PDA

Zobacz pełną wersję : RADIO Legia F@ns Forum :)



dyha
05-12-2003, 20:27
Temat taki juz sie tu przewinoł kiedys , ale teraz jakos mnie naszlo :] . Co byscie powiedzieli zeby zalozyc forumowe radyjko :) . Mozna by zacząc skromnie , wyznaczylo by sie grafik audycji , kazdy kto by chcial b sobie zagral i poprowadzil audycje , przy okazji jakies transmisje z meczów itp. Niewiem dlaczeg ale strasznie sie napalilem . To co jest potrzebne to (i tu kieruje slowa do MaxyMa) :

Troche miejsca na serwerze , choćby 15-20 MB , i Konto Sheelowe , bez limitu transferów na miesiac . Jakby sie udalo takie cos zalatwic to stawiamy radjo i jest gites :D.

To obslugi potrzebny jest tylko Winamp (byle nie 3.0) 2.XX i do tego Shoutcast (wtyczka) do tego stawiamy serwerek na tym Shellu i nadajemy . Wiem ze spotka sie to z ogólną krytyką a mimo pytam was o zdanie . Co wy na takie coś ?

Wasil
05-12-2003, 20:30
Widzę Dyha ,że ty bez radia nie wytrzymujesz. Fajny pomysł...

m84
05-12-2003, 20:31
Moim zdaniem super pomysł. Chętnie bym takie radio usłyszał. Trzeba się tym zainteresować bardziej i zrobić coś w tym kierunku.

kamyk
05-12-2003, 21:23
mi też się taki pomysł podoba bardzo jestem zaaaaaaaaaaa jak najbardziej!!! bo już mam dosc słuchac ciagle tych samych nutek z mojego kompa czasem cos dociagne nowszego a tak jak ktoś by zapodawał cos to by było odmiene , a i mysle ze jakies zawsze pozdro mozna by było wysłac do radyjka i ktos by zawsze pozdrowił:)

dyha
05-12-2003, 21:44
potrzebne jest tylko konto shellowe .

widze ze malo osob to interesuje :/

Cipciuś
05-12-2003, 21:56
Good Idea !
No calkiem ciekawy pomysl. Mysle ze mozna by bylo sprobowac. Nie wiem co to jest to konto shellowe ale mam nadzieje ze szybko sie znajdzie i bedzie mozna sprobowac swoich sił. Jak bedzie trza to pomoge a jak ! :D

Łysolek
06-12-2003, 10:02
temat zostanie poruszony przy najbliższym spotkaniu modów 8)
pomysł zajebisty :)

dyha
06-12-2003, 10:24
temat zostanie poruszony przy najbliższym spotkaniu modów 8)
pomysł zajebisty :)

no i o to mi chodzi , jak by bedzie wszystko ustalone , dajecie znać i zabieram sie za robienie . Tylko jak mowie jest potrzebne to konto shelowe :]

pozdawiam

KoNsUmEnT
06-12-2003, 11:37
Pomysl naprawde lux. Tylko obawiam sie ze ludzie spaza Wwa i Ci ze slabymi laczami szybko zrezygnuja z sluchania LFF Fm ;) Sam kiedys prowadzilem takie radyjo mojej sieci Lan i jest to naprawde spoko sprawa.

cfc
09-12-2003, 23:43
no bylo to by zajebista sprawa :) nareszcie cos interesujacego z Polski :D

Grzywa
10-12-2003, 11:21
A jak się ma FireWalla oraz się jest za Wisłą z Krakowa to można być Dj-em? '8 :> :cheesy:

Dżon Łejn
10-12-2003, 11:31
ty Grzywa będziesz pewnie dzwonił jak pewien pan do pewnego radia na em :rotfl:

Grzywa
10-12-2003, 11:38
ty Grzywa będziesz pewnie dzwonił jak pewien pan do pewnego radia na em :rotfl:

Heh pewnie ci chodzi o radio Ma-ryja i text z "trzema słowami do księdza prowadzącego" :rotfl: Nie nie... ja jestem cywilizowany :P ;)

Dżon Łejn
10-12-2003, 11:54
ja jestem cywilizowany :P ;)


ależ naturalnie
miasto i sposób kibicowania w nim jest doskonale znane
twoja fryzura też mówi wiele
konan to twój idol? ;)
:rotfl:

Grzywa
10-12-2003, 13:44
ja jestem cywilizowany :P ;)


ależ naturalnie
miasto i sposób kibicowania w nim jest doskonale znane
twoja fryzura też mówi wiele
konan to twój idol? ;)
:rotfl:

Bardziej Mort 8o ...

Pozdro dla kumatych :>... czytelników Terry'ego Pratchetta.

legart
10-12-2003, 13:47
ja jestem cywilizowany :P ;)


ależ naturalnie
miasto i sposób kibicowania w nim jest doskonale znane
twoja fryzura też mówi wiele
konan to twój idol? ;)
:rotfl:

Bardziej Mort 8o ...

Pozdro dla kumatych :>... czytelników Terry'ego Pratchetta.

a nie RIcnewind :> pozdro dla kumatych

MaxyM_
10-12-2003, 13:51
Jakbym miał być spikerem to tylko w radiu M.

Piątki na piątki z radiem M.

Ojciec tańczy, śpiewa, recytuje i pod stołem hajs pakuje.

Stare baby rozkraczone cały dzień w R. wpatrzone.

Ojciec oszust jak s..n, co mu zrobią? Nic - to R.

Grzywa
10-12-2003, 13:51
ja jestem cywilizowany :P ;)


ależ naturalnie
miasto i sposób kibicowania w nim jest doskonale znane
twoja fryzura też mówi wiele
konan to twój idol? ;)
:rotfl:

Bardziej Mort 8o ...

Pozdro dla kumatych :>... czytelników Terry'ego Pratchetta.

a nie RIcnewind :> pozdro dla kumatych

Nie... :/ on jakiś taki czarujący był...

Trudno to powiedzieć o mnie :cheesy:

c_zary
10-12-2003, 23:55
ja jestem cywilizowany :P ;)


ależ naturalnie
miasto i sposób kibicowania w nim jest doskonale znane
twoja fryzura też mówi wiele
konan to twój idol? ;)
:rotfl:

Bardziej Mort 8o ...

Pozdro dla kumatych :>... czytelników Terry'ego Pratchetta.
Zebys sie tylko za bardzo nie wczul i nie zaczal czasem capslokiem tutaj napierdalac 8)

szczepan
11-12-2003, 00:00
Dyha fajny pomysl :D

ja moge byc dj :P niestety w sprawie technicznej i zakladania tego raczej nie pomoge :/

legart
11-12-2003, 07:54
ja jestem cywilizowany :P ;)


ależ naturalnie
miasto i sposób kibicowania w nim jest doskonale znane
twoja fryzura też mówi wiele
konan to twój idol? ;)
:rotfl:

Bardziej Mort 8o ...

Pozdro dla kumatych :>... czytelników Terry'ego Pratchetta.
Zebys sie tylko za bardzo nie wczul i nie zaczal czasem capslokiem tutaj napierdalac 8)

:buhaha: ja jednak uważam że Grzywa przypomina Rincewinda lub bibliotekarza :>

Grzywa
11-12-2003, 13:36
lub bibliotekarza :>

Tak się zastanawiałem i zastanawiałem skąd ty to możesz wiedzieć... :P I mnie olśniło :] przecież mnie widziałeś po pijaku 8) Wszystko jasne... 8-

cheerful
14-12-2003, 10:28
ciekawe jakie audycje byłyby w tym radio ??

a tak swoja droga to ciekawy pomysl :]

dyha
14-12-2003, 10:57
załatwcie konto shell , a ja reztą sie zajme . chialbym zeby radio na swieta wystartowalo , takzer radzilbym sie sprezyc.