PDA

Zobacz pełną wersję : Legia - Ruch (kibicowsko)



yusta
27-05-2003, 22:31
Firma Adidas Poland, która ubiera piłkarzy warszawskiej Legii i jest jednocześnie jednym ze sponsorów klubu, przygotowuje na mecz z Ruchem Chorzów niespodzianki dla kibiców. W czasie spotkaniaz chorzowianami firma ta zamierza wręczać każdemu kibicowi upominki przy wejściu na stadion. Zawartość tychże upominków jest jednak owiana tajemnicą.

Współpracujące z Legią warszawskie biuro podróży Triada zorganizowało promocję dla fanów Legii. Każdy kibic, który zechce wykupić w tym biurze letnią wycieczkę z katalogu, będzie mógł liczyć na 20-procentową zniżkę. Warunkiem jej uzyskania będzie posiadanie przy sobie biletu z meczu Legia-Ruch w chwili wykupowania wycieczki.

Warto wpaść w sobotę na estadio WP. Zapewne niektórzy będą narzekać, że przyjdą pikniki itd, ale moim zdaniem dobrze, że coś się zaczyna dziać w kwestii przyciągania ludzi na Łazienkowską.

Co do samego meczu, to myślę, że mimo iż Legia definitywnie pogrzebała szanse na mistrzostwo, to walczy jeszcze o puchary. Poza tym, pokażmy kibicom Ruchu jak się dopinguje swoją drużynę. Oni nie potrafią spiewać nic, po za : "Legia to ....." - tak przynajmniej dopingowali swój team w ostatnich minutach meczu z Dyskobolią.

szczepan
27-05-2003, 22:34
tak mialem polewke z tego z kumplami :D kompleksy kompleksy :D

a tak szczerze no to jezeli to prawda to duzy duzy plus i dla adasia i dla triady (moj kumpel juz wybral traide - na kazdym meczu siedzi pod ich reklama :P)... jestem ciekaw co to bedzie :D getry?

a jak tam Lech i wice mistrz niemiec?
tam bylo to calkiem niezle zrobione bo bilety na ten mecz dolaczali do biletow na Pogon :D

Raffi
27-05-2003, 22:49
1-1

Walek_C.Z.K
28-05-2003, 06:58
Mam nadzieje ze mobilizacja na Ruch podobna jak na Lecha? Konfetti gotowe? Ja właśnie zrezygnowałem z pracy bo sie okazało ze w sobote pracuje do 15.30, no i nie zdążyłbym na początek meczu ;)
Myślę że mecz jest o tak wczesnej porze, że konfetti, serpentyny to musi być, co zaś się tyczy serpentyn, to przed Lechem, ochrona zabierała niektórym serpentyny do depozytu, był tam mój kumpel i po meczu wszystkie zarekwirowane i nieodebrane serpentyny trafiły w moje ręce, tylko czy mi teraz uda sie to wnieść???

dyha
28-05-2003, 07:37
Mam nadzieje ze mobilizacja na Ruch podobna jak na Lecha? Konfetti gotowe? Ja właśnie zrezygnowałem z pracy bo sie okazało ze w sobote pracuje do 15.30, no i nie zdążyłbym na początek meczu ;)
Myślę że mecz jest o tak wczesnej porze, że konfetti, serpentyny to musi być, co zaś się tyczy serpentyn, to przed Lechem, ochrona zabierała niektórym serpentyny do depozytu, był tam mój kumpel i po meczu wszystkie zarekwirowane i nieodebrane serpentyny trafiły w moje ręce, tylko czy mi teraz uda sie to wnieść???

co ???? to oni rekfirują nawet serpentyny ?? W głowach to sie ***** całkiem po przeracało . Mam serpentyny na mecz w Lubinie i nawet mi nei mówcie ze bede mial probem z wniesieniem . Balony też zabierają ???

kamyk
28-05-2003, 08:21
ja mam ziazd i egzaminy i nie ststy nie bede mogl byc na meczu zaluje bardzo! nio zycze milego popoludnia w sobote i niech nasza legia zwycierza! fajnie dostaniecie jakies upominki fajna sparwa:)))P

Mazi
28-05-2003, 15:31
o *** !!! 20 % zniżki w Triadzie !!!!!

A ja mam karnet ...widze ,ze będę musiał do Legii mejla wyslać ,że chcę pojechac na wakacja :piwo: z Triadą i czy mi tą zniżkę z karnetem dadzą :P.

A tak wogole to będę na pewno i spodziewam się miłej atmosferki :) .

dyha
28-05-2003, 16:09
no j dostalem info ze ma byc zajabista kartoniada , jakiej w polsce jeszcze nie bylo (nie wiem czy byla nawet taka w europie) wiec mysle ze mecz bedzie elegancki . Kartoniada ma byc wzorowana na tych tiffosach http://harpagony.republika.pl/kibice.jpg .

bemowiak
28-05-2003, 16:16
Kartoniada ma byc wzorowana na tych tiffosach http://harpagony.republika.pl/kibice.jpg .

:buhaha:
Szacunek dla nich za to jak sie namęczyli w jej układaniu!!!

A co do meczu z Ruchem to licze na coś ekstra bo to ostatni mecz sezonu u nas ... niestety

Jackos
28-05-2003, 16:22
Przynoście wszyscy swoje transparenty!!! nie zapomnijcie o nich taka atmosfera jak na Lechu musi być zawsze

szczepan
28-05-2003, 18:23
konfetti prawie przygotowane jeszcze tylko posortowac do torebek... aha no i szukuje mala niespodzianke ale cicho :P

szczepan
28-05-2003, 18:25
a jeszcze jedna kwestia czy ktos wie czemu w obecnym numrze NL nie ma plakatu na mecz? czy to spowodowane tym ze sa relacje z dwoch meczy? bo jezeli tak to ja osobiscie bym wolal zamiast zdjecia na koncu plakat reklamowy :/

Mrozik
28-05-2003, 18:35
Co do postu Yusty to chciałęm zauważyćź zę szanse na mistrzostwo są :) Wystarczy że Wisła przegra 2 mecze, Legia 2 wygra, GKS 1 wygra i 1 przegra, no i zę po drodze Groclin coś straci :) . A co do konfetti to na meczu z LEchem wyszło zajebiscie ( sorry że pisze to w tym temaciw )

_Bart
28-05-2003, 18:50
Mam nadzieje ze mobilizacja na Ruch podobna jak na Lecha? Konfetti gotowe? Ja właśnie zrezygnowałem z pracy bo sie okazało ze w sobote pracuje do 15.30, no i nie zdążyłbym na początek meczu ;)
Myślę że mecz jest o tak wczesnej porze, że konfetti, serpentyny to musi być, co zaś się tyczy serpentyn, to przed Lechem, ochrona zabierała niektórym serpentyny do depozytu, był tam mój kumpel i po meczu wszystkie zarekwirowane i nieodebrane serpentyny trafiły w moje ręce, tylko czy mi teraz uda sie to wnieść???

W takim razie przyjedz troche wczesniej i kurde rozdaaj ludziom pod wejsciem niech se wsadza w majty (dziewczyna dawaj 2 sztuki i w stanik :D) i sie wniesia all.

Grochów
28-05-2003, 19:04
Co do postu Yusty to chciałęm zauważyćź zę szanse na mistrzostwo są :) Wystarczy że Wisła przegra 2 mecze, Legia 2 wygra, GKS 1 wygra i 1 przegra, no i zę po drodze Groclin coś straci :) . A co do konfetti to na meczu z LEchem wyszło zajebiscie ( sorry że pisze to w tym temaciw )

1916
28-05-2003, 19:07
Kartoniada ma byc wzorowana na tych tiffosach http://harpagony.republika.pl/kibice.jpg .

:buhaha:
Szacunek dla nich za to jak sie namęczyli w jej układaniu!!!



ja to prawie z krzesła spadłem, ale szacuneczek :rotfl:

szczepan
28-05-2003, 19:35
a widzicie ta grupe hools :box: ktora czatuje w gornym prawym rogu? strach sie bac :help:

bemowiak
28-05-2003, 19:41
szczerze mówiąc bez chwalenia sie to i ja bym taką zrobił!

Raffi
28-05-2003, 20:05
Na temat, na temat :look: , bo narażacie się niektórym moderatorom :box:
;) ;)

Grochów
28-05-2003, 20:48
Mysle,ze na meczu z Ruchem mozemy spodziewac sie jakichs atrakcji od strony kibicowskiej,chociazby z dwóch powodów:
1.Jest to ostatni mecz na Lazienkowskiej w tym sezonie
2.Na pewno Ruchu troche przyjedzie,sa dobra ekipa wyjazdowa,a to mobilizuje...
Acha,no wlasnie,ile obstawiacie przyjezdnych na tym meczu??Ja mysle,ze gosci przybedzie ok.210...

Mazi
28-05-2003, 20:49
210 :rotfl:

ja na 200

szczepan
28-05-2003, 20:52
sadze ze bedzie ich okolo 300-350... jak wiadomo wszedzie mecze z nami mobilizuja!

:) ;)

1916
28-05-2003, 20:58
Co do tematu Adidasa, to nie spodziewam sie czegos konretnego z ich strony, niestety takie sa czasy - kazdy by cos chcial a pieniedzy malo.
Ale miejmy dobrą nadzieje ze milo nas zaskoczą ;)
a pikniki ...hmm, mi wcale nie przeszkadzają. Przy podawaniu ilości osob bedących na meczu nikt nie zwraca uwagi na to czy polowa to pikniki czy nie, a frekwencja rosnie, no i jak by nie było, kazdy doping jest wazny.

\
pzdr.

Walek_C.Z.K
28-05-2003, 21:11
Mi się wydaje że będzie ich ok.150 osób, nie więcej.
Natomiast oprawa jeżeli będzie to dobrze, a jeżeli nie... to dopingujemy z wszystkich sił. Wracając do dopingu i ultrasowania, to wraca temat jak bumerang i ja po Lechu jestem za tym, aby na każdy sektor miał "opiekuna", wtedy wszystkie sektory śpiewałyby równo, aha i nie doszłoby do takiej sytuacji jak na Lechu, ze kiedy dostałem balona, to większość już je przebiła, nie zwracając uwagi że popsuła całe przygotowanie CF, bo wyobraźcie sobie jakby to wyglądało w środku Herb, po bokach flagi a po jednym boku czerwone balony, a po drugim zielone...

szczepan
28-05-2003, 22:46
nad takim tlumem i tak nie zapanujesz ale to fakt ze dobrze bybylo jakby byl jeden glowny "opiekun" i paru pomocnikow na kazdym sektorze!

wiem ze na krytej na E Gornej jest pare osob ktore staraja sie to prowadzic i jakos ulozyc i wychodzi im to calkiem niezle!