PDA

Zobacz pełną wersję : Legia Warszawa - Górnik Zabrze



Lukass
18-10-2004, 22:33
Mecz już niedługo ... Co o nim sądzicie ?

Mishka
19-10-2004, 12:49
co tu sadzic. juz nie te emocje co pare lat temu. chyba kolejny, ktory po prostu sie odbedzie i szybko sie o nim zapomni...

detoxizer
19-10-2004, 13:09
obawiam sie ze bedzie remis albo porazka... niestety mam takie przeczucie jak przed Groclinem... obym sie mylil.

Lukass
19-10-2004, 14:08
No obyś sie mylił "detoxizer" :] mam nadzieje ze nasi powoli zaczna wracac do formy ...

Yevaud
19-10-2004, 14:46
Nie wiem, jak oceniacie grę z Groclinem. Wg mnie wygladało to dużo lepiej niż w meczach z Austrią czy Mazowszem Grójec. To co na Groklajna nie starczyło (trochę pecha przy tym) MUSI wystarczyć na Ślązaków, obojętnie z jakiej drużyny.

pusty
19-10-2004, 17:11
Ja tam licze na zwycięstwo. Jakby wygrali to napewno podbuduje ich to przed meczem z Wisłą :modli:

Creator
19-10-2004, 20:01
Jeżeli jutro nie pojawi sie nowy trener, to wątpię w nagłe przebudzienie się naszej ofensywności w zespole :- I wtedy mecz znowu będzie zwykłą kopaniną z kilkoma akcjami, niecelnymi strzałami i np. skromnym remisem 0:0 :placze:
Coraz bardziej utwierdzam się w przekonaniu, że przez te zwlekanie w poszukiwaniach trenera przez naszych włodaży rundę jesienną mamy straconą a na wiosnę znowu zacznie się gorączkowe poszukiwanie puntów, żeby dostać się chociash do pucharów :placze:

biotronic
19-10-2004, 20:17
Jeżeli jutro nie pojawi sie nowy trener, to wątpię w nagłe przebudzienie się naszej ofensywności w zespole

myslisz, ze przyjdzie w srode trener i nagle zaczniemy nacierac skrzydlami, przeprowadzac skladne ataki pozycyjne i wyprowadzac szybkie, zabojcze w swej skutecznosci kontry ?

marian__
19-10-2004, 22:48
ja tam mysle ze wygrają i zagrają na maxa z agrsją od początku emczu bedą siestarać walczyć kopać gryźdz trawe Włodar znowu koszmarną setke schrzani ale i tak wygramy 1-0!
A na trybunach z 8tyś ludzi...

Kempes
19-10-2004, 23:58
Jak Górnika nie jebniemy z przeproszeniem - to mi to już chyba ryba czy przegramy wszystko do końca ... :/

legart
20-10-2004, 09:48
Jak Górnika nie jebniemy z przeproszeniem - to mi to już chyba ryba czy przegramy wszystko do końca ... :/

I tak już bardziej musimy martwić się walką z Amiką o puchary niż z Wisłą i Groclinem o majstra :/

Beny
20-10-2004, 09:57
I tak już bardziej musimy martwić się walką z Amiką o puchary niż z Wisłą i Groclinem o majstra :/

Tja, zwłaszcza że w innym miejscu napisano, że dla Chovanca "najważnejsze jest przygotowanie drużyny do przyszłorocznych rozgrywek". Mamy qrna czas. :zlosliwy: To zacznijmy jeszcze punkty rozdawać potrzebującym. :cenzura: !

legart
20-10-2004, 10:23
I tak już bardziej musimy martwić się walką z Amiką o puchary niż z Wisłą i Groclinem o majstra :/

Tja, zwłaszcza że w innym miejscu napisano, że dla Chovanca "najważnejsze jest przygotowanie drużyny do przyszłorocznych rozgrywek". Mamy qrna czas. :zlosliwy: To zacznijmy jeszcze punkty rozdawać potrzebującym. :cenzura: !

Mecz w Katowicach przed nami :/

MaxyM
20-10-2004, 10:24
Będą sytuacje...
Włodarczyk będzie strzelał w słupki, obrońców i łapy bramkarza.
Saganowski będzie się przewracał...

Itd.

Wygramy w męczarniach 1-0 lub zremisujemy 0-0.

legart
20-10-2004, 10:31
Będą sytuacje...
Włodarczyk będzie strzelał w słupki, obrońców i łapy bramkarza.
Saganowski będzie się przewracał...

Itd.

Wygramy w męczarniach 1-0 lub zremisujemy 0-0.

Nie zapominaj,że np Bukalski z wolnego może trafić, albo jakaś przypadkowa kontra Górnika może pójść

detoxizer
20-10-2004, 10:31
obawiam sie ze bedzie 0:0 lub 1:1... cholera juz dawno nie dygalem tak przed meczem :zly: :O

marian__
20-10-2004, 11:57
a moze by tak atak Sagan Włodar a za nimi Korzym? a na ławie magiera dudek a na zamiane Dorosz?
nie jestem trenerem ale trzeba chyba zaryzykoać chociarz w 2 połowie jesli nie ebdzie prowadzenia

MaxyM
20-10-2004, 14:16
Mamy najmniej strzelonych bramek w lidze - to chyba o czymś świadczy.
Mr. Włodarczyk już powrócił do swojej dyspozycji... Czyli strzela tak, żeby nie było bramki... Normalnie dodatkowy gracz przeciwnika.

Saganowski, biega, biega, przewraca się, wstaje, biega i łapie za głowę...

Kiełbowicz - chyba biega tylko...

O obronie nie wspominam, bo i nie ma o czym...

O środku też wole się nie wypowiadać...


Nie ma bunkrów na naszym polu karnym, a szkoda byłoby może zajebisście.

Junior89
20-10-2004, 18:32
Fijarczyk sędziuje :kurde:
no to po jabcach :ucieka:

Żmijka
20-10-2004, 19:07
Ja się nia napisan czy coś, ale mam pytanie:

CO WAS TAK MAŁO NA MECZU ?? :O

Ej sorry, ale włączyłam TV i zwątpiłam ...

Ja nie kumata w Waszych sprawach, ale macie jakiś protest czy "tak wyszło" :hmm:

A poza tym to sorry, ale mecz deczka nudny ... :roll:


Pozdrawiam

Junior89
20-10-2004, 19:12
Jóźwiak z woleja :O przecież to koniec świata :O

przynajmniej jest skuteczniejszy niż Piotrek Włodarczyk :zlosliwy:

:brawo: :brawo: :brawo:

Nazgul
20-10-2004, 19:14
:o

Chyba armageddon idzie...

Junior89
20-10-2004, 19:16
2-0 :O drewna zaczynają grać :O

Brawo Tomek Kiełbowicz 8)

Nazgul
20-10-2004, 19:19
Własnie, tydzień drewien :) Rasiak, Lewandowski, Jóźwiak, Kiełbowicz :)

jarcyś
20-10-2004, 19:21
2-0 :O drewna zaczynają grać :O

Brawo Tomek Kiełbowicz 8)

jak zaraz Szala jebnie angielkę z przewrotki , to odstawię alkohol

pusty
20-10-2004, 19:23
Nie no szok! :O :O :O
Jeszcze jak Szala to naprawdę chyba armagedon idzie...

crolick
20-10-2004, 19:28
No Sagan i Nendza to mogliby sobie darowac pierwsza 11, niech Korzym i Dorosz sie troche pokaza. A Kielb w roli obroncy b mi sie podoba, normalnie gra jak Roberto Carlos :D No i ten wolny :O :brawo: :brawo:

Junior89
20-10-2004, 19:28
nie martwcie się o Szalę, to niemożliwe :/

załóżmy się o mniej drewniane drewno: może Sokołek?? :hyhy:

yusta
20-10-2004, 19:31
A poza tym to sorry, ale mecz deczka nudny ... :roll:


Po 5 minutach to napisałaś? :roll:

Btw, Górnik grał w pierwszej połowie antyfutbol :kurde: Jak można w 9 osób stać we własnym polu karnym, gdyby mogli to by się chyba w bramce wszyscy w rzędzie ustawili.
Legia do pierwszej bramki prezentowała sie przeciętnie, ale nigdy nie potrafilismy grać z tak defensywnie nastawionymi ekipami. Bramka Jóźwiaka bardzo ładna. Wczesniej w dwóch sytuacjach Włodar wyskakując do główki usiłował strzelac bramki ręką. Dobrze, że nie trafiał w piłkę, bo raz to kicha, a dwa żółtko murowane.
Kiełbik wreszcie przypomniał sobie jak się wolne strzela, choć ta bramka to chyba głównie zasługa Lecha, który nie zdążył się ustawić, bo zbyt długo ustawiał mur. Ale godnie uczcił swój jubileusz - setny występ w barwach Legii.

Z Górnika najbardziej podoba mi się Felipe. Bardzo ładnie centruje. Sokół II powinien brać u niego lekcje. Reszta Górników gra do dupy i dobrze 8)

Aha... Kiełbik gra dzisiaj w obronie!!! :brawo:

Junior89
20-10-2004, 19:33
Po 5 minutach to napisałaś?

Btw, Górnik grał w pierwszej połowie antyfutbol Jak można w 9 osób stać we własnym polu karnym, gdyby mogli to by się chyba w bramce wszyscy w rzędzie ustawili.
Legia do pierwszej bramki prezentowała sie przeciętnie, ale nigdy nie potrafilismy grać z tak defensywnie nastawionymi ekipami. Bramka Jóźwiaka bardzo ładna. Wczesniej w dwóch sytuacjach Włodar wyskakując do główki usiłował strzelac bramki ręką. Dobrze, że nie trafiał w piłkę, bo raz to kicha, a dwa żółtko murowane.
Kiełbik wreszcie przypomniał sobie jak się wolne strzela, choć ta bramka to chyba głównie zasługa Lecha, który nie zdążył się ustawić, bo zbyt długo ustawiał mur. Ale godnie uczcił swój jubileusz - setny występ w barwach Legii.

Z Górnika najbardziej podoba mi się Felipe. Bardzo ładnie centruje. Sokół II powinien brać u niego lekcje. Reszta Górników gra do dupy i dobrze

Aha... Kiełbik gra dzisiaj w obronie!!!

:brawo:

jarcyś
20-10-2004, 19:35
Z Górnika najbardziej podoba mi się Felipe.

latin lover ? :ucieszony:

Junior89
20-10-2004, 19:39
Jóźwiak powrócił do formy :/

ale frajerska brama :placze:

Jaco
20-10-2004, 19:41
Dobry wieczór!! Dotarłem do domku i wysłałem córkę do Krakowa. Teraz mogę troszkę poipisać.. Atmosfera przed meczem w Źródle zajebista!! Byli wszyscy oprócz Yusty z Robakiem i Barta. Bart! Kasetka przekazana zgodnie z obietnicą.. Akurat widzę, że Górnik sieknął bramkę, ale czuję w starych kościach, że będzie dobrze...

yusta
20-10-2004, 19:44
Z Górnika najbardziej podoba mi się Felipe.

latin lover ? :ucieszony:

Nie, nie... pod tym względem jestem rasistką 8)
Ale podoba mi się jego gra, choć na obrońcę to on się nie nadaje, a zdaje się że na takiej pozycji własnie gra w Górniku.
Bramka stracona przez Legię taka z dupy wzieta...
Byłby spalony gdyby nie leżący na glebie Rzeźniczak. Reszta defensorów wyszła, on się wywalił no i już tylko 2:1 :/

Junior89
20-10-2004, 19:47
teraz fart :/ trzeba szybko strzelić :modli:

yusta
20-10-2004, 19:48
Dobry wieczór!! Dotarłem do domku i wysłałem córkę do Krakowa. Teraz mogę troszkę poipisać.. Atmosfera przed meczem w Źródle zajebista!! Byli wszyscy oprócz Yusty z Robakiem i Barta. Bart! Kasetka przekazana zgodnie z obietnicą.. Akurat widzę, że Górnik sieknął bramkę, ale czuję w starych kościach, że będzie dobrze...

Robak w lesie grzybów szuka :ucieszony:
No a ja tez niedawno do domku dotarłam.
Btw, byłoby 2:2 gdyby nie uratował nas liniowy, a Włodar nie umie już nawet piłki przyjąć :efoch:

Gringo_
20-10-2004, 19:48
Dotarłem do domku i wysłałem córkę do Krakowa.
:chytry:

Jaco
20-10-2004, 19:55
Dotarłem do domku i wysłałem córkę do Krakowa.
:chytry:
Spoko! Moje dziecko nie rozróżnia Wisły od Hutnika :zlosliwy:
Co innego "zięciu", ale on nie pojechał.. Robakowi gratulujemy gąsek.. :oczko:
Ponieważ obiecałem nie rozmywać;
Meczyk całkiem całkiem jak na ostatnie czasy. Trudno się nie zgodzić z Yustką. Ciężko się gra przeciwko drużynie, która ma 9 obrońców. Chętni obejrzałbym Korzyma...

Gringo_
20-10-2004, 20:04
Dotarłem do domku i wysłałem córkę do Krakowa.
:chytry:
Spoko! Moje dziecko nie rozróżnia Wisły od Hutnika :zlosliwy:
Co innego "zięciu", ale on nie pojechał.. Robakowi gratulujemy gąsek.. :oczko:
Ponieważ obiecałem nie rozmywać;
Meczyk całkiem całkiem jak na ostatnie czasy. Trudno się nie zgodzić z Yustką. Ciężko się gra przeciwko drużynie, która ma 9 obrońców. Chętni obejrzałbym Korzyma...
jak jakis nie lubiany "zięciu" to powiedz tylko słowo a będzie uzdrowiona dusza Twoja :oczko:
to ja tez nie będę rozmywał i napisze coś w temacie: meczu Legia-Górnik nie oglądałem 8)

Jaco
20-10-2004, 20:11
"Zięciu" jest bardzo w porządku. Legionista pełną gębą.. :efoch:
Ponieważ obiecałem nie rozmywać:
Meczyk piłkarsko całkiem niezły.. Kibicowsko również. Dziewczyny i chłopaki ćwiczą nowe piosenki i jest git, mimo niewielkiej ilości widzów.. Po prostu sporo ludzi wysyła córki do Krakowa a reszta jest na grzybach. Grzyby najlepiej zbiera się w środę. :oczko:
A Felipe to naprawdę niezły piłkarz.. Górnik, gdyby się tak rozpaczliwie nie bronił, miałby szansę na remisik. A tak, będzie 3:1.. :zlosliwy:

kris
20-10-2004, 20:12
Witam
Jaki wynik bo mi Legia Live padła do ch.. Wacława!!!!

Jaco
20-10-2004, 20:14
Witam
Jaki wynik bo mi Legia Live padła do ch.. Wacława!!!!
1:0 Jóźwiak
2:0 Kiełbowicz
2:1 Chałbiński.
Jest 85 minuta. Zgubiłeś telefon do mnie? :zly:

Nazgul
20-10-2004, 20:15
Witam
Jaki wynik bo mi Legia Live padła do ch.. Wacława!!!!

http://live.legia.com.pl

Jak na razie 2:1 i 4 minuty do końca.

Gringo_
20-10-2004, 20:16
"Zięciu" jest bardzo w porządku. Legionista pełną gębą.. :efoch:
:Kempes? :O
też nie chcąc rozmywać: to nie oglądałem bo nie mam cyfry :chytry:

kris
20-10-2004, 20:17
Nie Jaco nigdy w życiu, widzę ,że jesteś na necie to Cię nie męcze telefonem..... :oczko: Wiem Wiem kaseta oddam przysięgam oddam z załącznikiem... :mpiwo:

żyła
20-10-2004, 20:17
pewnie...po co wpuszczać Korzyma za Włodarczyka, jak można wprowadzić "wiecznie nie spełniony talent" Wróblewskiego :kurde: . coś czuję, że Korzym u nas gługo nie zagrzeje miejsca. tylko jak zobaczy, że tu każdy z nim w kólki leci, to podziękuje za współpracę :roll:

jarcyś
20-10-2004, 20:20
żyła - kulki nie kólki

a co do sensu to popieram

Jaco
20-10-2004, 20:23
Kempes? :O

Nie Kempes, ale również sympatyczny. Dba o "teścia". Ponieważ obiecałem nie rozmywać, napiszę, że Bukalski był bliski wyrównania, ale nie trafił.. To informacja dla Krisa, który nie dzwonił do mnie ze 3 miesiące. Chyba mnie nie lubi.. :hyhy:
Specjalnie przedłużam tego posta, żeby nie rozmywać..
I nie zobaczę Korzyma, bo wchodzi Magiera. Ale się nagrał... Liczyłem.. 8 sekund.. Brawo jacek! nie popełnił żadnego błędu...
:gwiazda:
Znowu nie trafiłem wyniku w typerze.. :hmm:

żyła
20-10-2004, 20:27
czyli na początku miałem dobrze 8) .
ale zrobiłem edycję :wstyd:

skończyło się 2-1 :brawo:

Junior89
20-10-2004, 20:29
meczyk całkiem niezły, ale w sumie mogliśmy równie dobrze zremisować, także...
i tak czekam na Chovanca...on napewno nie będzie miał żadnych ulubieńców :oczko:

Gutek
20-10-2004, 20:30
pierdole :foch: Jak mozna konczyc mecz z 8 druzyną w tabeli bez nominalnego napastnika ? Kuźwa się wszyscy boją tego Korzyma wpuścić jakby był z waty.A jak widziałems trzały Dudka Sagana i Włodarczyka to sie rzygać chciało.Gra Sokoła II maskara.Smoliński - ponownie JEDYNY pozytyw :/

pusty
20-10-2004, 20:32
Dobrze, ze wygraliśmy. Zawsze będą trochę lepsze nastroje przed Wisłą.
Ale co by nie mówić to nie mamy ataku. Taka jest niestety smutna prawda. Sagan niby biega niby walczy, ale w efekcie nie za bardzo cos z tego wychodzi.
A Włodar to tak jak ktos napisał nie umie przyjać a co gorsza strzelic tez nie za bardzo.
Mecz w sumei dziwny bo równie dobrze mogliśmy go zremisowac bądź nawet przegrac, kilka razy uratowł nas arbiter.

edit: zapomniałem napisać o Smolińskim, kolejny dobry występ. Chłopak ma talent i nie boi się grać.

Radzyn
20-10-2004, 20:38
pierwsza połowa nawet dobra ale 2 połowa do dupy :foch:

pazdzioch-wawa
20-10-2004, 21:04
Kozak Legiuniiaaa :) miałem w totomixie walnąc zakład na legie i niewiem dlaczego tego nie zrobiłrm :oczko:

MaxyM
20-10-2004, 21:05
Legię

MaxyM
20-10-2004, 21:10
Napiszę krótko - Beret i Kiełbowicz czytali dziś mojego posta i zrobili mi na złość. :foch:
Napastnicy Legii - przepraszam - Jacy *****! Napastnicy?

Dlaczego Korzym nie zagrał!?
Powinien wejść po 20 minutach gdy Włodarczyk zabił 3 wróble, a Saganowski ukatrupił 3 krety wywracając się na nie.

Co do Korzyma...

"Glasgow Rangers chcą piłkarza Legii

Maciej Korzym latem miał trafić do szkółki londyńskiej Chelsea. Wybrał jednak ofertę warszawskiej Legii i gra... na III-ligowych boiskach - pisze "Super Express".

W ostatnim meczu z Mazowszem Grójec utalentowany 16-latek zdobył dwa gole i zaliczył asystę.

- Liczę, że trenerzy w Legii w końcu się do mnie przekonają - mówi. - Może już w środę wyjdę choć na kilka minut i powalczę z Górnikiem Zabrze.

A jeśli nie? Mówi się, że o Korzyma stara się kilka zachodnich klubów. Konkretną ofertę otrzymał z Glasgow Rangers."

Creator
20-10-2004, 21:12
Właśnie wróciłem ze świątyni na Łazienkowskiej 3 :D
Normalnie nasi pupile wynagrodzili mi stanie w zimnie, wygrana 2:1 trochę mnie rozgrzała i pozytywnie na ligową przyszłość pozwoliła spojrzeć :)

Sharn
20-10-2004, 21:43
Nie chcę tego napisać, ale muszę. Wg. mnie w drużynie znowu zrorobiła się "klika" rządzących, których mniej obchodzą wyniki, a bardziej własne wystepy na murawie i co za tym idzie pieniążki z premii. Inaczej nie umiem wytłumaczyć lansu (bezsensownego zresztą) Wróbla czy Dudka. Wiadomo, że ci piłkarze mają mocną pozycję w klubie, więc graja. A Korzym? Korzym uzna, że kopanie się po łydkach z chłopakami z Grójca to jednak nie to co kopanie piłki z chłopakami z Soho w jakiejś Chelsea i zniknie. A później będziemy znowu się wkurzać, że nie ma młodzieży, że to że sramto.
I jeszcze niech mi ktoś odpowie: dlaczego najlepszy na boisku jest szczawik (Smoliński) grający z 5 mecz w poważnym futbolu w drużynie która miała walczyć o mistrza???
:zly: :zly: :zly:

P.S. Ale dziś odwaliłem piknik - skryłem się za E i wreszcie obejrzałem nawet mecz... :hyhy:

Kocur
20-10-2004, 21:45
...Saganowski ukatrupił 3 krety wywracając się na nie.




jak można się potykać na nowej murawie ? wstyd proszę Pana :oczko:

po takim meczu to nie wiadomo komu dokładnie pogratulować -> tym co strzelili czy tym co nie pozwolili innym strzelić :chytry: - ale za to patrząc na grę czuć powiew optymizmu przed następną kolejką 8)

bayo
20-10-2004, 21:48
Nie bedę się rozpisywał, bo nie ma o czym, ale Włodarczyk to by się nie załapał w IV lidze. Dno do potęgi entej! NĘDZA pasuje jak nie wiem co. :wsciekly:

Lukass
20-10-2004, 21:58
Ehh ... :kurde: O co wam chodzi ... Wszyscy pisza na Włodarczyka ... Cały zespół zagrał słabo ... Teraz wszystko będziecie zwalac na jednego piłkarza ... :nie: Ehh ...

Junior89
20-10-2004, 22:05
nie od razu zwalać ale trening strzelecki to by się przydał, nie ma co :/

Fizi
20-10-2004, 22:09
w Dudku obudziła się dzisiaj głęboko ukryta dusza dryblera :hyhy:

ale dajmy już sobie spokój z tym jechaniem po grajkach, grunt , że właściwie bez trenera zaliczone trzy punkty i że nie przeszli obok meczu

MeLa
20-10-2004, 22:42
w Dudku obudziła się dzisiaj głęboko ukryta dusza dryblera :rotfl2: on trenował te zwody w Niedziele na moim Mazowszu

Dla mnie grali tragicznie(nasi napastnicy są wspaniali) zresztą nie lubię jak na siłę chcą wjechać z piłką do bramki, ale popisy strzelecki tez niezłe cieszę się, że mogłem sobie popatrzeć w Niedziele jak śmiga Stanford,Korzym...

To co cieszy wynik :brawo: - Tylko to :kurde:

Tomereek
20-10-2004, 22:51
Boje sie o mecz z Wisla, ale moze nastapi przelom?? :ucieka:

Foxx
20-10-2004, 22:53
Taaak, padnie... dwucyfrówka z taką grą :- :kurde: .

DeMon
20-10-2004, 22:53
Ja nie bedę jechać po Włodarze bo kiedyś już piałem z zachwytu, tak więc zrobił bym przed samym sobą debila. No cóż, zagrał słabo, z kolejki na kolejkę gra on coraz gorzej. Może dac mu odpocząć dwa/trzy mecze. Poczuje wtedy głód piłki, mniejszą premię i zagrożenie ze strony młodziaków. A za niego wstawić Korzyma albo Dorosza (w zależeności który lepszy). Na zbliżający się mecz z Wisłą Korzym bądź Dorosz byli by dobrym rozwiązaniem, obrońcy Wisły ich po prostu nie znają. A tak to już każdy wie jak Włodar gra i jakie piłki do niego idą...
Sagan to Sagan, on jeszcze niech pogra, myślę, że się przełamie. On prezentuje na tyle wysoki poziom (jak na polską ligę), że wkońcu musi się przebudzić :modli:
A Przypomnę tylko, że jakiś rok temu Beret obiecywał, że jak strzeli bramkę to wskoczy bez koszulki na płot... i co? Zapominał! Ale nastepnym razem :hyhy: Panie Jóźwiak - tym razem wybaczam... :chytry:

marian__
20-10-2004, 23:10
Mecz był ciekawy w pierwszej połowie powiniśmy schodzi z 4 bramkową zaliczką. Jóźwiak strzelil kapilatnie! pomyslałęm sobie że gdy tam stał Włodra to by nie strzelił :) Kiełbik miał farta bo bramkarz sie źle ustawił ale strzał byl dosć precyzyjny i mocny! Potem 2 połowa i koszmarny błąd Wojtka Szali szkoda bo wierzyłem w niego ale jakoś już mnie nie przekonuje...
W grze w 1 połowie było widać charakter Legii! Naprawde dobrze nasi grali, tak i w przodzie jak i z tyłu (tylko 2 niecelny strzały Gornika). W 2 połowie już jakby chcieli utrzymać wynik, lecz szybko strzelona bramka obudziła naszych piłkarzy. Widać było coraz wieksze zgranie i lepszą gre!
Na wyróżnienie zasłóguje Smoliński! Niech Kuba sie wstydzi że go trzymał na rezerwie! Grał naprawde dobry futbol. Szkoda tylko że zamiast Korzyma wszedł Wróblewski.
Widać że Nasz zespół zaczyna się przebudzać i taktyka 4-4-2 jest dobra!!!

Nazgul
20-10-2004, 23:35
...Saganowski ukatrupił 3 krety wywracając się na nie.




jak można się potykać na nowej murawie ? wstyd proszę Pana :oczko:

po takim meczu to nie wiadomo komu dokładnie pogratulować -> tym co strzelili czy tym co nie pozwolili innym strzelić :chytry: - ale za to patrząc na grę czuć powiew optymizmu przed następną kolejką 8)

Chciałbym Ci tylko tak nieśmiało dla porządku przypomnieć, że w zeszłym roku były sobie takie dwie żenady w wykonaniu Legii: jedna w Polkowicach a druga w Zabrzu.

A pomiędzy nimi... 8)

wymych
21-10-2004, 00:12
W pierwszej połowie dominowaliści bo Górnik nic nie grał....po przerwie mieliście bardzo duzo szczęścia (boczny itd)....z taką formą jaką prezentują wasi napastnicy to za duzo bramek nie strzelicie :hyhy:

DeMon
21-10-2004, 00:31
Nie ma to jak Widzew :chytry:
Dziękujemy Ci Panie liniowy kimkolwiek jesteś :uklony:

Fizi
21-10-2004, 00:38
liniowyyy fajowyyy !!!! :uklony:

yusta
21-10-2004, 02:27
jak można się potykać na nowej murawie ? wstyd proszę Pana :oczko:


Bo on się potykał o to co Sokół wcześniej wysmarkał :zdziwiony:

DeMon
21-10-2004, 07:36
jak można się potykać na nowej murawie ? wstyd proszę Pana :oczko:


Bo on się potykał o to co Sokół wcześniej wysmarkał :zdziwiony:

A fuj! yusta! :chytry:

On chciał poprostu zastosować jedną ze sztuczek Savioli z meczu LM. A że chłopak się trochę gubił i plątały mu się nogi to już inna sprawa. Ale oklaski za dobre chęci :brawo:

Pan Artysta
21-10-2004, 08:55
Górnik" nic" taka II liga (tylko jak wygląda teraz II liga)

10-12 kontr 4 na3,3 na 3 i dupa :brawo:

Syndrom zawodnika Legii wiecznie żywy :hyhy: -Sagan,Włodar,Sokół(inni strzelają oni mają doła!do psychologa albo lewatywa)się postrzelało w tamtym sezonie teraz się zapomniało

Przewalanie na polu karnym Górnika-(Sagan) do Komedii na scene albo zająć się kaskaderką
:ucieka:

Adam-oldboy
21-10-2004, 08:59
Atmosfera przed meczem w Źródle zajebista!! Byli wszyscy oprócz Yusty z Robakiem i Barta.
:efoch:

Jaco
21-10-2004, 09:04
Atmosfera przed meczem w Źródle zajebista!! Byli wszyscy oprócz Yusty z Robakiem i Barta.
:efoch:
Ciebie to nawet nie liczę, bo ty jak rodzina.. :zlosliwy:

VANAHAIM72
21-10-2004, 09:07
Wynik "planowy", gra taka jak ostatnio... Zresztą, do gry już chyba przywykłem. Nawet wczorajsze popisy Szali i Wróbla traktowałem bez emocji... Czy musi się wydarzyć jakaś katastrofa, żeby na boisko wybiegli młodzi zawodnicy? Owen, Rooney, Saviola, Cisse i wielu, wielu innych... Co ich łączy? Ano to, że debiutowali (i grali) w meczach ligowych będąc nastolatkami. Tylko, *****, u nas nie ma zdolnych młodych chłopaków! Za to są "utalentowani", "obiecujący" od lat i "wiecznie młodzi".

Tomereek
21-10-2004, 09:38
Bedzie lepiej. Musi byc lepiej... :oczko:

Beny
21-10-2004, 09:50
Bedzie lepiej. Musi byc lepiej...

Tja... No to wersja mniej optymistyczna.

Będzie gorzej. Przychodzi nowy trener. Zanim wprowadzi nową koncepcję gry drużyny i jej składu osobowego na dzień dobry dostajemy baty od Wisły. No, ale to nic w końcu to nasi miejscowi Galacticos (że zacytuję klasyków :P ), więc można się było tego spodziewać. Choć 0:3 do przerwy boli. :oczko: Później derby. Niby mamy w pamięci 7:0 zgłoś się (i dwa głuche telefony też :P ), to jednak "czarni" się spinają i... no u siebie gramy, znaczy remis. Ehh, to tylko piłka, więc jedziemy się odkuć na okupantach hałd i okolic (pozdro Sezar i Jahho :oczko: ). To najgorsza drużyna w lidze. Też chcą się odbić od dna, a że grają z Legią, więc dodatkowy mobilizator nie potrzebny. Znów remis. Trener eksperymentuje dalej. Na koniec derby Mazowsza. Co za jelenie z nich :ucieka:, dali się podpuścić Jeleniowi. :/ Nieprawdopodobne to wszystko? Nie do końca.

No, a później się obudziłem. 8)

legart
21-10-2004, 09:57
Dobrze że wygraliśmy, bo byśmy stracili kontakt z czołówką ligi, cokolwiek to znaczy. Meczyk taki sobie, czasami to aż bolały oczy jak patrzyło się na grę naszych.

Górnik słabiutki. Acha momentami to brzuch mnie ze śmechu bolał, (głownie przy zagraniach Nędzy - z meczu na mecz strzela coraz dalej od bramki przeciwnika, a i przy przyjęciu piłki zaczął rasiakować).

Smoliński zagrał trochę gorzej niż się spodziewałem, ale przynajmniej piłka mu nie odskakiwała od nogi, poza tym pod koniec meczu przeprowadził parę ciekawych akcji.

Acha ataku na parę dni przed meczem z Wisłą nie mamy, pomoc w rozsypce, a obrona niepewna, cienko widzę mecz w Krakowie, chyba że stanie się coś nielogicznego 8) .

Pan Artysta
21-10-2004, 10:02
Dobrze że wygraliśmy, bo byśmy stracili kontakt z czołówką ligi, cokolwiek to znaczy. Meczyk taki sobie, czasami to aż bolały oczy jak patrzyło się na grę naszych.

Górnik słabiutki. Acha momentami to brzuch mnie ze śmechu bolał, (głownie przy zagraniach Nędzy - z meczu na mecz strzela coraz dalej od bramki przeciwnika, a i przy przyjęciu piłki zaczął rasiakować).

Smoliński zagrał trochę gorzej niż się spodziewałem, ale przynajmniej piłka mu nie odskakiwała od nogi, poza tym pod koniec meczu przeprowadził parę ciekawych akcji.

Acha ataku na parę dni przed meczem z Wisłą nie mamy, pomoc w rozsypce, a obrona niepewna, cienko widzę mecz w Krakowie, chyba że stanie się coś nielogicznego 8) .

Wisła strzeli dwa swojaki :hyhy:

Mini
21-10-2004, 10:14
Nie spodziewałem się, że w jubileuszowym meczu strzelę gola. Bodaj dopiero mojego szóstego dla Legii. Kiedy strzeliłem poprzedniego? Też z wolnego, chyba z Wisłą Płock. Nawet nie pamiętam, kiedy to było (11 maja 2003 r. - red.). Ale w tej rundzie dopiero drugi raz podszedłem do rzutu wolnego.
już ma syndrom Zygo. tylko z Mazowszem dwa razy strzelał. :ucieka:


- Lewa obrona? To dopiero moje początki. Chyba jednak zacząłem grać lepiej. Tak jak i cały zespół. W Legii na ten pomysł wpadł Jacek Zieliński. W ten sposób udowadnia, że jest zdolnym trenerem i ma świeże spojrzenie.


:efoch:
ja wpadłem na ten pomysł


Rozegraliśmy dziś naprawdę niezły mecz
a wszyscy to widzieli inaczej :hmm:


ale jeżeli trenerzy się zgodzą, to będę częściej niż do tej pory zapuszczać się do przodu

ufffff nie bedzie go przynajmniej pod naszą bramką i mniejsze zagrożenie bedzie :oczko:

Nazgul
21-10-2004, 11:02
- Lewa obrona? To dopiero moje początki. Chyba jednak zacząłem grać lepiej. Tak jak i cały zespół. W Legii na ten pomysł wpadł Jacek Zieliński. W ten sposób udowadnia, że jest zdolnym trenerem i ma świeże spojrzenie.


:efoch:
ja wpadłem na ten pomysł

Ja też :hyhy:

Zresztą już Okuka wystawiał tego drewniaka w obronie - ale tylko w sparringach.

Szafakibol
21-10-2004, 11:30
Ja widzę to tak. Mecz był nawet ciekawy, dużo sytuacji zarówno pod Górnika jak pod naszą bramką. Mieliśmy dużą przewagę dopóki nie straciliśmy bramki na 2:1. W tym momencie zaczeła się sypać obrona, strasznie głupie błędy i zrobiło się nerwowo. Co prawda atakowaliśmy ale było widać że każda kontra przeciwnika to akcja na gola. Dziwię się bardzo bo Górnik atakował małą ilością piłkarzy a za każdym razem były problemy z pokryciem. Na szczęscie jest wygrana i to cieszy. O napastnikach nic nie napiszę bo ich lubię...

detoxizer
21-10-2004, 12:08
ja sobie obejrzalem raz jeszcze mecz i z cala pewnoscia moge powiedziec: Wlodar i Sagan lawka! i niech ktos da tak na dobra sprawe szanse Korzymowi. ktos powie nie wytrzyma fizycznie, bo nie przygotowany? moment. a Rooney w Anglii, gdzie gra sie rownie ostro, jak nie bardziej niz u nas, tez mial nie grac? trzeba sprobowac a jestem pewien ze bedzie walczyl bardziej niz Wlodarczyk (kompletny brak formy). A Sagan? zero szybkosci, kompletny zanik formy- ale nie mozna mu odmowic tego co Wlodarowi: ambicje chlopak ma i jest jak zawsze waleczny- jednak musi odpoczac.
jedyny pozytyw meczu to gra Surmy- swietny w odbiorze, czasami zdarzaly mu sie bledy w wyprowadzeniu pilki, ale gdyby on doznal kontuzji (tfuj!) wtedy mielibysmy ciezki orzech do zgryzienia...
Smolinski mnie troche zawiodl, tak samo Rzezniczak (sytuacja gdy sedzia gwizdnal spalonego Brozka, gdzie dal sie wyprzedzic Chalbinskiemu)- coz mlodzi sa wahania formy u nich to raczej normalne.

Yevaud
21-10-2004, 12:43
A ja nie miałem możliwości obejrzeć meczu ani na stadionie, ani w domu na C-. :(
Pytania:
Czy były jakieś strzały z daleka?
Czy szły w miarę w światło bramki?
Kto strzelał?

i dlaczego nie próbował strzelać Surma i Sokołowski I, którzy przecież potrafią z daleka mocno przygrzmocić? Dlaczego znów próbowaliśmy piłkę wnieśc do bramki?

pierwsze 3 pytanka poważne
następne retoyczne, zresztą nie wiem, czy Surma z Sokołem strzelali. to tak bardziej na podstawie doświadczeń z poprzednich meczów, gdzi dobre strzały z daleka były po rzutach wolnych tylko.

Szafakibol
21-10-2004, 12:57
A ja nie miałem możliwości obejrzeć meczu ani na stadionie, ani w domu na C-.
Pytania:
Czy były jakieś strzały z daleka?
Czy szły w miarę w światło bramki?
Kto strzelał?

Tak były, np. Dudek z pierwszej piłki 10 metrów nad bramką; kilka razy próbował Sagan i raz nawet był blisko celu (ładny strzał po ziemi); Włodarczyk ale nic szczególnego. Jeśli chodzi o pomoc to chłopaki boją się uderzyć z daleka bo wolą pokombinować (efekt mizerny).

Raffi
21-10-2004, 12:58
1) były, dość liczne nawet
2) jeezuuuuu
3) Sagan, Włodar, Szala, Dudek,......

Fizi
21-10-2004, 13:06
Czy szły w miarę w światło bramki?

głównie w stronę bramek wejściowych na zakolach :hyhy:

legart
21-10-2004, 13:27
Czy szły w miarę w światło bramki?


Jakby to była bramka do rugby to może by i szły w jej światło :/

legart
21-10-2004, 13:28
1) były, dość liczne nawet
2) jeezuuuuu
3) Sagan, Włodar, Szala, Dudek,......

ad 3 należy jeszcze dodać starszego Sokoła i Smolińskiego

VANAHAIM72
21-10-2004, 14:13
U nas KTOŚ nawet zażartował, że na meczu są obserwatorzy z NFL szukający talentu na miarę Sebastiana Janikowskiego...

legart
21-10-2004, 14:29
U nas KTOŚ nawet zażartował, że na meczu są obserwatorzy z NFL szukający talentu na miarę Sebastiana Janikowskiego...

A u nas dopingowano Włodarczyka do mocniejszych strzałów 8)

Archonus
21-10-2004, 22:04
[glow=darkred:ef11dc6ba9][/glow:ef11dc6ba9]najwazniejsze ze wygrali

kud(L)aty68
21-10-2004, 22:38
Atmosfera przed meczem w Źródle zajebista!! Byli wszyscy oprócz Yusty z Robakiem i Barta.

Po meczu tez bylo niezle 8)
Mozesz mi wierzyc na slowo :D