PDA

Zobacz pełną wersję : Wyjazd do Jaworzna



Mrk
19-05-2003, 22:57
Nie mam kasy, żeby pojechać pociągiem do Jaworzna. To wyjdzie podejrzewam dość drogo. Tym razem wolę pojechać samochodem. Dlatego mam pytanie do kibiców Legii, którzy jadą na to spotkanie autem - czy ktoś będzie miał jakąś wolną miejscówkę w samochodzie? Jeżeli tak, to ja bardzo chetnie się zrzuce na wachę! W przeciwnym razie pewnie nie pojadę.
:help: :help: :help:

emde
19-05-2003, 23:15
JA pewnie wyjade rano pociagiem i jakos nie mam w planach biletu... Jakos to bedzie, dojechac dojade...

Mrk
19-05-2003, 23:20
Z kim jedziesz emde? Jak coś to pojedziemy razem. To jest właśnie mój drugi problem - nikt z moich ziomków się nie wybiera.

PS. Może jestem naiwny, ale ja zawsze płaciłem za bilety. ---> pomyłka, nie zawsze. ;) Zapomniałem o czymś 8)

E_L_K_T_R_Y_K
19-05-2003, 23:22
tez chce jechac do jaworzna

Mrk
19-05-2003, 23:47
Poza tym nie ukrywam, że się ostatnio strasznie rozleniwiłem, dlatego bardzo chcę tam pojechac samochodem!!! ;)
Będę bardzo wdzięczny jak mnie ktoś przygarnie. :D

Afgan
19-05-2003, 23:53
ja moziwe ze pojade z ziomkiem z osiedla ale nic nie jest jeszcze pewnego nie mam w ogole kasy na ten wyjazd ale jeszcze zostalo pare dni na uzbieranie flotki... 8)

Mrk
19-05-2003, 23:57
ja moziwe ze pojade z ziomkiem z osiedla ale nic nie jest jeszcze pewnego nie mam w ogole kasy na ten wyjazd ale jeszcze zostalo pare dni na uzbieranie flotki... 8)
No właśnie chodzi o to, że ja na razie nie mam po prostu nic! 0 kasy ;(
Mam jednak jeszcze parę dni...

E_L_K_T_R_Y_K
19-05-2003, 23:59
a moze jakos lepiej zorganizowac ten wyjazd

emde
20-05-2003, 00:01
No ja kasy tez nie mam, ale jesli tylko uzbieram 20zl to moge juz jechac. Jak cos to jeszcze sie zgadamy kto jedzie i moze sie jakos ustawimy.

^m@rcin^
20-05-2003, 08:37
O 15:14 jest autobus z Sosnowca do Jaworzna (S) prosto pod staion. Tylko chyba sie nim wszyscy nie zabiezemy :(

Jawor_CDR
20-05-2003, 10:18
ech moj problem jest taki sam jak wiekszosci: brak funduszy na tą eskapade. Ale jak to napisał Dam1916 mamy jeszcze pare dni na uzbieranie

Mrk
20-05-2003, 10:27
ech moj problem jest taki sam jak wiekszosci: brak funduszy na tą eskapade. Ale jak to napisał Dam1916 mamy jeszcze pare dni na uzbieranie
Fajnie by było, gdybyśmy ursynowską ekipą pojechali na ten wyjazd!
Ja oczywiście nie obiecuję, że pojadę, ale się postaram!!!

_Bart
20-05-2003, 10:42
Ja też bardzo chce pojechać (głównie ze wzgledu na to iż z powodów finansowych nigdzie w tym sezonie nie byłem). Teraz tez kasy nie ma ale wystarczą 20 zł, które mam nadzieje skołuje się skądś.
Jest tylko chujnia z powrotem bo pociag jest dopiero po 4 z Katowic lub Sosnowca.

daimler
20-05-2003, 14:46
LUDZIE: Pociagi z Gdyni do Katowic przez Zawiercie, Sosnowiec jada z wawy co jakies 2h! O ile mnie pamiec nie myli, jest jeden okolo 8 rano, potem o 10 i 13... Chyba... Jesli zbierze sie wieksza grupka (ale bez przesady bo psy obstawiaja ZAWSZE centralny i Wschodni) to bez problemow mozna sie z kanarem ustawic za 10zl o glowy, to chyba wszyscy wiece... w drodze powrotnej bywa roznie, raz sie wraca za free ;) a niekiedy trudno sie ulozyc, ale prawie zawsze sie udaje! :) Duzo zalezy od tego, czy wracaly beda z nami psy, ale im w Sosnowcu urwac sie nie problem :)

Jawor_CDR
20-05-2003, 22:52
Fajnie by było, gdybyśmy ursynowską ekipą pojechali na ten wyjazd!


To jest dobry pomysl, od nas ja che jechac i Dam1916, co do reszty to nie wiem bo sie z nimi od wyjazdu na Widzew nie widzialem. Ale sie jeszcze zgadamy do niedzieli :)

Warson
21-05-2003, 21:25
Ludzie jestem z Sosnowca mam juz bilety na mecz do Jaworzna jade wlasnym samochodem i zostawiam go na parkingu poza stadionem i to daleko!! i ;) na mecz dochodze sam i nie wiem jak mam przejsc na sektor legii aby wejs . Boje sie ze po drodze albo moge dostac wpierdol albo mnie zlapia PSY i nie wjede na sektor legii tylko beda mi kazac wejsc na sektor Szczakowianki. Jest jakis organizowany wyjazd z Sosnowca??? Odpiszcie!! '8

emde
21-05-2003, 22:12
Wyjazd Ursynowska Ekipą? Pomysle, pomysle, nieglupi pomysl... :look: :)

Ma ktos rozklad pociagow z Sosnowca do Warszawy po meczu?

Afgan
21-05-2003, 22:19
w :look: jest napisane o tych pociagach... 8)

emde
21-05-2003, 22:22
w :look: jest napisane o tych pociagach... 8)

No tak ale tam jest o pociagach do Jaworzna a mnie interesuja te z Sosnowca i do Sosnowca...

Mrk
21-05-2003, 22:50
Panowie - ze mną sprawa wyglada tak, że jeżeli pojedzie większa grupka z forum (i nic się u mnie nie zmieni) to ja też pojadę.
Najpierw jednak również chcę wiedzieć coś o pociągach z Sosnowca do Warszawy.
Podkreślam jednak - że nic nie obiecuję - żeby nikt potem nie miał do mnie pretensji... ;)

aaadamm
22-05-2003, 12:32
www.pkp.pl

tam jest dokladny rozklad jazdy pociagow

aaadamm
27-05-2003, 11:42
tradycyjnie spytam sie jakie flagi byly w Jaworznie ???

Dorsz
27-05-2003, 11:46
United Hooligans From Jaworzno - powinni sobie tam jeszcze dopisać, Emergency 112 - cikawe czy prezes im daje darmową kaszane za przyjście na stadion?

_Bart
27-05-2003, 12:06
ohohoho kolejny napinacz :P wyluzuj chopie troszke

Co do wyjzdu to był bardzo fajny i bardzo długi. Co do flag to napewno były: Visitors, Turysci (mała), Legijni Patrioci, a reszty nie pamietam (bylo troche fan ziomków z Sosnowca).
Dziekówa dla ziomali z Sosnowca za gościne. :lz:

A melanż trwa lalalalalalala....... :+:

Dorsz
27-05-2003, 12:10
ohohoho kolejny napinacz :P wyluzuj chopie troszke


Jaki napinacz? Co takiego napisałem, co nie jest prawdą... jeszcze (choć nie jestem chuliganem i może dlatego) nie słyszałem by kibice po stracie flag, dzwonili na policje jakoby zostali okrdzeni - nawet w MLSie takich akcji nie ma.

_Bart
27-05-2003, 12:15
ohohoho kolejny napinacz :P wyluzuj chopie troszke


Jaki napinacz? Co takiego napisałem, co nie jest prawdą... jeszcze (choć nie jestem chuliganem i może dlatego) nie słyszałem by kibice po stracie flag, dzwonili na policje jakoby zostali okrdzeni - nawet w MLSie takich akcji nie ma.

co oni zrobili to ich sprawa i swiadczy to o nich tak jak swiadzczy, ale nie wiem o co chodziło ci z tym tekstem z kaszana ???
p.s. odpowiadac nie musisz

Mrk
27-05-2003, 15:28
Forum padło no i **** z ustawką na mecz! No szkoda, że w takim momencie, bo właśnie przeczytałem prywatną wiadomość, że jakieś miejsce w pewnym samochodzie by się dla mnie znalazło :fu:

Sergii
27-05-2003, 18:50
Fajny wyjazd mój pierwszy w tej rundzie bo kończyłem szkołę no i trochę długi fajnie że forum wróciło

emde
27-05-2003, 20:22
JA niestety nie dalem radu pojechac na ten wyjazd. Mialem w **** nauki przed ustnym z polskiego.

Afgan
27-05-2003, 22:26
wyjazdy odbije sie w nastepnym sezonie... 8)

^m@rcin^
28-05-2003, 14:59
.....

A melanż trwa lalalalalalala....... :+:

Pozdrawiam ludzi z 2 autobusu :) A melanż trwa lalalalalalala.......

_Bart
28-05-2003, 15:28
.....

A melanż trwa lalalalalalala....... :+:

Pozdrawiam ludzi z 2 autobusu :) A melanż trwa lalalalalalala.......

hehe była zajebista zajawka :D motyla noga to zesmy tym samym autobuskiem jechali (ale ten swiat jest mały :D) ja stałem na przegubie

Kawa
28-05-2003, 16:17
http://www.legialive.pl/photos3/03szczakowianka2_f47_m.jpg kto jest na tym zdjęciu przyznac się '8

bemowiak
28-05-2003, 16:25
http://www.legialive.pl/photos3/03szczakowianka2_f47_m.jpg kto jest na tym zdjęciu przyznac się '8


http://www.legialive.pl/photos3/03szczakowianka2_f47.jpg

Pod tym adresem zdjęcie jest większe

turi
28-05-2003, 17:47
marcin Ty melanzowcu
ladna oprawa meczyku fotki podesle Ci niebawem na prv msg bo nie pamietam linka :P pozdro i do zobaczenia nastepnym razem czy to w warszawie czy sosnowcu !
SOSNOWIEEEECCCC ! ZAGLLEEEBIE!
bylo jest i bedzie na zawsze Zaglebie
oooooo jeden klub laczy nas
nasza milosc nasza duma wiara co przetrwala w nas !

^m@rcin^
28-05-2003, 21:45
http://www.legialive.pl/photos3/03szczakowianka2_f47_m.jpg kto jest na tym zdjęciu przyznac się '8

hehe to bylem ja ale juz nie ma tej fotki :)

LegiaL
28-05-2003, 23:32
hehe to bylem ja ale juz nie ma tej fotki :)


No wlasnie jakas znajoma mi sie ta geba wydawala :P

Sergii
29-05-2003, 09:16
Też jechałem tym Ikarusem ale stałem z przodu zajebiste to było jak śpiewaliście.

Ader_ZS
29-05-2003, 13:40
a tak w ogole co sie dzialo przed meczem bo ja przyjechalem na sam poczatek meczu i wiele osob bylo mokrych policja lala z armatki??i czemu??

Dżon Łejn
29-05-2003, 13:59
a tak w ogole co sie dzialo przed meczem bo ja przyjechalem na sam poczatek meczu i wiele osob bylo mokrych policja lala z armatki??i czemu??

Jaka armatka , skąd ci to przyszło do głowy??
Po prostu wszyscy przybiegli z S-c na nogach , a w taki upał spocili się bardzo :buhaha: :rotfl:

Sergii
29-05-2003, 14:14
Heh faktiko była armatka polucjanci troche nas oblali bo było gorąco i każdy chciał się schłodzić no to jak ich o to poprosiliśmy to nas oblali, ale ochrona sie pogubiła bo zamiast wody w gaśnicach miała gas i wyszło małe nieporozumienie