PDA

Zobacz pełną wersję : Co z Telebimem na mecz z Wisłą ?



klekot
14-04-2004, 09:07
Było by zajebiście usiąść sobie na ŻYLECIE z browarkiem w ręku i kibicować LEGIUNII.
Pomysł pożyczony z Holandii, ale w Polsce to my zawsze jesteśmy pionierami takich zajawek.
Nie każdego stać pod względem finansowym na wyjazd a taka inicjatywa może stać się nieodłączną atrakcją na stadionie LEGII.
Bravo pomysłodawcy !!!
Jestem ciekaw kiedy pojawią się jakieś konkretne informacje na ten temat i czy wogóle ta informacja jest prawdziwa ?

Porter
14-04-2004, 09:27
byłoby dobrze, ustawić sie , poprowadzic doping przed tv , bo przeciez wiele osób nie pojedzie!
A po meczu na Centralnyi do Sosnowca !
Hej Zagłębie!

klekot
14-04-2004, 09:42
Już to sobie wyobrażam........
Tysiące szali na ŻYLECIE, spiew, doping, królewskie......
Oby tak się stało !!!

Paweł
14-04-2004, 10:19
Pomysl zajebisty, ale boje sie o wykonalnosc - mecz zaczyna sie o 18.30, a wtedy bedzie jeszcze jasno... Nie wiem jak sie w takich warunkach sprawuje telebim :/. Ale na szczescie ja sie na takich sprawach nie znam i jesli wszystko wypali na pewno przyjde :). Szacunek dla pomyslodawcy :+:.

Max_M
14-04-2004, 11:36
Pomysl jest pierwsza klasa! Brawo dla tego co to wymyslil! telebim zawsze mozna ustawic od krytej to wtedy dach powinien juz z salonce lekko zaslaniac o 18:30... czekam na info ale jak cos takiego sie dzieje to ide na bank! :)

Walek_C.Z.K
14-04-2004, 16:46
Pomysł przekozacki :+: :+: ale obawiam się że potrzebne może być pozwolenie policji na zorganizowanie takiego czegoś i możemy pozwolenia nie dostać. Ba, raczej nie dostaniemy... znając policję :/

klekot
14-04-2004, 17:08
Słuchajcie, a moze zrobić taką imprezkę na pl.Zamkowym.
Full kibiców, a po meczu balet pod kolumną Zygmunta.
Jeszcze co do Telebimu, a nie można palnąć ekran jak w kinie a transmisja meczu z żutnika ?

Żeby tylko wypaliło, bo o frekfencję się nie lękam.

Bajor
14-04-2004, 17:30
Gdyby to wszystko wypaliło było by zajebiście... :+: tylko czy "władze" się na to zgodzą?? :/

Iras
14-04-2004, 18:01
to byłoby za piękne żeby było prawdziwe; Kto niby zapłacić miałby za ten telebim? miasto, klub? coś wątpie...może prywatny inwestror..tylko po co jak tego by w telewizjii nie było, a ni nigdzie...Wątpie czy ten cały telebim wypalił...Ale bardzo bym chciał żeby tak się stało... :hmm:

Fizi
14-04-2004, 18:05
to byłoby za piękne żeby było prawdziwe; Kto niby zapłacić miałby za ten telebim? miasto, klub? coś wątpie...może prywatny inwestror..tylko po co jak tego by w telewizjii nie było, a ni nigdzie...Wątpie czy ten cały telebim wypalił...Ale bardzo bym chciał żeby tak się stało... :hmm:

przcież wjazd będzie na bilety po 5 złotych , więc chyba Ci , którzy tam przyjdą :)

Kempes
14-04-2004, 18:16
to byłoby za piękne żeby było prawdziwe; Kto niby zapłacić miałby za ten telebim? miasto, klub? coś wątpie...może prywatny inwestror..tylko po co jak tego by w telewizjii nie było, a ni nigdzie...Wątpie czy ten cały telebim wypalił...Ale bardzo bym chciał żeby tak się stało... :hmm:

przcież wjazd będzie na bilety po 5 złotych , więc chyba Ci , którzy tam przyjdą :)

Hmm te piątki o ile dobrze spojżałem mają być na oprawe ... tak więc ktoś sponsorem musi być - tylko kto ?

Mrozik
14-04-2004, 19:48
to byłoby za piękne żeby było prawdziwe; Kto niby zapłacić miałby za ten telebim? miasto, klub? coś wątpie...może prywatny inwestror..tylko po co jak tego by w telewizjii nie było, a ni nigdzie...Wątpie czy ten cały telebim wypalił...Ale bardzo bym chciał żeby tak się stało... :hmm:

przcież wjazd będzie na bilety po 5 złotych , więc chyba Ci , którzy tam przyjdą :)

Hmm te piątki o ile dobrze spojżałem mają być na oprawe ... tak więc ktoś sponsorem musi być - tylko kto ?
Skoro telebim, to jakiś koncern medialny pewnie ;)

Woytek
14-04-2004, 20:17
w tej chwili wszystko jest na dobrej drodze i jest duza szansa ze telebim bedzie! ;-)
nie bede jeszcze zdradzal szczegolow... bo sa pewne problemy, ale bedzie to telebim (dioda) ktory jest "odporny" na wszelkie slonce itp. ma byc ustawiony na murawie w strone Krytej i kibice maja siedziec na Krytej.

1. canal+ wyrazil zgode :-)
2. trzeba jeszcze zalatwic pozwolenie na zorganizowanie imprezy masowej.
3. nie moze byc to impreza biletowana, a potrzebna kasa zeby chociaz telebim sie zwrocil ;/ jakies pomysly? ;-)

jutro sprawa sie wyjasni (oby pozytywnie), a news na ten temat poajwi sie na Legia LIVE! ;)

Iras
14-04-2004, 20:22
w tej chwili wszystko jest na dobrej drodze i jest duza szansa ze telebim bedzie! ;-)
nie bede jeszcze zdradzal szczegolow... bo sa pewne problemy, ale bedzie to telebim (dioda) ktory jest "odporny" na wszelkie slonce itp. ma byc ustawiony na murawie w strone Krytej i kibice maja siedziec na Krytej.

1. canal+ wyrazil zgode :-)
2. trzeba jeszcze zalatwic pozwolenie na zorganizowanie imprezy masowej.
3. nie moze byc to impreza biletowana, a potrzebna kasa zeby chociaz telebim sie zwrocil ;/ jakies pomysly? ;-)

jutro sprawa sie wyjasni (oby pozytywnie), a news na ten temat poajwi sie na Legia LIVE! ;)


FAJNIE BY BYŁO... TYLKO...
1-CIEKAWE CZY WSZYSCY CHĘTI WEJDĄ
2-JAKA BĘDZIE "FORMA" WEJŚCIÓWEK..CO BILETY>?ALBO PUSZKI W WEJŚCIACH I WRZUCAĆ SIĘ BĘDZIE NIE MAM POJĘCIA

Jastrząb
14-04-2004, 20:34
To była by bajka - ten telebim - ale obawiam sie, ze może być kiszka. Jednak warto byłoby zorganizować się w ajkiś miejscach i większej grupie dopingować Legiunię. ja osobiscie często oglądam mecze w Norze na Krajkowskim Przedmiesciu. Dużo miejsca, telewizor i telebim, król po 5,5 zeta - no i na Starówke niedaleko ;)

Fizi
14-04-2004, 20:36
3. nie moze byc to impreza biletowana, a potrzebna kasa zeby chociaz telebim sie zwrocil ;/ jakies pomysly? ;-)



a catering , vlepki ? :hmm:

hmm ... może udałoby się wynegocjowac mały sponsoring od ... C+...
wbrew pozorom C+ w takiej imprezie też ma interes - łączona relacja : transmisja z meczu w Krakowie z przebitkami z reakcjami kibiców sprzed telebima na Łazienkowkiej - to chyba niezły pomysł '8

Jastrząb
14-04-2004, 20:39
3. nie moze byc to impreza biletowana, a potrzebna kasa zeby chociaz telebim sie zwrocil ;/ jakies pomysly? ;-)



a catering , vlepki ? :hmm:
Bosman może otworzyć sklepik - zanim się wejdzie trzeba będzie pokazać rzecz zakupioną u niego. '8

Herman
14-04-2004, 20:53
Bosman może otworzyć sklepik - zanim się wejdzie trzeba będzie pokazać rzecz zakupioną u niego. '8

:help:

Iras
14-04-2004, 21:43
3. nie moze byc to impreza biletowana, a potrzebna kasa zeby chociaz telebim sie zwrocil ;/ jakies pomysly? ;-)



a catering , vlepki ? :hmm:
Bosman może otworzyć sklepik - zanim się wejdzie trzeba będzie pokazać rzecz zakupioną u niego. '8

normalnie świetny pomysł..... :rotfl:

brevery
14-04-2004, 22:21
3. nie moze byc to impreza biletowana, a potrzebna kasa zeby chociaz telebim sie zwrocil ;/ jakies pomysly? ;-)



a catering , vlepki ? :hmm:


Pieniądze z vlepek są przeznaczone tylko na oprawe meczów...

marecki
14-04-2004, 22:26
jest pomysl cegielek na panorame/oprawe ,min 5 zeta. Wszystko co zostanie po odliczeniu kosztu telebimu ,poszlo by wlasnie na cele kibicowskie. Kibice wtedy beda chodzili i zbierali do puszek.

Ale czekamy do jutra.zobaczym.

Cube
14-04-2004, 22:41
a jakiej wielkosci by byl ten telebim ??
dalo by sie to w miare dokladnie ogladac, czy tylko ci najblizej dopbrze by widzieli ? :)
pomijam zajebista atmosfere jaka bedzie, ale obejzec dokladnie ten meczyk tez bym chcial ;)

marecki
14-04-2004, 23:08
a jakiej wielkosci by byl ten telebim ??
dalo by sie to w miare dokladnie ogladac, czy tylko ci najblizej dopbrze by widzieli ? :)
pomijam zajebista atmosfere jaka bedzie, ale obejzec dokladnie ten meczyk tez bym chcial ;)

ok 20m kwadratowych ...cos takiego bylo na derbach(chyba) kiedys.

koszt jest wysoki 6-8tys :/

pijak
14-04-2004, 23:57
a jakiej wielkosci by byl ten telebim ??
dalo by sie to w miare dokladnie ogladac, czy tylko ci najblizej dopbrze by widzieli ? :)
pomijam zajebista atmosfere jaka bedzie, ale obejzec dokladnie ten meczyk tez bym chcial ;)

ok 20m kwadratowych ...cos takiego bylo na derbach(chyba) kiedys.

koszt jest wysoki 6-8tys :/
hm... sądze że by sie udało - frekwencja... ja od siebie bym wziął 3 osoby, żeby sie zgadzało '8
IMO to jest do zrobienia, zawsze można zrobić zrzute na jakmiś meczu, zakładając że ktoś by był w stanie założyć... dla mnie realna liczba to nawet 2 tyś...

marecki
15-04-2004, 00:01
a jakiej wielkosci by byl ten telebim ??
dalo by sie to w miare dokladnie ogladac, czy tylko ci najblizej dopbrze by widzieli ? :)
pomijam zajebista atmosfere jaka bedzie, ale obejzec dokladnie ten meczyk tez bym chcial ;)

ok 20m kwadratowych ...cos takiego bylo na derbach(chyba) kiedys.

koszt jest wysoki 6-8tys :/
hm... sądze że by sie udało - frekwencja... ja od siebie bym wziął 3 osoby, żeby sie zgadzało '8
IMO to jest do zrobienia, zawsze można zrobić zrzute na jakmiś meczu, zakładając że ktoś by był w stanie założyć... dla mnie realna liczba to nawet 2 tyś...

mysle ,ze frewencje liczysz optymalnie ...Boze daj te 2000 :)

ja jaednak boje sie o to ,ze kibice cegielke potraktuja olewczo ...wiesz jacy sa niektorzy kibice ...jeden browar wiecej > kasa na oprawe :/

pijak
15-04-2004, 00:08
wiesz... jakby opłata była przymusowa na bramkach, to by nie było problemu... chodziło mi o ew. wyłożenie hajsu żeby firmie telebibonowej zabulić, a jakby u nas nie wyszło ze zbiurką hajsu, to by sie na meczu spoko dozbierało... bo te 8 tyś to dla kibiców L. nie jest kosmiczna suma :>

Bajor
15-04-2004, 00:56
a jak z piwkiem by było..jeśli by było??zna sie ktoś na tej kwesti?? ;)

Jaco
15-04-2004, 08:46
a jak z piwkiem by było..jeśli by było??zna sie ktoś na tej kwesti?? ;)
Ja się znam 8) . Uważam, że tylko i wyłącznie Królewskie!!! '8 ;)

Max_M
15-04-2004, 10:46
Pomysly sa wszystkie zaje :* ste! O frekfencje nie trzeba sie obawiac! C+ moze miec taka relacje z ESTADIO WP jakby cos sie tam w Krakowie dzialo... tylko zeby ten telebim zalatwic taki na serio DUZY! zeby wszyscy mogli ogladac co sie tam dzieje! O dzwiek tez trzeba zadbac! Ja czekam na wiecej newsow! :)

Herman
15-04-2004, 11:52
jesli wypali ta akcja to będzie ktoś z vlepkami ? :hmm:

Kawa
15-04-2004, 13:38
jesli wypali ta akcja to będzie ktoś z vlepkami ? :hmm:
tak :]

Jastrząb
15-04-2004, 13:47
jesli wypali ta akcja to będzie ktoś z vlepkami ? :hmm:
tak :]
Tylko czy wypali - oto jest pytanie... 8o

Endriu
15-04-2004, 13:47
Zeby sie udalo to zalatwic! bylby wypas!ja na 100% sie wybiore i zeby jeszcze bylo piwko Krolewskie :piwo4: i ktos z vlepkami ::roll::
:klask: LEGIA :+:

Janek
15-04-2004, 13:53
SUPER POMYSL :+: Tylko zeby Krolewskie mozna bylo wniesc lub kupic.

Iras
15-04-2004, 14:58
kiedy wreszcie będzię wiadomo o tym telebimie? :fu: czekam z niecierpliwością; a tak na marginesie to policja może się niezgodzić bo bodajże w tym samym czasie Polonia gra mecz u siebie... 8o

Raffi
15-04-2004, 15:46
"Spodziewamy się pół tysiąca kibiców Legii, bo tyle biletów im przekazaliśmy - powiedział dyrektor Wisły Marek Gorączko. - Będą eskortowani w pociągu najpierw przez warszawską policję, a potem przez krakowską. Z dworca przewiezieni zostaną na stadion autokarami. Sektor dla kibiców przyjezdnych jest oddalony od pozostałych sektorów. Będzie też otoczony przez służby porządkowe. Także autokarami odwieziemy szalikowców Legii na dworzec po meczu. Przy zastosowaniu tych wszystkich zabezpieczeń na stadionie powinno być w miarę spokojnie".

Bajor
15-04-2004, 16:58
Jaco to że Królewskie..to wiadomo bez dwóch zdań 8) ale jak będzie z tym piwkiem ewentualnie na eStadio jeśli by wypalił telebim??

k_luke
15-04-2004, 17:07
Niestety telebimu nie będzie - powód = kretyny z władz miasta!!! :/

yasioch
15-04-2004, 17:15
Q :* wa. Znowu Nas olali. :fu:

rolnik
15-04-2004, 17:16
Niestety telebimu nie będzie - powód = kretyny z władz miasta!!! :/
Skąd to info?

k_luke
15-04-2004, 17:24
Niestety telebimu nie będzie - powód = kretyny z władz miasta!!! :/
Skąd to info?

Zajrzyj na strone główną!;)

Siekier
15-04-2004, 17:27
no i dupa a miało być tak pięknie :fu: zawsze jakieś przeszkody ehh

k_luke
15-04-2004, 17:32
No nic... :fu: Ale może przy dobrym wyniku w Krakowie, tzn. wygrana można się pokusić o wcześniejsze przygotowania wszystkich niezbędnych czynników do organizacji transmisji z Amicą i Groclinem...

Herman
15-04-2004, 18:48
no to do Bilbao... :rotfl:

*PRZEMO*
15-04-2004, 19:05
no to do Bilbao... :rotfl:

Heja hej! Do Bilbao! :pijaki:

Cypis
15-04-2004, 19:22
no to do Bilbao... :rotfl:

Heja hej! Do Bilbao! :pijaki:

To lokal na Żoliborzu ? z bilardem? jesli tak to do zobaczenia, bylem juz tam na paru meczach

Herman
15-04-2004, 19:32
no to do Bilbao... :rotfl:

Heja hej! Do Bilbao! :pijaki:

To lokal na Żoliborzu ? z bilardem? jesli tak to do zobaczenia, bylem juz tam na paru meczach

ten sam. Ja tam kiedyś w bilard grałem , na Lecha Kawa mnie nakręcił.
Na Wisłe obowiązkowo wpadam.
do zobaczenia :)

*PRZEMO*
15-04-2004, 19:33
jak najbardziej :D

do zobaczenia :D

rolnik
15-04-2004, 19:33
Niestety telebimu nie będzie - powód = kretyny z władz miasta!!! :/
Skąd to info?

Zajrzyj na strone główną!;)

Ech no zasiedziałem się na forum i nie ogarnąłem, że wrzucili tego newsa :)
Co do tematu to jakiś czas temu była na Legii śpiewana piosenka a'propos naszego perezydenta miasta... 8o nie wiem czy to jego decyzja ale jeśli tak to do końca spotkania bede sobie ją śpiewał :box:

Iras
15-04-2004, 19:37
ja tam do gool baru ide..... a juz tak sie napaliłem że telebim itp. 8o

niedzwiedz
15-04-2004, 19:43
no to do Bilbao... :rotfl:

Heja hej! Do Bilbao! :pijaki:

To lokal na Żoliborzu ? z bilardem? jesli tak to do zobaczenia, bylem juz tam na paru meczach

ten sam. Ja tam kiedyś w bilard grałem , na Lecha Kawa mnie nakręcił.
Na Wisłe obowiązkowo wpadam.
do zobaczenia :)

Z ciekawości spytam gdzie dokładnie jest ten pub?W ogóle na Żoliborzu i Bielanach jakoś mało chyba pubów z Canal+.Znacie może jeszcze jakieś???

*PRZEMO*
15-04-2004, 19:55
no to do Bilbao... :rotfl:

Heja hej! Do Bilbao! :pijaki:

To lokal na Żoliborzu ? z bilardem? jesli tak to do zobaczenia, bylem juz tam na paru meczach

ten sam. Ja tam kiedyś w bilard grałem , na Lecha Kawa mnie nakręcił.
Na Wisłe obowiązkowo wpadam.
do zobaczenia :)

Z ciekawości spytam gdzie dokładnie jest ten pub?W ogóle na Żoliborzu i Bielanach jakoś mało chyba pubów z Canal+.Znacie może jeszcze jakieś???

róg reymonta i broniewskiego...

koło euro szop'a

marecki
15-04-2004, 20:01
Niestety telebimu nie będzie - powód = kretyny z władz miasta!!! :/
Skąd to info?

Zajrzyj na strone główną!;)

Ech no zasiedziałem się na forum i nie ogarnąłem, że wrzucili tego newsa :)
Co do tematu to jakiś czas temu była na Legii śpiewana piosenka a'propos naszego perezydenta miasta... 8o nie wiem czy to jego decyzja ale jeśli tak to do końca spotkania bede sobie ją śpiewał :box:

a ja slyszalem ze to Prezydent Kwasniewski nie wyrazil zgody :oho:

Herman
15-04-2004, 21:38
albo Kafan Anan 8-

szczepan
15-04-2004, 21:55
A ja wiem ze to byla akcja dywersyjna Wisly :P

Kawa
15-04-2004, 22:17
To moze tez wpadne do bilbao, zajmijcie mi miejsce:]

yusta
15-04-2004, 23:01
To moze tez wpadne do bilbao, zajmijcie mi miejsce:]

Kawa nie zapomniales o czyms? :>

Kawa
15-04-2004, 23:04
To moze tez wpadne do bilbao, zajmijcie mi miejsce:]

Kawa nie zapomniales o czyms? :>
Pamiętam, ale w sumie was tam duzo bedzie:)

yusta
15-04-2004, 23:12
To moze tez wpadne do bilbao, zajmijcie mi miejsce:]

Kawa nie zapomniales o czyms? :>
Pamiętam, ale w sumie was tam duzo bedzie:)

To niczego nie zmienia, chyba ze wezmiesz ze soba cos na dilerke :>

Kawa
15-04-2004, 23:18
To moze tez wpadne do bilbao, zajmijcie mi miejsce:]

Kawa nie zapomniales o czyms? :>
Pamiętam, ale w sumie was tam duzo bedzie:)

To niczego nie zmienia, chyba ze wezmiesz ze soba cos na dilerke :>
yyy no chciałem 10 zestawów sprzedac:D

Herman
15-04-2004, 23:22
:co:

Kawa
15-04-2004, 23:29
:co:
nie rozmywaj :lepper: ;)

Luk@s
16-04-2004, 00:10
To moze tez wpadne do bilbao, zajmijcie mi miejsce:]

Kawa nie zapomniales o czyms? :>
Pamiętam, ale w sumie was tam duzo bedzie:)

To niczego nie zmienia, chyba ze wezmiesz ze soba cos na dilerke :>
yyy no chciałem 10 zestawów sprzedac:D

ja bede w bilbao , Kawa badz :) bedzie dobrze...

Herman
16-04-2004, 13:45
no to jak ktoś z forum chce się dołączyc to rezerwuje stoliki, a kto był ten wie, że ze stolikami to tam ciężko.
Jeśli ktoś chce się dołączyć niech gada.
Kawa nie zapomnij o vlp.

*PRZEMO*
17-04-2004, 17:43
Rezerwujcie rezerwujcie wpadam napewno :D

Herman może się poznamy 8)

Herman
18-04-2004, 08:03
powie tak - się najebałem :rotfl:
raz człowiek chce mecz trzexwy zobaczyć to nie...przychodzi taki jeden i na ŻG wyciaga...ale było fajno :+:
Przemo to Ty byłeś ten przy sklepie? :]

*PRZEMO*
18-04-2004, 08:08
ee przy sklepie niestałem... stałem przy stole bilardowym tym pierwszym...
a swoją drogą było tyle ludzi w pubie że wszoku byłem... 8-

Zajacc
18-04-2004, 10:11
raz człowiek chce mecz trzexwy zobaczyć to nie...przychodzi taki jeden i na ŻG wyciaga...


:cheesy:

A co do Bilbao to... hehe wiecej sie tam chyba nie wybiore ;)

PS: Herman napinacz! 8-

Herman
18-04-2004, 16:16
A co do Bilbao to... hehe wiecej sie tam chyba nie wybiore ;)
Cykor ! :rotfl:


PS: Herman napinacz! 8-

??? 8-

Cypis
18-04-2004, 16:26
Herman czy to Ty jechales z Potoku 112 razem z ekipa na mecz do bilbao?

Herman
18-04-2004, 16:36
tak :)

zarzucilismy "ceeee..." na przystanku wtedy i jakaś baba zaczeła uciekać :rotfl:

Cypis
18-04-2004, 16:40
To jechalismy jednym autobusem tylko ze ja jechalem do hali na Ksiecia Bolesława.

Zajacc
18-04-2004, 18:12
A co do Bilbao to... hehe wiecej sie tam chyba nie wybiore ;)
Cykor ! :rotfl:


Hehe, nie cykor, tylko panująca atmosfera przypomina autobus po meczu - połowa to bluzgi na inne drużyny (które nawet z rozgrywanym meczem nie mają nic wspólnego) i piosenki, które z piłką nic wspólnego nie mają...

A co do tego zajścia to E. postąpił jak najbardziej słusznie.

I to z jakim efektem ;) później bluzgów na inne kluby już nie było... '8

A drugą część wypowiedzi to Ci na gg wytłumacze...

Herman
18-04-2004, 20:57
co racja to racja Zajacc

dziwnie troche było..ale nic się nie stało przeca :rotfl: