PDA

Zobacz pełną wersję : Cud na stacji paliw



c_zary
02-12-2003, 14:03
"Życie Warszawy" donosi o cudach na stacji Statoil przy ul. Towarowej. Reporter gazety do 45-litrowego baku swojego samochodu nalał w minioną sobotę 50 litrów benzyny.

Prawdopodobnie przy Towarowej zastosowano jeden z najstarszych mechanizmów oszustw - przestawienie dystrybutora. Maszyna nalicza więcej paliwa, niż rzeczywiście kupuje kierowca - pisze dziennik.

Gazeta wyraża obawę, że mimo burzy, jaka rozpętała się po jej artykułach o nieprawidłowościach na stacjach benzynowych, proceder trwa w najlepsze. Wiecej w artykule "Nieustające cuda paliwowe".
:/

MaxyM_
02-12-2003, 14:09
Złapać właściciela, wsadzić mu rurę w pysk i przekłamuje czy nie... Wlać 60 litrów.

lamia
02-12-2003, 14:13
Złapać właściciela, wsadzić mu rurę w pysk i przekłamuje czy nie... Wlać 60 litrów.
Max, artykul "to sa skutki picia wodki" juz byl... jesli 60 litrow to a) zmieszane z czyms bo sie reszta zmarnuje i b) wiaderko przed niego bo sobie portki ubrudzi

Wasil
02-12-2003, 14:14
Cwele są z tych firm rafineryjnych nie dość ,że ceny paliw są bardzo wysokie to jeszcze ludzi w butelke nabijają.

MaxyM_
02-12-2003, 14:17
Wiesz co, tak myślę i za oszustwa powinna być chłosta jak w średniowieczu.

Brać takiego oszusta za łeb, przeciągnąć przez całe miasto na rynek. Zamknąć w dyby na trzy dni, a następnie lać do krwi.
Takie praktyki może w końcu przyniosły, by skutek.

W kraju w którym oszuści, złodzieje, bandyci są bezkarni powinno wprowadzać samosąd i szubienice.

Sam bym otworzył pare razy zapadnie na kilku bandziorów.

Wasil
02-12-2003, 14:21
A mówią ,że w kraje Islamskie są jakieś zacofane !!

Adams_
02-12-2003, 14:40
Statoil? No ladnie a ja myslalem, ze renomowane firmy nie pozwola sobie na walki. Tak czy inaczej lby poleca bo dla Statoila marka jest najwazniejsza

Klusek
02-12-2003, 14:59
Wałek to robił raczej ajent a nie Statoil. Najwyżej umowę z gościem rozwiążą i tyle.

lamia
02-12-2003, 15:19
Takie praktyki może w końcu przyniosły, by skutek.

W kraju w którym oszuści, złodzieje, bandyci są bezkarni powinno wprowadzać samosąd i szubienice.
Sam bym otworzył pare razy zapadnie na kilku bandziorów.
taaaak....

a wiec - oszukany przez stacje klient X przychodzi z innymi niezadowolonymi klientami. razem zakuwaja w dyby pracownikow i biczuja ich. niestety orientuja sie ze ci to sado - maso. pozostaje im tylko zabojstwo.

zony pracownikow rozwscieczone odkryciem sklonnosci mezow (a i tym ze ojciec rodziny zginal, ale to na marginesie) zabijaja klientow dosypujac do kupowanych na stacji produktow trucizny badz po prostu nozem.

dzieci tychze, nie znajac zasad rzadacych tym cywilizowanym samosadem, szykuja zemste i podpalaja wszystkie stacje...

wybucha pozar na cala Polske, tak czy siak wiekszosc spoleczenstwa zginela...

no dzieki samosadowi poradzilismy sobie z naszym chorym spoleczenstwem.

a na szubienicy Jasiu powiesil psa bo mu szczekaniem w nauce przeszkadzal bandzior jeden.

no. piekna wizja.

Beny
02-12-2003, 15:21
Rany, Lamia zjadłaś coś ciężkiego dzisiaj? :/

Powinnaś jeszcze podać alternatywną historię dla równowagi.

ems
02-12-2003, 15:21
8-

Lamia, to bylo piekne ;(

lamia
02-12-2003, 15:25
Rany, Lamia zjadłaś coś ciężkiego dzisiaj? :/

Powinnaś jeszcze podać alternatywną historię dla równowagi.
ee nie... ale temat samosadu i kary smierci zawsze wywoluje we mnie takie reakcje. rownie dobrze moglam napisac "bzdura" 8- chyba by krocej bylo.

MaxyM_
02-12-2003, 15:25
Takie praktyki może w końcu przyniosły, by skutek.

W kraju w którym oszuści, złodzieje, bandyci są bezkarni powinno wprowadzać samosąd i szubienice.
Sam bym otworzył pare razy zapadnie na kilku bandziorów.
taaaak....

a wiec - oszukany przez stacje klient X przychodzi z innymi niezadowolonymi klientami. razem zakuwaja w dyby pracownikow i wlasciciela. niestety orientuja sie ze Ci to sado maso i pozostaje im tylko zabojstwo. zaony pracownikow rozwscieczone odkryciem sklonnosci mezow (a i tym ze ojciec rodziny zginal, ale to na marginesie) zabijaja klientow dosypujac do kupowanych na stacji produktow trucizny badz po prostu nozem. dzieci tychze, nie znajac zasad rzadacych tym cywilizowanym samosadem, szykuja zemste i podpalaja wszystkie stacje... wybucha pozar na cala Polske, tak czy siak wiekszosc spoleczenstwa zginela...

no dzieki samosadowi poradzilismy sobie z naszym chorym spoleczenstwem.

a na szubienicy Jasiu powiesil psa bo mu szczekaniem w nauce przeszkadzal bandzior jeden.

no. piekna wizja.

Dlaczego pracowników i dlaczego taka pesymistyczna wersja wydarzeń?

Nie pracowników tylko właściciela i nie wieszać, a zamknąć w dyby i wychłostać.
Jak siedzieć przez dwa tygodnie nie będzie mógł to więcej nie dopuści się podobnych machlojek.
Szubienica dla zabójców i zwyrodnialców, po co mamy utrzymywać ścierwa przy życiu oni i tak są straceni i się nie zmienią.

Lepsza wizja kraju gdzie mordercy dostają po 6 lat i bandytów, którzy odsiadują w areszcie (dobre i to) po trzy miesiące po czym wychodzą na wolność.

Państwo w którym nie ma dnia bez afery.

Kradną wszyscy i wszędzie, można odnieść czasem takie wrażenie.

Po co bawić się w prawo, które ośmiesza wymiar sprawiedliwości.


W kraju kolesiów i układów – kat jest potrzebny.

Beny
02-12-2003, 15:26
Rany, Lamia zjadłaś coś ciężkiego dzisiaj? :/

Powinnaś jeszcze podać alternatywną historię dla równowagi.
ee nie... ale temat samosadu i kary smierci zawsze wywoluje we mnie takie reakcje. rownie dobrze moglam napisac "bzdura" 8- chyba by krocej bylo.

:+:
Krócej napewno, ale nie tak treściwie. :)

lamia
02-12-2003, 15:49
dlaczego taka pesymistyczna wersja wydarzeń?

no tak, przeciez te wszystkie afery, korupcja, zbrodnie (mimo tego, ze "Kradną wszyscy i wszędzie, można odnieść czasem takie wrażenie") sa przez nielicznych ludzi popelniane. reszta po wprowadzeniu takie stanu rzeczy okaze sie na tyle swiatal, swiadoma swojego miejsca w spoleczenstwie, ze nie zechce wykorzystac go dla spelnienia swoich wlasnych celow...



Po co bawić się w prawo, które ośmiesza wymiar sprawiedliwości.

W kraju kolesiów i układów – kat jest potrzebny

Nie chodzi o prawo tylko o jakis kodeks moralny.

Zasady, ktore dopuszczaja bicie/zabijanie kogos bez wyraznie wytyczonych regul same w sobie prowadza do anarchii.

Ty uwazasz ze tych bandziorow ( :rotfl: ) bo oszukuja klientow, sasiad bedzie chcial wytluc wszystkich, ktorzy nosza kolorowe skarpetki, a babcia z gory tych, ktorzy lamia przykazania (vide-->seven).

ale dobrze.
zalozmy, ze decydowac o tym kto bedzie wyelimionwany (czy ukarany) beda decydowac nitkorzy ludzie.
ci "lepsi" (zapewne nie bedzie korupcji bo oni beda doskonali, na razie sa gdzies ukrywani).

jeszcze tylko nie wiem co zadecyduje o przynaleznosci do "lepszych"? jakies cechy wygladu - kolor skory, wyraz twarzy, wielkosc biustu/penisa? moze iq? (lepper ma podobno b.wysokie) albo jakies deklaracje przedwyborcze? albo zebrana liczba podpisow?

Mini
02-12-2003, 16:00
scenariusz Lamii podobny do pomysłu na zlikwidowanie przestępczości w Polsce we wczorajszym 19 południku.
oglądałaś ? :>

lamia
02-12-2003, 16:03
scenariusz Lamii podobny do pomysłu na zlikwidowanie przestępczości w Polsce we wczorajszym 19 południku.
oglądałaś ? :>
a co to i na ktorym programie? tvp nie mam 8o ale wczoraj ogladalam tylko ekran komputera :)

Mini
02-12-2003, 16:07
a tak w Belgrazie tvp nie odbiera.
na forum jest to w na HP w political fictions.
a w skrócie była to wizjia Polski po referendum unijnym gdzie 73 % ludzi było przeciw. potem na prezydenta wybrano jakiegoś chama (wzór andrzejka leppera) który zlikwidował przestępsczość wysyłając największych bandziorów na wycieczkę resocjalizacyjną nad morze i akurat mieli postój koło Drwaska gdzie akurat na poligonie były cwiczenia i "przypadkiem" rakieta trafiła w autokary wiozące bandytów.

MaxyM_
02-12-2003, 16:08
dlaczego taka pesymistyczna wersja wydarzeń?

no tak, przeciez te wszystkie afery, korupcja, zbrodnie (mimo tego, ze "Kradną wszyscy i wszędzie, można odnieść czasem takie wrażenie") sa przez nielicznych ludzi popelniane. reszta po wprowadzeniu takie stanu rzeczy okaze sie na tyle swiatal, swiadoma swojego miejsca w spoleczenstwie, ze nie zechce wykorzystac go dla spelnienia swoich wlasnych celow...



Po co bawić się w prawo, które ośmiesza wymiar sprawiedliwości.

W kraju kolesiów i układów – kat jest potrzebny

Nie chodzi o prawo tylko o jakis kodeks moralny.

Zasady, ktore dopuszczaja bicie/zabijanie kogos bez wyraznie wytyczonych regul same w sobie prowadza do anarchii.

Ty uwazasz ze tych bandziorow ( :rotfl: ) bo oszukuja klientow, sasiad bedzie chcial wytluc wszystkich, ktorzy nosza kolorowe skarpetki, a babcia z gory tych, ktorzy lamia przykazania (vide-->seven).

ale dobrze.
zalozmy, ze decydowac o tym kto bedzie wyelimionwany (czy ukarany) beda decydowac nitkorzy ludzie.
ci "lepsi" (zapewne nie bedzie korupcji bo oni beda doskonali, na razie sa gdzies ukrywani).

jeszcze tylko nie wiem co zadecyduje o przynaleznosci do "lepszych"? jakies cechy wygladu - kolor skory, wyraz twarzy, wielkosc biustu/penisa? (to doprowadzilo do holocaustu) moze iq? (lepper ma podobno b.wysokie) albo jakies deklaracje przedwyborcze?

AD1.

Zakładasz, że wszyscy ludzie to egoiście i przekładają swoje dobro nad uczciwość i sprawiedliwość?

Ich miejsce w społeczeństwie będzie takie same tylko, że będą mogli biernie przyczynić się do ukarania osób, które na karę zasłużyły.

AD2.

Reguły byłyby jasne... Nie morduj, nie gwałć, nie kradnij, szanuj drugiego człowieka, zresztą samo życie i sumienie wyznacza reguły.

Bandziorami określam morderców nie oszustów. Co do sąsiada to jest twoja wizja, która ma podkreślić jak śmieszne dla Ciebie są te zasady.
Nie mieszaj do tego religii – religia nie miałaby z tym nic wspólnego – kiedyś chciała i jej wyszło: święta inkwizycja – najbardziej chory z chorych pomysłów kościoła.

Ludzie lepsi... Teraz decydują niby ci lepsi, po co to powtarzać. Chodzi o to, żeby decydowali zwykli ludzie odcięci od układów. Wybory ludzi lepszych nie byłyby wtedy potrzebne, bo to o czym piszesz nie byłoby zmianą systemu a nowymi wyborami

Mazi
02-12-2003, 16:18
W Broku na stacji też takie numery odchodzą ... :/

Potencjlanych kierowców przejezdzajacych przez Brok . OSTRZEGAM !

domber
02-12-2003, 16:21
ktos musi sprawdzac te stacje sa chyba jakies kontrole :hmm:

lamia
02-12-2003, 17:08
AD1.

Zakładasz, że wszyscy ludzie to egoiście i przekładają swoje dobro nad uczciwość i sprawiedliwość?

nie ze wszyscy. ale cos tych altruistow wszedzie w kolo nie widze. najwieksze tragedie "ludzie ludziom zgotowali".



AD2.

Reguły byłyby jasne... Nie morduj, nie gwałć, nie kradnij, szanuj drugiego człowieka, zresztą samo życie i sumienie wyznacza reguły.

skonczyloby sie na tym, ze nie byloby regul. albo ludzi.

zreszta... problematyka samosadu i kary smierci byly juz omawiane dosc szeroko - teoretyzowano i omawiano na przykladach. najpopularniejsze publikacje - chyba Dostojewskiego, literatura wojenna... po co ja sie wysilam :hmm:

MaxyM_
02-12-2003, 17:18
AD1.

Zakładasz, że wszyscy ludzie to egoiście i przekładają swoje dobro nad uczciwość i sprawiedliwość?

nie ze wszyscy. ale cos tych altruistow wszedzie w kolo nie widze. najwieksze tragedie "ludzie ludziom zgotowali".



AD2.

Reguły byłyby jasne... Nie morduj, nie gwałć, nie kradnij, szanuj drugiego człowieka, zresztą samo życie i sumienie wyznacza reguły.

skonczyloby sie na tym, ze nie byloby regul. albo ludzi.

zreszta... problematyka samosadu i kary smierci byly juz omawiane dosc szeroko - teoretyzowano i omawiano na przykladach. najpopularniejsze publikacje - chyba Dostojewskiego, literatura wojenna... po co ja sie wysilam :hmm:

Ludzie ludziom zgotowali taki los, bo dali się omotać jednostką i jak bydło byli posłuszni tym, którzy nakreślali im prawa i kodeks moralny.

Ludzie są słabi kiedy się nimi rządzi. Świat jest w tej chwili tak skonstruowany, że nawet nie mają czasu pomyśleć samodzielnie co jest propagandą, co nie i do czego to wszystko zmierza... Pracują na kilkaset osób trzymających wszystko za ryj.


Reguły byłyby jasne i przejrzyste...

Nie wiem po co się wysilasz... Nie zmęcz się tylko.

lamia
02-12-2003, 17:32
AD1.

Zakładasz, że wszyscy ludzie to egoiście i przekładają swoje dobro nad uczciwość i sprawiedliwość?

nie ze wszyscy. ale cos tych altruistow wszedzie w kolo nie widze. najwieksze tragedie "ludzie ludziom zgotowali".



AD2.

Reguły byłyby jasne... Nie morduj, nie gwałć, nie kradnij, szanuj drugiego człowieka, zresztą samo życie i sumienie wyznacza reguły.

skonczyloby sie na tym, ze nie byloby regul. albo ludzi.

zreszta... problematyka samosadu i kary smierci byly juz omawiane dosc szeroko - teoretyzowano i omawiano na przykladach. najpopularniejsze publikacje - chyba Dostojewskiego, literatura wojenna... po co ja sie wysilam :hmm:

Ludzie ludziom zgotowali taki los, bo dali się omotać jednostką i jak bydło byli posłuszni tym, którzy nakreślali im prawa i kodeks moralny.

Ludzie są słabi kiedy się nimi rządzi. Świat jest w tej chwili tak skonstruowany, że nawet nie mają czasu pomyśleć samodzielnie co jest propagandą, co nie i do czego to wszystko zmierza... Pracują na kilkaset osób trzymających wszystko za ryj.


Reguły byłyby jasne i przejrzyste...

Nie wiem po co się wysilasz... Nie zmęcz się tylko.
w dyskusji na takim poziomie to nie grozi :)

MaxyM_
02-12-2003, 17:35
Skoro tak twierdzisz...

kozer
02-12-2003, 17:39
"Życie Warszawy" donosi o cudach na stacji Statoil przy ul. Towarowej. Reporter gazety do 45-litrowego baku swojego samochodu nalał w minioną sobotę 50 litrów benzyny.

Prawdopodobnie przy Towarowej zastosowano jeden z najstarszych mechanizmów oszustw - przestawienie dystrybutora. Maszyna nalicza więcej paliwa, niż rzeczywiście kupuje kierowca - pisze dziennik.

Gazeta wyraża obawę, że mimo burzy, jaka rozpętała się po jej artykułach o nieprawidłowościach na stacjach benzynowych, proceder trwa w najlepsze. Wiecej w artykule "Nieustające cuda paliwowe".
:/

Ja bym tego cudem nie nazwał bo 5 litrów to zawsze można więcej dolać.

Skanda(L)
02-12-2003, 17:46
jebac rafinerie gdanska!

a zlodzieja odcinac poprostu reke i koniec.

yusta
02-12-2003, 18:32
"Życie Warszawy" donosi o cudach na stacji Statoil przy ul. Towarowej. Reporter gazety do 45-litrowego baku swojego samochodu nalał w minioną sobotę 50 litrów benzyny.

Prawdopodobnie przy Towarowej zastosowano jeden z najstarszych mechanizmów oszustw - przestawienie dystrybutora. Maszyna nalicza więcej paliwa, niż rzeczywiście kupuje kierowca - pisze dziennik.

Gazeta wyraża obawę, że mimo burzy, jaka rozpętała się po jej artykułach o nieprawidłowościach na stacjach benzynowych, proceder trwa w najlepsze. Wiecej w artykule "Nieustające cuda paliwowe".
:/

Hehe, mój kolega poleciał kiedyś z kanistrem na stację bo mu wahy zabrakło i do 15 litrowego wlał 20 litrów '8

Mrozik
02-12-2003, 18:34
"Życie Warszawy" donosi o cudach na stacji Statoil przy ul. Towarowej. Reporter gazety do 45-litrowego baku swojego samochodu nalał w minioną sobotę 50 litrów benzyny.

Prawdopodobnie przy Towarowej zastosowano jeden z najstarszych mechanizmów oszustw - przestawienie dystrybutora. Maszyna nalicza więcej paliwa, niż rzeczywiście kupuje kierowca - pisze dziennik.

Gazeta wyraża obawę, że mimo burzy, jaka rozpętała się po jej artykułach o nieprawidłowościach na stacjach benzynowych, proceder trwa w najlepsze. Wiecej w artykule "Nieustające cuda paliwowe".
:/

Hehe, mój kolega poleciał kiedyś z kanistrem na stację bo mu wahy zabrakło i do 15 litrowego wlał 20 litrów '8
Wyobrażam sobie jego mine :buhaha: :buhaha:

Nazgul
02-12-2003, 18:35
Też mi nowość... Co chwila na którejś stacji to wyłazi :D

bemowiak
02-12-2003, 18:41
Jakiejś babie z mojej dalekiej rodziny kiedyś wlali 40 litrów gazu do 35 litrowej butli...

A na mazowszu to najgorsza stacja jest niedaleko mojej działki w Radzyminie, wystawili sobie szyld: "Niska cena wysoka jakość" czy jakoś tak... jak tam kiedyś zatankowaliśmy to samochód staną... :/

Mrozik
02-12-2003, 18:43
Jakiejś babie z mojej dalekiej rodziny kiedyś wlali 40 litrów gazu do 35 litrowej butli...

A na mazowszu to najgorsza stacja jest niedaleko mojej działki w Radzyminie, wystawili sobie szyld: "Niska cena wysoka jakość" czy jakoś tak... jak tam kiedyś zatankowaliśmy to samochód staną... :/
*****, to akcje jak z Misia :buhaha: :buhaha: :buhaha: :buhaha:

Sharn
02-12-2003, 21:06
Statoil? No ladnie a ja myslalem, ze renomowane firmy nie pozwola sobie na walki. Tak czy inaczej lby poleca bo dla Statoila marka jest najwazniejsza

Markę tworzą ludzie, a nie ona samą siebie - Polacy to złodzieje - niestety... 8o

Adams_
02-12-2003, 21:08
nazwana rzecz po imieniu.

legart
03-12-2003, 07:58
A mnie się zdaje że to ta poruszana w temacie o UFO SS inna fizyka. Po prostu bak czy też karnister był w środku większy niż na zewnątrz :sex2:

MaxyM_
03-12-2003, 08:50
A mnie się zdaje że to ta poruszana w temacie o UFO SS inna fizyka. Po prostu bak czy też karnister był w środku większy niż na zewnątrz :sex2:

Artur zboczeńcu co to za ikonka. :]

legart
03-12-2003, 09:09
A mnie się zdaje że to ta poruszana w temacie o UFO SS inna fizyka. Po prostu bak czy też karnister był w środku większy niż na zewnątrz :sex2:

Artur zboczeńcu co to za ikonka. :]

Znowu mnie się ikonki popierdoliły, myslałem że ten typ robi się sam z siebie czerwony na mordzie 8- dla bezpieczności będę używał tylko tej ikonki -> 8-

Czas chyba iść do okulisty

Yankes
03-12-2003, 09:51
ktos musi sprawdzac te stacje sa chyba jakies kontrole :hmm:
no pewnie ze sa kontrole.... przciez wszystko jest kontrolowane :/
tyle tylko ze to Polska tu wynik kontroli moze byc kazdy ale żadko prawdziwy.
kieys w "dużym formcie" (gazeta wyborcza) byl duzy artykul o walkach na stacjach wypowiadaly sie wszystkie strony (wszystkie jednostki tego łąncucha: producent-konsument) i wyszlo na to ze nikt nic nie wie i kazdy zachowuje sie oki.
bo to Polska nie elegancja francja