PDA

Zobacz pełną wersję : Weekend!



MaxyM_
05-12-2003, 14:37
Czas otworzyć pierwsze piwo i rozpocząć! 8-

Cheers!

:piwo:

legart
05-12-2003, 14:39
Żona idzie na cały weekend do szkoły i dziecko jest tylko moje, ale jak mała uśnie to może strzele małe piwko :>

kamyk
05-12-2003, 14:41
a ja się zastanawiam czy gdzies wieczorem nie wyruszyc i wypic jakis browarek:)

MaxyM_
05-12-2003, 14:43
To Legart (w razie czego) dziś też jesteś nie dostępny? 8o

legart
05-12-2003, 14:44
To Legart (w razie czego) dziś też jesteś nie dostępny? 8o

niestety nie 8o (nawet jak żona wróci wieczorkiem to tej Gieksy nie może mi darować)

Adiq
05-12-2003, 14:45
MaxyM wpadaj do ...... :>

MaxyM_
05-12-2003, 14:47
Może wpadne, napisz mi na privet o której. :]

Jaco
05-12-2003, 14:52
Potwierdzam, że dziś będę tu i tam ;)

Dżon Łejn
05-12-2003, 15:06
ja nie pije












do jutra :bas:

Q_(L)
05-12-2003, 15:07
ja nie pije


do jutra :bas:

To jeszcze prawie 8 godzin :]

Dżon Łejn
05-12-2003, 15:10
ja nie pije


do jutra :bas:

To jeszcze prawie 8 godzin :]


nie kracz :P
ja pracuje w garażu
a po pijanemu nie chce się bawić wiertarką


ochleje się jutro jak mikołaj
i do komina nie trafie :rotfl:

Q_(L)
05-12-2003, 15:14
Czas otworzyć pierwsze piwo i rozpocząć! 8-

Cheers!

:piwo:

Miłego łikendu całemu Forum :krol:

Ja zaraz wybywał na bro za firmowy hajs :piwo5:

KoNsUmEnT
05-12-2003, 15:20
Miłego łikendu całemu Forum :krol:

Ja zaraz wybywał na bro za firmowy hajs :piwo5:

Takim to dobrze. Piwo z funduszow socjalnych, bardzo ciekawa opcja ;)

Q_(L)
05-12-2003, 15:25
ja nie pije


do jutra :bas:

To jeszcze prawie 8 godzin :]


nie kracz :P
ja pracuje w garażu
a po pijanemu nie chce się bawić wiertarką


QRWAAAAA

Uciekaj :]

Sezar
05-12-2003, 15:30
oto moj plan na weekend:

weekend z Wolterem. rozdzial 3 pracy magisterskiej '8

zyc nie umierac '8



PS :help:

MaxyM_
05-12-2003, 15:30
:piwo: :piwo: :piwo: :D

legart
05-12-2003, 15:31
oto moj plan na weekend:

weekend z Wolterem. rozdzial 3 pracy magisterskiej '8

zyc nie umierac '8



PS :help:

Tylko za dużo nie polewaj temu WOlteru bo źle Ci prace napisze 8-

Sezar
05-12-2003, 15:33
on mi sie juz w nocy snil 8o na piwie z nim bylem...w knajpie do ktorej chodze 8o

MaxyM_
05-12-2003, 15:33
Bez kitu, nie mogę już Królewskich... Tfu! 8-

legart
05-12-2003, 15:34
Bez kitu, nie mogę już Królewskich... Tfu! 8-

Zrób sobie wakacje z Heinekenem '8

marecki
05-12-2003, 15:34
Bez kitu, nie mogę już Królewskich... Tfu! 8-

pij! nie ma przebacz :]

...eee a co mi tam ,tez se otworze :)

Zajacc
05-12-2003, 15:36
Bez kitu, nie mogę już Królewskich... Tfu! 8-

Pij! Twardym trza byc a nie mientkim!

legart
05-12-2003, 15:38
on mi sie juz w nocy snil 8o na piwie z nim bylem...w knajpie do ktorej chodze 8o

A mi kilka dni temu się śniło że piłem z Piekarzewskim (dla niekumatych - Prezes honorowy Polonii 8- ), a potem zwabił mnie w pułapkę i kazał mi pomalować blaszany daszek (dla niekumatych - trybuna kryta na Konwiktorskiej 8- ) - obudziłem się zlany potem :auau: :czary:

marecki
05-12-2003, 15:40
on mi sie juz w nocy snil 8o na piwie z nim bylem...w knajpie do ktorej chodze 8o

A mi kilka dni temu się śniło że piłem z Piekarzewskim (dla niekumatych - Prezes honorowy Polonii 8- ), a potem zwabił mnie w pułapkę i kazał mi pomalować blaszany daszek (dla niekumatych - trybuna kryta na Konwiktorskiej 8- ) - obudziłem się zlany potem :auau: :czary:

dziwne masz te "mokre sny" :rotfl: :rotfl: :rotfl:

MaxyM_
05-12-2003, 15:42
Nie mogę! 8-

Otworzyłem trzecie i pić nie mogę, bo mi się wymiotować chcę po każdym łyku. 8-

No, qurwa jak mam pić jak nie mogę! 8-

Nie wchodzą mi... Jedno wypije puszkowe, a po jednym męczarnie.

Co innego w pubach, ale tam są z beczki.

Wracam do Heinekena. :]

domber
05-12-2003, 15:45
dla mnie jeszcze sie nie rozpoczal jutro musze do szkoly isc bo odrabiamy 2 Stycznia ale w sobote napewno sobie odbije

Sezar
05-12-2003, 15:46
maxym to se beknij...przejdzie '8 a jak sie nie uda to z obiadem bekniesz '8

MaxyM_
05-12-2003, 15:49
Po obiedzie mi też nie dobrze...

Bekanie nic nie daje...

Jakoś idzie, ale zaraz idę po Heinekena - qurwa, wierny barwom trza być, Heniek był, jest i będzie. :]

Sezar
05-12-2003, 15:51
ja tam jestem wierny Pilsnerowi '8

a jak nie ma Pilsnera to inne czeskie '8

a jak jestem poza Slaskiem to mnie chwyta patriotyzm loklany i pije Tyskie... ::8::

MaxyM_
05-12-2003, 15:54
Tyskie po pewnym działkowym grillowaniu (5 dniowym) też mi się przepiło. 8-

ems
05-12-2003, 16:37
moze wydamy ustawe - pijemy Krolewskie tylko w sezonie, chyba ze przejma akcje od Pol-motu ? '8

ja pije, ja wymagam, w koncu...

a propos snow... od tej intensywnej nauki psychologii, genetyki i neuroscience, snilo mi sie dzisiaj ze mnie dinozaur gonil... 8o

MaxyM_
05-12-2003, 16:42
Właśnie jest przerwa w sezonie - jestem wolny! :ksp4:

Ems to pewno przez wysypisko ci się śnił... (chyba, że nie oglądałeś wczoraj). ;)

c_zary
05-12-2003, 16:54
niestety nie 8o (nawet jak żona wróci wieczorkiem to tej Gieksy nie może mi darować)
Przeciez byles grzeczny bo Ciebie pilnowalem ;)

Qrna chyba browary trza odstawic na czas jakis, bo dzis ledwo guzik zapialem :/

ems
05-12-2003, 17:06
Właśnie jest przerwa w sezonie - jestem wolny! :ksp4:

Ems to pewno przez wysypisko ci się śnił... (chyba, że nie oglądałeś wczoraj). ;)

nie, ale na tescie przygotowujacym mialem pytanie o Jurrasic Park (przy okazji genetyki)
pewnie to to

Sharn
05-12-2003, 19:38
Ja piję dziś w trupa... :(

:mod: :kac:

Co do Królewskich to radzę sobie popijając czasem inne z Grzybowskiej - to chyba idzie do tego samego wora?

m84
05-12-2003, 20:36
Właśnie można np.Steffla-moim zdaniem dobre piwko a Grzybowska się kłania :D Może byc też Edelmaister ale tego już nie polecam ;)

Mrozik
05-12-2003, 20:54
Dzisiaj lajcik.

W trupa to moze być jutro :> "joye wódke z browarem, wszystko wymieszałem" :>

_Bart
05-12-2003, 21:13
a mi sie plany spierdolily na dzis i zaluje ze nie bylem w ... :/
ale jutro parapetowka beda mnie wynosic :D

kamyk
05-12-2003, 21:24
a ja jednak wyładuje zaraz w "pierzonuchowie " (dla nie kumatych pod pierzyną) pozdro

arczi
05-12-2003, 21:26
Tylko pozazdroscic panowie...

U mnie czas na zjebany weekend. Szkoła, szkoła i jeszcze raz szkoła.
Ale jutro nie ma bata. Idę w kontrolowane tango.

Ps. Wielkie Pozdro dla Jaco i Adama oldboya. Miło było ;)

Sharn
05-12-2003, 21:35
Nic nas nie klepie dzisiaj - zwiększamy dawki i tempo...


Push the tempo, push the tempo...
:banan:


Jak pójdę do tego zeszmaciałego woja to nauczę gówniarzy jak pije Legiunia... '8


:nir:

Q_(L)
05-12-2003, 22:54
Bez kitu, nie mogę już Królewskich... Tfu! 8-

Zrób sobie wakacje z Heinekenem '8

Może nie wakacje, ale wiczór z "Heinim" miałem udany :D

arczi
05-12-2003, 22:56
Dobrze że nie z Heniem ;)

Q_(L)
05-12-2003, 22:57
Dobrze że nie z Heniem ;)

:buhaha: ::upomnienie:: :krol: ;)

kozer
05-12-2003, 23:54
***** byłem dziś w "parku" wybiłem po jakimś czasie i miałem ze znajomymi wbić się do hybryd. Oczywiscie niektórych nie wpuścili i wyszedł jeden ****. Zmokłem zmarzłem i ***** wylądowałem w domu. :fu:

Q_(L)
05-12-2003, 23:55
*cenzura* byłem dziś w "parku" wybiłem po jakimś czasie i miałem ze znajomymi wbić się do hybryd. Oczywiscie niektórych nie wpuścili i wyszedł jeden ch**. Zmokłem zmarzłem i *cenzura* wylądowałem w domu. :fu:

Przynajmniej sie wyśpisz 8)

kozer
06-12-2003, 00:04
Wolałbym się niewyspać, a tak to wkurwiony chodzę bo jeszcze w **** kasy wydałem :box:

Q_(L)
06-12-2003, 00:11
Wolałbym się niewyspać, a tak to wkurwiony chodzę bo jeszcze w ch** kasy wydałem :box:

W Parku???

Niw wierzę :>

kozer
06-12-2003, 00:19
Przecież sam ze sobą nie piłem :>

Q_(L)
06-12-2003, 00:20
Przecież sam ze sobą nie piłem :>

A kto Cię tam wie :D

MaxyM_
06-12-2003, 02:56
pozdrwaiam fh - swingo - impra - xiennikarka - [piejmy - jary rchac poszol// :]

Jaco
06-12-2003, 08:13
Dziękówa Arczi. Było bardzo miło. Trzeba będzie zrobic reeplay w jakis wolny od nauki weekend. Oj, moja głowa. To pewnie od fajek :hmm:

Sharn
06-12-2003, 09:28
Napewno tak Jaco :D

U mnie to samo... :D

Dzisiaj robimy ripleja.... :nir:

arczi
06-12-2003, 10:45
Heh... Widzisz Jaco. Pojechałem dzis do szkoły i dowiedziałem się że zajęć nie ma i nie będzie. Tak więc trochę żałuję że w końcu nie pojechałem z wami, bo w sumie mogłem.
Ale nic to, okazji bedzie na pewno jeszcze wiele.
Pozdrawiam ;)

A dziś dam sobie w szyję. I to konkretnie ;)

Ps. Na Bemowie widziałem dziś śnieg 8- A na Grochowie świeci słońce.
Gro to Gro ;)

Dżon Łejn
06-12-2003, 10:53
no to zacząłem pięknie
drogi do domu z garażu nie pamiętam
znowu tej jebane szafki
to jakaś klątwa
nie da rady trzeźwym być
Q_(L) to przez ciebie
ja znowu się tam wybieram
tylko zupka i kac bro
a dziś to będzie *** totalny
i to luuuuuuuuuubie :bas:

Gruby
06-12-2003, 12:41
Ps. Na Bemowie widziałem dziś śnieg 8- A na Grochowie świeci słońce.
Gro to Gro ;)

Wyjzyj przez okno.... co sie porobilo na tym swiecie :/ Gro rzada pogody jak na Karaibach i dostepu do morza!!

arczi
06-12-2003, 12:51
ehhh... no i wykrakałem. Ale bedzie dobrze. Nie długo wiosna ;)

kozer
06-12-2003, 12:59
No żesz ***** a ja myślałem że sobie zaszaleje samochodem w drodze do pracy a tu jeden **** będzie. ***** chyba mi się zapas farta w tym roku wyczerpał bo jeszcze mi się tłumik środkowy rozjebał co za zjebany weekend.

_Bart
06-12-2003, 13:01
a ja polecam weekend z Britney na MTV :buhaha:

wieczorem bedzie sie działo :D

kozer
07-12-2003, 18:26
***** to już przesadza. Cały dzień siedziałem pisząc sprawozdanie z laborków z fizyki tylko po to, żeby zrozumieć że nie oblicze wszystkiego bo cieć od laborek nie podał mi jednej rzeczy. Na dodatek z tego co otrzymałem podczas ćwiczeń to **** widać i nic nawet na siłe sie nie da zrobić. ***** jestem już kompletnie wkurwiony przez ten cały zjebany weekend :fu: :fu: :box:

arczi
07-12-2003, 18:29
Z kim masz Fizykę? Z Borysem? ;)

kozer
07-12-2003, 18:33
Z jakimś Madejczykiem. Najlepsze jest to że mam wszystkie ćwiczenia z laborek na płytce, ale one są jakieś pojebane i praktycznie do niczego się nie przydadzą. Najchętniej to bym się najebał tak żeby przespać ten tydzień.

Łysolek
07-12-2003, 18:35
Z jakimś Madejczykiem. Najlepsze jest to że mam wszystkie ćwiczenia z laborek na płytce, ale one są jakieś pojebane i praktycznie do niczego się nie przydadzą. Najchętniej to bym się najebał tak żeby przespać ten tydzień.

to zapraszam na Ursynów '8

Crammer
07-12-2003, 21:27
i juz end of weekend ;(
byle do piatku

kamyk
07-12-2003, 21:27
kozer Fizyke masz laboratorki miałes moze ciwiczenie cechowanie termoogniwa! potrzebne jest mi sprawozdanie!

Adiq
07-12-2003, 22:21
Bez kitu, nie mogę już Królewskich... Tfu! 8-

bo mi się wymiotować chcę po każdym łyku. 8-

Mam tak samo... ale jak pije inne niż Królewskie. 8-

Adam-oldboy
08-12-2003, 06:47
Dziękówa Arczi. Było bardzo miło. Trzeba będzie zrobic reeplay w jakis wolny od nauki weekend. Oj, moja głowa. To pewnie od fajek :hmm:

Dziękówa chłopaki. Było super. Udało mi się dotrzeć do domku zgodnie z planem. A głowa mnie bolała, bo pociągiem rzucało 8) .

Q_(L)
08-12-2003, 09:37
Q_(L) to przez ciebie


:cfa: Nie dziękuj :]

kozer
08-12-2003, 13:18
A mnie Królewskie smakuje, właśnie sobie 4 kupiłem i bede do monitora pił bo chociaż laborki z fizyki zaliczyłem to ujebałem kolosa z piątku.

MaxyM_
08-12-2003, 13:22
Wróciłem z ćwiczeń, zimno, ponuro, szaro, spałem ze 2h, bułki nie jadłem, może też sobie kupię ze 3...


Heinekeny. :]

legart
08-12-2003, 13:23
Wróciłem z ćwiczeń, zimno, ponuro, szaro, spałem ze 2h, bułki nie jadłem, może też sobie kupię ze 3...


Heinekeny. :]

No piwa to Ci raczej baba na zabawę dziecięcą nie wykupi z konesera 8-

MaxyM_
08-12-2003, 13:25
Chyba, że to pijaczka i w domu też robi popijawę... Ale to byłby juz koszmar. 8-

*PRZEMO*
08-12-2003, 13:33
Ps. Na Bemowie widziałem dziś śnieg 8- A na Grochowie świeci słońce.
Gro to Gro ;)

powinienes sie cieszyc! ze zima idzie..

te zakrety sie az prosza o jazde na recznym 8)

a jak jest slisko to sie opony nie niszcza, to szalejesz....

sniegu przybywaj..

ja tam miałem zabawe ostatnio w sobote, poł nocu przejezdziłem zawracajac na recznym [kierowca]

kozer
08-12-2003, 13:50
Idźcie w **** z tym śniegiem i zimą, dziś z WATu jak odjeżdżałem to co gazu dodałem to się koła w miejscu kręciły, na mieście korki i więcej jak 40 jeździć nie mogłem. Wole jak jest ciepło i sucho wtedy można pomykać elegancko i przynajmniej nie rzuca mnie na rondach i zakrętach.
Peugeot fajny wóz szeroki stabilny jak jest sucho to żaden zaket nie jest trudny.

MaxyM_
08-12-2003, 13:53
Ps. Na Bemowie widziałem dziś śnieg 8- A na Grochowie świeci słońce.
Gro to Gro ;)

powinienes sie cieszyc! ze zima idzie..

te zakrety sie az prosza o jazde na recznym 8)

a jak jest slisko to sie opony nie niszcza, to szalejesz....

sniegu przybywaj..

ja tam miałem zabawe ostatnio w sobote, poł nocu przejezdziłem zawracajac na recznym [kierowca]

Mam nadzieje, że nie jesteś moim sąsiadem, bo nic mnie bardziej nie wqurwia jak zimowi osiedlowi rajdowcy co o 2 w nocy sobie barburke pod oknami robią. :> ::8::

*PRZEMO*
08-12-2003, 13:57
Bielany :look:

ee tam barborka to moze nie ale na bemowo to wieczorem dzien w dzien

na recznym jezdze..

sam MaxyM nie sprobowałes to nie wiesz jaka to frajda 8)

kozer
08-12-2003, 13:58
U mnie w lato nocą ciągle pomykają na motorach. Mnie to nie przeszkadza a nawet lubie posłuchać silnika takiego ścigacza.

*PRZEMO*
08-12-2003, 13:59
kozer masz blisko bemowo to smigaj poznasz jaka to frajda jak sie bujasz po zakretach,,, tylko uwaga na krawezniki..
kumpel juz w tym roku dwa razzy felgi prosttował :rotfl:

Adam-oldboy
08-12-2003, 14:00
U mnie w lato nocą ciągle pomykają na motorach. Mnie to nie przeszkadza a nawet lubie posłuchać silnika takiego ścigacza.

Łowca skór? :hmm:

kozer
08-12-2003, 14:04
kozer masz blisko bemowo to smigaj poznasz jaka to frajda jak sie bujasz po zakretach,,, tylko uwaga na krawezniki..
kumpel juz w tym roku dwa razzy felgi prosttował :rotfl:

Poniedziałki, środy i piątki pomykam samochodem - radiowa, powstaćów, wrocławska tam najczęściej. A dziś zamyśliłem się i przejechałem ze 3 czerwone światła na górczewskiej bo jakoś tak pusto było ;)

kozer
08-12-2003, 14:09
A wogóle najlepsza jest droga co idzie koło basenu WAT, jadąc od pętli w prawo chyba Arhimedesa do końca i w lewo ostatnio 150 tam wyciągnąłem

Kawa
08-12-2003, 14:11
na recznym jezdze..

Daj spokój przeciez masz dziewczyne :rotfl: :buhaha:

*PRZEMO*
08-12-2003, 14:12
na powstancow koło carefour'a tez leciałem 150,
8-

*PRZEMO*
08-12-2003, 14:12
na recznym jezdze..

Daj spokój przeciez masz dziewczyne :rotfl: :buhaha: :grr:

MaxyM_
08-12-2003, 14:14
na recznym jezdze..

Daj spokój przeciez masz dziewczyne :rotfl: :buhaha: :grr:

:rotfl:

Q_(L)
08-12-2003, 14:15
na recznym jezdze..

Daj spokój przeciez masz dziewczyne :rotfl: :buhaha: :grr:

8- A co :hmm: miał nie mówić :]

m84
08-12-2003, 14:16
na recznym jezdze..

Daj spokój przeciez masz dziewczyne :rotfl: :buhaha: :grr:

:rotfl:

:buhaha: dobre :rotfl:

*PRZEMO*
08-12-2003, 14:21
:P2

kozer
08-12-2003, 14:31
Smyndryl, smyndryl cymber Wojtej, jaworek jaworek z jeziora :rotfl:

MaxyM_
08-12-2003, 14:34
Kozer pijesz? :]

R@dek (L)
08-12-2003, 14:36
:P2

i się wydało :rotfl: co po nocach robisz '8

kozer
08-12-2003, 14:37
Kozer pijesz? :]

Sie wie. Własnie 4 Królewskie wykańczam.

MaxyM_
08-12-2003, 14:39
Ja też - zdrowie :piwo:

Tylko, że ja kończę 1 Heinekena 650ml.

ale mam jeszcze 3 :D

kozer
08-12-2003, 14:46
Zdróweczko :pijaki:

Max odpal jednego bo ja już kończe a jeszcze mam chęc na więcej ;)

MaxyM_
08-12-2003, 14:47
Teochę daleko. 8-

kozer
08-12-2003, 14:50
No cóz do sklepu czas uderzyć

MaxyM_
08-12-2003, 14:51
Idź, idź...

Właśnie mi się przypomiało, że dziś jeszcze nie qrwiłem na system ratalny przez który muszę czekać na PS2.

Qurwa!



No. :]

kozer
08-12-2003, 14:55
Dobrze ze moj brat byl na tyle glupi zeby wydac 1500zl na PS2 2 lata temu bo teraz moge sobie grac ile chce '8

arczi
08-12-2003, 20:01
Poniedziałki, środy i piątki pomykam samochodem - radiowa, powstaćów, wrocławska tam najczęściej. A dziś zamyśliłem się i przejechałem ze 3 czerwone światła na górczewskiej bo jakoś tak pusto było ;)

8- Wiem już gdzie ma mnie nie być w te poniedzialki, srody i piatki.
Dobrze ze na WAT jezdze tylko w weekendy ;)

emde
08-12-2003, 20:11
A czym panowie smigacie?

kozer
08-12-2003, 20:20
Poniedziałki, środy i piątki pomykam samochodem - radiowa, powstaćów, wrocławska tam najczęściej. A dziś zamyśliłem się i przejechałem ze 3 czerwone światła na górczewskiej bo jakoś tak pusto było ;)

8- Wiem już gdzie ma mnie nie być w te poniedzialki, srody i piatki.
Dobrze ze na WAT jezdze tylko w weekendy ;)

I tak najlepsze jest jak pakujemy się w 5 do samochodu i przejeżdżamy od jednej bramy do drugiej bo się nam nie chce łazić przez cały teren :> .
W weekendy strasze na wale miedzeszyńskim i w okolicach hali przy ossowskiego. Strzeżcie się, bo tam raz prawie przejechałem całą drużynę piłki ręcznej :rotfl:

kozer
08-12-2003, 20:24
A czym panowie smigacie?

Zdjęcie mojego pojazdu w temacie z fotkami http://www.legialive.pl/forum/viewtopic.php?t=1885&start=50 :look:

arczi
08-12-2003, 20:26
I tak najlepsze jest jak pakujemy się w 5 do samochodu i przejeżdżamy od jednej bramy do drugiej bo się nam nie chce łazić przez cały teren :> .
W weekendy strasze na wale miedzeszyńskim i w okolicach hali przy ossowskiego. Strzeżcie się, bo tam raz prawie przejechałem całą drużynę piłki ręcznej :rotfl:

A to ciekawe. Wpuszczaja Was na teren WATu z samochodem? 8-
Przecież trzeba mieć na to przepustke.

Ps. Fura, skóra i komóra ;) hehe...

kozer
08-12-2003, 20:36
No właśnie nie wpuszczają bo przepustka kosztuje 150zł/miesiąc. Ale parkuje pod różnymi bramami i np. jak w środy mam zajęcia w sztabie od 8 to staje bliżej sztabu potem przejeżdżam na około do bramy przy radiowej bo mam kreske w 54 i nie chce mi się iść przez cały teren a potem na WF więc w sumie nikomu by się nie chciało isć. A tak to wsiadamy i jedziemy, z drugiej strony śmiesznie to wygląda jak jadą 3-4 załadowane samochody podjeżdżają na parking i wybija się w **** osób. Tylko nam sztachet brakuje '8

cfc
12-12-2003, 01:00
zapomnialem napisac, zaczolem weekend ( piatek wieczor ) w POSKu , polskim osrodku spoleczno kulturalnym . bylem z kumplami w barku i dyskotece na dole. sami polacy, atmosfera ok :) sporo fajnych lasek :) no ale mniejsza z tym.przesiedzielismy wiecej przy stolikach kolo barku wiec trza bylo isc potrzeby fizjologiczne zalatwic. wiec jestem w tym kiblu, odlewam sie patrze a tu herb Legii :) a tam napis LEGIA MISTRZ, obok tego ZAGLEBIE SOSNOWIEC, patrze dalej a tam WISLA JAGA SLASK , i ktos dopisal Gay Gangbangers ( tym samym kolorem co LEGIA MISTRZ ) :P:P