PDA

Zobacz pełną wersję : Beger - Rotfl!



MaxyM
06-05-2003, 09:56
Posłanka Beger zdaje maturę



"Super Express": Warto się uczyć. Wiek nie gra tu roli - przekonuje posłanka Samoobrony Renata Beger, tegoroczna maturzystka.

Dziennik pisze, że partyjni koledzy Beger nie mają jednak zamiaru iść w jej ślady. 13 posłów "Samoobrony" wciąż nie ma matury.

"Nie, nie zamierzam w tej chwili uczyć się dalej. Z dzisiejszej okazji nie skorzystam i nie przystąpię do egzaminu maturalnego" - zapowiada na przykład Józef Tomala.

Tłumaczy, że decyzję taką podjął "z powodów osobistych".

Renata Beger już w trakcie tej kadencji skończyła zaocznie liceum ekonomiczne.

"Warto zdawać maturę, zwłaszcza jeśli ktoś myśli o dalszej nauce. Dobrze by było, aby moi koledzy też spróbowali" - zachęca posłanka.

"Super Express" zwraca uwagę, że "Samoobrona" jest "najgorzej wykształconą" partią w Sejmie. Oprócz posła Józefa Tomali, w 39-osobowym klubie parlamentarnym, 9 posłów nie ma nawet średniego wykształcenia.

Dwóch posłów bez matury jest też wśród niezrzeszonych. Obaj weszli jednak do Sejmu z listy "Samoobrony".


Bez matury do komisji sie dostala, bez, ja pewno wywala na zbity pysk :P .

legart
06-05-2003, 09:57
hehe dobre widzę że wpadliśmy na to samo, juz kasuje swój temat :lol:

MaxyM
06-05-2003, 10:43
Ciekawe czy paszkwil zda? Czy sobie już dziś zaśpiewa: Juz, za rok matura!

MaxyM
06-05-2003, 11:31
Pamiętacie swoją mature?

Ja pamiętam, ze po pisemnym polskim byłem przekonany o oblaniu i z kumplem (podobna jazda) poszliśmy do Paragrafu na picie - tak się nawaliliśmy, że rano na Historie poszliśmy pijani - okazało się, że zdaliśmy polski na 4ki :lol: .

Raffi
06-05-2003, 12:11
Ja zdawałem Polski (x2), historię i angielski. Najbardziej bałem się polaka, bo do ustnych przygotowywaliśmy się w grupie 6 osób i oczywiście co 4 temat był prawie nieprzygotowany :lol:
Pisemny jakoś przeżyłem (4), ale przed ustnym miałem niezłe poty. Przede mną odpowiadał gość na temat, na który powiedziałbym może ze 3 zdania, i był strasznie męczony. Na szczęście dostałem w miarę fartowne tematy i poszło "dobrze" 8)

Mazi
06-05-2003, 12:40
Ja o swojej mogę powiedzieć tyle ,że mam ją za rok i "srać się " będę po wakacjach :D .

c_zary
06-05-2003, 13:28
Lepiej pozno niz wcale :D
A powaznie to zycze powodzenia wszystkim maturzystom z naszego forum. 3majcie sie chlopaki!

dyha
06-05-2003, 14:46
Pamiętacie swoją mature?

Ja pamiętam, ze po pisemnym polskim byłem przekonany o oblaniu i z kumplem (podobna jazda) poszliśmy do Paragrafu na picie - tak się nawaliliśmy, że rano na Historie poszliśmy pijani - okazało się, że zdaliśmy polski na 4ki :lol: .]


Ja swoją mature pamiętam , a będzie to........ za jakies 3 lata . Bo narazie to mam za 2 dni egzaminy gimnazjalne i tym sie zajmuje . Widze że tu wszyscy są zainteresoweani maturą a Gimnazjalistami się nikt nie zainteresuje :D

Q_(L)
06-05-2003, 15:09
Pamiętacie swoją mature?

Ja pamiętam, ze po pisemnym polskim byłem przekonany o oblaniu i z kumplem (podobna jazda) poszliśmy do Paragrafu na picie - tak się nawaliliśmy, że rano na Historie poszliśmy pijani - okazało się, że zdaliśmy polski na 4ki :lol: .

Czy pamiętam... ba!!! Stare dobre czasy... Na egzaminach bylem trzeźwy, ale po... działo się działo...

Dżon Łejn
06-05-2003, 17:11
Jak można zapomnieć pijanych nauczycieli , bieganie po sali , i to że gówno wiedziałem.Z matematyki , z której ostatnią rzeczą jaką zrozumiałem była ta w podstawówce dostałem 3 --jako jeden z 4 które zdały. Polski --ściąga siadła mi zajedobrze-3 , ustny 3--pani od naszego języka-"i trzeba było sie Pawełku 3 lata na mnie wydzierać , widzisz jak ładnie poszło" a jak miało pójść dziwko se myśle :D:D
Geografia-2 , komisja --1 pije na zapleczu , 2 słucha radia , 3 dłubie w nosie.
Ale najlepiej pamiętam to czego nie pamiętam :D:D:D
było takie PICIE że obudziłem się na studiach.
Mam nadzieje że magisterka pójdzie podobnie :D

MaRiCkA
06-05-2003, 17:43
Bueheh tekst -"i trzeba było sie Pawełku 3 lata na mnie wydzierać , widzisz jak ładnie poszło" a jak miało pójść dziwko se myśle poprostu mnie rozbroil :D:D:D Nie no niemoge :D:D:D Ja tam mam maturke za roook :] Zobaczymy co to bedzie :D Narazie zyje tym co mam, a o maturze wogole nie mysle :D:D

Dżon Łejn
07-05-2003, 02:36
Bueheh tekst -"i trzeba było sie Pawełku 3 lata na mnie wydzierać , widzisz jak ładnie poszło" a jak miało pójść dziwko se myśle poprostu mnie rozbroil :D:D:D Nie no niemoge :D:D:D Ja tam mam maturke za roook :] Zobaczymy co to bedzie :D Narazie zyje tym co mam, a o maturze wogole nie mysle :D:D


ehhhhh
koleżanko chodziłem do takiej szkoły że opowieści na dobry film by starczyło.

A matrura to stres dla głupich dziwek
---o jejku nie zdam , nic nie umiiem , nie uczyłam się......matura to syf i ściemka


PZDR dla maturzystów

legart
07-05-2003, 13:57
Właśnie mija dziesięć lat od mojej matury, a zdawałem z polskiego, historii i niemieckiego '8 , ze złamaną nogą (na tydzień przed maturą chciałem na boisku kopnąć przeciwnika, noga mi się podwinęła i piszczel trzasnął - ech to były czasy :buhaha: )

Unico
07-05-2003, 16:56
Dobrze, że nie było dzisiaj i wczoraj komisji śledczej.

Bo gdzie ta biedna kobieta pojawiłaby się wtedy... :rotfl:

Przysłałby usprawiedliwienie od nauczycielki\la:
"Pani Beger nie może przyjść na obrady komisji oraz nie może pełnić swoich obowiązków poselskich z powodu zdawania egzaminu maturalnego." :rotfl: :rotfl: :rotfl:

emde
07-05-2003, 17:44
No ja wczoraj pisalem polski a dzis angielski, wczoraj zjebalem wypracowanie i sie martwie. Licze tylko ze troche test mnie wyciagnie i wlasciwa egzemplyfikacja, a dzis ang to luz. Prosty jezyk w miare.

yusta
07-05-2003, 17:57
Ja maturkę mam od kilku latek za sobą. Jedyny stresik to na ustnej z polaka, ale jakoś poszło. Reszta bezstresowo. Matma na 5 i z ustnej byłam zwolniona. A pisemny egzamin z matmy to była łatwizna, już niektóre klasówki były trudniejsze:))

Wszystkim maturzystom powodzonka!!!

Unico
07-05-2003, 17:58
No ja wczoraj pisalem polski a dzis angielski, wczoraj zjebalem wypracowanie i sie martwie. Licze tylko ze troche test mnie wyciagnie i wlasciwa egzemplyfikacja, a dzis ang to luz. Prosty jezyk w miare.

Co się martwisz 99,9% zdających zdaje... wcześniej czy później :)

PS Pytanie do modów - nie da się zrobić normalnej ikonki :) zamiast pasiastej lub w kratkę? :>
Nieczytelne są i kolory mi nie pasują :>

Q_(L)
16-05-2003, 07:52
Posłanka Beger: "Lubię seks jak koń owies"

http://info.onet.pl/719120,69,item.html

:rotfl: Czyż te oczy mogą kłamać... :buhaha:

MaxyM
16-05-2003, 07:53
Ona jest trzasnięta w łeb - co za kretynka.

JA to umierałem, ze śmiechu jak jakiś znany fotograf powiedział, że może jej zrobić sesje w polu :rotfl: .

bemowiak
16-05-2003, 07:55
boże ! z czym do unii z Berger :fu: :rotfl:

tu macie więcej http://wiadomosci.wp.pl/wiadomosc.html?wid=929214&kat=1342&ticket=9527400093457025M1A4m253AdZixE8gmnU0Brblh9k C4WjBkogGIBGMvjgRdkC1arvh3HyomfMugmA8V9U9PKPwYevLZ OvGaiaV3AvJNR048ER7Sk1i9x3PRGhxl9cEG7Lie0U62xkaaDu E

ale to prawie to samo

MaxyM
16-05-2003, 08:03
http://www.superexpress.pl/iso/dzisiaj/1605.jpg

:buhaha:

elvi
16-05-2003, 08:06
:rotfl:

A jakie miny mieli inni czlonkowie komisji jak dziennikarze latali z gazeta i pokazywali zapowiedz tego wywiadu :oho:

koVal
16-05-2003, 08:38
Ten stary babsztyl wyobraża pewnie sobie, że jest boginią seksu i że faceci siedzą przed telewizorem i oglądają ją z wypiekami na polikach. Pani Beger, spójrz Pani w lustro. Kury Pani szczać prowadzać, a nie politykę robić (jak mawiał Piłsudski). A na modelkę, to jakieś 30 lat za późno.

legart
16-05-2003, 08:45
:buhaha: :buhaha: no ten babsztyl ma tyle seksu w sobie co Danuta Rinn. Ciekawe czy ma męża 8- .

Dżon Łejn
16-05-2003, 09:25
Spokojnie .Ona jest jak Fiona (podobna jest troszku) za dnia maszkara , a w nocy wamp :D:D:D . Ja bym jej z łóżka nie wygonił-BO BYM JEJ TAM NIE WPÓŚCIŁ :oho:

a skojarzenie z owsem koniom się nie sppodoba , mogą przestać żreć ;)

MaxyM
16-05-2003, 13:47
-Porozmawiajmy o innych pani pasjach.

Uwielbiam czytac. Papier pisany, musi byc przezemnie przeczytany. Czytam wszedzie, nawet w goscinie. Uciekam wtedy do kibla, bo musze skonczyc. Czasem sie dziwia, co ja tak czesto do toalety biegam. A ja klape na dol i czytam.

-Powanie mysli Pani o tece ministra finansow?

To media mysla - Ja blisko ministra chcialabym byc. Nie koniecznie wiceminister, podsekretarz moze byc, nie jestem pazerna na wladze.

Unico
16-05-2003, 14:51
P. Beger to bardzo prosta baba. Poczucie humoru to ona ma dość specyficzne i rubaszna - przystające do karczmy, a nie do Parlamentu. :bat:

M_I_G
16-05-2003, 16:42
hmmm nie zgadzam sie z wami , moim zdaniem problem nie lezy w debilizmie starej grubej raszply (kijem bym tego nie ruszyl) a w glupocie wyborcow

takie niedoruchane dzieci jak berger zdaja sobie sprawe ze na ich wymozdzalych wyborcow wystarczy tylko tyle "by sie dzialo"
nie wazne jak pisza wazne zeby pisali a ludzie na wsi pomysla
" oooo zenek podejdz ino do plota , patrzaj jaka lona nowoczesna kobita!!"
normlany czlowiek bo przeczytaniu wywiadu z taka boginia porzadania lezy pol godizny w smiechu na podlodze a chopy ze wsi podniecaja sie ze taka "dojna baba" !!!

swoja droga to kondolencje najszczersze dla jej meza , jak on zaspokaja takie 150 kg zywego seksu to ja nie wiem :hmm:

Dżon Łejn
16-05-2003, 16:47
starej grubej raszply (kijem bym tego nie ruszyl)

:


Chciałeś powiedziec pożyczonym kijem :rotfl: :buhaha: :rotfl:






29' 0-1!!! Daleki wykop Kurdziela, piłkę na 20 metrze przejmuje Ujek , ogrywa obrońców , mija bramkarza i posyła piłkę do pustej bramki.
31' 0-2!!! Kontra Zagłębia, dwójkowa akcja Rak - Bogacz, strzela Rak , piłka wybita na przedpole, dobitka Bogacza juz do pustej bramki jest skuteczna.

tak jest w katowicach :+: :+:

Adams_
16-05-2003, 17:28
(kijem bym tego nie ruszyl)

Ciekawe co na to Kiju :buhaha: :buhaha: :buhaha:

legart
19-06-2004, 10:34
Wiedziałem, niech kto ***** oświeci, dlaczego Beger w zeszłym roku nie zdała matury i dlaczego było tym cihcutko