02-2005, 12:53
http://serwisy.gazeta.pl/kraj/1,34308,2548275.html

Śmiać się czy płakać?

Foxx
13-02-2005, 12:57
:) Odpowiedź jest prosta: :rotfl3:

lomu-banita
13-02-2005, 13:04
Leper zawsze powatarzał żeby nie ufać sondażom :lol3:

Nazgul
13-02-2005, 13:07
:) Odpowiedź jest prosta: :rotfl3:

Byłaby.
Gdyby nie świadomośc tego, w jakim kraju się żyje choć... Może takie artykuliki zmobilizuja tych, którzy Leppera u steru nie chcą a zamierzali na wybory nie iść...

Dżon Łejn
13-02-2005, 13:09
:) Odpowiedź jest prosta: :rotfl3:


popieram :lol:

Flip
13-02-2005, 13:20
Głosuję na UPR :hyhy:

Stasiek Wojtyra jest strasznie w porządku gosciem był u mnie w szkole robiłem z nim wywiad i..... uwierzyłem mu :oczko:

Nazgul
23-02-2005, 19:11
http://info.onet.pl/1058685,11,item.html

Przeszczepy prowadzą...

Mini
24-02-2005, 09:33
Forumowa komisja wyborcza ogłasza wyniki ;)

PO - 34,4 %
PiS - 34,4 %
UPR - 16,4 %
LPR - 4,9 %
SDPL - 3,3 %
Samoobrona - 3,3 %
Centrum - 1,65 %
inne - 1,65 %

do sejmu wchodzą PO, PiS, UPR.

podział mandatów:
PO - 186
PiS - 186
UPR - 88

pinomc
24-02-2005, 10:08
Podoba mi się, że nie ma LPR-u, Samoobrony, SLD i innych takich, ale PO i PiS na pewno by się z miejsca pożarły przy takim rozkładzie mandatów.

Nazgul
24-02-2005, 10:19
Przede wszystkim PO to partia ludzi, którzy sa zdania że partie sie kompromitują, ale ich członkowie - nigdy.

Dżon Łejn
24-02-2005, 10:32
Przede wszystkim PO to partia ludzi, którzy sa zdania że partie sie kompromitują, ale ich członkowie - nigdy.


:lol3:

a reszte sobie na razie daruje :bas:

Nazgul
27-02-2005, 14:25
Znalazłem fajny artykuł:

http://www.wirtualnapolonia.com/teksty.asp?TekstID=8579


Andrzej Kumor: Bez tromtadracji 2005-02-26 (10:50) Goniec, Wirtualna Polonia


Od lat szczenięcych mam awersję do tzw. autorytetów. Nie wiem, z czego to się wzięło (może za dużo oglądałem TVP), ale gdy ktoś usiłuje podpierać słaniający się argument powołaniem się na X-a czy Y-a, otwiera mi się scyzoryk. Owszem, bywają ludzie mądrzy, uczciwi, dobrzy, szlachetni. Właśnie chodzi o to, że "bywają" - czasami... bo nawet ci najszlachetniejsi miewają chwile słabości czy robią głupoty. Każdego dnia zło i dobro otwiera przed nami swe kramy; każdego dnia zmusza do dokonywania wyboru, i to nawet wtedy, gdy wkładając głowę pod poduszkę, usiłujemy na moment zostawić rzeczywistość za drzwiami.

Dobry pisarz? No, może napisał ze dwie dobre książki, dużo pomniejszych i wiele chłamu.

Świetny naukowiec? No, może do 35. roku życia, kiedy jeszcze mu się coś chciało, a od którego to czasu ślizga się na znajomościach i opinii.

Porywający muzyk? Do czasu, gdy nie wyrobił sobie nazwiska.

Bohater, który się kulom nie kłaniał? No tak, ale po pijanemu, potem zaś donosił UB...

Życie jest bujne, wspaniałe, bogate, przeżywamy je "do końca", i do końca nie wiadomo, co może się wydarzyć, co los przyniesie. Poetą, pisarzem, ale też - tu kładę teczkę na głowę, zasłaniając się przed biciem - człowiekiem uczciwym - "bywa się". Jednemu z drugim, poecie czy pisarzowi, zdarzają się gnioty, a człowiekowi powszechnie uważanemu za uczciwego, mniejsze i większe nieuczciwości czy potknięcia. Stąd właśnie moja awersja do autorytetów, c.b.d.o. Patrzmy na ręce, wsłuchujmy się w słowa, a nie ekscytujmy tym, że ktoś tyle urósł i ma - kurcze pieczone - wyrobione nazwisko. Cieszy, że tego rodzaju podejście zyskuje sobie uznanie w Polsce, bo ponoć był to kraj, w którym ludność zawsze najpierw wyglądała na gościniec, kogo by tu posłuchać, a dopiero potem (gdy już było za późno) używała własnej głowy.

Samodzielne myślenie, a zwłaszcza działanie, to warunek wyjścia z powszechnej dziś polskiej niemocy. W dobie coraz przepastniej otwartych archiwów okazuje się, że to czy owo bożyszcze nie jest znowuż takież święte i trzeba dobrze patrzeć na to, co ktoś robi czy zrobił, co powiedział i co mówi. Słowem, przyszła pora, aby Polacy uwierzyli w pierwszej kolejności we własne szare komórki i własne ręce. Wszak tego kraju nikt za nas nie weźmie i nie naprawi, trzeba się poczuć odpowiedzialnym za te zrujnowane zakłady, zdegenerowaną młodzież, społeczne odrzuty i szpetne blokowiska wydziedziczonych. Czas na nową elitę - nowe pokolenie i nowe myślenie o kraju, czas wywalić za drzwi sprzedawczyków, agentów obcych interesów, czas odebrać państwowym złodziejom majątki. Jak?

Po kolei.

Trudno się łudzić, że Polska coś w ten sposób odzyska, bo pewnie jest to mało możliwe, ale przynajmniej przywrócona zostanie wiara w prawo. "Polaku, nie daj się robić w balona" - chciałoby się zawołać. I coraz częściej, nauczony latami "transformacji" i przewałkami doświadczonymi na własnej skórze, Polak uczy się, że nie wszystko złoto, co reklamują w telewizji; i nie wszystko prawda, co piszą w gazetach (to tak w dużym skrócie). Trwa proces społecznego dojrzewania. Żmudny, bolesny, kosztowny, trudny - konieczny. Bez tej dojrzałości nie odejdzie okupacyjno-pańszczyźniany podział na "my" i "oni", nie przebije się ludziom do głowy, że w ich własnym państwie ONYCH nie ma prawa być. W naszym państwie zostajemy tylko "MY" - my, Polacy. To tylko od nas samych zależy kształt kraju, bo tam, gdzie ludzi kupa, "nawet Herkules jest pupa" - obecne elity wiedzą, że zorganizowany naród jest w stanie roznieść obecny porządek w pył. Dlaczego więc dojrzewanie jest tak powolne, dlaczego hołota wciąż się panoszy, bimba sobie i gra nam na nosie? Bo brakuje naszej organizacji.

A. Nie ma znaczącej niezależnej prasy;

B. Nie ma środowisk, które na poważnie zabrałyby się za dźwiganie kraju.

Na poważnie, czyli bez pobożnych życzeń, lamentowania, uwzględniając zastane uwarunkowania, pokazywać drogę wyjścia. Budżet się rozsypuje, bezrobocie jest astronomiczne, coraz trudniej finansować dług publiczny, którego wielkość przekroczyła130 mld dolarów. Państwo ma coraz mniej dochodów. Konieczny jest więc konkretny program, aby owo zmądrzenie społeczeństwa nie poszło na marne.
Jestem optymistą. Po pierwsze, dlatego, że mniej więcej wiadomo już, czym się je Unię Europejską - ludzie przestali liczyć na cuda, po drugie, Polak coraz częściej wędrując za chlebem po Europie, może napatrzeć się do woli, jak rzeczy są (były) urządzone w państwach normalnych, po trzecie wreszcie - o czym już było - Polak jest wystarczająco rozczarowany "dorobkiem minionych lat", by odrzucać mitologię, która utrzymywała obecne elity przy władzy.

Wbrew tromtradrackim zachwytom oficjeli, minione 15 lat zostało sromotnie zaprzepaszczone; jeśli porównać przeciętny poziom życia społeczeństwa w epoce końcówki peerelu, to niestety - i przyznaję to z dużym wewnętrznym skrętem - okaże się, że w tamtych złych czasach, pustych półek w sklepach, ludzie nie chodzili głodni po ulicy, kraj produkował, a robotnicy mieli poczucie realnej politycznej siły (co kilka razy wykorzystano).

Od czasu do czasu słychać wołanie o rządy silnej ręki. Droga do sanacji nie wiedzie jednak przez szukanie z latarką po ludziach Piłsudskiego-bis, lecz społeczne ożywienie. Kamień filozoficzny odrodzenia polega na tym, by ludzie - kolejne pokolenie - znów poczuli siłę, by zrozumieli, że jeśli oni się dziś nie ruszą, sprawa polska może zostać przegrana na kolejne dziesięciolecie. A więc - ruch szeroki, oddolny, rewolucyjny (odebranie zagrabionego majątku).

Tylko taki ferment zdolny jest wykrystalizować się w jedną koalicję nowych i dotychczasowych ugrupowań - w skuteczny, sanacyjny front polityczny, który zmiecie z nadwiślańskiego krajobrazu kierowników dzisiejszego UB-olandu.

Andrzej Kumor Mississauga

Łysolek
01-03-2005, 13:30
PO
nie głosuje na PiS po tym jak Kaczyński został prezydentem Warszawy

Fizi
01-03-2005, 13:33
większośc oczekuje koalicji PO-PIS chyba

nie zdziwię się jak po wyborach okaże się , że rządząca koalicja to PO, UW(PD ?), SLD i może coś tam jeszcze :ucieka:

Nazgul
01-03-2005, 13:48
PO
nie głosuje na PiS po tym jak Kaczyński został prezydentem Warszawy

A ja głosuję właśnie dlatego :)

Łysolek
01-03-2005, 15:22
PO
nie głosuje na PiS po tym jak Kaczyński został prezydentem Warszawy

A ja głosuję właśnie dlatego :)
poza tym , ze za jego kadencji ruszyła wreszcie sprawa stadionu tak nic innego nie zrobił - nie wybudował ( nie remontował ) dróg , zlikwidował puby nad Wisłą , a ostatnio walczy z prostytucja w Warszawie , sorry ale to dla mnie bynajmnije jest dziwne :-

Kawa
01-03-2005, 15:38
sorry ale to dla mnie bynajmnije jest dziwne :-

Skoro Cie to zupełnie nie dziwi to o co chodzi? :>

Łysolek
01-03-2005, 15:42
sorry ale to dla mnie bynajmnije jest dziwne :-

Skoro Cie to zupełnie nie dziwi to o co chodzi? :>
Nie bądź taki mądry , bo z excela pałe dostaniesz :P
;)

Nazgul
01-03-2005, 17:56
PO
nie głosuje na PiS po tym jak Kaczyński został prezydentem Warszawy

A ja głosuję właśnie dlatego :)
poza tym , ze za jego kadencji ruszyła wreszcie sprawa stadionu tak nic innego nie zrobił - nie wybudował ( nie remontował ) dróg , zlikwidował puby nad Wisłą , a ostatnio walczy z prostytucja w Warszawie , sorry ale to dla mnie bynajmnije jest dziwne :-

Przede wszystkim rozbił układ PO - SLD i zdeaktywizował Piskorskiego z Kozakiem. Co do innych spraw to weź pod uwagę z jaką biurokracją musi się zmagać każdy pomysł i każdy projekt - ot choćby remont Al. Jerozolimskich od Ronda Zesłańców do Mszczonowskiej, Są problemy, bo Unia daje na to sporo kasy ale trzeba przekazać wszystkie papiery w jakimś określonym terminie, tymczasem wykonawca który przegrał przetarg odwołuje się i przeciąga sprawy tak, że może się okazać że Rada nie dotrzyma terminu i z dotacji nici będą. System trzeba zmienić i tyle.

Nazgul
01-03-2005, 20:51
Zajebioza :)

http://hotnews.pl/artpolska-426.html

Wiecie jak się nazywa dredziarz z Partii Demokratycznej?

PD Rasta :D :D :D

A tak w ogóle:

http://hotnews.pl/

Nazgul
02-03-2005, 10:16
http://www.prawica.net/modules.php?name=Forums

Romano
02-03-2005, 11:46
Panowie ten co nie głosuje nie ma moim zdaniem prawa do krytyki :zlosliwy:
Osobiscie głosuje od 89 roku zawsze z nadzieja że bedzie lepiej
niestety nie jest tak jak by mogło być-szkoda :zly:
Politycy są różni władza często deprawuje dlatego trzeba głosowac
na tych których sie zna z wczesniejszej działalnosci
Sumując osobiście chyba PIS koalicja PIS-Platforma bedzie na dzien dzisiejszy
najlepsza no chyba że OFMC- zastartuje :oczko:

Nazgul
02-03-2005, 16:34
Panowie ten co nie głosuje nie ma moim zdaniem prawa do krytyki :zlosliwy:
Osobiscie głosuje od 89 roku zawsze z nadzieja że bedzie lepiej
niestety nie jest tak jak by mogło być-szkoda :zly:
Politycy są różni władza często deprawuje dlatego trzeba głosowac
na tych których sie zna z wczesniejszej działalnosci
Sumując osobiście chyba PIS koalicja PIS-Platforma bedzie na dzien dzisiejszy
najlepsza no chyba że OFMC- zastartuje :oczko:

Jest to możliwe gdy wygra PiS. Przy zwycięstwie PO należy sie liczyć z tym, że do koalicji poproszą ugrupowania takie jak SdPL, SLD czy PSL a PiS zostanie zepchniety do opozycji - po aferze w Warszawie wcale bym się nie zdziwił gdyby w przypadku zwycięstwa PO właśnie tak postąpiła.

Eda
02-03-2005, 17:50
Musze jeszcze troszi poczekac na dowod :ucieszony:

Tuzin
02-03-2005, 18:35
Dowod mozna miec od 13 lat :nie:

Nazgul
02-03-2005, 23:32
http://info.onet.pl/1061727,11,item.html

Nazgul
06-03-2005, 17:39
czasy się zmieniają ale ludzie - nigdy.

http://polonista.w.interia.pl/tuwim/balwoperze.htm

żyła
06-03-2005, 17:58
opracowywaliśmy ten wiersz w szkole :]

Nazgul
21-03-2005, 15:59
http://pl.altermedia.info/index.php?p=553

Niezły ROTFL :)

Porozumienie ponad podziałami :D

Sezar
21-03-2005, 22:26
Od zawsze UPR i nie zamierzam zmieniac :efoch: