PDA

Zobacz pełną wersję : Pilne!-organizacja ludzi z lubelszczyzny!



Wariat ef'03
11-12-2003, 14:23
Na poczatku sorki wielkie ze powtarzam temat bo wiem ze podobny byl,ale w tym chce ustalic kilka rzeczy juz na 100%.Chce zoorganizowac spotkanie kibicow Legii z lubelszczyzny w celu obgadania spraw:
-uszycie fajnej konkretnej fany(mam kilka projektow,ale wierze tez w was, nie chce zeby wszystko bylo ustalone z gory przeze mnie, bo to nieladnie :buhaha: )
-chce takze abysmy zajeli sie oprawa w Lecznej podobnie jak chlopaki z Wild West organizowali ja gdy Legia grala w ich rejonie i nie tylko(w tym miejscu pozdro dla Wild West-ow od chlopakow ze wschodu-szacuneczek!)
Gadalem juz na ten temat z ludzmi z Pulaw i Tomaszowa ale ten temat na forum rozjasni nam troche sytuacje) i na koniec najwazniejsze spotkanie! Dogadajmy sie tu jakos,nie chce byc wygodny ale niech spotkanie odbedzie sie w Lbn-ie(czekam tez na inne propo)zreszta chlopaki z Pulaw(pozdrowka)tez proponowali Lublin-na koniec jeszcze raz sorki za replaya i wielkie pozdro dla legijnej wiary bez wzgledu na miejsce zamieszkania!

kamyk
11-12-2003, 15:49
max pamietasz rozmowe pod Pałacem KulTURY w styczniu chyba jest odpowiedni termin? nam chłopakom z PuŁAW BY Pasowało by dojechac do LuBLINA bo nie daleko jest jak by nie było! a jeszcze cos gadałes z kims jeszcze na ten temat z Legionistami z Puław (KONKRETNIE CHODZI MI o osiedle Sienkiewicza ) bo tam jest duzo Legionistów ale oni maja jakies inne pogłady na fanów z Lublina? jak bys mogł odezwij się na privie zeby tu nie rozmywac:)

Wariat ef'03
11-12-2003, 16:24
I tak wiem ze bedzie dobrze!

Heli_Lukow
11-12-2003, 17:33
Hm... gatki o założeniu grupy były już bardzo dawno jednak wszystko poszło sie j***ć przez kilku idiotów z Puław (kamyk bez obrazy wiesz o kogo chodzi). Sytuacja na linii Łuków - Puławy i Łuków - Biała Pod. zaczyna się zaostrzać. Dochodzi także Radzyń Podlaski (jest kilku Legionistów co chodzą na Spomlek) więc tutaj cięzko o spokój. Poza tym Radzyn niedawno miał ukłąd z Łęczną ale to inna historia. W Łęcznej z Łukowa będzie 40 - 50 kibiców Legii. Ale powróce do tematu... Grupa taka by się bardzo przydała bo z naszego województwa na (L) jezdzi sporo osób... Jednak póki co w to raczej nie wejdziemy ( jest to moje osobosite zdanie nie wiem co sądzą inni) spowodowane jest to porachunkami z kibicami Wisły Puławy którzy uważają się także za Legionistów. Jeśli ta sprawa się wyjaśni będzie ok... pozdrawiam !

Wariat ef'03
12-12-2003, 10:15
Wiec dlatego to spotkanie jest bardzo potrzebne jesli na nim pojawia sie ci o ktorych mowisz wszystko wyjasnimy jesli nie to i tak warto zalozyc grupe(jestesmy legionistami jesli nie dojdziemy z nimi do porozumienia to znaczy ze ktoras z naszych zalog jest legionistami ale tylko na papierze)-pozdro
ps. tak nawiasem mowiac ja naprawde wierze w to ze sie uda potrzebne sa tylko dobre checi a to polowa sukcesu pamietajcie w jednosci sila!!!

kamyk
12-12-2003, 19:36
Hm... gatki o założeniu grupy były już bardzo dawno jednak wszystko poszło sie j***ć przez kilku idiotów z Puław (kamyk bez obrazy wiesz o kogo chodzi). Sytuacja na linii Łuków - Puławy i Łuków - Biała Pod. zaczyna się zaostrzać. Dochodzi także Radzyń Podlaski (jest kilku Legionistów co chodzą na Spomlek) więc tutaj cięzko o spokój. Poza tym Radzyn niedawno miał ukłąd z Łęczną ale to inna historia. W Łęcznej z Łukowa będzie 40 - 50 kibiców Legii. Ale powróce do tematu... Grupa taka by się bardzo przydała bo z naszego województwa na (L) jezdzi sporo osób... Jednak póki co w to raczej nie wejdziemy ( jest to moje osobosite zdanie nie wiem co sądzą inni) spowodowane jest to porachunkami z kibicami Wisły Puławy którzy uważają się także za Legionistów. Jeśli ta sprawa się wyjaśni będzie ok... pozdrawiam !


no comennt ja się w to nie wtrącam bo juz się raz wtraciłem i bigosu sobie narobiłem......

Heli_Lukow
12-12-2003, 20:48
Kamyk szacunek dla ciebie za wszystko... sprawa na linii Łuków - Puławy zaczyna się coraz bardziej kobplikowac ponieważ ci drudzy zziomkowali się z Radzyniakami .... hm jakos bedzie ... pozdrówki dla kumatych !

Legiak
13-12-2003, 11:04
Ludzie o co wam chodzi przeciez najwazniejsza jest Legia i to nas łaczy i jednoczy bo tylko w jednośći sila kibice z Legii z Radomia i LUblina stoja razem choc ich kluby maja kose. O jakich nieporozumieniach wy mowicie jestescie przedewszysstkim kibicami Legiuni!Czy wy zawsze musicie sie klocic czy to wazne kto sakad jest.LUdzie zastanowcie sie jeszcze 2 lata temu mieszkalem w LUblinie i znam motorowcow przekonywalem ich do Legiuni!JAk moi koledzy byli ostatnio w Sosnowcu pili razem ze Slaskiem bo ZAglebie ma z nimi uklad i co spoko gadali pili razem spiewali, najwazniejsza jest Legia a nie stwarzanie sztucznych problemów! :hmm: !

Raffi
13-12-2003, 11:08
W Warszawie i okolicach się udało, choć były tu dużo "lepsze" akcje, więc myślę, że jest to możliwe do zrobienia i u Was. Trzeba tylko zacząć, nie wszystko musi być na raz.

Porter
13-12-2003, 14:58
Ludzie o co wam chodzi przeciez najwazniejsza jest Legia i to nas łaczy i jednoczy bo tylko w jednośći sila kibice z Legii z Radomia i LUblina stoja razem choc ich kluby maja kose. O jakich nieporozumieniach wy mowicie jestescie przedewszysstkim kibicami Legiuni!Czy wy zawsze musicie sie klocic czy to wazne kto sakad jest.LUdzie zastanowcie sie jeszcze 2 lata temu mieszkalem w LUblinie i znam motorowcow przekonywalem ich do Legiuni!JAk moi koledzy byli ostatnio w Sosnowcu pili razem ze Slaskiem bo ZAglebie ma z nimi uklad i co spoko gadali pili razem spiewali, najwazniejsza jest Legia a nie stwarzanie sztucznych problemów! :hmm: !

Oczywiście! Masz racje! To wszystko jest do zrobienia... Kibice Spomleku, kibice Wisły Puławy czy łukowskich Orląt , cóż to znaczy... Najważniejsza była jest i bedzie w tym wszystkim Legia

Mazi
13-12-2003, 15:47
Życzę Wam powodzenia !!!!

Wyznaczcie sobie pierwszy , głowny cel ---> SPOTKANIE !!!

Myśle ,że jak sie spotkają wszyscy zainteresowani Legioniści i porozmawiają i wyjaśnią sobie wszystko ... wszystko będzie przed Wami!

Powodzenia !!!

kamyk
13-12-2003, 20:45
Ludzie o co wam chodzi przeciez najwazniejsza jest Legia i to nas łaczy i jednoczy bo tylko w jednośći sila kibice z Legii z Radomia i LUblina stoja razem choc ich kluby maja kose. O jakich nieporozumieniach wy mowicie jestescie przedewszysstkim kibicami Legiuni!Czy wy zawsze musicie sie klocic czy to wazne kto sakad jest.LUdzie zastanowcie sie jeszcze 2 lata temu mieszkalem w LUblinie i znam motorowcow przekonywalem ich do Legiuni!JAk moi koledzy byli ostatnio w Sosnowcu pili razem ze Slaskiem bo ZAglebie ma z nimi uklad i co spoko gadali pili razem spiewali, najwazniejsza jest Legia a nie stwarzanie sztucznych problemów! :hmm: !

ja to rozumie alę są tacy inni ludzie którzy uwazają się za kogos kto musi rzadzic i tłumaczyc im ze inne miasta z Lubelszczyzny są tez za Legią to oni tego nie rozumieją ale mysle ze mozna by było podjac jakies decyzje i spróbowac.. tu nie chodzi o całe Puławy tylko głownie o jedno osiedle gdzie jest najwiecej tych "niby Legionistów"

MaK_ŁuKóW
13-12-2003, 21:08
ja jestem z Łukowa ale ze wzgledu na wiek ciezko mi jest wybrac sie gdziekolwiek samemu.Na mecze jezdze z ojcem ale jakies organizacje sa nie dla mnie :help: .Przy okazji mam pytanie czy na leczna bedzie trzeba jakies karty wyjazdowe czy inne wymysly pzpn-u? Legia Mistrz Polski 04!

MaK_ŁuKóW
13-12-2003, 21:15
Legiak napisał:
Ludzie o co wam chodzi przeciez najwazniejsza jest Legia i to nas łaczy i jednoczy bo tylko w jednośći sila kibice z Legii z Radomia i LUblina stoja razem choc ich kluby maja kose. O jakich nieporozumieniach wy mowicie jestescie przedewszysstkim kibicami Legiuni!Czy wy zawsze musicie sie klocic czy to wazne kto sakad jest.LUdzie zastanowcie sie jeszcze 2 lata temu mieszkalem w LUblinie i znam motorowcow przekonywalem ich do Legiuni!JAk moi koledzy byli ostatnio w Sosnowcu pili razem ze Slaskiem bo ZAglebie ma z nimi uklad i co spoko gadali pili razem spiewali, najwazniejsza jest Legia a nie stwarzanie sztucznych problemów! !


ja to rozumie alę są tacy inni ludzie którzy uwazają się za kogos kto musi rzadzic i tłumaczyc im ze inne miasta z Lubelszczyzny są tez za Legią to oni tego nie rozumieją ale mysle ze mozna by było podjac jakies decyzje i spróbowac.. tu nie chodzi o całe Puławy tylko głownie o jedno osiedle gdzie jest najwiecej tych "niby Legionistów"

ale chodzi tu o flagi (ukradzione bez honoru),popieralbym ciebie ale zrozum dla Legii zebranie kasy na uszycie flagi to pestka dla ekip z duzo,duzo mniejszych (30 000) miast to 'sukces' czeka sie na nowe flagi miesiacami!!! :fu:

Raffi
13-12-2003, 21:16
TEORETYCZNIE tak, ale różnie może być.....Jezeli chcesz sobie wyrobić kartę, to przyślij do klubu formularz (jest pod adresem www.iticket.pl/formularz.pdf ) i wyślij ze zdjęciem i kopertą zwrotną ze znaczkiem na adres klubu (jest na www.legia.pl )

kamyk
13-12-2003, 21:16
ja jestem z Łukowa ale ze wzgledu na wiek ciezko mi jest wybrac sie gdziekolwiek samemu.Na mecze jezdze z ojcem ale jakies organizacje sa nie dla mnie :help: .Przy okazji mam pytanie czy na leczna bedzie trzeba jakies karty wyjazdowe czy inne wymysly pzpn-u? Legia Mistrz Polski 04!


jesli bedziesz chciał zasiąsc w sektorze Legii wymagane jest karta kibica Pzpn!

Wariat ef'03
15-12-2003, 16:32
ja to widze tak: jesli beda jakies scysje i komus sie bedzie cos nie podobac albo ktos,to po prostu grupa ta obedzie sie bez tych osob, a takowa musi istniec bo jest naprawde potrzebna na spotkaniu zobaczymy komu na sercu lezy dobro Legii i organizacja a komu jakies osobiste zatargi-pozdro i do uslyszenia wkrotce

Muranowiak
20-12-2003, 02:05
Pozdrówki od chłopaków z MURANOWA dla ekipy z Lublina która była na gieksie! Pamiętajcie- wpadamy na melanż przy okazji meczu z łęczną!! :pijaki:

MaK_ŁuKóW
20-12-2003, 12:13
kamyk Wysłany: Sob Gru 13, 2003 9:16 pm Temat postu:

--------------------------------------------------------------------------------

MaK_ŁuKóW napisał:
ja jestem z Łukowa ale ze wzgledu na wiek ciezko mi jest wybrac sie gdziekolwiek samemu.Na mecze jezdze z ojcem ale jakies organizacje sa nie dla mnie .Przy okazji mam pytanie czy na leczna bedzie trzeba jakies karty wyjazdowe czy inne wymysly pzpn-u? Legia Mistrz Polski 04!



jesli bedziesz chciał zasiąsc w sektorze Legii wymagane jest karta kibica Pzpn!

to głupio ja nie wejde :/ :fu: ,nie no chujowo :help: :help: :help:

Raffi
20-12-2003, 12:57
To jak koniecznie chcesz pojechać, to sobie wyrób (www.iticket.pl); a z drugiej strony, kto wie, jak będą wpuszczali na bramce?

Wariat ef'03
20-12-2003, 16:35
Muranowiak dziekowki za pozdrowka i nie martw sie o melanz bedzie bankowo :oho: tylko zeby nie przesadzic :> a z tymi kartami to mi sie wydaje...chociaz?

Porter
20-12-2003, 17:10
Pozdrówki od chłopaków z MURANOWA dla ekipy z Lublina która była na gieksie! Pamiętajcie- wpadamy na melanż przy okazji meczu z łęczną!! :pijaki:


:ganja: :krol: :krol: :krol: człowieku szacunek!!! 171 jechalismy razem :D zapraszamy do LBN :D

Łuków_LEGIA
30-12-2003, 13:16
No dobry pomysl pasowalo by zrobic taka grupe ale z 2 strony widze tu czlowieka z Pulaw Kamyka piszesz nie bedziesz sie mieszal masz racje nie mieszaj sie nie znam cie ale szacunek dla ciebie mam nadzieje ze sie spotkamy na legii i bedziemy mieli okazje pogadac a co do twoich kumpli dlamnie oni sa Frajerami bo jak to moze byc czlowiek podchodzi podaje reke mowi jaka to Legia zajebista jacy to sa wielcy z nich kibice Legii wychwalaja flage Łuków ktora wisiala np na Pogoni Szczecin puzniej wpadaja zrywaja fane ŁKS no to niema sprawy zerwali w barwach byla dodaje ze nas 5 a ich nie liczylem ale troche bylo puzniej zawijaja fane lukow bede w sile ok 20 osob i nazywaja fc Łuków Siedlce i Minsk frajerami ktorzy nic nie znacza na Legii smieszne slowa chcialbym miec okazje spotkania sie z pulawami nie z toba zz toba moge piwo wypic Kamyk ale z nimi ale jakos bylismy na tylu meczach a onich ani widu ani slychu Pozdrawiam tych Prawdziwych !!!!!!1 kibicow Legii skoro uwazaja nas za frajerow i Siedlce oraz Minsk Mazowiecki to niech pokaza sie na Legii chetnie z nimi zamienie pare zdan ! Liczy sie Tylko Legia ORLETA LUKÓW FC LEGIA FOREVER :)

kamyk
31-12-2003, 17:03
No dobry pomysl pasowalo by zrobic taka grupe ale z 2 strony widze tu czlowieka z Pulaw Kamyka piszesz nie bedziesz sie mieszal masz racje nie mieszaj sie nie znam cie ale szacunek dla ciebie mam nadzieje ze sie spotkamy na legii i bedziemy mieli okazje pogadac a co do twoich kumpli dlamnie oni sa Frajerami bo jak to moze byc czlowiek podchodzi podaje reke mowi jaka to Legia zajebista jacy to sa wielcy z nich kibice Legii wychwalaja flage Łuków ktora wisiala np na Pogoni Szczecin puzniej wpadaja zrywaja fane ŁKS no to niema sprawy zerwali w barwach byla dodaje ze nas 5 a ich nie liczylem ale troche bylo puzniej zawijaja fane lukow bede w sile ok 20 osob i nazywaja fc Łuków Siedlce i Minsk frajerami ktorzy nic nie znacza na Legii smieszne slowa chcialbym miec okazje spotkania sie z pulawami nie z toba zz toba moge piwo wypic Kamyk ale z nimi ale jakos bylismy na tylu meczach a onich ani widu ani slychu Pozdrawiam tych Prawdziwych !!!!!!1 kibicow Legii skoro uwazaja nas za frajerow i Siedlce oraz Minsk Mazowiecki to niech pokaza sie na Legii chetnie z nimi zamienie pare zdan ! Liczy sie Tylko Legia ORLETA LUKÓW FC Legia FOREVER :)

ja też z nimi nie jedze na Mecze Legii tylko swoja grupa zaufantch ludzi a znimi się nie trzymam :)) a ja mam swoje zdanie Legionistów z jakikolwiek miast nie powinno sie kroic i napierdalac powinno dawac im szacunek ze sławia Legie w innym miescie!

Sosen
06-01-2004, 01:11
ja studjuje w Lublinie ale zadko bywam na forum...Na mecze jezdze sam ale byłbym zainteresowany ewentualnym spotkaniem i ewentualnymi wspolnymi wyjazdami ale niewiem kiedy i gdzie w lublinie jest to spotkanie...gdyby mozna prosiłbym bym o jakas informacje itd..pozdrawiam

Wariat ef'03
06-01-2004, 11:35
Sprawa wyglada wiec nastepujaco:
-spotkanie musi sie odbyc najpozniej pod koniec stycznia tam ustalimy kwote zrzutki na fane i na oprawe,sadze ze nie beda to wielkie kwoty
-niech spotkaja sie na nim ci ludzie ktorzy w tym temacie na forum sie juz wypowiadali plus kilku zaufanych ziomkow ze strony mojej i chmiela z lbn-u plus zainteresowany ita(l)iano (pozdro przy okazji) kamyk i jego zaufani ludzie,chlopaki z Lukowa ktorzy nie maja scysji z kamykiem tylko inną grupą (...) z Pulaw(sorki za takie slowa,ale tak w moich oczach wyglada ta cala sytuacja z fana i wogole)i chlopaki z Tomaszowa ktorych tez sie zjedzie od 2 do 4!
pozdrowka dla wszystkich i wypowiadajcie sie w tym temacie czesciej bo widze ze narazie cos upada,a nie takie bylo zalozenie; spotkanie musi sie odbyc i koniec!!! :fu:

Porter
06-01-2004, 12:00
1348815 dokładne informacje u mnie na gg :krol:

Sosen
06-01-2004, 21:32
Koniec stycznia to bardzo odpowiedni termin bo juz 20 21 mecz w Łęcznej a tam wypadało by się pokazać!!!z jak najlepszej strony tym bardziej ze to nasze strony :)Okiej mam nadzieje że to spotkanie dojdzie do skutku i wszystko bedzie okiej jak najbardziej...thanx za pozdro..rownież pozdrawiam

kamyk
06-01-2004, 22:59
odbedzie odbedzie się a co d Łęcznej to poczekajmy do meczu.... a spotkanie mam nadzieje ze dlatego ze pod koniec stycznia nie zmojch przyczyn bo mati cos mowił ze ja musze koniecznie byc :))( a z tegoc ow iem miało się odbyc 16-17 styczen a ja mam egzaminy w tym terminie) wiec pod koniec stycznia jak najbardziej tylko nie w ten wikedd i nastepny:) moj ludzie beda i przyjada tylko ci moj zaufani!!

Mati
07-01-2004, 12:39
Słuchajcie ja dzisiaj dzwonie do Maxa i WSZYSTKO DZISIAJ USTALIMY!!! pOZDRO DLA KAMYKA. Mam nadzieje że TWOJE PROBLEMY SIE ROZWIĄŻA POMYŚLNIE! ;)

Wariat ef'03
08-01-2004, 15:12
Ciesze sie ze w koncu cos sie ruszylo w tym temacie, wczoraj dzwonil do mnie mati i sie dogadalismy na temat ewentualnego spotkania info zostanie rozeslane odpowiednim osobom inna forma niz forum, wiadomo:
Motor nie spi,Motor czuwa 8)

Sosen
09-01-2004, 20:17
No rzeczywiście się coś ruszyło ...tak apropo zaproszen to najlepiej je wysłąc dwa dni przed spotkaniem...ale ja pewnie nie dostane bo po tescie Matiego (zadawał zbyt trudne pytania 8) ) hyba zaproszenia niedostane ale to mowii sie trudno...pozdrawiam...

Sosen
09-01-2004, 20:22
Tzn pytania nie były za trudne tzn były banalne ale wiadomo trzeba być ostrożnym bo jak zuważył mAx ef'03 złe nie spi... pozdro jeszcze raz...

kamyk
09-01-2004, 21:14
No rzeczywiście się coś ruszyło ...tak apropo zaproszen to najlepiej je wysłąc dwa dni przed spotkaniem...ale ja pewnie nie dostane bo po tescie Matiego (zadawał zbyt trudne pytania 8) ) hyba zaproszenia niedostane ale to mowii sie trudno...pozdrawiam...

dosteniesz dostenie zaproszenie nie martw sie :)) bedzie dobrze

Sosen
09-01-2004, 21:39
No rzeczywiście się coś ruszyło ...tak apropo zaproszen to najlepiej je wysłąc dwa dni przed spotkaniem...ale ja pewnie nie dostane bo po tescie Matiego (zadawał zbyt trudne pytania 8) ) hyba zaproszenia niedostane ale to mowii sie trudno...pozdrawiam...

dosteniesz dostenie zaproszenie nie martw sie :)) bedzie dobrze


jestem pesymistą ale..sie zobaczy skoro mowisz ze bedzie dobrze to elegancko

Porter
09-01-2004, 21:57
No rzeczywiście się coś ruszyło ...tak apropo zaproszen to najlepiej je wysłąc dwa dni przed spotkaniem...ale ja pewnie nie dostane bo po tescie Matiego (zadawał zbyt trudne pytania 8) ) hyba zaproszenia niedostane ale to mowii sie trudno...pozdrawiam...

dosteniesz dostenie zaproszenie nie martw sie :)) bedzie dobrze


jestem pesymistą ale..sie zobaczy skoro mowisz ze bedzie dobrze to elegancko
Italiano luz gadałem juz i jest luz , pojawisz sie :piwo: :krol:

Sosen
10-01-2004, 11:51
No rzeczywiście się coś ruszyło ...tak apropo zaproszen to najlepiej je wysłąc dwa dni przed spotkaniem...ale ja pewnie nie dostane bo po tescie Matiego (zadawał zbyt trudne pytania 8) ) hyba zaproszenia niedostane ale to mowii sie trudno...pozdrawiam...

dosteniesz dostenie zaproszenie nie martw sie :)) bedzie dobrze


jestem pesymistą ale..sie zobaczy skoro mowisz ze bedzie dobrze to elegancko
Italiano luz gadałem juz i jest luz , pojawisz sie :piwo: :krol:

:)thanx...pozdro :piwo4:

Wariat ef'03
13-01-2004, 11:03
Oj chlopaki po tym spotkaniu kazdy z nas dostanie odpowiednie role a uwierzcie mi pracy bedzie duzo,na szczescie uruchomilo sie kontakty tu i tam i mam nadzieje ze wszystko co sobie zaplanujemy dojdzie do skutku.Ja mam kilka planow sadze nawet ze niezlych :+: ,ale wszystko zostanie obgadane na spotkaniu-decyzje musimy podjac razem!-pozdrowka

kamyk
13-01-2004, 13:17
Oj chlopaki po tym spotkaniu kazdy z nas dostanie odpowiednie role a uwierzcie mi pracy bedzie duzo,na szczescie uruchomilo sie kontakty tu i tam i mam nadzieje ze wszystko co sobie zaplanujemy dojdzie do skutku.Ja mam kilka planow sadze nawet ze niezlych :+: ,ale wszystko zostanie obgadane na spotkaniu-decyzje musimy podjac razem!-pozdrowka

pewne sprawy bedzie trzeba obgadac a szczegulnie ta najblisza najwazniejsza :)) czyli mecz w .....

Porter
13-01-2004, 22:40
pewne sprawy bedzie trzeba obgadac a szczegulnie ta najblisza najwazniejsza :)) czyli mecz w .....

....województwie lubelskim ? :]

Wariat ef'03
14-01-2004, 11:48
:>

Mati
14-01-2004, 21:52
Uzgodniliśmy że zebranie odbędzie się w Warszawie!!!
Termin bliżej nie znany!!!

Ale spoko Wszyscy sie dowiecie !!!
Wiadomosci przesle Wam na gg!!!

Sosen
01-02-2004, 03:18
NO elegancja spotkanie sie odbyło :> nie powiem gdzie szkoda ze neiwszyscy melanzowali bo naprawde duzo sie działo ( melanzowcy wiedza o co chodzi 8) pozdrowienia 4 all ktorzy byli i dla tych ktorzy z roznych powodof nie mogli byc..

kamyk
01-02-2004, 10:23
NO elegancja spotkanie sie odbyło :> nie powiem gdzie szkoda ze neiwszyscy melanzowali bo naprawde duzo sie działo ( melanzowcy wiedza o co chodzi 8) pozdrowienia 4 all ktorzy byli i dla tych ktorzy z roznych powodof nie mogli byc..


ty mi tu nie gadaj hehe nie mogłem zostac tak to bym zostal! teraz trzeba zrealizowac to co jest obgadane!!!!!

Sosen
01-02-2004, 21:22
NO elegancja spotkanie sie odbyło :> nie powiem gdzie szkoda ze neiwszyscy melanzowali bo naprawde duzo sie działo ( melanzowcy wiedza o co chodzi 8) pozdrowienia 4 all ktorzy byli i dla tych ktorzy z roznych powodof nie mogli byc..


ty mi tu nie gadaj hehe nie mogłem zostac tak to bym zostal! teraz trzeba zrealizowac to co jest obgadane!!!!!

kamyk ale ja nic niemowie :) zreszta to było narazie pierwsze spotkanie i mam nadzieje ze nie ostanie i jeszcze niejeden melanz przed nami :)
a co do spraw to wszystkie sa do zrealizowania i napewno beda zrealizowane wiec bedzie na bank dobrze :) pozdrowinie dal wszystkich ktorzy byli na spotkaniu

kamyk
01-02-2004, 21:53
NO elegancja spotkanie sie odbyło :> nie powiem gdzie szkoda ze neiwszyscy melanzowali bo naprawde duzo sie działo ( melanzowcy wiedza o co chodzi 8) pozdrowienia 4 all ktorzy byli i dla tych ktorzy z roznych powodof nie mogli byc..


ty mi tu nie gadaj hehe nie mogłem zostac tak to bym zostal! teraz trzeba zrealizowac to co jest obgadane!!!!!

kamyk ale ja nic niemowie :) zreszta to było narazie pierwsze spotkanie i mam nadzieje ze nie ostanie i jeszcze niejeden melanz przed nami :)
a co do spraw to wszystkie sa do zrealizowania i napewno beda zrealizowane wiec bedzie na bank dobrze :) pozdrowinie dal wszystkich ktorzy byli na spotkaniu


na pewno beda wszystkie zrealizowane, bo jak postawilsmy poprzeczke wysoko to tak ma byc!!!! jedziemy z ty wszytkim a jak wyjda dwie pierwsze najwazniejsze sprawy to się niezle zchlamy za sukces:)))) szczegolnie po meczu w ......

Porter
02-02-2004, 15:16
....województwie lubelskim :]

Było dobrze dobrze bedzie widze ze zebrali sie w koncu konkretni ludzie i stworzymy cos naprawde poważnego
pzdr sosen , wiecej takich melanżów :rotfl: :box:

Kawa
02-02-2004, 17:50
A jesli moge spytać toilu sie was zebrało w grupe?

kamyk
02-02-2004, 19:28
A jesli moge spytać toilu sie was zebrało w grupe?

narazie jest 15 osob:))) a moze dosc do 40 nawet:)))) bo chetni sie zglaszają:)

Mati
03-02-2004, 16:44
Pozdro dla wszystkich uczestnikow spotkania!!! Bedize looz mam nadzieje ze wszystko sie uda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 ;) EAST FRONT '03

Wariat ef'03
03-02-2004, 17:30
No kurcze jak tak ma wygladac nasz kazdy melanz to pieknie:)
Spotkanie sie odbylo melanz byl piekny wspolne spiewy i nieco mocniejsze atrakcje tego dnia nas nie ominely...
ps.ale moze ktos mi powiedziec do cholery co sie stalo z kijem od szczotki z ktorym spadlem z balkonu?? :hmm: (cale szczescie ze nie bylo wysoko)

kamyk
03-02-2004, 17:38
max ty tu nie gadaj o melanzach bo czasu coraz mniej przypilnuj tego kola co ma zalozyc konto!!!!! i chmiela zeby robil juz co trzeba!!!!!

Lolek
03-02-2004, 18:08
ps.ale moze ktos mi powiedziec do cholery co sie stalo z kijem od szczotki z ktorym spadlem z balkonu??

8- 8- 8-
Widze, że słabo nie było...

Sosen
03-02-2004, 19:09
No kurcze jak tak ma wygladac nasz kazdy melanz to pieknie:)
Spotkanie sie odbylo melanz byl piekny wspolne spiewy i nieco mocniejsze atrakcje tego dnia nas nie ominely...
ps.ale moze ktos mi powiedziec do cholery co sie stalo z kijem od szczotki z ktorym spadlem z balkonu?? :hmm: (cale szczescie ze nie bylo wysoko)


Max chyba mało pamietasz z melaznu i z tego co sie działo potem ;) jak sie spotkamy na spotkaniu kolejnym to Ci opowiem bo na forum tego nie bede mowił :> .a druga sprawa tzn sprawa konta jest troche skomplikowana i musze z pogadac z Matim lub z kims innym jak to rozwiazac...
pozdro dla wszystkich
EAST FRONT '03

Porter
03-02-2004, 22:32
ps.ale moze ktos mi powiedziec do cholery co sie stalo z kijem od szczotki z ktorym spadlem z balkonu?? :hmm: (cale szczescie ze nie bylo wysoko)

1.wysoko nie było (to był parter)
2.Kij połamał sie na jakims typie przy barze
3. :+: :+: :+:
EAST FRONT '03

Koniec o melanzu
Zabieramy sie do roboty

^m@rcin^
03-02-2004, 22:41
Widze ,ze spotkanie sie udalo i sie intergrujecie :D Pozdrawiam cale EAST FRONT '03 a szczegolnie ita(L)iano i chmie(L)o.

Porter
03-02-2004, 22:49
Widze ,ze spotkanie sie udalo i sie intergrujecie :D Pozdrawiam cale EAST FRONT '03 a szczegolnie ita(L)iano i chmie(L)o.


:krol: LEGIA ZAGŁEBIE

Wariat ef'03
04-02-2004, 17:11
Nie no z melanzu pamietam calkiem sporo... :fu: mam nadzieje ze sosen nie powiesz mi ze ja jakas pacjentke z akademika cos tego bo...chyba sie zalamie -pozdroweczka

Sosen
06-02-2004, 22:26
Nie no z melanzu pamietam calkiem sporo... :fu: mam nadzieje ze sosen nie powiesz mi ze ja jakas pacjentke z akademika cos tego bo...chyba sie zalamie -pozdroweczka



Nie no co Ty:) Ale tak sie złozyło ze od pewnego wtorkowego wieczoru jestesmy razem...chyba sie...:)hehe
niezapomne tego melanzu do konca zycia:)
Pozdro dla ^m@rcin^

Sosen
06-02-2004, 22:29
Nie no z melanzu pamietam calkiem sporo... :fu: mam nadzieje ze sosen nie powiesz mi ze ja jakas pacjentke z akademika cos tego bo...chyba sie zalamie -pozdroweczka



Nie no co Ty:) Ale tak sie złozyło ze od pewnego wtorkowego wieczoru jestesmy razem...chyba sie...:)hehe
niezapomne tego melanzu do konca zycia:)
Pozdro dla ^m@rcin^
A takie male sprostowanie Mnie z Max nic niełaczy:)Z ta kolezanka z akademika mnie za to cos łaczy:)
pozdro
EAST FRONT '03

Raffi
06-02-2004, 22:31
Już się zdążyłem przestraszyć 8- uffffff

Wariat ef'03
07-02-2004, 11:45
te sosen draniu a co z dziewczyna od kroliczka? :buhaha:

Sosen
07-02-2004, 14:31
te sosen draniu a co z dziewczyna od kroliczka? :buhaha:

No jak to co :) tesh jest :) dam rade chyba :) a o to projekt mojej fany...jestem otwarty na krytyke...

Sosen
07-02-2004, 14:49
niestety projekt nie pojawi sie jak narazie...przepraszam..

Wariat ef'03
07-02-2004, 18:30
Ja postaram sie swoj wkleic tu za jakis czas-pozdroweczka
ps.sosen a moze pojdziesz jutro z nami grac w gale? i cos bysmy.... :>
jakby co 16 pod kfc

kamyk
07-02-2004, 19:07
Ja postaram sie swoj wkleic tu za jakis czas-pozdroweczka
ps.sosen a moze pojdziesz jutro z nami grac w gale? i cos bysmy.... :>
jakby co 16 pod kfc

robil chmielo ta strone czy nie ?

Wariat ef'03
07-02-2004, 19:34
nic sie nie martw robi :look:

kamyk
07-02-2004, 21:46
nic sie nie martw robi :look:


to loozzz i tak trzymac :)))

Sosen
08-02-2004, 20:00
Wszytsko jest narazie pieknie tylko z ta flaga jest problem bo niewiadomo którą wybrac :hmm:
pozdro :piwo4:

Wariat ef'03
08-02-2004, 20:51
Nie.raj sledziem,chopoki z idz stadu jak juz sobie cos powiedza do skoncza to na czas ;) i flage wybierzemy,wszystko co bylo zalozone dojdzie do skutku,nawet kolejny melanz :box: w polowie tego tygodnia juz wszystko bedzie ustalone na stowe-pozdroweczka

Wariat ef'03
19-02-2004, 12:35
Niezle zgrana z nas ekipa zaczyna sie robic ;)
pojechalismy wczoraj do Janek po material,hurtowni tam jest nasranych jedna na drugiej jak ruscy na dziesieciolecia...nigdzie w dodatku nie moglismy znalezc tego co chcielismy...po godzinnych poszukiwaniach udalo sie,ale co jest? Mozna wziasc to co chcemy ale dopiero od 100 metrow za jeden kolor i inaczej nieda rady...ale od czego ma sie procenty w glowie..."jak to to dla east frontu sie nieda? my kawalek drogi przejechalismy,jak pan chce moge panu dzialke za darmo skopac tylko dajcie material" -po 5 minutach gadki wylazimy z rulonami tkanin na barkach ze smiechem na ustach i dawaj w droge,tylko musimy cos do picia dokupic :buhaha: -tak po krotce wyglad wojaz wczorajszy East Frontu po ziemiach mazowsza....
ps.pozdro dla pana kierownika,ktory okazal sie kumatym gosciem :+:
pps.Rozyk zajebiste masz gumofilce!!!

kamyk
19-02-2004, 12:46
nio to elegancko ze dobrze wszytko poszlo teraz Mati bedzie mial troche roboty :))) ale warto bedzie :))

Adam-oldboy
19-02-2004, 14:08
No i bardzo fajnie, że EF działa. :)
Ale po co pisać o przygotowaniach do oprawy w necie :hmm: .

Jaco
19-02-2004, 14:20
No i bardzo fajnie, że EF działa. :)
Ale po co pisać o przygotowaniach do oprawy w necie :hmm: . :klask:

Wariat ef'03
19-02-2004, 15:18
Wiesz o przygotowaniach mozna smarowac bo to juz bylo wiadome od dawna ze cos w Lecznej wykrecimy,a nie pisze tego co najwazniejsze czyli co wykrecimy,to bedzie niespodzianka i mam nadzieje ze wam sie spodoba...-pozdro

Sosen
20-02-2004, 10:10
Wiesz o przygotowaniach mozna smarowac bo to juz bylo wiadome od dawna ze cos w Lecznej wykrecimy,a nie pisze tego co najwazniejsze czyli co wykrecimy,to bedzie niespodzianka i mam nadzieje ze wam sie spodoba...-pozdro

Wiadomo ze sie spodoba :)

Mati
22-02-2004, 17:37
No wyjazd był piekny!!! A postepy w pracy juz sa!!!!!!! ;)

Porter
23-02-2004, 16:20
max idz sobie qrna na jakis melanz a nie zasmiecaj forum jakimis farmazonami. jak chcesz cos mu powiedzieć to sie z nim na bro ustaw. pozdro

Wariat ef'03
25-02-2004, 09:26
Synus co ty mi tu pierdaczysz niechcesz nie czytaj temat brzmi dokladnie "organizacja...." i tu mozemy pisac jesli temacikma maly zastoj no bo chyba nie bedziemy nowego tematu zakladac... :hmm: a melanzow zapoznawczych East Frontu to ja mam narazie dosyc :>

Sosen
26-02-2004, 00:23
:hmm: nic nieczaje
ps Motor zaczał zaklejac nasze vlepki...sam dzis 3 zdarłem z czego dwie były naklejone na naszych :/
pozdro 4 all

Porter
26-02-2004, 11:42
:hmm: nic nieczaje
ps Motor zaczał zaklejac nasze vlepki...sam dzis 3 zdarłem z czego dwie były naklejone na naszych :/
pozdro 4 all

co do vlepek to motorowych jeszcze nie widziałem oprócz tej słabej jakości FZB '03
Widziałem natomiast troche vlep śląska

P.S trzeba narobić duzo nowych vlepek + niedługo bede miał vlepy z S-nca

Porter
27-02-2004, 11:28
hehe
melanż integracyjny Idźstądu częśc III
pozdro dla pana Wiesława ! :krol:

p.s. czy ktoś widział Damiana ? :hmm:

Sosen
27-02-2004, 17:46
syniu a pamietasz kim jest pan wiesław ?? :> wiec Ty go nie pozdrawiaj lepiej ... a Damiana nikt nie widział zreszta jak po melanzach nr I i II :)

Porter
02-03-2004, 11:50
cześć wszystkim!
pełna wersja strony esastfrontu bedzie dostepna najdalej w najblizszy poniedziałek. (na pewno przed inauguracja rundy jesiennej). Najprawdopodobniej bedzie dostepna na innym szybszym serwerze.zmieni sie również adres, najprawdopodobniej http://www.eastfront03.prv.pl .

Wszystko zaczyna sie ładnie rozkrecać. Wygrzebałem jeszcze 60 vlepek i rozklejam. Dzisiaj zauwazyłem fajną sprawę. Na przejsciu dla pieszych wisi vlepa z KAzikiem a pod (!!!!!!!) nią vlepa Śląska. Któryś raz spotykam sie z tymze nie zrywają vlepki z podobizną naszej legendy. Szacunek

p.s : Mati nie moge sie z toba skontaktować , a musimy pogadać!!! odezwij sie na gadu albo zadzwon na KOM (jesli dzisiaj to po 21) pozdro dla wszystkich :krol:

kamyk
02-03-2004, 12:31
chmielo nio i lozz wrescie strona bedzie ekstra!!!!! mati dzis bedzie wieczorem na gg! trzeba sie do srody zdecydowac co do fany! bo czasu nie ma!! wczoraj mato mial dzwonic do maxa cos obgadac!! pozdro dla calego East Frontu'03!

Porter
02-03-2004, 23:20
wszystko jest ok
zajebiscie sie klaruja wszystkie sprawy
mam nadzieje ze wszystko pójdzie ok i wszystkie sprawy sie udadzą , szczególnie ta jedna ;)
do zobaczenie na ODrze
Idźstąd :D

Adiq
02-03-2004, 23:25
pełna wersja strony esastfrontu bedzie dostepna najdalej w najblizszy poniedziałek. (na pewno przed inauguracja rundy jesiennej).
Niewielka rozbieżność. ;)

Lulek
03-03-2004, 17:49
jak tam z Waszą flagąJMożecie uchylić rąbka tajemnicy i coś o niej napisać/wkleić zdjęcie/projekt?

Porter
03-03-2004, 21:44
jak tam z Waszą flagąJMożecie uchylić rąbka tajemnicy i coś o niej napisać/wkleić zdjęcie/projekt?

jak nie zdaze zamiescic projektu to ją zobaczysz na odrze ;)

Sosen
04-03-2004, 18:58
Fana powiedzmy ze jusz sie szyje a projektu nie zamiescimy :) kazdy zobaczy ja na odrze 12 marca o godz 19 :)

Wariat ef'03
09-03-2004, 16:18
Zgadzam sie z przedmowca,nic Chmielu nie wklejaj bo wtedy ja ujrzy kazdy kto bedzie chcial....a tak nawiazujac do tematu oprocz jazdy na mecze Legii razem i tam piciu musimy chyba zawiesic swoja dzialalnosc picia w Lublinie-Sosen zyjesz??? :oho:

Sosen
09-03-2004, 21:13
Zyje!!Ale ogolnie nieciekawie :( Dobrze ze jush tylko 3 dni do meczu!!!!No musowo przestać pić do piatku bo niedam rady :) i nie dozyje :>

^m@rcin^
09-03-2004, 23:10
Zyje!!Ale ogolnie nieciekawie :( Dobrze ze jush tylko 3 dni do meczu!!!!No musowo przestać pić do piatku bo niedam rady :) i nie dozyje :>

Sosen pijaku :) co tam slychac ?? Mam nadzieje ,ze sie stykniemy na jakims meczu w tej rundzie :)

Sosen
10-03-2004, 18:17
Zyje!!Ale ogolnie nieciekawie :( Dobrze ze jush tylko 3 dni do meczu!!!!No musowo przestać pić do piatku bo niedam rady :) i nie dozyje :>

Sosen pijaku :) co tam slychac ?? Mam nadzieje ,ze sie stykniemy na jakims meczu w tej rundzie :)

Ja pijak!! No co Ty :) Ja nie pije i nie pale ;) No ja tez mam taka nadzieje...pozatym musze odwiedzic Sosnowiec kiedys :)pozdro dla FB '03 od EF '03 :)

^m@rcin^
12-03-2004, 21:59
Wlasnie wrocilem z Baru z meczu :)Wasza flaga byla widoczna ale slabo dlatego czekam na fotke :)
Pozdrawiam FB'03

Herman
12-03-2004, 23:50
pozwole sobie :rotfl:
Świetna flaga , bravo panowie '8

http://www2.legialive.pl/photos5/04odra2_f3.jpg

c_zary
13-03-2004, 16:24
Wczoraj zadebiutowała na Estadio WP nasza fana , jak Wam sie podoba ?

http://www2.legialive.pl/photos5/04odra2_f3.jpg


Prosta bez fajerwerków, ale ładna.


bardzo fajna :D


WW bardziej efektowny ale wasza tez niezła :)

up.
teraz jest jescze lepsza - kontury województwa :+: ze stadionu nie widzialem 8)
pozdr :)


Jest spoko :)


Projekt jest prosty,ale to dodaje jej uroku :) Bardzo mi się podoba.


flaga fajna , czytelna :D spoksik.



Prosta bez fajerwerków, ale ładna.


dokladnie tak mysle

kiedy Wasza "www" strona ruszy?

Porter
13-03-2004, 19:48
strona bedzie jeszcze dzisiaj wieczorem , była wczoraj ale nastapiły problemy techniczne pozdro

Porter
16-03-2004, 09:40
http://www.eastfront.prv.pl stronka działa , cały czas coś w niej dłubie , zeby ktos nie pomyslał ze to ostateczna wersja pzdr :krol: :D

Wariat ef'03
16-03-2004, 09:43
nio i tak ma byc! -pzdr chlopakom z ef'03 nasza chwila prawdy nadchodzi :box: