PDA

Zobacz pełną wersję : Noworoczne postanowienie



Kempes
15-12-2003, 22:02
Może za wcześnie ,ale kij z tym

No więc ... ?

Zaprzestajemy jakichś grzeszków ? ::8::

Ja po pierwsze palenie musze rzucić 8-

Mery
15-12-2003, 22:05
Ja po pierwsze palenie musze rzucić 8-
No musisz , musisz bo inaczej zakład przegrasz :>

Adams_
15-12-2003, 22:11
Może za wcześnie ,ale kij z tym

No więc ... ?

Zaprzestajemy jakichś grzeszków ? ::8::

Ja po pierwsze palenie musze rzucić 8-

Musisz? To nie rzucisz. Musisz... chciec rzucic. Jak juz zechcesz rzucic to sie do mnie zglos, pomoge.

takiowaki
15-12-2003, 22:13
Ja po pierwsze palenie musze rzucić 8-
No musisz , musisz bo inaczej zakład przegrasz :>

Moge pomoc - nie pale juz z niecale dwa miesiace.

Najpierw musisz sie przepalic, potem nicorette + lizaki i silna wola

Oprocz tego nie ogladanie filmow gdzie ktos pali papierosa i czytanie w necie bzdur na temat zalez rzucenia.

Pierwszy miesiac masz ochote skopac kazdego kto sie nawinie. Teraz juz z gorki :P

Kempes
15-12-2003, 22:17
Może za wcześnie ,ale kij z tym

No więc ... ?

Zaprzestajemy jakichś grzeszków ? ::8::

Ja po pierwsze palenie musze rzucić 8-

Musisz? To nie rzucisz. Musisz... chciec rzucic. Jak juz zechcesz rzucic to sie do mnie zglos, pomoge.

Zależy mi na tym ( własna nieprzymuszona wola )
Nie chce zawsze zdychać gdy nie mam kasy
Pozatym zdrowiej nie ?

Adams_
15-12-2003, 22:18
Ja po pierwsze palenie musze rzucić 8-
No musisz , musisz bo inaczej zakład przegrasz :>

Moge pomoc - nie pale juz z niecale dwa miesiace.

Najpierw musisz sie przepalic, potem nicorette + lizaki i silna wola




Super, nie chce moze Cie deprymowac ale z tym nicorete to jest tak jakbyc powiedzial "rzucam wodke" i zaczal pic piwo.
W organizmie nie ma prawa byc ani grama nikotyny, kazda nawet sladowa ilosc doprowadzi do fatalnych skutkow.
A z tym przepaleniem to swieta prawda.

Kempes
15-12-2003, 22:20
No i mi temat rozmyli :rotfl:

Ale panowie dobrze prawicie

kombinowac kombinować '8

Adams_
15-12-2003, 22:21
Zależy mi na tym ( własna nieprzymuszona wola )
Nie chce zawsze zdychać gdy nie mam kasy
Pozatym zdrowiej nie ?

Idz na basen i przeplyn 1500m w miare szybkim tempie. Zrob to samo po dwoch miesiacach niepalenia gwarantuje, ze sie zdziwisz.
Po dwoch miesiacach niepalenia ustaw sie z kumplami na wodke, Twoje mozliwosci wzrosna.. bez szlugow mozna isc na rekord.



Wracajac do tematu to:
"wygonie lenia z siebie"

takiowaki
15-12-2003, 22:26
Super, nie chce moze Cie deprymowac ale z tym nicorete to jest tak jakbyc powiedzial "rzucam wodke" i zaczal pic piwo.

moze i tak, ale ja sobie z tym poradzilem

na poczatku bralem z 6-8 gum dziennie

dzis gora 1 na 2 dni, i tak tez tylko z przyzywczajenia :P

jutro mi sie skoncza - nie kupie nastepnych
pozatym to mnie nie zabija

Kempes
15-12-2003, 22:36
Adams -

zauwarzyłem to zjawisko , niestety w odwrotnej kolejności
głupie granie w piłke uświadomiło mi jak bardzo mój organizm
osłabł ,że to tak ujme ...

Sezar
15-12-2003, 22:36
od 1 stycznia nic sobie nie obiecuje bo pewnie bede lezal "trupem" po sylwestrze.

Od 2 tez nie, bo bede po poprawinach

Od 3 nie ma juz sensu..za pozno


Poczekam na 2005


PS ***** mac jaki ze mnie jest len '8

Adams_
15-12-2003, 22:43
Adams -

zauwarzyłem to zjawisko , niestety w odwrotnej kolejności
głupie granie w piłke uświadomiło mi jak bardzo mój organizm
osłabł ,że to tak ujme ...

Ja po 8 miesiacach od rzucenia palenia doszedlem do najwyzszej w zyciu formy fizycznej.

Sharn
15-12-2003, 22:45
Chcę bardziej o sibie zadbać. Kupić nowy rower, trochę pobiegać. Starość nie radość - ostatnio zauważyłem że po 1h biegania za gałą zdychłem... :/

Dżon Łejn
15-12-2003, 22:45
Adams -

zauwarzyłem to zjawisko , niestety w odwrotnej kolejności
głupie granie w piłke uświadomiło mi jak bardzo mój organizm
osłabł ,że to tak ujme ...

Ja po 8 miesiacach od rzucenia palenia doszedlem do najwyzszej w zyciu formy fizycznej.


litr wódki ?? :lo:

szczepan
15-12-2003, 22:45
przestaje palic...
ograniczam picie...
biore sie do nauki...

Adams_
15-12-2003, 22:49
przestaje palic...
ograniczam picie...
biore sie do nauki...


A
http://www.libo.ru/ind/graf1/2474.gif
siedzi i zawija

:rotfl: :rotfl: :rotfl:



litr wódki ??

Niom, litra tez pochlonalem ... no moze ciutke mniej tak z 850-900, cel byl zapic jednego debesciaka :D Udalo sie

Kempes
15-12-2003, 22:49
przestaje palic...
ograniczam picie...
biore sie do nauki...

qwa

pakiet na 5 lat z góry 8-

Dżon Łejn
15-12-2003, 22:53
A
http://www.libo.ru/ind/graf1/2474.gif
siedzi i zawija

:rotfl: :rotfl: :rotfl:



litr wódki ??

Niom, litra tez pochlonalem ... no moze ciutke mniej tak z 850-900, cel byl zapic jednego debesciaka :D Udalo sie


ten gryzoń rozpierdolił mi konstrukcje :rotfl: :rotfl: :rofl:

Sezar
15-12-2003, 22:54
Niom, litra tez pochlonalem ... no moze ciutke mniej tak z 850-900, cel byl zapic jednego debesciaka :D Udalo sie

kogo mnie? :buhaha: ;)

Adams przypomnij sobie nasze chlanie w druga noc w Nieporecie :rotfl:


PS swistak wymiata :buhaha:


A tak na powaznie to musze sie wziac za siebie bo grubne 8-

Adams_
15-12-2003, 22:57
Niom, litra tez pochlonalem ... no moze ciutke mniej tak z 850-900, cel byl zapic jednego debesciaka :D Udalo sie

kogo mnie? :buhaha: ;)


Ty wiesz kogo 8)



Adams przypomnij sobie nasze chlanie w druga noc w Nieporecie :rotfl:


Kurna wlasnie sobie przypomnialem jak G. rzygal przed moim namiotem, rano na kacu :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

Mrozik
15-12-2003, 23:11
przestaje palic...
ograniczam picie...
biore sie do nauki...
Ja mam podobne 8-

Ale na szczęście nie pale '8

Dżon Łejn
15-12-2003, 23:12
wcześniej będę kładł się spać

Sharn
15-12-2003, 23:13
Mrozik z Twoim wiekiem to Ty powinieneś odstawić picie a nie ograniczyć. Chcesz wyrosnąć na takiego jak ja albo Bas? '8

marecki
15-12-2003, 23:14
o ***** ! Adams :rotfl: :+:

jebac postanowienia ...trza na cos umrzec

a nie jak lamus na starosc ;)

szczepan
15-12-2003, 23:15
Mrozik z Twoim wiekiem to Ty powinieneś odstawić picie a nie ograniczyć. Chcesz wyrosnąć na takiego jak ja albo Bas? '8


o kurde? Mrozik pomysl?! jak sobie jeszcze wyobrazisz ze mozesz do tego wyladac jak polaczenie Mareckiego i Staruch to juz wogole zrezygnujesz z picia :D

Dżon Łejn
15-12-2003, 23:15
2 powyższe posty to szczera i brutalna prawda 8-

szczepan
15-12-2003, 23:17
przestaje palic...
ograniczam picie...
biore sie do nauki...

qwa

pakiet na 5 lat z góry 8-


moja matka pewnie powiedziala byc pakiet na miesiac :D :P

Kempes
15-12-2003, 23:17
Przecie postanowienie niekoniecznie musi sie równać ograniczanie tego co złe , potępione i wogóle be 8)

Sharn
15-12-2003, 23:18
o *cenzura* ! Adams :rotfl: :+:

je*** postanowienia ...trza na cos umrzec

a nie jak lamus na starosc ;)

Pewnie słyszeliście to:

Ja bym chciał umrzeć we śnie jak mój tata, a nie wrzeszcząc ze strachu jak jego pasażerowie... :buhaha:

szczepan
15-12-2003, 23:18
Przecie postanowienie niekoniecznie musi sie równać ograniczanie tego co złe , potępione i wogóle be 8)


to trzeba bylo tak od razu:


bede dalej palil
bede wiecej pil
bede sie mniej uczyl ( 8- chociaz nei wiem czy w nauce jest mozliwyu poziom ujemny :oho: )

marecki
15-12-2003, 23:19
Przecie postanowienie niekoniecznie musi sie równać ograniczanie tego co złe , potępione i wogóle be 8)

o!

ogranicze to co dobre i git ;D

Adam-oldboy
16-12-2003, 09:58
1. Nie przepić zaskórniaczka i kupić sobie karnet na wiosnę.
2. Nauczyć się wreszcie porządnie angielskiego.
3. Zacząć chodzić na basen (albo na silownię)

Joker
16-12-2003, 10:18
1. Przestac pić. :rotfl: :rotfl:
2. Kupić sobie nowego kompa.
3. Siłownia?? czemu nie ;)

Beny
16-12-2003, 10:35
Sex, drugs & rock'n'roll,

albo

Wino, kobiety i śpiew.

A tak na poważnie to:

- w życiu osobistym - jak zwykle trzeba zrzucić parę kilo "przybyłych"podczas zimy oraz podobnie, jak Adam, intensywnie uczyć się angielskiego,
- z rzeczy materialnych - kupno pralki, bo po dwóch tygodniach prania i płukania ciuchów w rękach mam już dość,

- w sprawach pracy - to jej zmiana, bo mogą być problemy z utrzymaniem obecnej.

Nova
16-12-2003, 10:43
A ja sobie nie robie postanowień bo i tak wiem ze 99% z nich i tak bym nie dotrzymała bo mam słabą silną wole 8o
No i uważam ze wszelkie deklaracja są bez sensu bo jak ich sie nie wypełnia to pozniej tylko wszyscy wypominają ze np.miałam nie jeść słodyczy a jem :P Lepiej je zachować dla siebie a nie oscentacyjnie informocać świat ze ogranicza sie picie a to tylko czcze gadanie :cheesy:

Q_(L)
16-12-2003, 10:45
A ja sobie nie robie postanowień bo i tak wiem ze 99% z nich i tak bym nie dotrzymała bo mam słabą silną wole 8o
No i uważam ze wszelkie deklaracja są bez sensu bo jak ich sie nie wypełnia to pozniej tylko wszyscy wypominają ze np. miałam nie jeść słodyczy a jem :P Lepiej je zachować dla siebie a nie oscentacyjnie informocać świat ze ogranicza sie picie a to tylko czcze gadanie :cheesy:

:]

Beny
16-12-2003, 10:48
Masz rację Ewo, ale za rok będziemy się z tego rozliczać. ;) :D

Nova
16-12-2003, 10:48
A ja sobie nie robie postanowień bo i tak wiem ze 99% z nich i tak bym nie dotrzymała bo mam słabą silną wole 8o
No i uważam ze wszelkie deklaracja są bez sensu bo jak ich sie nie wypełnia to pozniej tylko wszyscy wypominają ze np. miałam nie jeść słodyczy a jem :P Lepiej je zachować dla siebie a nie oscentacyjnie informocać świat ze ogranicza sie picie a to tylko czcze gadanie :cheesy:

:]
Moge wiedzieć co konkretnie jest powodem Twojej radości? :>



(Wyskoczyły mi 2 posty,prosze o skasowanie jednego,coś mi się forum chrzani :help: )

MaxyM_
16-12-2003, 10:50
Nie jeść kupnych pizzy - qurwa, ale mnie samara boli.

Marecki cholero, pozałowałeś. 8-

Q_(L)
16-12-2003, 11:09
A ja sobie nie robie postanowień bo i tak wiem ze 99% z nich i tak bym nie dotrzymała bo mam słabą silną wole 8o
No i uważam ze wszelkie deklaracja są bez sensu bo jak ich sie nie wypełnia to pozniej tylko wszyscy wypominają ze np. miałam nie jeść słodyczy a jem :P Lepiej je zachować dla siebie a nie oscentacyjnie informocać świat ze ogranicza sie picie a to tylko czcze gadanie :cheesy:

:]
Moge wiedzieć co konkretnie jest powodem Twojej radości? :>


Dobry humor 8)

Nova
16-12-2003, 11:11
Jak miło '8 ;)
Bo już myślalam ze chciałeś wykorzystać moją słabą wole przeciwko mnie :> :P :rotfl:

domber
16-12-2003, 14:53
od nowego roku postaram sie rzucic fajki , biore sie za bieganie , kupuje karnet na basen co tydzien gram w pilke z kolegami
zapomnialem jeszcze powiedziec ze biore sie do nauki

Crammer
16-12-2003, 15:16
w nowym roku sprobuje:
-kupic nowego kompa
-pojawic sie w koncu na Lazienkowskiej
-uczyc sie wiecej
mam nadzieje ze mi sie uda... przynajmniej ten 2 punkt

Zajacc
16-12-2003, 15:17
Marecki ma racje - je*** postanowienia...

Kiedys sie tym zadreczalem, a teraz smiac mi sie chce na sama mysl o jakims postanowieniu...


Nie jeść kupnych pizzy - qurwa, ale mnie samara boli.


Dupa... "co Cie nie zabije, to Cie wzmocni" - ja zawsze lubilem ten syf i juz zadna mrozonka mi nie straszna.

Jedyny dobry pomysl to rzucenie palenia, ja na szczescie nie palilem, nie pale i nie bede palil (daj Boze)...

Tak wiec ludu, moj ludu pijcie ile wlezie, wcinajcie slodycze, jedzcie mrozonki i te pierdoly... ja tak robie i tylko popatrzcie - tryskam zdrowiem i szczesciem :P

marecki
16-12-2003, 15:21
Nie jeść kupnych pizzy - qurwa, ale mnie samara boli.

Marecki cholero, pozałowałeś. 8-

[:D]

lamia
16-12-2003, 17:06
no to moja kolej :) postanowienia te nie sa postanowieniami noworocznymi... ale jako ze w tym roku juz nie zdaze ich spelnic...

- spotkac sie z paroma osobami z forum '8

- przekonac do siebie Benyego 8o (Boze dodaj mi sil)

- przeczytac wreszcie ksiazke Davisa i kolumbow

- popracowac nad miesniakami brzucha bo sflaczaly 8o

- cwiczyc samoobrone i bieganie (na wypadek spotkania z BASem 8- )

Adams_
16-12-2003, 17:17
- spotkac sie z paroma osobami z forum '8


- Spotkac sie z Lamia, ma ciekawa osobowosc :] i dobrze gada na temat brzucha. Cwiczenia tej czesci miesni unikam jak... jak... no nie wiem, w kazdym razie unikam.

Kraszka
16-12-2003, 17:58
ja nigdy nic nie postanawiam.......

bo mi nie wychodzi i potem mam wyrzuty sumienia 8)

MaxyM_
16-12-2003, 18:03
To tak jak ja... ::8::

Dżon Łejn
16-12-2003, 18:25
ja od tego roku zaczne chyba bojkotować sylwestra
w góry nie pojade już na bank(chyba że w tarnowskie)
pierdole święta i sylwestra 8-



Lamia ty sportsmenko :rotfl:
twoje notowania rosną u mnie :lo:

Jaco
16-12-2003, 19:14
Obiecuję i dotrzymam:
Przysięgam, że 1 stycznia 2004 roku nie wejdę na to forum, żeby nie wiem co!!!
Nie jestem uzależniony,nie jestem uzależniony,nie jestem uzależniony,nie jestem uzależniony,nie jestem uzależniony, nie jestem uzależniony,nie jestem uzależniony,nie jestem uzależniony,nie jestem uzależniony itd. :fu:

MaxyM_
16-12-2003, 19:43
:rotfl:

Jak my all.

cheerful
16-12-2003, 20:35
od 1 stycznia 2004 zaczynam prowadzic zdrowy tryb zycia

mam nadzieje ze sie uda :]

arczi
16-12-2003, 20:39
Znaczy się, opuszczasz nas Agusiu? :>

cheerful
16-12-2003, 20:44
Znaczy się, opuszczasz nas Agusiu? :>
nie no tego forum jak narazie nie mam zamiaru opuszczac :oho:

poprostu
1.na dobre rzucam palenie ( choc i tak nie pale duzo)
2.zapisuje sie na silownie
3.zdrowo sie odzywiam

8)

Kawa
16-12-2003, 20:45
Znaczy się, opuszczasz nas Agusiu? :>
nie no tego forum jak narazie nie mam zamiaru opuszczac :oho:

poprostu
1.na dobre rzucam palenie ( choc i tak nie pale duzo)
2.zapisuje sie na silownie
3.zdrowo sie odzywiam

8)
No to raczej czasu na to forum w takim natłoku obowiazków nie znajdziesz.

R@dek (L)
16-12-2003, 20:46
A może zamiast myśleć tylko o sobie to pomyślmy co zrobić żeby innym umilić życie :>

cheerful
16-12-2003, 20:48
Znaczy się, opuszczasz nas Agusiu? :>
nie no tego forum jak narazie nie mam zamiaru opuszczac :oho:

poprostu
1.na dobre rzucam palenie ( choc i tak nie pale duzo)
2.zapisuje sie na silownie
3.zdrowo sie odzywiam

8)
No to raczej czasu na to forum w takim natłoku obowiazków nie znajdziesz.
spoko spoko

przy dzisiejszym tempie zycia trzeba miec wszystko dobrze rozplanowane...
i na forum czas sie znajdzie :]

kozer
16-12-2003, 21:06
Ehh
To trzeba nie mieć honoru żeby pchać się ciągle tam gdzie kogoś niechcą i zero szacunku do własnej osoby, żeby występować tam jako idiotka.

A co do postanowień to nigdy niczego nie postanawiam, bo i tak gówno z tego wychodzi.

domber
16-12-2003, 21:07
ja troche nie w temacie moze ktos wytlumaczyc co z nia jest nie tak?

lamia
16-12-2003, 21:14
ja troche nie w temacie moze ktos wytlumaczyc co z nia jest nie tak?
z Krakowa jest dziecina a stamtad do Czarnobyla blisko :hmm:

bez obrazy dla Krakusow, paru fajniusich poznalam '8 (Rudy 8) )


A co do postanowień to nigdy niczego nie postanawiam, bo i tak gówno z tego wychodzi.
kozer - Agusi tez nie wychodza (vide-> rozmowa z Lysolkiem w "Ksiedze Skarg i Zazalen"... cos o smiesznosci/zalosnosci nawet bylo...)

a wracajac do postanowien noworocznych... musze zadbac o Bartusia bo cos ostatnio chyba sie niedopieszczony czuje ;)

Afgan
16-12-2003, 21:21
ona jest gorzej niz zmora. :fu:

MaxyM_
16-12-2003, 21:23
Kiedyś sobie postanowiłem, że nie będe chlał... około 12:20 w nocy 1 stycznia, zbierali mnie z podogi.

Adiq
16-12-2003, 21:23
A ja od Nowego Roku muszę przestać się wszędzie spóźniać. :oho:

Porter
16-12-2003, 21:24
1. Nie bede chyba oryginalny , ale rzucam palenie ( :ganja: również)
2. Wiecej pije
3. Wiecej sie ucze
4. Nie uciekam z lekcji
5. Nie bede kuurwisiem -> pozdro dla kumatych :D

yusta
16-12-2003, 21:25
Ja w sumie nie mam jakiś postanowień noworocznych. Chciałabym rzucić fajki, ale od 1 stycznia nie rzucę, bo czeka mnie jeszcze obrona i sporo nerwów. Poza tym to chyba wybiorę się na echo serca. Dostałam skierowanie z 6 lat temu i jeszcze nie dotarłam. W tym roku się nie wyrobię, za mało czasu. Ale w nowym roku już chyba się przejdę na to badanie.

Afgan
16-12-2003, 21:25
a ja od 6 lat mowie ze rzuce palenie szlugow, tak samo jest z trawa. :help:

ale juz niedlugo kolejna proba. 8)
moju Sylwester 2 lata temu tak sie zmlucilem, ze pobilem rekord spania 53 godziny z jednym obudzeniem sie. :oho:

kozer
16-12-2003, 21:31
Właśnie musze zadbać o swoje zdrowie. Dzis wbiegłem po schodach i serce zaczeło mi napierdalać, dziwny ból się pojawił i przez chwilę myślałem, że zaraz się przekręce bo, aż mi się słabo zrobiło. 8-
Palenia rzucać nie musze bo nie palę '8...







...dużo.
Poza tym czas skończyć z niektórymi rzeczami, zanim one skończą mnie.
Nie są to postanowienia noworoczne tylko takie bardziej ogólne :>

arczi
16-12-2003, 21:40
Po co sobie cokolwiek obiecywać.
Jak ktoś jest mądry to rzuci np te palenie chocby i dzisiaj.

Noworoczne postanowienia sa tylko corocznym pustym rytuałem.

Kempes
16-12-2003, 23:43
Ja qwa rzuce palenie

już pare zakładów poszło 8)

cheerful
17-12-2003, 07:07
ja troche nie w temacie moze ktos wytlumaczyc co z nia jest nie tak?
z Krakowa jest dziecina a stamtad do Czarnobyla blisko :hmm:

bez obrazy dla Krakusow, paru fajniusich poznalam '8 (Rudy 8) )


A co do postanowień to nigdy niczego nie postanawiam, bo i tak gówno z tego wychodzi.
kozer - Agusi tez nie wychodza (vide-> rozmowa z Lysolkiem w "Ksiedze Skarg i Zazalen"... cos o smiesznosci/zalosnosci nawet bylo...)


teee Pani "Chodząca Inteligencja" nie sobie pani lepiej sprawdzi gdzie ten Czarnobyl leży :rotfl: :>

a co mojego postu do Łysolka to wiem co nieco o tym człowieku stąd tam sie wzięło coś o śmieszności i załosności, jak dla mnie ta postać w realu a raczej jej zachowanie to śmiech na sali... :buhaha:

Beny
17-12-2003, 08:13
- przekonac do siebie Benyego 8o (Boze dodaj mi sil)



:rotfl: :rotfl: :rotfl:

Lamia, czy Ty masz jakieś obsesje? :hmm: :>
Normalnie zaczynam się bać. :help:
Bóg Ci nie pomoże, Bóg jest Legionistą. :)
Masz na to cały rok...
Dużo czasu, ale możesz nie zdążyć.
I nie licz na jakieś fory. 8)
Chyba, że 8 marca. :]

legart
17-12-2003, 08:35
ja troche nie w temacie moze ktos wytlumaczyc co z nia jest nie tak?


[titanic] :buhaha: 8-

Nova
17-12-2003, 10:02
Bóg Ci nie pomoże, Bóg jest Legionistą. :)
O qucze,dobrze ze mam co do niego wątpliwości 8-

Beny
17-12-2003, 10:08
Bóg Ci nie pomoże, Bóg jest Legionistą. :)
O qucze,dobrze ze mam co do niego wątpliwości 8-

Ewa, Ciebie też przekabacimy... '8 ;)

Q_(L)
17-12-2003, 10:11
Bóg Ci nie pomoże, Bóg jest Legionistą. :)
O qucze,dobrze ze mam co do niego wątpliwości 8-

Ewa, Ciebie też przekabacimy... '8 ;)

Też tak myslę :]
Przecież napisała, że ma "słabą silną wolę" '8

Nova
17-12-2003, 10:37
Że mam słabą silną wole napisałam ale nigdzie nie napisalam ze jestem niewierna :hehehe:
A przekabacić się jak dotąd nie dałam i napewno nie dam :P2

*PRZEMO*
17-12-2003, 10:38
:rotfl:

jasne :]

Beny
17-12-2003, 12:10
A przekabacić się jak dotąd nie dałam i napewno nie dam :P2

No co Ty?

Nawet z czystej sympatii dla niektórych Forumowiczów? '8

A może jakieś noworoczne postanowienie? :>

Dżon Łejn
17-12-2003, 12:12
A przekabacić się jak dotąd nie dałam i napewno nie dam :P2

No co Ty?

Nawet z czystej sympatii dla niektórych Forumowiczów? '8

A może jakieś noworoczne postanowienie? :>


znajdziemy specjalistów którzy zrobią z niej pire :P (jak się to pisze--nie jadam tego bo się nie da)

Beny
17-12-2003, 12:14
A przekabacić się jak dotąd nie dałam i napewno nie dam :P2

No co Ty?

Nawet z czystej sympatii dla niektórych Forumowiczów? '8

A może jakieś noworoczne postanowienie? :>


znajdziemy specjalistów którzy zrobią z niej pire :P (jak się to pisze--nie jadam tego bo się nie da)

Szkoda by było. 8)

Niech zostanie taka jaka jest. :)

Znam inne kandydatki. '8 (Lamia to nie o Tobie. 8) )

Adiq
17-12-2003, 12:15
Nie rozmywać!

lamia
17-12-2003, 13:31
Ja natomiast nie mam zamiaru tu pisac, a to jest wyjatkowy post, bo mnie Lysolek rozbawil :buhaha:

żegnam :)

jego odp tez mam cytowac czy juz sobie Sz.Pani przypomniala? :oho:




- przekonac do siebie Benyego 8o (Boze dodaj mi sil)



:rotfl: :rotfl: :rotfl:

Lamia, czy Ty masz jakieś obsesje? :hmm: :>
Normalnie zaczynam się bać. :help:
nie Boj sie, nie zbije Cie 8)


Masz na to cały rok...
Dużo czasu, ale możesz nie zdążyć.

no to mam jeszcze nastepny rok...i nastepny...


I nie licz na jakieś fory. 8)
Chyba, że 8 marca. :]
juz pamietasz o dacie moich urodzin?! :yustaszaleje:

doszlo jeszcze jedno postanowienie - nie farbowac sie na rozowo farba niezmywalna 8-

Q_(L)
17-12-2003, 13:35
Ja nie mam żadnych postanowień :hmm:

Przyjemności sobie odamwiać nie bedę, a nałogów nie mam :]

jacki77
17-12-2003, 13:41
Odwrocic proporcje lykania i przypalania, czytac co najmniej trzy kziazki w miesiacu

*PRZEMO*
17-12-2003, 13:45
jaaa to bym chiał, sie zaczac uczyc :P

postanowie to sobie jak zwykle,

ale **** z takimi postanowieniami co to sie ich nie dotrzymuje! ::/::

lepiej sobie cos postanowic i starac sie trzymac tego! :)

Beny
17-12-2003, 14:24
Chyba, że 8 marca. :]
juz pamietasz o dacie moich urodzin?! :yustaszaleje:


W Dzień Kobiet? 8-
Nie no, gratuluję! :) A w którym roku? '8
Fory razy dwa, w takim razie, tylko się przypomnij. :>



doszlo jeszcze jedno postanowienie - nie farbowac sie na rozowo farba niezmywalna 8-


NA RÓŻOWO? 8-

No ja wiem, sylwester, karnawal, daleko od domu i mężczyzny... Ale na różowo? Brrrr, tylko nie wklejaj żadnej fotki, bo sprofanujesz ta pierwszą. 8)

cheerful
17-12-2003, 15:11
Ja natomiast nie mam zamiaru tu pisac, a to jest wyjatkowy post, bo mnie Lysolek rozbawil :buhaha:

żegnam :)

jego odp tez mam cytowac czy juz sobie Sz.Pani przypomniala? :oho:


a zacytuj
tylko nie wiem w jakim celu

zreszta odpowiedzi Łysolka nie trakuj powaznie bo nikt go ponoc nie trakuje powaznie i to nie jest moje zdanie tylko osob ktore go znaja osobiscie :hmm:

Nie bede pisac co i jak bo to nie jest odpowiednie do tego miejsce, ale ja tam swoje wiem :]

Q_(L)
17-12-2003, 15:16
Ja natomiast nie mam zamiaru tu pisac, a to jest wyjatkowy post, bo mnie Lysolek rozbawil :buhaha:

żegnam :)

jego odp tez mam cytowac czy juz sobie Sz.Pani przypomniala? :oho:


a zacytuj
tylko nie wiem w jakim celu

zreszta odpowiedzi Łysolka nie trakuj powaznie bo nikt go ponoc nie trakuje powaznie i to nie jest moje zdanie tylko osob ktore go znaja osobiscie :hmm:

8- Ja go znam osobiście i powiem Ci, że pierdolisz głupoty... jak zawsze :/

cheerful
17-12-2003, 15:18
Ja natomiast nie mam zamiaru tu pisac, a to jest wyjatkowy post, bo mnie Lysolek rozbawil :buhaha:

żegnam :)

jego odp tez mam cytowac czy juz sobie Sz.Pani przypomniala? :oho:


a zacytuj
tylko nie wiem w jakim celu

zreszta odpowiedzi Łysolka nie trakuj powaznie bo nikt go ponoc nie trakuje powaznie i to nie jest moje zdanie tylko osob ktore go znaja osobiscie :hmm:

8- Ja go znam osobiście i powiem Ci, że pierdolisz głupoty... jak zawsze :/

przeciez to jest tylko to co uslyszalam na jego temat 8)

Q_(L)
17-12-2003, 15:20
Ja natomiast nie mam zamiaru tu pisac, a to jest wyjatkowy post, bo mnie Lysolek rozbawil :buhaha:

żegnam :)

jego odp tez mam cytowac czy juz sobie Sz.Pani przypomniala? :oho:


a zacytuj
tylko nie wiem w jakim celu

zreszta odpowiedzi Łysolka nie trakuj powaznie bo nikt go ponoc nie trakuje powaznie i to nie jest moje zdanie tylko osob ktore go znaja osobiscie :hmm:

8- Ja go znam osobiście i powiem Ci, że pierdolisz głupoty... jak zawsze :/

przeciez to jest tylko to co uslyszalam na jego temat 8)

A ja tylko piszę o faktach :hmm:

Jaco
17-12-2003, 15:24
Przeciez to jest tylko to co uslyszalam na jego temat 8)
Ty naprawdę jesteś idiotką!!! :hmm:

Beny
17-12-2003, 15:25
Przeciez to jest tylko to co uslyszalam na jego temat 8)
Ty naprawdę jesteś idiotką!!! :hmm:

Nie widziałeś jej wcześniejszych akcji... :/

Ale :+: dla niej za wytrwałość. :rotfl:

c_zary
17-12-2003, 15:28
zreszta odpowiedzi Łysolka nie trakuj powaznie bo nikt go ponoc nie trakuje powaznie i to nie jest moje zdanie tylko osob ktore go znaja osobiscie :hmm:

I kto to mowi :rotfl:

W zyciu tak juz bywa, ze powazni ludzie zostaja moderatorami, a niepowazni bana i smieszne rangi pod nickami. Reszte mozesz sobie sama dospiewac.

Mrozik
17-12-2003, 15:28
Mrozik z Twoim wiekiem to Ty powinieneś odstawić picie a nie ograniczyć. Chcesz wyrosnąć na takiego jak ja albo Bas? '8


o kurde? Mrozik pomysl?! jak sobie jeszcze wyobrazisz ze mozesz do tego wyladac jak polaczenie Mareckiego i Staruch to juz wogole zrezygnujesz z picia :D
Zęby myje 2-3 razy dziennie przez wiele lat nosiłem aparat więc mi to chyba nie grozi :P


A ja od Nowego Roku muszę przestać się wszędzie spóźniać.

Oj musisz :>

lamia
17-12-2003, 15:30
doszlo jeszcze jedno postanowienie - nie farbowac sie na rozowo farba niezmywalna 8-


NA RÓŻOWO? 8-

No ja wiem, sylwester, karnawal, daleko od domu i mężczyzny...
on lubi wlosy na czerwono rozowo i niebiesko '8 ... a jak mu minie "a niemogla bys wrocic do swoich naturalnych?" :help:


Ale na różowo? Brrrr, tylko nie wklejaj żadnej fotki, bo sprofanujesz ta pierwszą. 8)
nastepna wkleje pewnie jak arcziemu minie ochota na rozmowy o pogodzie 8) watpie zebym wtedy rozowe miala...

koniec rozmywania :D

Beny
17-12-2003, 15:32
koniec rozmywania :D

Dokładnie, bo wychodzę z pracy.

Pozdrawiam.

PS. Twój men ma rację - naturalne włosy :+: !

lamia
17-12-2003, 15:35
zreszta odpowiedzi Łysolka nie trakuj powaznie bo nikt go ponoc nie trakuje powaznie i to nie jest moje zdanie tylko osob ktore go znaja osobiscie :hmm:

I kto to mowi :rotfl:

W zyciu tak juz bywa, ze powazni ludzie zostaja moderatorami, a niepowazni bana i smieszne rangi pod nickami. Reszte mozesz sobie sama dospiewac.

taaa Ci powazni pseudohuligani,założyciele Turystow i autorzy wielu wielu innych zmyslonych historyjek ?? czyli Łysolek :buhaha:

8- Sezar - uspij ja, masz blizej 8-

Nova
17-12-2003, 15:43
Nie rozmywać!
Właśnie-nie rozmywac i nawet nie mieć nadzieji ze kiedykolwiek zmienie barwy klubowe :>

Łysolek
17-12-2003, 15:52
8-

ciekawych rzeczy dowiaduje sie :rotfl:
i to od osoby która co najwyżej mogła rozmawiać z Ewelinka lub Markiem ...
reszte sami sobie dopowiedzcie

ide na bro :D
dla zainteresowanych o 19.00 wiadomy lokal F. :D


Pozdro dla kumatych , dzięki osobom które mnie broniły , ale uwazam ze to i tak nie ma sensu , wogóle osoba o tak "WYSOKIM współczynniku inteligencji jak Agusia ( czyt. Cheerful) to wogole nie powinna sie udzielac na takich forach :buhaha: :buhaha: :buhaha:

Ewelina
17-12-2003, 18:16
ja troche nie w temacie moze ktos wytlumaczyc co z nia jest nie tak?
z Krakowa jest dziecina a stamtad do Czarnobyla blisko :hmm:

bez obrazy dla Krakusow, paru fajniusich poznalam '8 (Rudy 8) )


:fu: :fu: nie bądz cyniczna Kobieto, jak mozesz pisac "bez obrazy dla Krakusów" skoro zapodałas tekst centralnie obrażający nas!!! Nie życze sobie takich tekstów jasne? Wez sie skoncentruj na tym co lubisz najbardziej czyli na własnej postaci i nie wchodz w droge tym którzy sobie tego nie życzą.

lamia
17-12-2003, 18:19
ja troche nie w temacie moze ktos wytlumaczyc co z nia jest nie tak?
z Krakowa jest dziecina a stamtad do Czarnobyla blisko :hmm:

bez obrazy dla Krakusow, paru fajniusich poznalam '8 (Rudy 8) )


:fu: :fu: nie bądz cyniczna Kobieto, jak mozesz pisac "bez obrazy dla Krakusów" skoro zapodałas tekst centralnie obrażający nas!!! Nie życze sobie takich tekstów jasne? Wez sie skoncentruj na tym co lubisz najbardziej czyli na własnej postaci i nie wchodz w droge tym którzy sobie tego nie życzą.
:buhaha: :buhaha:
szczerze to to czego sobie zyczysz czego nie najmniej mnie obchodzi. kto mnie zna wie czy cos do nich mam :rotfl:

Adiq
17-12-2003, 18:21
ja troche nie w temacie moze ktos wytlumaczyc co z nia jest nie tak?
z Krakowa jest dziecina a stamtad do Czarnobyla blisko :hmm:

bez obrazy dla Krakusow, paru fajniusich poznalam '8 (Rudy 8) )


:fu: :fu: nie bądz cyniczna Kobieto, jak mozesz pisac "bez obrazy dla Krakusów" skoro zapodałas tekst centralnie obrażający nas!!! Nie życze sobie takich tekstów jasne? Wez sie skoncentruj na tym co lubisz najbardziej czyli na własnej postaci i nie wchodz w droge tym którzy sobie tego nie życzą.
:buhaha: :buhaha:
szczerze to to czego sobie zyczysz czego nie najmniej mnie obchodzi. kto mnie zna wie czy cos do nich mam :rotfl:
A mnie obchodzi i nie będziesz nikogo na tym forum obrażać.

lamia
17-12-2003, 18:23
ja troche nie w temacie moze ktos wytlumaczyc co z nia jest nie tak?
z Krakowa jest dziecina a stamtad do Czarnobyla blisko :hmm:

bez obrazy dla Krakusow, paru fajniusich poznalam '8 (Rudy 8) )


:fu: :fu: nie bądz cyniczna Kobieto, jak mozesz pisac "bez obrazy dla Krakusów" skoro zapodałas tekst centralnie obrażający nas!!! Nie życze sobie takich tekstów jasne? Wez sie skoncentruj na tym co lubisz najbardziej czyli na własnej postaci i nie wchodz w droge tym którzy sobie tego nie życzą.
:buhaha: :buhaha:
szczerze to to czego sobie zyczysz czego nie najmniej mnie obchodzi. kto mnie zna wie czy cos do nich mam :rotfl:
A mnie obchodzi i nie będziesz nikogo na tym forum obrażać.
wytlumacz mi gdzie ja kogos obrazilam bo nie widze? to byl zart, wiekszosc moich przyjaciol jest z Krakowa :rotfl:

Ewelina
17-12-2003, 18:24
wiesz co to są znaki interpunkcyjne? to z łaski swojej używaj tego wynalazku, bo dzięki temu twe głupie wypowiedzi będą bardziej zrozumiałe. Oczywiscie na tyle, na ile mogą być. Nie spodziewajmy sie cudów!

Joker
17-12-2003, 18:25
8- :wleb: :angar: :tututu: [lajkonik] :armia: :bat: Wojna!

lamia
17-12-2003, 18:30
8- :wleb: :angar: :tututu: [lajkonik] :armia: :bat: Wojna!
:kiss: Bartus po co, na co, z kim? pewnymi rzeczami i osobami sie nie przejmuje :)

arczi
17-12-2003, 18:33
nastepna wkleje pewnie jak arcziemu minie ochota na rozmowy o pogodzie 8) watpie zebym wtedy rozowe miala...

koniec rozmywania :D

Jeszcze nie koniec... ;)

8- Ty mnie lepiej nie prowokuj, bo Ty zła kobieta jestes...

Poza tym mówiłem że nie mam aparatu... :>

lamia
17-12-2003, 18:37
na zyczenie pieknych pan skupiam sie na sobie:




nastepna wkleje pewnie jak arcziemu minie ochota na rozmowy o pogodzie 8) watpie zebym wtedy rozowe miala...

koniec rozmywania :D

Jeszcze nie koniec... ;)
czego?


8- Ty mnie lepiej nie prowokuj, bo Ty zła kobieta jestes...
dziekuje! jeden mnie docenil :rotfl: a co mi zrobisz?


Poza tym mówiłem że nie mam aparatu... :>
mowiles ze zalatwisz...

napisz jakies postanowienie zeby nie rozmywac ;)

arczi
17-12-2003, 18:39
napisz jakies postanowienie zeby nie rozmywac ;)

Kupić aparat.

Cipciuś
04-01-2004, 13:09
ja w sumie dopiero teraz po wielu przemysleniach doszedlem do jednej zeczy ktora chce uczynic od nowego roku - przestac palic.
Nie tam jakie spostanowienie ale zamiar. :]

kozer
04-01-2004, 13:24
rzuciłem palenie :banan:
bo nie miałem innego wyjścia 8o

kamyk
04-01-2004, 14:42
my za godzine idziemy z kumplami w ten wypizd biegac 2 dnio biegania 2 dni basenu takie postanowienie mamy :)))) wiec trza cos zrobic ze soba puki wiecej czasu sie ma :))

b3nito
05-01-2004, 10:00
wiecej pic
dluzej spac
czasami do szkoly pojechac
nie marnowac sam na sam(mowie o pilce) :rotfl:
8)

yusta
05-01-2004, 14:17
8- :wleb: :angar: :tututu: [lajkonik] :armia: :bat: Wojna!
:kiss: Bartus po co, na co, z kim? pewnymi rzeczami i osobami sie nie przejmuje :)

Ktos tu kiedyś wypowiedział się w podobnym stylu :>

Kempes
05-01-2004, 14:21
Miałem rzucić palenie
Chcąc nie chcąc ograniczyłem
mam nadzieje że to dobry początek :]