PDA

Zobacz pełną wersję : Warszawa: Plan nowej drogi wyjazdowej



Beny
27-11-2003, 07:44
Kraj
PAP, jkl /2003-11-27 06:27:00

Warszawa: Plan nowej drogi wyjazdowej

"Życie Warszawy": Rząd planuje wybudowanie nowego wyjazdu z Warszawy na północ kraju. To dobra wiadomość dla kierowców, gorsza dla mieszkańców Bemowa 8) .

Strategia rozbudowy sieci drogowej w okolicach Warszawy w latach 2004-2009 zakłada, że przez Bemowo 8) i zachodnią Chomiczówkę 8) najpóźniej za sześć lat pobiegnie nowa trasa szybkiego ruchu. Arteria będzie alternatywnym dla ul. Pułkowej, czyli tzw. trasy gdańskiej, wylotem z centrum stolicy w kierunku Łomianek.

Trasa miałaby początek w okolicach skrzyżowania ul. Radiowej i Dywizjonu 303, potem biegłaby między wschodnią granicą osiedla Bemowo-Lotnisko, omijając tereny Aeroklubu Warszawskiego przy ul. Księżycowej, łączyłaby się z Wólczyńską i obrzeżem Cmentarza Północnego dobiegałaby do Łomianek. Zdaniem warszawskich urzędników, którzy niedługo będą opiniować rządową propozycję, projekt wart jest uwagi.

"Życie Warszawy" podkreśla, że budowa trasy odciążyłaby zniszczoną już ul. Pułkową, którą w tej chwili wiedzie jedyny wyjazd ze stolicy na północ - w stronę Gdańska.

Arteria przez Bemowo stałaby się głównym wylotem z Warszawy w kierunku Gdańska. Każdego dnia korzystałoby z niej około 100 tys. kierowców.


Ciekawe co spieprzą tym razem: most, tunel, wiadukt etc?

bemowiak
27-11-2003, 07:48
Ta i wyjdzie z tego tyle co z autostrady przez Bemowo...

Niech se budują tylko najpierw niech postawią stadion Legii ;)

A poza tym koło mnie by nie przechodziła ta droga to se może być :)

*PRZEMO*
27-11-2003, 07:51
nareszcie dobry pomysł, ciekawe jaktam z wykonaniem.

troche nie moge ssobie wyobrazic jak trasa bedzie biegła od radiowej.

jak znam zycie to zarz zaczna sie protesty ze głosno ze spaliny, ech pojebane to społeczenstwo. i tak zle i tak nie dobrze. chciałby taki gosc samochodem jezdzic a narzeka ze spaliny sa :fu:

Kawa
27-11-2003, 08:20
nareszcie dobry pomysł, ciekawe jaktam z wykonaniem.

troche nie moge ssobie wyobrazic jak trasa bedzie biegła od radiowej.

jak znam zycie to zarz zaczna sie protesty ze głosno ze spaliny, ech pojebane to społeczenstwo. i tak zle i tak nie dobrze. chciałby taki gosc samochodem jezdzic a narzeka ze spaliny sa :fu:
A jak ty to sobie wyobrażasz? Po piewsze co pierdolna przez srodek chomiczówki trase? Czy może reymonta przerobią na trase szybkiego ruchu? Dalej jestem ciekawy jak chca zrobic szeroka drogę w oklicach cmentarza skoro tam wwszędzie ludzie mieszkaja przy obecnej drodze? Wysiedla? Juz to widze. Jeden taki "wysiedlony" cały czxas miszeka przy powstańców 8)

legart
27-11-2003, 08:22
nareszcie dobry pomysł, ciekawe jaktam z wykonaniem.

troche nie moge ssobie wyobrazic jak trasa bedzie biegła od radiowej.

jak znam zycie to zarz zaczna sie protesty ze głosno ze spaliny, ech pojebane to społeczenstwo. i tak zle i tak nie dobrze. chciałby taki gosc samochodem jezdzic a narzeka ze spaliny sa :fu:

Jakby Ci pod blokiem miało zaiwaniać kilkadziesiąt TIRów na godzinę też byś narzekał.

*PRZEMO*
27-11-2003, 08:24
no jaki srodek... napisane jest ze ksiezycowa wschodnia strona lotniska, tam jest mnóstwo miejsc, dalej jak puszcza trase przez te laski izabeliny to nie wiem, tam rzeczywiscie nadzgane jest domkami, moze tunel :rotfl:

ale pomysł dobry, warszawa potrzebuje dobrej drogi... ale uwazam ze powinni walnac most było by to chyba bardziej przydatne :)

*PRZEMO*
27-11-2003, 08:26
nareszcie dobry pomysł, ciekawe jaktam z wykonaniem.

troche nie moge ssobie wyobrazic jak trasa bedzie biegła od radiowej.

jak znam zycie to zarz zaczna sie protesty ze głosno ze spaliny, ech pojebane to społeczenstwo. i tak zle i tak nie dobrze. chciałby taki gosc samochodem jezdzic a narzeka ze spaliny sa :fu:

Jakby Ci pod blokiem miało zaiwaniać kilkadziesiąt TIRów na godzinę też byś narzekał.
100 metrow odemnie jest trasa AK czasami sa takie korki ze sie w pale nie miesci, postawili ekrany i jest cisza, a pozatrym 100 meytrow to kawałek jest i nie narzekam zeby mi pod nosem tiry smigały, a trasa jest bardzo rpzydatna

Kawa
27-11-2003, 08:31
Przez laski i izabelin to raczej nie puszczą bo to jest za dalekood Pułkowej.
Od trasy AK to Cie oddziela jeszcze lasek który sporo wycisza 8) a watpie zeby na całej nowej trasie zrobili ekrany :/

arczi
27-11-2003, 10:01
eeee tam. Nie macie się czym tak podniecać.
To są tylko plany. A plany budowy dróg w Polsce są... tylko planami.
Więc żaden TIR was nie obudzi w nocy. Looz ;)

*PRZEMO*
27-11-2003, 13:29
całej nowej trasie zrobili ekrany :/
zrobia zrobia, teraz to zaden problem a i koszt nie duzy, a efekt naperwde dobry. :)

c_zary
27-11-2003, 13:34
Lepiej by ta obwodnice wreszcie zrobili :/

Yankes
27-11-2003, 13:38
to ja zamawiam autostrade przez Ursynów (najlepiej podłaczyc ja do istniejacego mostu bo budowanie nowego jest zbedne)

Cezdor
28-11-2003, 17:23
Tak się składa że mieszkam 150-200 metrów od miejsca w którym mają budować tą autostradę. I wcale nie jest mi z tego powodu wesoło. Niedawno się wprowadziłem, a już można być pewnym, że ze względu na autostradę ceny mieszkań wokół niej spadną. Hałas także na pewno będzie uciążliwy. Co za ***** z tego Kaczyńskiego. *****, w każdym cywilizowanym państwie buduje się przecież obwodnice a nie autostrady przez środek miasta.
***** Kaczyńskiego :box:

emde
28-11-2003, 17:46
Co sie denerwujecie, przez Ursynów tez miala leciec autostrada i to juz dawno, a jakos nic takiego narazie nie widze i watpie zebym zobaczyl...

Radio
29-11-2003, 19:12
Mam gdzieś plan (jakiś jpeg) sieci drogowej w Warszawie. Jak ktoś chce to mogę poesłać. To pierwsze.
Drugie to sprawa komunikacji w Warsdzawie. Są takie rejony gdzie asą straszne korki w gordzinach szczytu: Krakowska aleja i jej przedłużenie do Janek (ma być obwodnica), Łomianki (ma być wspomiana ekspresówka), no i hardcore Most Grota (innych nie pamiętam możecie dopisać). Mimo wszystko musi być jakaś sieć drug szybkiego ruchu ew. autostrad która to by rozwiązywała. Ja rozumiem zacietrzewienieale coś być musi no chyba że chcemy Warszawę zamienić w Manhattan.
Jeżeli ktoś chce zobaczy zakorkowane miasto niech jedzie do Wrocławia zobaczy. Stare kamieniczki i nie da rady wytyczyć nowych dróg.


A co do Kaczyńskiego to na wszym miejscu poczekałbym jednak do następnych wyborów......

*PRZEMO*
29-11-2003, 20:48
nio Grota zakorkowane, a dziwne poniewaz sa 3 pasy most prosty a tu taki ****. korek zawsze w jedna i druga strone

Radio
29-11-2003, 21:00
Grota ma nawet 4 pasy w każdą stronę i dodatkowo maja poszerzać o jeszcze jeden. Ale te korki są spowodowane raczej tym że są tam wąskie(jedno pasmowe) zjazdy po obu stronach Wisły i ludzie sipchają wszystkimi zamiast skrajnymi.

Grabo
29-11-2003, 21:31
nareszcie dobry pomysł, ciekawe jaktam z wykonaniem.

troche nie moge ssobie wyobrazic jak trasa bedzie biegła od radiowej.

jak znam zycie to zarz zaczna sie protesty ze głosno ze spaliny, ech pojebane to społeczenstwo. i tak zle i tak nie dobrze. chciałby taki gosc samochodem jezdzic a narzeka ze spaliny sa :fu:
Mi spaliny i hałas przeszkadzaja ,a jakos nie czuje abym był pojebany.

*PRZEMO*
29-11-2003, 22:31
nareszcie dobry pomysł, ciekawe jaktam z wykonaniem.

troche nie moge ssobie wyobrazic jak trasa bedzie biegła od radiowej.

jak znam zycie to zarz zaczna sie protesty ze głosno ze spaliny, ech pojebane to społeczenstwo. i tak zle i tak nie dobrze. chciałby taki gosc samochodem jezdzic a narzeka ze spaliny sa :fu:
Mi spaliny i hałas przeszkadzaja ,a jakos nie czuje abym był pojebany.

8-

a jezdzisz samochodem?
a protestujesz ze nie masz drog?
czy stopisz w korkach po pare godzin?
jezieli tak, i protestujesz ze masz spaliny pod oknem to przestan jedzis samochodem to bedziesz w porzadku wobec samego siebie, oraz innych..
a jak nie jezdzisz samochodem

to ok.. ja jezdze i mowie do tych co tak robie jezdza a potem protestuja.. i maja jeszcze ***** 3 samochody na 2 osoobow rodzine, jak nie wiecej..

Mini
30-11-2003, 13:25
eee tam droga. dróg jest mnóstwo i każdy ma jakąś koło siebie. ja będe miał lonisko z nastepnym terminalem. będe w strefie D czyli będzie zajebiscie głośno i tyle.ze strefy A i B mają wysiedlac i jakies rekompensaty dawać a u mnie nic. wysiedlić sie nie dam bo zajebista miejscówka ale głosno będzie bardziej niż teraz.