PDA

Zobacz pełną wersję : Zagłebie "sprzeda" mecz Groclinowi???



Joker
29-05-2003, 10:59
Oto informacja jaka ukazała sie dzisiaj w "Przegladzie Szmatławym": "Zagłebie Lubin":"W meczu z Groclinem az 5 piłkarzy bedzie zagrozonych kartkami, które umozliwiaja ich wystep w kolejnym spotkaniu. Jest to powazny problem, bo lubinianie nie chca byc osłabieni przed ostanim meczem sezonu z Legią Warszawa, w którym ważyc się moga losy utrzymania. Nie mozna więc wykluczyc, że Zagłebie w Grodzisku zagra w nieco odmienionym składzie". Hmmmm to moze piłkarze Zagłebia powinni oddac mecz walkowerem wtedy na pewno zaden z nich nie dostanie kartki i bedzie mógł odpoczac na mecz z Legia. Albo niech wystawia rezerwy i połoza sie w ogóle, Groclinowi bedzie łatwiej. przeciez to bez sensu?? wygrywajac z groclinem Zagłebie oddala sie od strefy spadkowej!!!! Chyba ze o pewnych układach nie wiemy. Groclin zawsze slynał z operatywnosci zeby tylko przypomniec jak utrzymał sie w lidze pare lat temu.... A tak wy nam sie podłozycie a zagracie na 200% z legia i wszystko bedzie ok. No tak polska liga... :fu:

c_zary
29-05-2003, 14:07
Na miejscu Lubinian to wolalbym sie sprezyc na mecz z Groclinem, inaczej mecz z nami moze byc juz tylko dla nich o pietruszke. W pilce nie odklada sie takich rzeczy na ostatnia chwile.

Unico
29-05-2003, 15:47
Watpię żeby Zagłębie sprzedało mecz Groclinowi, choć raczej go nie wygra.
Już prędzej kupi w następnej kolejce od... Legii :> - od razu mówię, zanim mnie tu zaaatakujecie, że to jest żart :>

PS :co: Dopiero teraz zauważyłem i pytam się: gdzie jest to coś żółtego co miałem pod nickiem?! :help: Chcę to z powrotem! :>

Ostry
29-05-2003, 15:52
Jeżeli będą się oszczędzać w Grodzisku to będzie to wielką głupotą.Prawdopodobne jest,że Wisła Płock wygra w Ostrowcu,Widzew raczej nie urwie punktów Wiśle.Tak więc jak stracą punkty z Groclinem to nawet zwycięstwo z Legią może im nie pomóc.
Ale co ja w ogóle mówię,przecież Zagłębie i tak z nami nie wygra :)

Keleborn
29-05-2003, 15:52
niech sobie robią co chcą. I tak dostaną od nas bęcki. Żałuję tylko trochę, że spuszczamy Ruch do II ligi, wolałbym żeby spadła Szczaka.

szczepan
29-05-2003, 20:20
pamietajcie ze ten tekst to nie oficjalne info Zaglebia L. ale domysly dziennikarzy przegladu a to ze czasem oni maja dziwne pomysly stad takie teksty! Zaglebie w obu meczach musi zagrac na maksa!

Joker
31-05-2003, 20:23
Groclin wygrał z Zagłebiem 4:0!!!! Niestety moje przypuszczenia okazały sie w 200% słuszne!!! niestety :( szkoda ze polska liga czasami jest taka przewidywalna 8- :buhaha: A Zagłebiu po tym meczu zycze zeby zagrało w 2 lidze w przyszłym roku!! bo ludzie którzy nie maja honoru powinni grac w Extraklasie.