PDA

Zobacz pełną wersję : Stadion Narodowy



jarecki
31-01-2004, 14:30
I znowu Kaziu Deyna nie doczeka się stadionu

"Życie Warszawy" nie ma żadnych wątpliwości: patronem nowego stadionu narodowego powinien zostać Kazimierz Górski!

Problem był tylko jeden: czy sam Pan Kazimierz się na to zgodzi. Obecnie nie ma już żadnych przeszkód, by zaproponować taką nazwę obiektu, który ma być w ciągu najbliższych trzech lat wybudowany przez miasto między ulicami Łazienkowską, Czerniakowską i Myśliwiecką oraz Kanałkiem Piaseczyńskim. W piątek przebywający w sanatorium w Ciechocinku honorowy prezes PZPN był mile zaskoczony naszą inicjatywą.

a pzpn:


Michał Listkiewicz, prezes PZPN: - Chciałbym podziękować "ŻW" za fantastyczny pomysł. Aż dziw, że nie wpadliśmy na to wcześniej. Kupuję go w ciemno i będę całym sercem popierać. Mam nadzieję, że przekonam również członków zarządu PZPN, by głosowali za. Co ja mówię. Jestem przekonany, że w tej sprawie będzie całkowita jednomyślnośc.

i znowu wszystko :*

Pab(L)o
31-01-2004, 14:43
Niech pzpn wybuduje sobie swój stadion i nazwie go nawet imieniem Listkiewicza. A na Łazienkowskiej będzie stadion im. Deyny.

sokołowiak01
02-02-2004, 23:39
Michał Listkiewicz, prezes PZPN: - Chciałbym podziękować "ŻW" za fantastyczny pomysł. Aż dziw, że nie wpadliśmy na to wcześniej. Kupuję go w ciemno i będę całym sercem popierać. Mam nadzieję, że przekonam również członków zarządu PZPN, by głosowali za. Co ja mówię. Jestem przekonany, że w tej sprawie będzie całkowita jednomyślnośc.

Qrna najwięcej wypowiada się ten któregio ta sprawa guzik dotyczy. jakim prawem PZPN ma miec prawo głosować nad nazwą stadionu który bedzie należał do nas. A poza tym pan Górski podobnie zresztą jak Listkiewicz chadzają na Polonie tak więc ja czuł bym sie dziwnie oglądając Legie Ze stadionu im. Górskiego a po drugie dużo osób pamieta rok 93 co wtedy zrobił zasłuzony dla Polskiej piłki trenerek. Tak więc jeśli ma być nowy stadion o który walczyliśmy pare ładnych lat to tylko i wyłącznie NASZEGO KAZIA DEYNY

Porter
03-02-2004, 10:08
i znając życie nie wezmą pod uwage 15 tysięcy kibiców.... :fu:
bo i po co ? to tylko kibice 8o

Adam-oldboy
03-02-2004, 10:12
Może Górski nie jest w najlepszej formie, ale mogli Mu to delikatniej dać do zrozumienia, zamiast od razu zdejmować miarę z ciepłego jeszcze.

Dżon
03-02-2004, 12:48
Bez sensu - już stadion Wisły Płock ma być im. Kazimierza Górskiego. A my wolimy Kazia Deynę - to on jest naszą legendą. I może ktoś powie, że nie jest też legendą całej polskiej piłki? Chyba jakiś hanys, co to jego ojciec gwizdał na Kazia jak ten strzelał Portugalii bramę bezpośrednio z rożnego :box:
Poza tym Deyna zmarł w tragicznych okolicznościach, a pan Kazimierz Górski cieszy się, na szczęście, dobrym zdrowiem i nie ma potrzeby nazywać jakiegokolwiek obiektu jego nazwiskiem. W ogóle to jest jakoś tak, że niby nie powinno się nazywac czyimś imieniem do 5 lat po śmierci danej osoby czy cuś w tym stylu. Może źle gdzieś usłyszałem :hmm:

MateO
08-02-2004, 23:29
Tutaj cytat źrudło LegiaLive:

Poniedziałek, 2 lutego 2004, godz. 13:04
Stadion imienia Deyny czy Górskiego?



Życie Warszawy zaproponowało, aby stadion Legii, który ma powstać za parę lat został nazwany imieniem Pana Kazimierza Górskiego. W polskim światku piłkarskim pomysł się przyjął, włodarze PZPN są wręcz zachwyceni pomysłem. Najbardziej jednak pomysł spodobał się samemu Panu Kazimierzowi.

Kibice Legii Warszawa, którzy mieliby być najczęstszymi użytkownikami obiektu już znaleźli mu „patrona”. Stadion miałby być nazwany imieniem też Kazimierza tyle, że Deyny. Jako że to Legioniści poniekąd będą gospodarzami obiektu, osąd nad nazwą powinno zostawić się im. Nie ulega wątpliwości że Pan Górski to wielka osobistość i nie powinno się podważać jego mienia, gdyż jego zasługi dla polskiej piłki są niepodważalne. Jednak symbolem kibiców Legii on nie jest, może dla tego, że wielu z kibiców nie było jeszcze na Świecie, gdy Pan Kazimierz brylował w legijnych barwach. Symbolem jest Pan Kazio Deyna to on jest najbardziej i najczęściej wiązany ze stołeczną drużyną. Można powiedzieć, że jest symbolem kibica z pod znaku eLki w kółeczku. To jego wizerunki można zobaczyć na stadionie przy Łazienkowskiej, gdy mecz gra Legia.

Mimo że stadion jeszcze nie powstał już są pewne problemy. Czyim imieniem miałby zostać nazwany jeszcze nie powstały obiekt? Z jednej strony symbol Polski (p. Kazimierz Górski) zaś z drugiej symbol kibiców Legii (p. Kazimierz Deyna).

Wybór jest ciężki i cieszę się, że nie ja będę o tym decydował. Może jednak jest alternatywne wyjście np. Stadion imienia Deyny i Górskiego?


Autor: Paweł Chrząszcz
----------------------------------------------

Panowie miejmy nadzieje ze My kibice Legii najczestsi uzytkownicy stadionu bedziemy mieli wiekszy wpływ niz sądzicie :) Może a Raczej jestem przekonany że takimy czy innymi srodkami jesteśmy w stanie wpłynąc na decyzje Władz Miasta Stołecznego bo on bedzie właścicielem Stadionu...

Pozdrawiam

Tupcia
09-02-2004, 00:21
yh... w zsadzie to jest trochę problem...
Bo jeśli to faktycznie ma być stadion narodowy, to się nie dziwię, że Górksiego chcą dać...
Tylko że no własnie, bez przesady, on przeceiz jeszcze zyje i miejmy nadzieje, ze będzie żył jeszcze i sto lat, moim zdaniem nawet nie wypada nazywac czegokolwiek imieiem zywej osoby...

ale ja juz nie wiem... może zmieniac tabliczki i "patrona" według okazji??
Bez sensu...

Jesli to stadion narodowy,to narodowy... MOże stadion Englea albo bońka :rotfl: :rotfl: :rotfl: co za bezsens...
NAsz stadion - nasz "patron"!

Kawa
09-02-2004, 00:24
Ktos tam wyżej napisał- niech PZPN postawi stadion to bedzie go sobie nazywał. A moze niech zmienia Śląski na Gorskiego :hmm:

t78
09-02-2004, 00:30
Ktos tam wyżej napisał- niech PZPN postawi stadion to bedzie go sobie nazywał. A moze niech zmienia Śląski na Gorskiego :hmm:

Stadion Śląski to niech lepiej nazwą imeiniem Ernesta Wilimowskiego - po pierwsze gość ze Śląska, a po drugie grał w barwach Polski i Niemiec, więc będzie wspaniałym symbolem jednoczącej się Europy :rotfl: :> ;)

A nowy stadion w Warszawie tylko imieniem Deyny! Tylko niech go w końcu zaczną budować... :hmm:

Mazi
09-02-2004, 00:32
heeeh

stadion dla kibiców Milanu nosi nazwę San Siro

dla kibiców Interu ,bodajze Giuseppe Meazza


Moze by tak na jakiś kompromi pojsc :hmm:

Gra repr.Polski - mecz rozgrywany na stadionie K.Górskiego

Gra Legia - mecz rozgrywany na stadionie K.Deyny.


to takie tylko dywygacje :/

Również wolałbym siadać na Estadio Kazimierza Deyny ...

kozer
09-02-2004, 00:39
Ktos tam wyżej napisał- niech PZPN postawi stadion to bedzie go sobie nazywał. A moze niech zmienia Śląski na Gorskiego :hmm:
W czwartek na spotkaniu w pubie Kolator powiedział, że o nazwie stadionu nie będzie decydował PZPN, tylko właściciel stadionu, czyli miasto.

Skanda(L)
09-02-2004, 01:20
to jest "nasz" teren i my powinnismy decydowac o wszystkim co sie tam dzieje(niestety tak nie jest 8o ). a jak chca narodowy im. Gorskiego to niech go sobie wybuduja w innym miejscu a nam niech ITI wybuduje na Lazienkowskiej '8 . ja nie chce "narodowego" tylko ja chce stadion Legii!!!
niestety moje zdanie sie nie liczy :zly:

ps. i nie chce tez zadnych pzpnow na Lazienkowskiej :*

Aigel
10-02-2004, 18:52
Ten artykul w ZW napisal jakis zakompleksiony Polonista, ktory nie przezyje by stadion mial imie Deyny, bo wtedy trudno bylo mu zrozumiec dlaczego stadion narodowy tak naprawde jest stadionem Legii.
Mysle ze satdion bedzie nosil nazwe: Stadion Narodowy im Kazimierza Deyny, a honorowego otwarcia dokona pan Kazimierz Gorski, inej opci chyba nie ma.
Ciekawy tylko jestem jaki kolor beda mialy krzeselka na stadionie, no bo nie chyba bialo-czerwone :)

emde
10-02-2004, 21:41
Ten artykul w ZW napisal jakis zakompleksiony Polonista, ktory nie przezyje by stadion mial imie Deyny, bo wtedy trudno bylo mu zrozumiec dlaczego stadion narodowy tak naprawde jest stadionem Legii.
Mysle ze satdion bedzie nosil nazwe: Stadion Narodowy im Kazimierza Deyny, a honorowego otwarcia dokona pan Kazimierz Gorski, inej opci chyba nie ma.
Ciekawy tylko jestem jaki kolor beda mialy krzeselka na stadionie, no bo nie chyba bialo-czerwone :)

W kwestii krzeselek, miejsc na flagi itp. konsultowac maja sie chyba z kibicami przynajmmniej tak bylo napisane w NL :look:

legart
11-02-2004, 09:12
Stadion Wisły Płock będzie sie nazywał im. Kazimierza Górskiego.

Beny
11-02-2004, 09:20
Stadion Wisły Płock będzie sie nazywał im. Kazimierza Górskiego.

Pomysł do bani.
Pan Kazimierz jeszcze żyje. A moim zdaniem patronów powinno się nadawać po śmierci.

legart
11-02-2004, 09:23
Stadion Wisły Płock będzie sie nazywał im. Kazimierza Górskiego.

Pomysł do bani.
Pan Kazimierz jeszcze żyje. A moim zdaniem patronów powinno się nadawać po śmierci.

Wczoraj w tiwi podali że nadanie imienia nastapi podczas marcowego meczu z USA w Płocku. Misio był za, Pan Kazimierz chyba był lekko skonfudowany (coś mruknął pod nosem że czuje się zaszczycony lub doceniony).

Mini
11-02-2004, 09:34
Stadion Wisły Płock będzie sie nazywał im. Kazimierza Górskiego.

Pomysł do bani.
Pan Kazimierz jeszcze żyje. A moim zdaniem patronów powinno się nadawać po śmierci.

nic własnie. nazywanie obiektu imieniem żyjącej osoby nie jest nalepszym pomysłem ale
skoro stadion w Płocku juz się nazywa imieniem Górskiego to stadion w Warszawie nie będzie się tak nazywał bo już jeden jest :>

tak więc tylko i wyłącznie im.Kazimierza DEYNY można nazwać NASZ stadion.