PDA

Zobacz pełną wersję : Ruch kibiców stadionowych

cielak90
09-06-2012, 17:04
Jestem studentem na kierunku socjologii. Przeprowadzam badania na temat kibiców piłkarskich. Pozwoliłem sobie ją umieścić w tym dziale, bowiem badanie porusza tematy związane z aktualnymi problemami kibiców, a także dotyczy zorganizowanej aktywności fanów poza stadionem (marsze, protesty, manifestacje).

Jeśli rzeczywiście chodzisz na mecze swojego klubu, proszę wypełnij ankietę, pomożesz mi tym samym dokończyć studia ;) Czas wypełniania to około sześć minut, badanie jest w pełni anonimowe. Z góry dzięki za pomoc.

http://www.ebadania.pl/e5a340e426742f41

sasza
09-06-2012, 17:13
Temat i tak pójdzie do wyjebania bo jak najbardziej zasługuje, ale czy ty chcesz z nas debili zrobić? Pytania typu jaką rocznice obchodzimy 13 grudnia albo czy OZSK chce wprowadzenia alkoholu są prymitywne.

Usuń ten temat i wypier.dalaj

Paw(L)ak
09-06-2012, 17:18
Niech główny zainteresowany, po prostu powie czy ma zgodę któregoś z administratorów na publikację swojej ankiety i jaki ma w niej cel (w tym temacie, prawo mamy restrykcyjne), jeśli tak - może ktoś wypełni, jeśli nie - temat i użytkownik, raczej leci w kosmos. Czekamy na odpowiedź.

E: Wysłałeś priva do któregoś z modów, z wytłumaczeniem po co ci wyniki z tej ankiety? Krótka odpowiedź.
E2: Skoro tak, to po prostu zwróć się do któregoś z nich i daj odpowiedź czy dał ci swoje błogosławieństwo. W wypadku sprawdzonych użytkowników nikt by nie miał wątpliwości, ale zrozum - zarejestrowałeś się w czerwcu 2012, jesteś nowy i od razu zakładasz temat z ankietą - trochę sporo jak na debiut. Jako admina docelowego polecam Pana morta, który jest w szampańskim nastroju w związku z Ojro, albo Pana Artystę, bo szybko powie ''tak'' albo ''nie''.

cielak90
09-06-2012, 17:18
Nie chcę z Was debili zrobić, niektóre pytania są oczywiste dla kibiców, jak sam zauważyłeś swoim oburzeniem.