PDA

Zobacz pełną wersję : Jakie lubicie trunki :-)



wojtencjo
16-11-2003, 13:28
Ja osobiście z wódek to: Sobieski, Bols a piwo: oczywiście ;) KRÓLEWSKIE i Żywca. Wcale z kolegami nie lubimy sobie wypić tych "płynów" :-)

_Bart
16-11-2003, 13:30
my nie pijemy :> :rotfl: :buhaha:

a taki temat juz byl nie raz poszukaj

M_I_G
16-11-2003, 21:21
intryguje mnie to zdanie ....


Wcale z kolegami nie lubimy sobie wypić tych "płynów" :-)

mysle mysle i nic.....
moze jakis inny jestem?

Adis
16-11-2003, 23:40
intryguje mnie to zdanie ....


Wcale z kolegami nie lubimy sobie wypić tych "płynów" :-)

mysle mysle i nic.....
moze jakis inny jestem?
Nie, nie... obawiam sie, ze jestes zupelnie normalny, tylko to zdanie jest niepoprawnie zbudowane... :>

;)

Dżon Łejn
16-11-2003, 23:46
trunki
rzeczy bo reczy ihpooooph
i spij dzzievialu
no i spij ikspij
i znam pioordreeenkre

i jet swieeretnAS

MaxyM_
17-11-2003, 07:11
Kompot, Cole i herbatę lubię...

legart
17-11-2003, 07:21
wode mineralną, a córce czasem podkradam soczek jabłkowy i hiperalergiczne mleko typu NAN 8-

MaxyM_
17-11-2003, 07:22
Nie lubę soków owocowych... Szczególnie jabłkowego... Pić się pod to nie da!

legart
17-11-2003, 07:25
Nie lubę soków owocowych... Szczególnie jabłkowego... Pić się pod to nie da!

Bobo z dodatkiem winogron jest pyszny ;)

Q_(L)
17-11-2003, 08:18
Mięta :>

Beny
17-11-2003, 08:19
Miętowo - jabłkowy Tymbark. '8

Q_(L)
17-11-2003, 08:20
Nie lubę soków owocowych... Szczególnie jabłkowego... Pić się pod to nie da!

Bobo z dodatkiem winogron jest pyszny ;)

Czy Bobo to skrót od BoboVita :hmm:
Bo jak tak to dodam, że sok gruszkowy tej firmy jest przezajebiście pyszny 8)

Hipp też ma niezłe ;)

Luk@s
17-11-2003, 08:28
Mięta :>

i melliska na uspokojenie tez jest dobra...

jarcyś
17-11-2003, 08:28
gorzka żołądkowa i do popicia ice tea


polecam.


wczoraj było grane i znowu kac w robocie. qwa

Q_(L)
17-11-2003, 08:32
Miętowo - jabłkowy Tymbark. '8

Szacunek 8)

Do tego schabowy, młode ziemniaczki i "bukiet surówek" :ganja:

arczi
17-11-2003, 08:55
Sok jabłkowy od pokoleń :>
1,5 litra dziennie non stop od, chyba juz pieciu lat... To mi podchodzi juz pod uzależnienie ;)

Luk@s
17-11-2003, 09:02
gorzka żołądkowa i do popicia ice tea

polecam.


gorzka zoladkowa jest dla mnie obrzydliwa, znaczy jak na wodke :) za slodka, lepsza juz jest Wyborowa SweetBitter czy jakus tak, nie ma jak czysta!

a ice tea owszem zajebiste, zwlaszcza brzoskwiniowe, obowiazkowo zmrozone,

tymbark dobry tymbark nasz :rotfl: kiedys mialem faze na mietowo-jablkowego ale mi przeszlo :)

MaxyM_
17-11-2003, 13:22
Ja wczoraj: Dębowe Mocne... i Absolwent pod szluga. 8-

Dżon Łejn
17-11-2003, 13:23
Ja wczoraj: Dębowe Mocne... i Absolwent pod szluga. 8-


ja bez dębowego i szluga
za to czarne pożeczki x2

R@dek (L)
17-11-2003, 13:31
Co do picia niepolecam soku kokosowo-bananowego :help:

Luqas
17-11-2003, 15:19
Ja tam preferuje tymbarka jabłkowo-miętowego '8

Bastion
17-11-2003, 16:26
Sobieski pod sok z czarnej porzeczki, czasem Bols ale lipny ostatnio jest, gorzka zoladkowa jedynie jak zimno jest (na kuligu) i czasem 0,050 na kaca. Ballentines z cola i lodem jest coool. Ale na ogol to pije sok pomaranczowy hortexu.

Cipciuś
17-11-2003, 16:27
Ostatnio strasznie polubilem herbatke z dziekiej róży - pije ją litrami doslownie :) A z % to duzo piwka Królewskiego oczywiscie a czasem jakies wynalazki dla sprobowania typu drinki Bols itp itd
No i polecam wszytskim wode mineralna :D

Sharn
17-11-2003, 22:58
Kefir. Zimny.

8o

c_zary
17-11-2003, 23:12
A ja czysty jablkowy, najlepszy jest chyba z Tymbarku. Brzoskwiniowy tez jest gites :]

Do niedawna jeszcze duzo karotki walilem ale po 4 miechach na odwyku po powrocie juz mi nie podchodzi tak jak kiedys :hmm:

Dżon Łejn
17-11-2003, 23:14
japko mienta :lo:

Q_(L)
18-11-2003, 07:34
A ja czysty jablkowy, najlepszy jest chyba z Tymbarku. Brzoskwiniowy tez jest gites :]

Proponuję Nektar brzoskwiniowy Clippo... mniamuśny :cheesy:


Do niedawna jeszcze duzo karotki walilem ale po 4 miechach na odwyku po powrocie juz mi nie podchodzi tak jak kiedys :hmm:

Jest coś takiego jak Carolella. Moim zdaniem lepsza od Karotki 8)

Walek_C.Z.K
18-11-2003, 07:56
Ja swego czasu to kupywałem "Cherry za cztery", inne wynalazki też sie piło, niezapomniane czasy, nigdy nie zapomne winiacza o nazwie "Oddech traktorzysty". A teraz to tylko Królewskie.....
Dziś juz 3 strzeliłem i gówno prawda że dżentelmeni nie pija przed dwunastą! '8
Dziękuje za uwage!

Luk@s
18-11-2003, 08:41
Ja swego czasu to kupywałem "Cherry za cztery", inne wynalazki też sie piło, niezapomniane czasy, nigdy nie zapomne winiacza o nazwie "Oddech traktorzysty". A teraz to tylko Królewskie.....
Dziś juz 3 strzeliłem i gówno prawda że dżentelmeni nie pija przed dwunastą! '8
Dziękuje za uwage!

eeee nie raz sie pilo przed poludniem, bo jak mus, to mus...

arczi
18-11-2003, 09:12
A ja czysty jablkowy, najlepszy jest chyba z Tymbarku. Brzoskwiniowy tez jest gites :]

Wiesz co dobre. Ale wedlug mnie najlepszy jabsok to ten od Gardena.
Z kolei najgorszy jaki piłem to o dziwo... Hortex

Q_(L)
18-11-2003, 09:28
A ja czysty jablkowy, najlepszy jest chyba z Tymbarku. Brzoskwiniowy tez jest gites :]

Wiesz co dobre. Ale wedlug mnie najlepszy jabsok to ten od Gardena.
Z kolei najgorszy jaki piłem to o dziwo... Hortex

Hortex się spierdolił jakoś tak dziwnie... kiedyś to był zajebisty sok :D

Nova
18-11-2003, 11:09
Wypijam hektolitry coca-coli light i już mi pewnie przełyk,żołądek,zęby i co tam jeszcze mozliwe przeżarło :/ Ale się nie zrażam ;)
A z Tymbarka to wiśniowy i z czerwonych grejpfruta :)

Beny
18-11-2003, 11:13
Zapomniałem dodać:

- każda kawa w Coffe Heaven. :D Niezależnie od towarzystwa. '8

Dżon Łejn
18-11-2003, 11:16
drożdżówka
kwas chlebowy
barszczyk czerwony-winiary
kompot z suszonych owoców

Q_(L)
18-11-2003, 11:23
Zapomniałem dodać:

- każda kawa w Coffe Heaven. :D Niezależnie od towarzystwa. '8

Proponuję w "Coffe Karma" - bezalkoholowe drinki 8)

Beny
18-11-2003, 11:24
Zapomniałem dodać:

- każda kawa w Coffe Heaven. :D Niezależnie od towarzystwa. '8

Proponuję w "Coffe Karma" - bezalkoholowe drinki 8)

A gdzie to cudo się mieści?

Q_(L)
18-11-2003, 11:34
Zapomniałem dodać:

- każda kawa w Coffe Heaven. :D Niezależnie od towarzystwa. '8

Proponuję w "Coffe Karma" - bezalkoholowe drinki 8)

A gdzie to cudo się mieści?

Pl. Zbawiciela (tam gdzie kiedyś był sklep muzyczny, "Planet Music" czy jakoś tak 8o

Beny
18-11-2003, 11:44
Zapomniałem dodać:

- każda kawa w Coffe Heaven. :D Niezależnie od towarzystwa. '8

Proponuję w "Coffe Karma" - bezalkoholowe drinki 8)

A gdzie to cudo się mieści?

Pl. Zbawiciela (tam gdzie kiedyś był sklep muzyczny, "Planet Music" czy jakoś tak 8o

A to tam?! A taki był kiedyś fajny sklep. Dzięki. :]

Mini
18-11-2003, 11:47
wczoraj w hybrydach za 6 blach był browar rozcieńczany wodą. :box:

legart
18-11-2003, 11:55
wczoraj w hybrydach za 6 blach był browar rozcieńczany wodą. :box:

W średniowieczu za fałszownie piwa wlewano karczmarzom do gardła roztopiony ołów 8- :brick:

arczi
18-11-2003, 12:15
Jak by to dzisiaj wprowadzić w życie to w Wawie nie było by ani jednego karczmarza ;)

Dżon Łejn
18-11-2003, 12:16
wczoraj w hybrydach za 6 blach był browar rozcieńczany wodą. :box:

W średniowieczu za fałszownie piwa wlewano karczmarzom do gardła roztopiony ołów 8- :brick:

8- 8-
w morde jeża

Q_(L)
18-11-2003, 12:21
wczoraj w hybrydach za 6 blach był browar rozcieńczany wodą. :box:

W średniowieczu za fałszownie piwa wlewano karczmarzom do gardła roztopiony ołów 8- :brick:

8- 8-
w morde jeża

Wystraszyłeś się 8-

Nie martw się... Ciebie nie dopadną :rotfl:

p.s. Pewnie i tak nic by Ci się nie stało :buhaha:

Pan_TheR
19-11-2003, 19:52
pijcie kolarzowy to extra jazda jest :)

legart
20-11-2003, 07:34
pijcie kolarzowy to extra jazda jest :)

nie znam takiego drinka 8-

Saimoz
20-11-2003, 07:58
najczesciej to z kolegami pijamy Sobieskiego :D


ps. juz kiedys na forum byla klotnia o Sobieskiego :-P

malinowynos komsbak
20-11-2003, 09:07
ja nie piję :]

Sharn
20-11-2003, 19:37
A kto miał doświadczenia z Absyntem? Jak toto działa? Bo ja tylko żłopałem Cannabis Vodkę (nawet zachwałem gustowną buteleczkę :) ) i muszę przyznać, że działa, oj działa... '8

*PRZEMO*
20-11-2003, 19:39
Abstynenty beee. pierwszy raz w zyciu piłem vodke i to był abstynent i pierwszy raz wzyciu film mi sie wtedy zerwał nie polecam straszny kac po tym :)

Sharn
20-11-2003, 19:43
Abstynenty beee. pierwszy raz w zyciu piłem vodke i to był abstynent i pierwszy raz wzyciu film mi sie wtedy zerwał nie polecam straszny kac po tym :)

A B S Y N T Przemo.

P.S. Abstynent ostatnio się zepsuł, ale dobry był.

*PRZEMO*
20-11-2003, 19:44
aaa to teraz ja wiem dlaczego zawsze miałem dwóje z polaka ;)

Zajacc
20-11-2003, 19:45
Ktos pamieta jak sie zwal temat o tanich winiaczach? :P Bo jeszcze bym pogawedzil z koneserami :P

*PRZEMO*
20-11-2003, 19:49
Ktos pamieta jak sie zwal temat o tanich winiaczach? :P Bo jeszcze bym pogawedzil z koneserami :P

zgłos sie do R@adka ona jest specjalista :D (5 gąsiorów 8- )

btw. własnie dostałem opierdol od ojca za wychlanie półbutelki tokaja..

R@dek (L)
20-11-2003, 20:34
Ktos pamieta jak sie zwal temat o tanich winiaczach? :P Bo jeszcze bym pogawedzil z koneserami :P

zgłos sie do R@adka ona jest specjalista :D (5 gąsiorów 8- )

btw. własnie dostałem opierdol od ojca za wychlanie półbutelki tokaja..

8- nie dość że nie znasz mojego nicka to jeszcze mi tu obelgi ślesz jakie "tanie wina" to są wspaniałe trunki własnej roboty a nie tanie wina :zly:

kelosz
08-03-2017, 19:03
Ja wole naturalnie owoce wyciskać bo te soki to żaden owoc tylko sama chemia i cukier

tomeh
15-03-2017, 13:21
Planuję też tylko z wyciskarki wolno obrotowej. Ale jeszcze nie wiem jaką kupić. Te w kartonie to fakt przefiltrowane tak że mało co z soku tam zostaje - ale jak 100% to nie może mieć dodatku cukru bo to niezgodne z prawem by było.

Ulubiony trunek - jak się chce pić to woda super smakuje. Jak się chce miej to zwykła czarna herbata indyjska.

CW(L)KS
15-03-2017, 14:15
Ja wole naturalnie owoce wyciskać bo te soki to żaden owoc tylko sama chemia i cukier

http://vignette3.wikia.nocookie.net/mlp/images/9/9e/FA_by_Lenaa_Z%C5%82ota_%C5%81opata.png/revision/latest?cb=20150301175817&path-prefix=pl

Tomek89
17-03-2017, 17:09
Z trunków to żubrówka z sokiem jabłkowym, a z innych napoi to głównie mocno gazowaną Piwniczankę (piwniczanka.pl )

lingmulf
19-03-2017, 21:18
Piwo i whiskey

pijak z Wo(L)i
19-03-2017, 21:40
Temat do zamknięcia,zaraz wbije jakiś nowy troll i opisze swoje doznania po nalewce z Biedry. :cenzura: