PDA

Zobacz pełną wersję : Nowy sezon pod wzgledem ultras



jacek
26-06-2003, 21:21
Jak oceniacie nadchodzacy sezon w sprawach ultras czy jest dobry terminarz(pierwszy wyjazd do wodzislawa) gdzie beda ciezsze mecze u siebie i na wyjazdzie gdzie sie mozemy pokazac z dobrej strony i co myslicie o wyjezdzie do polkowic i Łecznej??!!......HWDP!

Lakers
26-06-2003, 22:41
nie jest do dupy bo mecz np z Lechem Polonią i Krakowska to beda rozgrywane w wakacje wtedy gdy nawet o 22 jest jasno jak o 10 rano wiec bedz etrzeba postawic na takie elemety jak kartiniada ale w słoncu to tez kiepsko wiadc i szarfy ( tego jeszcze nie było) bo racowisk to mało co bedzie widać ... mi sie nie podoba

1916
26-06-2003, 23:18
E tam, te Polkowice to kolejna wieś w lidze - wolal bym zeby wchodziły kluby z dużych miast - w tedy by sie napewno więcej działo. A ultras - bedzie jasno wczasie meczy - ale wieże ze bedzie dobrze.

dyha
27-06-2003, 07:12
E tam, te Polkowice to kolejna wieś w lidze - wolal bym zeby wchodziły kluby z dużych miast - w tedy by sie napewno więcej działo. A ultras - bedzie jasno wczasie meczy - ale wieże ze bedzie dobrze.

NIe taka wies , mają dobrego sponsora ( VW ) i stadionik nieczego sobie , jest to miniatura Lubinskiego kolosa , miesci w granicach 7-8 tys . Ja osobiscie ciesze sie z awansu Polkowic bo po tym jak Zaglebie spalo to jest najblizszy wyjazd .

Walek_C.Z.K
27-06-2003, 08:15
Szkoda, tylko ze najważniejsze mecze pod względem ultras gramy u siebie (Lech, Wisła i GKS), a dwa pierwsze mecze do tego są na wakacje. Ale co tam, udowodimy tylko swoją klase i potwierdzimy jeszcze raz, ze jestesmy najlepsi!

kamyk
27-06-2003, 09:25
nio troszke szkoda ze te mecze sa rozgrywane w wakcaje ale mysle ze godzina np. 20 we wrzesniu to juz bedzie tak troszke ciemniawo a droga polwa to bedzie w ciemnosciach wiec z wisla bedzie mozna zrobic racowska! gorzej z lechem ale moze i tu cos sie wymysli! nio wsumie moze byc to nasza najlepsza ruda jak narzie zobaczymy jak bedzie ale napewno cyber fanii juz cos kombinuja!

Ostry
27-06-2003, 10:44
Sam rozkład meczów ocenaim jako dobry.Na jesieni podejmiemy u siebie:Lecha,Wisłę,GKS.Reszta spotkań ze strony kibicowskiej jest mało interesująca. Czekają nas wyjazdy do:Łodzi,Zabrza,na Polonię(ciekawe ile dostaniemy biletów?). Szkoda tylko,że te najciekawsze mecze odbędą się na początku rundy,ale jak będą grać o 20 to nie będzie tak źle.Liczę na jakieś próby z szarfami,choćby na meczu z Lechem.Przynajmniej na koniec rundy czeka nas ciekawy mecz z katowiczanami.

BART LEGINSON
27-06-2003, 16:51
Podobno wszystkie mecze mają zaczynać się jakoś po 18, ale nie jestem pewien. Pod względem ultras to bardzo zła wiadomość.

Gelo
27-06-2003, 16:59
Jesli chodzi o terminarz to nic go juz nie zmieni, miejmy tylko nadzieje ze bedziemy grac poznymi porami zeby racowiska wygladaly efektownie. Z nowosci to mysle ze grupy ultras juz cos szykuja. Ja tylko chcialbym powiedziec ze ostatnio ogladalem mecz ligi francuskiej i sposob w jaki tamci kibice machali sektorwka bardzo mi sie podobal (nie byl standardowy, tylko flaga latala z boku na bok), ekstra efekt dal tez pokaz "mini fali" fala chodzila nie wokol stadionu tylko w gore i w dol mlynu. Te elementy sprawily ze tamten pokaz Ultras naprawde mi sie spodobal!! Mysle ze sa te elementy ktore nic nas nie kosztuja a warto byloby je wprowadzic tez na Lazienkowska!!

Yankes
27-06-2003, 17:07
E tam, te Polkowice to kolejna wieś w lidze - wolal bym zeby wchodziły kluby z dużych miast - w tedy by sie napewno więcej działo. A ultras - bedzie jasno wczasie meczy - ale wieże ze bedzie dobrze.

NIe taka wies , mają dobrego sponsora ( VW ) i stadionik nieczego sobie , jest to miniatura Lubinskiego kolosa , miesci w granicach 7-8 tys . Ja osobiscie ciesze sie z awansu Polkowic bo po tym jak Zaglebie spalo to jest najblizszy wyjazd .
dycha napisał o miescie ze to wies a nie o klubie bo grganizacja i sponsor w klubie nie zmieniaja miasta

Mini
27-06-2003, 18:10
z jednej strony piro w dzień wychodzi słabo ale z drugiej w wakacje może będzie lepsza frekwencja(ostatni mniej ludzi jeździ na wakacje więc może wpadną na stadion). a mecze powinny się zaczynać nie wcześniej niż o 20. najlepiej tak jak LM czyli za 15 dziewiąta.

BART LEGINSON
28-06-2003, 12:36
Teraz wiem dokładnie- wszystkie mecze nie transmitowane przez Canal+ odbędą się o 18.15. Więc mecze legii albo wcześniej albo(co bardziel prardopodobne) pózniej

Mini
28-06-2003, 14:06
Teraz wiem dokładnie- wszystkie mecze nie transmitowane przez Canal+ odbędą się o 18.15. Więc mecze legii albo wcześniej albo(co bardziel prardopodobne) pózniej
:hmm:
NIEtransmitowany o 18.15 czyli transmitowany póxniej.Ja to tak rozumiem. a że i z Wisłą i z Lechem pewnie canal zechce pokazać to bedą o takiej o jakiej sobie wymarzy C+ anie ak jak byśmy chcieli czyli jak najpóźniej. :fu:

Ostry
28-06-2003, 14:39
Teraz wiem dokładnie- wszystkie mecze nie transmitowane przez Canal+ odbędą się o 18.15. Więc mecze legii albo wcześniej albo(co bardziel prardopodobne) pózniej
:hmm:
NIEtransmitowany o 18.15 czyli transmitowany póxniej.Ja to tak rozumiem. a że i z Wisłą i z Lechem pewnie canal zechce pokazać to bedą o takiej o jakiej sobie wymarzy C+ anie ak jak byśmy chcieli czyli jak najpóźniej. :fu:

Z tego co wiem,to mecze nie transmitowane przez Canal+ będą rozgrywane o 18.15,ale dopiero od września,czyli od 5 kolejki.
Mecz z Lechem zapowiada się atrakcyjnie,tak więc może będzie rozegrany w piątek lub niedzielę późnym wieczorem-około 20.

Tuzin...
28-06-2003, 14:49
Mecze nietransmitowane o 18.15, a ze mecze z Lechem i Wisla na pewno beda transmitowane czyli rozpoczna sie najwczesniej o 19. A nie trzeba byc astronomem zeby wiedziec ze o 19 30 sierpnia jest ciemniej niz o 19 21 maja (poprzedni mecz z Lechem) wiec nie placzcie. O Wisle (20.09) to juz nie ma co wspominac bo prawdopodobmnie caly mecz bedzie po ciemaku. Poza tym C+ docenia pokazy pirotechniczne na trybunach i nie bedzie robil jakichs krzywych akcji :>

Siekier
28-06-2003, 16:10
Będzie dobrze musi być dobrze !!!

Toudi
28-06-2003, 20:49
Ja myślę że kibicowsko nie jest tak źle. Moim zdaniem trzeba więcej używać ogni bengalskich, a jak jest jasno to może szarfy albo takie mini transparenty jednego koloru (nie pamiętam jak to się nazywa)coś takiego można często zobaczyć w lidze francuskiej czy włoskiej,z tego co pamiętam to lech coś podobnego zrobił,ale może się myle :)

rkwa
28-06-2003, 21:10
wg mnie powinnismy postawic na szarfy,mozna z nich twozyc rozne kombinacje zarowno na Lazienkowskiej jak i zabierac je na wazniejsze wyjazdy-widac ze brakuje tego elementu,i nie uwazam ze to bedzie jakiekolwiek xero-kibice na calym swiecie uzywaja szarf.

pozdro.

Tuzin...
28-06-2003, 23:39
Moj postulat to zamiast wszelkich napisow z rac - napisy z wulkanow. Te drugie beda o wiele bardziej czytelne i efektowne.
NO I DO KURWY NEDZY ZROBMY COS WRESZCIE ZEBY ZSYNCHRONIZOWAC TEN DOPING!!!!!!!!!!!!

*PRZEMO*
29-06-2003, 05:22
NEDZY ZROBMY COS WRESZCIE ZEBY ZSYNCHRONIZOWAC TEN DOPING!!!!!!!!!!!!

tak kiedys sobie myslalemm ze jak rozyk mialby CB z kims kto prowadzi doping na krytej (nie wiem jak tam jest bo nigdy nie bylem 8- )
i by sie mogli zgrac...

a co do oprawy to moze ktos ma jakies swierze pomysly? przydalo by sie cos nowego (ja bym wykorzystal dach na krytej)

a co do racowiska to ciekawe jak by wygladalo jak co drugi by mial race :D

*PRZEMO*
29-06-2003, 05:25
oo wymyslilem!

na dole krytej mogly by stac lasery takie liniowe (nie wiem jak sie fachowo nazywaja no takie jak na roznych dyskotekach i koncertach)

w tedy mozna odpalic jakis dym najlepiej tak zeby byl gesty i po sam dach i cos tyi laserami wyrzezbic np. herb legi badz jakis inny znak (widzialem kiedys taki efekt na koncercie i byl bomba [dym robi wrazenia 3D] :D )

ale ile oto by kosztowalo? :hmm: bewnie w h**j pienedzy :(

Adis
29-06-2003, 08:13
...

1916
29-06-2003, 12:17
oo wymyslilem!

na dole krytej mogly by stac lasery takie liniowe (nie wiem jak sie fachowo nazywaja no takie jak na roznych dyskotekach i koncertach)

w tedy mozna odpalic jakis dym najlepiej tak zeby byl gesty i po sam dach i cos tyi laserami wyrzezbic np. herb legi badz jakis inny znak (widzialem kiedys taki efekt na koncercie i byl bomba [dym robi wrazenia 3D] :D )

ale ile oto by kosztowalo? :hmm: bewnie w h**j pienedzy :(


to by był konretny pomysł - ale kto w to zainwestuje .. :hmm:

trzeba wymyslić cos tanszym kosztem.

Tuzin...
29-06-2003, 15:55
tak kiedys sobie myslalemm ze jak rozyk mialby CB z kims kto prowadzi doping na krytej (nie wiem jak tam jest bo nigdy nie bylem 8- )
i by sie mogli zgrac...

a co do oprawy to moze ktos ma jakies swierze pomysly? przydalo by sie cos nowego (ja bym wykorzystal dach na krytej)

a co do racowiska to ciekawe jak by wygladalo jak co drugi by mial race :D

Stary ten numer nie przejdzie - sprobuj sobie pogadac przez komorke jak stoisz wsrod grupy spiewajacych ludzi. Nic nie slychac :zly: Po prostu Rozyk musi czasem podsluchac co gra orkiestra na Krytej i to zarzucic a nie tylko swoje piesni. Poza tym chocbysmy sie zesrali na Zylecie to i tak w TV bedzie slychac tylko Kryta :hmm: wiec trzeba sie dolaczac do nich ze spiewem a nie spiewac swoje

Łysolek
29-06-2003, 16:44
co do oprawy wydaję mi sie , ze powinno być więcej racowisk wprowadzonych oraz innej pirotechniki . Przydałyby sie również jakies petardy hukowe ... pamietam , kiedyś na zakolu zrbiono tak , ze petardy hukowe ułożono i odpalono tak , ze wyszło Ce , ce , ce wu ka ... dało to zajebisty efekt :D
Powinniśmy również odsta[pic od kartoniady , owszem bylo jej sporo i praktycznie kazdy motyw już był na kartonikach !!!
Powinniśmy zdecydowanie popracować nad śpiewem , niestety na samej Żylecie sa momenty że ze trzy różne piosenki sa śpiewane , a z kolei na Krytej sa momenty że jedna strona krytej sopiewa sobie , a druga sobie... to też musimy naprawić , a będzie super
Pozdro.

szczepan
29-06-2003, 16:47
ja bym zastanowil sie na wieksza iloscia mieszanych opraw flagi plus transaprenty plus race plus balony mini sektorowki zeby wiecej czegos takiego bylo!

aha ale tu tez apel:
Jezeli chcecie zeby jakos oprawy sie polepszala to wplacajcie kase na konto Cyberfanow bo zaufajcie mi ze chlopakom pomyslow nie brak a tak naprawde jedynym ograniczeniem jest kasa!!!

Mini
29-06-2003, 20:05
ale balony wychodzą chujowo bo sporo ludzi sobie je dmucha i macha nimi zanim powinny zostać użyte i dużo jest przebijanych.i jest z nimi od groma roboty.a kartony można doprowadzić do perfekcji aż w końcu zrobimy coś takiego jak w reklamie forda. ;)
a na polu szarf możemy zrobić dużo ciekawego.

Adis
29-06-2003, 20:39
...

Mrozik
29-06-2003, 22:19
tak kiedys sobie myslalemm ze jak rozyk mialby CB z kims kto prowadzi doping na krytej (nie wiem jak tam jest bo nigdy nie bylem 8- )
i by sie mogli zgrac...

a co do oprawy to moze ktos ma jakies swierze pomysly? przydalo by sie cos nowego (ja bym wykorzystal dach na krytej)

a co do racowiska to ciekawe jak by wygladalo jak co drugi by mial race :D

Stary ten numer nie przejdzie - sprobuj sobie pogadac przez komorke jak stoisz wsrod grupy spiewajacych ludzi. Nic nie slychac :zly: Po prostu Rozyk musi czasem podsluchac co gra orkiestra na Krytej i to zarzucic a nie tylko swoje piesni. Poza tym chocbysmy sie zesrali na Zylecie to i tak w TV bedzie slychac tylko Kryta :hmm: wiec trzeba sie dolaczac do nich ze spiewem a nie spiewac swoje
Nikt tu nie mówi o gadaniu, chodzi po prostu o to żeby rzucić przez CB krótkie hasło z tytułem piosenki :rotfl:

Mrozik
29-06-2003, 22:35
Mecze nietransmitowane o 18.15, a ze mecze z Lechem i Wisla na pewno beda transmitowane czyli rozpoczna sie najwczesniej o 19. A nie trzeba byc astronomem zeby wiedziec ze o 19 30 sierpnia jest ciemniej niz o 19 21 maja (poprzedni mecz z Lechem) wiec nie placzcie. O Wisle (20.09) to juz nie ma co wspominac bo prawdopodobmnie caly mecz bedzie po ciemaku. Poza tym C+ docenia pokazy pirotechniczne na trybunach i nie bedzie robil jakichs krzywych akcji :>
30 sierpnia słońce zachodzi o 19:29, więc będzie dobrze

szczepan
29-06-2003, 22:48
Mrozik wiesz a o ktorej bedzie mecz? po drugie ten terminarz pewnie ulegnie lekkiej zmianie (patrz C+) a co do balonow to poprostu jak jest widno balony transparenty itp sa lepiej widoczne (czyli efektywniejsze) od piro...

Toudi
29-06-2003, 22:52
Powinniśmy teraz "inwestować" moim zdaniem w szarfy,transparenty,flagi na kijach, lub też małe sektorówki (może takie własnej produkcji :) ) A co do tych laserów czy jak im tam to może ktoś ma jakiś zaprzyjaźniony zespół muzyczny czy zna jakiegoś organizatora koncertów???Wtedy napewno byłoby taniej. Co do synchronizacji dopingu to conajmniej ze 3 osoby powinny prowadzić doping na Żylecie ( na 3 środkowych sektorach). Mam jeszcze taki pomysł dotyczący oprawy. Otóż.Możnaby na całej Żylecie porozkładać zimne ognie(na każdym krzesełku po 1)a tam gdzie jest napis można by dać ognie bengalskie(czy jak to się nazywa).Myślę że to mogłoby ciekawie wyglądać.Co wy na to?

Raffi
29-06-2003, 23:45
O laserach trzeba zapomnieć . Koszta są kosmiczne.

Mrozik
30-06-2003, 10:09
Powinniśmy teraz "inwestować" moim zdaniem w szarfy,transparenty,flagi na kijach, lub też małe sektorówki (może takie własnej produkcji :) ) A co do tych laserów czy jak im tam to może ktoś ma jakiś zaprzyjaźniony zespół muzyczny czy zna jakiegoś organizatora koncertów???Wtedy napewno byłoby taniej. Co do synchronizacji dopingu to conajmniej ze 3 osoby powinny prowadzić doping na Żylecie ( na 3 środkowych sektorach). Mam jeszcze taki pomysł dotyczący oprawy. Otóż.Możnaby na całej Żylecie porozkładać zimne ognie(na każdym krzesełku po 1)a tam gdzie jest napis można by dać ognie bengalskie(czy jak to się nazywa).Myślę że to mogłoby ciekawie wyglądać.Co wy na to?
To by nie wyszło, bo albo ktoś by czegoś nie odpalił, albo by odpalił przed meczem lub w złym momencie itp. Co do laserów, to Real miał coś takiego na fecie po mistrzostwie