PDA

Zobacz pełną wersję : Konkurs/Quiz z wiedzy o piłce nożnej



Jastrząb
20-08-2010, 12:41
OK - do modów, to nie jest spam, nikt nic na tym nie zarabia, zatem nie kasować. :p

Sprawa jest przeznaczona dla fanów piłki nożnej (w sensie, że dla niech pierwsze jest piłka), którzy dodatkowo posiadają jakąś tam wiedzę. Tzn - nie na zasadzie, że Włodar grał kiedyś w Legii, ale na nieco szerszym n.p. potrafią wymienić ze dwa kluby w których grał Sławomir Nazaruk. :D

Sprawa jest mało chuligańska, zatem bandytów z 209 uprasza się o niewpierdalanie się :D

Jeżeli ktoś jest zainteresowany sprawdzaniem swojej wiedzy i jej poszerzaniem - proszę o deklarację w tym temacie. Szczegóły doślę na priv.

Flip
20-08-2010, 12:42
pierwszy ;)

Szawar
20-08-2010, 12:44
ja tez ja tez.

kamil3091
20-08-2010, 12:53
Ja również.

mafioso
20-08-2010, 12:54
Ja też jestem zainteresowany.

Jastrząb
20-08-2010, 12:57
Miejsc dużo, także śmiało :D

R.
20-08-2010, 13:01
No to moze i ja sie do czegos przydam.

kamilsson
20-08-2010, 13:04
Dawaj cynk.

Byko
20-08-2010, 13:18
Ifq?

daimler
20-08-2010, 13:19
Będą jakieś dziewuchy? :cool:

Jastrząb
20-08-2010, 13:22
Ifq?

si :p

Daimos - nie ma :D Ale za to jest dużo pokemonów do rozstawiania po kątach :D

TNTP
20-08-2010, 13:29
to będzie Łęczna, Śląsk, Widzew i pewnie coś jeszcze:P
o sprawdziłem sobie i jeszcze była Wisła Płock, a co do samego Quizu to ja jestem jak najbardziej na tak, zresztą miałem się już wcześniej odezwać na prv, tylko się zamuliłem:D...tylko, żeby nie było w nim jakichś fotek bo z rokminiania kto, co i gdzie na podstawie zdjęć to ja jestem raczej kiepski:D

Byko
20-08-2010, 13:31
si :p
:D

To rzeczywiście chuliganom nie polecam :prawi:

Bootleg
20-08-2010, 13:40
Jestem w tym :hasao:

nevermind
20-08-2010, 13:45
Zakladasz swoj team ze tylu chetnych potrzebujesz?:)

uho
20-08-2010, 15:15
Jeśli jeszcze jest miejsce to też się zgłaszam :)

Jastrząb
20-08-2010, 15:22
Jeśli jeszcze jest miejsce to też się zgłaszam :)

Śmiało napierajcie. Miejsc są miliony

Flip
20-08-2010, 15:40
Śmiało napierajcie. Miejsc są miliony

Ale jakąś wspólną forumową bandę szykujemy?

Poszperałem trochę po tej forumce,i faktycznie niezłe piłkarskie łby tam się ulokowały :D

Jastrząb
20-08-2010, 15:43
Ale jakąś wspólną forumową bandę szykujemy?

Poszperałem trochę po tej forumce,i faktycznie niezłe piłkarskie łby tam się ulokowały :D

Tam są świry :D


Nazwę proponuję najprostszą z możliwych: Legia Warszawa. REjestrować się tam i dawać mnie znać :prawi:

kami268
20-08-2010, 15:46
Zgłaszam się

Szyja
20-08-2010, 16:00
Zaryzykuje :)

LOL3K
20-08-2010, 16:06
To i ja ;o

Podróżnik
20-08-2010, 16:09
Jestem

Błażejj
20-08-2010, 16:19
Ja również!

ŻbiQ
20-08-2010, 16:39
To i ja :chees:

Purzyk
20-08-2010, 18:27
si :p

Daimos - nie ma :D Ale za to jest dużo pokemonów do rozstawiania po kątach :D

Potwierdzam!
Tylko Ty Jastrzebiu mogles mi o tym wczesniej wspomniec, ze juz teraz planujesz, a nie jak ja juz mam druzyne :P

Jastrząb
20-08-2010, 20:21
Potwierdzam!
Tylko Ty Jastrzebiu mogles mi o tym wczesniej wspomniec, ze juz teraz planujesz, a nie jak ja juz mam druzyne :P

Dopiero teraz sprawa wyszła :p

Krawczol
24-08-2010, 20:03
Też się chętnie zapiszę do tego projektu ;)

Z.
24-08-2010, 20:15
Śląsk to Nazaruka chyba za milion zł kiedyś kupił, i Włodara z AJA :cool:

Zgłaszam sie

el majoneze
24-08-2010, 21:06
zgłaszam się też, jeśli można!:)

to dotyczy piłki w ogóle czy polskiej tylko?

tak btw, zajrzałem na tę stronę i http://www.ifq.pl/news/23,jastrzab-znalazl-swoje-gniazdo_.html

to o Tobie Jastrząb? Gratuluję jeśli tak:)

Purzyk
24-08-2010, 21:13
Hahaha Jastrzab :D

Tak, to dotyczy pilki noznej ogolnie: polskiej, zagranicznej (europejska, latynoska, etc.)

Slyboots
24-08-2010, 21:40
Ja również zgłaszam się z miłą chęcią :pimp:

Kijek
24-08-2010, 22:06
Ja też chce, ja się znam dobrze na piłce :nl: :jb: :chuligan: :respekt: :hasao:

































:lol:

Jastrząb
24-08-2010, 22:41
Pisałem Ci Tomasz, ze to nie dla chuliganów :D


Rejeztrować się bo czasu mało :hasało:

Cyclone
24-08-2010, 22:54
Również jestem zainteresowany !

Hubalczyk
25-08-2010, 09:12
Jeśli mogę pomóc to zgłaszam się.
Jeśli są nagrody do wygrania to wygram bezdyskusyjnie ;)

Naguto
25-08-2010, 09:17
mogę spróbować :pokemon:

b.
25-08-2010, 09:20
Jestem w tym

siekan
25-08-2010, 09:25
To i ja skorzystam z okazji i spróbuje.

Jastrząb
25-08-2010, 10:13
ok, kazdy dostał priva z instrukcjami. Ci, którzy już sie zarejestrowali na tamtym forum, niech się meldują w tym temacie:

http://forum.ifq.pl/index.php?showtopic=3406

Reszta do rejestracji i też się meldować.

p.s. Jest też miejsce dla kolejnych :p

Cyclone
25-08-2010, 10:23
Jastrząb "Link który zaprowadził cię do tej strony jest zły lub nieaktualny."

Jastrząb
25-08-2010, 10:28
a zarejestrowałeś się tam? Może jeszcze Cię nie aktywowali. Daj znać, czy możesz zalogować się na forum tamtym i masz dostęp do wszystkich działów, czy niektóre są "zabezpieczone"

Gdyby ktoś miał problemy z aktywacja tam konta niech daje znaka.

Szawar
25-08-2010, 10:30
Zarejetrowany na forum. Czekam na dalsze instrukcje.

Cyclone
25-08-2010, 10:32
Jestem zarejestrowany,ale zgadza się rownież to że do niektórych działów dostępu nie mam.


Dobra właśnie doszła aktywacja . już śmiga

Jastrząb
25-08-2010, 10:32
Niech tam każdy napisze w tym temacie, że jest. Chcę wiedzieć ilu będzie, a póki co po rejestracjach na forum wyłapałem:
1) Szawar
2) Flip
3) ŻbiQ
4) Krawczol
5) Slyboots
6) Killzone
7) Z
8)

Naguto
25-08-2010, 10:38
jednak to nie dla mnie :)
Jeszcze mecze w niedziele wieczorem :leze:
Ja się wtedy zastanawiam jak się nazywam a Nazaruk to kojarzyłby mi się z prezenterem pogody z Superstacji :)
Dziękuje, odpadam .
Życzę szczęścia

siekan
25-08-2010, 10:43
Dobra zarejestrowałem się i odezwałem tam gdzie trzeba było.

Kierwa Jaszczomb tylko nie w niedziele wieczorem :kac:

me(L)u
25-08-2010, 10:47
Jestem i ja.

Jastrząb
25-08-2010, 10:48
jednak to nie dla mnie :)
Jeszcze mecze w niedziele wieczorem :leze:
Ja się wtedy zastanawiam jak się nazywam a Nazaruk to kojarzyłby mi się z prezenterem pogody z Superstacji :)
Dziękuje, odpadam .
Życzę szczęścia


:D


A co do spotkań, to nie są one narzucane z góry, tylko dogadujemy się najpierw między sobą, kiedy nam terminy pasują, a potem z drugą bandą *****. Takze nie ciśnieniować się niepotrzebnie hehe

zbinky
25-08-2010, 10:49
:D


A co do spotkań, to nie są one narzucane z góry, tylko dogadujemy się najpierw między sobą, kiedy nam terminy pasują, a potem z drugą bandą *****. Takze nie ciśnieniować się niepotrzebnie hehe

phi

na układzie to żadna frajda ! :prawi:

Hubalczyk
25-08-2010, 11:57
Rozumiem, że gg jest niezbędne co mnie dyskwalifikuje :\\
Poza tym niedzielny wieczór to zazwyczaj powrót do domu chwiejnym krokiem.

Odpadam z przykrością ale.. jak zabraknie tego jednego to sprężę się i dołączę :chees:
Ok Jastrzębiu?

Szawar
25-08-2010, 12:16
:D


A co do spotkań, to nie są one narzucane z góry, tylko dogadujemy się najpierw między sobą, kiedy nam terminy pasują, a potem z drugą bandą *****. Takze nie ciśnieniować się niepotrzebnie hehe

A mozesz byc zawodnikiem dwóch klubów?

Jastrząb
25-08-2010, 12:44
A mozesz byc zawodnikiem dwóch klubów?

Nie, ale to potem objaśnię co i jak.

Generalnie to mało czasu jest, a ja w piątek rano wyjeżdżam na weekend, zatem proponuję zbiórkę na "stadionie" jutro n.p. o 21:30? Ćwiczenia praktyczne ;)

siekan
25-08-2010, 13:15
Nie może być jakoś ok 20?

I na jakim stadionie :p

Jastrząb
25-08-2010, 13:56
Dla mnie wszystko jedno jeśli chodzi o godzinę. Szczegóły wieczorem :p

Flip
25-08-2010, 14:38
ok ;)

b.
25-08-2010, 14:50
jednak to nie dla mnie :)
Jeszcze mecze w niedziele wieczorem :leze:

Dziękuje, odpadam .
Życzę szczęścia

Mam dokładnie tak samo.

Powodzenia ;)

el majoneze
25-08-2010, 18:48
Jaszczomb, zarejestowałem się, na stronie wszystko hula, ale jak próbuję wejść na forum to mówi mi, że bład rejestracji. Wiesz o c b?

me(L)u
25-08-2010, 19:31
Musisz wypełnić również formularz rejestracyjny na forum.

Jastrząb
25-08-2010, 20:21
Właśnie, an forum się rejestrujta, a nie na stronie :D

el majoneze
25-08-2010, 23:31
ej, nie mówiłeś, że to będzie takie trudne od samego początku!:P

Kamilos
26-08-2010, 00:45
Jest opcja żeby jeszcze dołączyć ? ;)

Jastrząb
26-08-2010, 00:47
śmiao, tylko wiem, ze nick zajęty juz

Jastrząb
26-08-2010, 10:26
ok, to od 20:00 pierwszy trening. :spiew:

Jak ktoś bedzie później, to i tak niech wbija, będę wszystko tłumaczył.

Instrukcja udziału:

1) rejestracja na polczat.pl (to już zrobiliście mam nadzieję - nick taki sam bądź bardzo podobny jak na forum ifq)
2) ściągniećie i instalacja programu, który podsyłałem w privie
3) logowanie poprzez ten program - login i hałso z polczatu plus nazwa pokoju: Estadio_WP

uho
26-08-2010, 11:26
A jak się zarejestrować na tym forum? Bo jak klikam w aktywacyjny link to wyskakuje błąd że nie potwierdziłem aktywacji konta i o co chodzi? :hmm:

Jastrząb
26-08-2010, 11:36
rejestracja na nick uho?

uho
26-08-2010, 11:51
rejestracja na nick uho?

tak

Jastrząb
26-08-2010, 12:05
tak


Jest uho1 jako ostatni zarejestrowany user. Spróbuj się zalogować :p

Andrzej
26-08-2010, 12:14
ło, co ten bydlak znowu wymyślił? :lol:
nie dajta się naciągać, on pewnie trzepie na tym gruby hajs. :prawi: to człowiek z rodzaju tych, co to nic nie robią bezinteresownie. :prawi:

Jastrząb
26-08-2010, 12:27
idź stąd kretonie :lol:

Andrzej
26-08-2010, 12:28
widzita? boli go prawda. :prawi:

Jastrząb
26-08-2010, 12:31
nie słuchajcie karła reakcji :prawi:

Purzyk
26-08-2010, 12:43
ło, co ten bydlak znowu wymyślił? :lol:
nie dajta się naciągać, on pewnie trzepie na tym gruby hajs. :prawi: to człowiek z rodzaju tych, co to nic nie robią bezinteresownie. :prawi:

Jest w tym troche racji, bo sa jakies skladki... :D nie mowil wam Jastrzab? ;P





... ale dobrowolne :hyhy:

Andrzej
26-08-2010, 18:25
widzicie, czyli jednak jakieś matactwa. :prawi:
nie dajcie se mydlić oczu, to na bank jakiś wałek albo jakaś sekta. :prawi:

mort
26-08-2010, 18:29
ile ludziów na te wały widzę się dało nabrać :lol:

siekan
26-08-2010, 18:29
Że Jastrząb zakłada swój kościół :hyy:

Slyboots
26-08-2010, 18:38
wydało się :lol:
Wejść tam łatwo ale wyjść już nie sposób...

Jastrząb
26-08-2010, 18:55
patologia z 209 sio do siebie, a reszte zapraszam :D

Jastrząb
26-08-2010, 22:01
Odbył się inauguracyjny mecz wewnętrzny.

Oto zapis spotkania:

Lff1
Cyclone 1, 1, 2, 3, 2, 1, 0, 0, 2, 2
Kamilos 3, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0
Siekan 0, 0, 2, 2, 3, 3
Uho 3, 2, 0, 3, 0, 3, 1, 3, 0

LFF2
Flip 2, 3, 1, 2, 1, 2, 3, 1, 1
Krawczol 0, 3, 3, 0, 3, 2, 2, 1
Szawar 1, 2, 0, 1, 0, 0, 2, 2, 3
Slyboots 2, 1, 3, 0, 2, 0, 3, 3


wynik obsad:

50-50 4-2
70-30 3-3
70-30 1-5
40-60 2-4
20-80 2-4 0-1 Slyboots, Flip
50-50 3-3
50-50 4-2
70-30 5-1 1-1 Uho, Siekan
50-50 5-1
80-20 1-5
50-50 4-2
70-30 4-2
90-10 1-5
60-40 1-5
30-70 3-3
30-70 2-4
10-90 2-4 1-2 Szawar, Flip

Flip
27-08-2010, 07:33
2 asysty + jedyny zawodnik bez obsadowego 0 :cinkciarz:

jestem młody talent :paker:

Szawar
27-08-2010, 08:09
Zdobyłem bramke jak Iwanski z Cracovia, jak Solskjear z Bayernem Monachium. Nie szlo mi, ale w ostanich fragmentach niczym "Super Pippo" znalazłem sie w polu karnym.

Krawczol
27-08-2010, 10:27
A ja jako jedyny w swojej drużynie, nie uczestniczyłem w akjach bramkowych, ale zanotowałem kilka cennych przechwytów w środku pola ;)

Jastrząb
27-08-2010, 10:59
w poniedziałek o 20:00 sparing z innymi ludźmi. Bądźta gotowi :D

Kamilos
27-08-2010, 13:17
Mnie do 4 września nie będzie jak coś.

Jastrząb
30-08-2010, 10:28
w poniedziałek o 20:00 sparing z innymi ludźmi. Bądźta gotowi :D


JEdnak jutro o 20:00. Dzisiaj pewnie się napierdolę :D

mizal
30-08-2010, 14:13
wchodze w to

Szawar
30-08-2010, 14:56
JEdnak jutro o 20:00. Dzisiaj pewnie się napierdolę :D

Raczej mnie nie bedzie.

Krawczol
30-08-2010, 19:44
A mnie jutro pasuje, dziś dopiero wróciłem do domu.

siekan
30-08-2010, 20:46
Ja jutro znowu tylko do 21 :p

Cyclone
30-08-2010, 20:58
Ja dam rade.

Jastrząb
31-08-2010, 12:20
Ponieważ dużo nas, to dzielę na dwie drużyny :p

Będą derbi :D

Jastrząb
31-08-2010, 14:25
Podział na drużyny:
A:
Flip
Szawar
kizone
Slyboots
Cyclone
Siekan
me(L)u
Kawa

B:
mafioso
Raffels
uho
ŻbiQ
Krawczol
Z.
el majoneze
Peace
Kamilos15
Citlivu


Do pierwszej jeszcze 4 miejsca, do drugiej 2, także zapraszam tych, którzy jeszcze się nie zarejestrowali.:prawi:

siekan
31-08-2010, 15:47
Tylko gdzie w tym wszystkim jesteś Ty? :hmm:

Jastrząb
31-08-2010, 15:50
ja póki co ogarniam wszystko do kupy.

Jastrząb
31-08-2010, 17:52
ja wpadne na samą 20, także czekajcie na mnie spokojnie :D Jakby co to gg

Jastrząb
31-08-2010, 18:59
wbijać ciule :prawi:

siekan
31-08-2010, 19:00
Jaki niekulturalny :foch:

Cyclone
31-08-2010, 19:04
jaki pokoj?

R.
31-08-2010, 19:05
Estadio_WP

Jastrząb
31-08-2010, 19:11
dawać śmiało, czekamy.

R.
31-08-2010, 20:15
Karwa, trza potrenowac szybsze czytanie. :/

Jastrząb
31-08-2010, 21:05
teraz jest pytanie Pany. Robimy dwie drużyny czy jedną. Mamy 18 potwierdzonych w jednej drużynie gra 12 (nie licząc mnie). Nie chcę nikomu odbierać dostępu do zabawy, zatem moje koncepcja skłania się chyba ku stworzeniu jednej bandy a resztę zainteresowanych na wypożyczenie do innych drużyn i będą w odwodzie. Ewentualnie za pół roku, gdy rozpocznie się nowy sezon będziemy mogli zgłosić kolejna bandę.

mafioso
31-08-2010, 22:15
O masz. Nie wczytałem się w temat i nie zauważyłem, że coś dziś gramy. Jakby co to w niedzielę jestem do dyspozycji.

siekan
01-09-2010, 10:05
I jak się skończyło? Wygralylyly my?

Cyclone
01-09-2010, 10:36
1-0

el majoneze
01-09-2010, 10:48
wkręciłem się, nie myślałem, że to takie fajne:)

R.
01-09-2010, 10:53
To ja mam pytanie do Jaszczembia - czy te mecze zawsze tak wygladaja szybkosciowo? W sensie, ze od razu po pytaniu w ciagu sekundy leca odpowiedzi? Czy to tylko dla nas wczoraj byl jakis ultralatwy zestaw pytan? ;p

Jastrząb
01-09-2010, 11:56
no, pytania były dosyć proste, a to jak szybko lecą odpy to różnie - zależy od ekipy, z którą się gra, ale tak do 10 sekund to standard. Ja na czytanie pytania poświecam max 2 sekundy i jak wiem to klepię odp (czyli w 4-5 wpisuje odpowiedź), a jak nie to czekam na podpowiedzi :D

Szawar
01-09-2010, 12:55
Kiedy nastepny sparing?

Jastrząb
01-09-2010, 14:09
Pewnikiem jutro.

siekan
01-09-2010, 14:11
To tym razem proponuje wcześniej trochę. Jakoś o 19.

Purzyk
01-09-2010, 15:22
W I lidze jeszcze szybciej leca odpowiedzi, a pytania trudniejsze (choc nie widzialem wczorajszych Jastrzebia).

Jastrzab wtajemniczyles ich juz w szatnie? :prawi:

Szawar
01-09-2010, 15:25
W I lidze jeszcze szybciej leca odpowiedzi, a pytania trudniejsze (choc nie widzialem wczorajszych Jastrzebia).

Jastrzab wtajemniczyles ich juz w szatnie? :prawi:

Myslę ze wczesniejsza pora jest odpowiednia. Mozemy sie umówic okolo 19?

Tak zostalismy wtajemniczeni, tylko ze w momencie kiedy tak szybko leca odpowiedzi, powątpiewam w jej skutecznosc. Raczej jak padnie odpowiedz, a ktos nie zna odpowiedzi to raczej automatycznie kopiuje się wpis poprzednika.

Jastrząb
01-09-2010, 15:28
ok, to jutro na 19, uprasza się o mobilizację. Jeśli mają być dwie epy to dobrze by było, gdyby z każdej było po 6. MUsicie zagrać po jednym meczu w pełnych składach, zeby dostać licencję. Cały czas jeszcze czekam na tych, którzy się tu deklarowali a nie zarejestrowali się na forumce tamtej. 6 miejsc jest :prawi:

Purzyk
01-09-2010, 15:37
Myslę ze wczesniejsza pora jest odpowiednia. Mozemy sie umówic okolo 19?

Tak zostalismy wtajemniczeni, tylko ze w momencie kiedy tak szybko leca odpowiedzi, powątpiewam w jej skutecznosc. Raczej jak padnie odpowiedz, a ktos nie zna odpowiedzi to raczej automatycznie kopiuje się wpis poprzednika.

No tak, ale to kwestia kilku meczow, doswiadczenia i bedzie dobrze ;).
Oby Jastrzab dal rade 2 ekipy ogarnac, ciezko moze byc ;P

Flip
01-09-2010, 18:18
Ale zróbmy LFF 1 i LFF 2 :D tych najbardziej liczących się i mniej :oczko:

Peace
02-09-2010, 13:08
Mnie do 10 września nie ma(sesja), więc jak coś to mnie wyślijcie na trybuny, albo na rezerwę na razie:p

R.
02-09-2010, 13:09
Ja niestety nie dam rady dzis, bede w domu dopiero ok 21. :/

Cyclone
02-09-2010, 14:27
Obecny dzisiaj.

Szawar
02-09-2010, 14:28
Obecny dzisiaj.

Ja równiez potwierdzam obecnosc.

Flip
02-09-2010, 14:40
U mnie niepewność dziś.

Jastrząb
02-09-2010, 15:31
19 na sztywniutko Estadio_WP :prawi:

Slyboots
02-09-2010, 15:52
Raczej będę obecny :popcorn:

Krawczol
02-09-2010, 17:30
Będe, ale tylko gdzieś do 20, więc mam nadzieje, że zbierzemy się szybciej niż ostatnio.

Jastrząb
02-09-2010, 20:13
ok, po przemyśleniach postanowiłem (z bólem serca) zrezygnować z drugiej ekipy. Jest nas w tym momencie za mało, żeby mieć po 12 do dyspozycji.

W związku z powyższym selekcjoner, czyli ja :D zdecydował o powołaniu do drużyny LFF następujących osobników:

1. Cyclone
2. Flip
3. Siekan
4. Szawar
5. Slyboots
6. Z.
7. uho
8. el majoneze
9. krawczol
10. mafioso
11. Raffels
12. Żbiq

W rezerwie pozostają:

Zarejestrowani już:
1. Peace
2. Citlivu
3. kamlos15
4. nevermind
5. meLu
6. Kawa

Oraz zadeklarowani tutaj, ale jeszcze nie zarejestrowani:

1. kamilsson
2. kami268
3. KrL
4. LOL3K
5. Podróżnik
6. Zenon 1916
7. mizal


Najtrudniej było oczywiści wybrać szóstkę, która póki co nie będzie grała w lidze. Oczywiście nadal jesteście ważną częścią ekipy :prawi: :D Propozycje są dwie:

1) Gracie w sparach wewnętrznych, w razie wypadnięcia kogoś z kadry (rezygnacja z zabawy, dłuższa nieobecność, itp) wchodzicie na ich miejsce

2) Idziecie na wypożyczenie do innych drużyn :D

Sezon trwa pół roku i już w grudniu będziemy mogli zgłosić drugą ekipę. Ci, którzy złapią bakcyla mam nadzieję na tyle rozpropagują zabawę, że wtedy już nie będzie kłopotu z uzbieraniem kolejnej 12.

To tyle, teraz moge odpowiadać na pytania :D

Z.
02-09-2010, 20:14
Włączę się po poniedziałku - sesja :D

Przepraszam.

Jastrząb
02-09-2010, 20:17
musimy rozpierdolić łby innych drużynom składającym się w znakomitej większości z wrogich nam kibiców :prawi:

Krawczol
02-09-2010, 21:40
Przy dobrych wiatrach mamy szanse awansować, dużo zależy od sędziego i tematyki jego pytań, przyznaje, że dziś znałem może z 6 odpowiedzi na 15 pytań, czuje się mocny w polskiej lidze i w starszych czasach, ale jak czytałem pytania o jakiegoś niemieckiego młodzieżowca, czy innego juniora zaczynającego w lidze norweskiej, to nie miałem żadnej koncepcji, dobrze by było wyczuć czy jacyś sędziowie mają swoją ulubioną tenatykę, wtedy każdy z nas określiłby się w jakiej dziedzinie czuje się najmocniejszy i łatwiej byłoby ustalać skład pod danego sędziego ;)

mafioso
02-09-2010, 21:54
Mi też nie poszło dziś za dobrze, ale to początki i z czasem pewnie będzie lepiej. No i ten mój refleks szachisty ;)

Purzyk
02-09-2010, 23:25
musimy rozpierdolić łby innych drużynom składającym się w znakomitej większości z wrogich nam kibiców :prawi:

Nie wszystkim Jastrzebiu :D
Ja jestem swoj! :mf:

Flip
03-09-2010, 15:55
Kiedy gramy jakiegoś sparinga??

Jastrząb
03-09-2010, 16:05
pewno jakoś po niedzieli, bo ja to idę w melanż. Nara :D

Złapta trochę świeżości i każdy po jednym skarbie kibica do wbicia na poniedziałek :D

Jastrząb
05-09-2010, 21:03
Wtorek: 19:30

Estadio_Wp gramy :)

Krawczol
05-09-2010, 21:39
Myślę, że będe obecny, na dzień dzisiejszy termin mi pasuje

Flip
07-09-2010, 09:14
Ja również raczej będę.

R.
07-09-2010, 09:21
Bede i ja.

Flip
07-09-2010, 09:43
Własnie doczytałem,że mecz dziś-Polski.Kurwencka to ja na pewno do knajpy idę,nie ma siły,żeby mi patologia odpuściła...

Jastrząb
07-09-2010, 18:16
dawać powoli, kto moze.

R.
07-09-2010, 19:18
Ale pogrom. :/

siekan
07-09-2010, 19:20
Zdarza się.

Jastrząb
07-09-2010, 19:37
w czwartek zagramy sobie z ogórkami :prawi:

Jastrząb
08-09-2010, 16:37
nie śpimy - lecimy.

Jutro 20:00.

R.
08-09-2010, 16:56
Jak bedzie lalo to bede, jak nie to pewnie nie zdaze wrocic z pilki.

siekan
09-09-2010, 09:21
Mnie raczej nie będzie. Chociaż kto wie :p

Szawar
09-09-2010, 09:38
Potwierdzam obecnosc swoja.

Flip
09-09-2010, 18:47
Jestem...Ale co się nawkurwiałem dzisiaj w korkach... :humorek:

Jastrząb
09-09-2010, 18:58
gramy w pokoju: krakowskie_przedmiescie

Szawar
09-09-2010, 19:21
Nie widze takiego pokoju.

Slyboots
09-09-2010, 19:32
w czwartek zagramy sobie z ogórkami :prawi:

Ładne mi ogóry :poddaje: ;)

Flip
09-09-2010, 19:32
LFF-Zostawcie Krzyża Mjastu 0-1

Flip 6 (0,2,1,2,1)
Mafioso 6 (1,3,2,0,0,0)
Krawczol 5 (2,0,1,2,0)
Cyclone 8 (0,2,0,3,3)
Sly 8 (3,1,0,3,1)
Uho 5 (2,0,2,1,0)


Szkoda Szawar,że tak późno podbiłeś ja nie do końca byłem świadom swoich "trenerskich" kompetencji,tak bym Cię wpuścił.A Jastrząb mnie "namaścił" bez słowa wyjaśnienia :D

Jastrząb
10-09-2010, 13:59
na łikend przerwa. Apeluję o sportowy tryb życia zwłaszcza w niedzielę :D

Szawar
13-09-2010, 13:42
Kiedy jakis mecz?

Jastrząb
14-09-2010, 08:53
Może jutro coś pykniemy?

R.
14-09-2010, 09:30
Jak jutro to ja jestem obecny.

Cyclone
14-09-2010, 11:31
Ja natomiast jestem niedostępny właśnie od jutra przez tydzień . Kiedy właściwie rozpoczyna się liga ?

Jastrząb
14-09-2010, 17:52
Start od tego weekendu.

siekan
14-09-2010, 17:55
No to mnie nie będzie w ten weekend.

A co do jutra to jak na razie ciężko powiedzieć. Okaże się pewnie w ostatniej chwili.

Jastrząb
14-09-2010, 17:56
w weekend wiadomo, ze nie gramy :D

siekan
14-09-2010, 17:57
Aaa, to dobrze :p

Jaco
14-09-2010, 18:30
w weekend wiadomo, ze nie gramy :D Oddajemy walkowera.


Aaa, to dobrze :p

:popcorn:

Jastrząb
14-09-2010, 18:41
:popcorn:


I czego mnie tu zawodników w błąd wprowadza? :hyy:

Za karę zsyłam do młodej ekstraklasy :bobas:

Jaco
14-09-2010, 18:45
I czego mnie tu zawodników w błąd wprowadza? :hyy:

Za karę zsyłam do młodej ekstraklasy :bobas:
Będzie więcej okazji do melanżu. Młoda gra w najczęściej w niedziele i w poniedziałki. :hasao:

Purzyk
15-09-2010, 09:59
w weekend wiadomo, ze nie gramy :D

Pierwszy mecz macie z TPoF :P

Szawar
15-09-2010, 11:15
Pierwszy mecz macie z TPoF :P

Rozumiem, ze to jakies koty?

Jastrząb
15-09-2010, 14:52
Rozumiem, ze to jakies koty?


Faworyt ligi w sumie, ale gra u nich Purzyk i już rozpocząłem negocjacje na temat kupna meczu :D

Dzisiaj jednak nie gramy - jutero :)

Purzyk
15-09-2010, 23:41
Jastrzab zastanawia sie jak mnie przekupic a zarazem cala druzyne, moze mu pomozecie jakos ;P Juz wstepne negocjacje rozpoczete :D

Chomik
16-09-2010, 00:39
o Purzinho :raca:

Ja w to grałem i staram się unikać szerokim łukiem. nie nadaje się, a gra to zło :prawi:

Szawar
16-09-2010, 18:17
Faworyt ligi w sumie, ale gra u nich Purzyk i już rozpocząłem negocjacje na temat kupna meczu :D

Dzisiaj jednak nie gramy - jutero :)

O ktorej, jaki pokój?

R.
16-09-2010, 20:57
Mnie nie bedzie w ten weekend jak cos.

Jastrząb
17-09-2010, 11:22
nie było chętnych. Startuje juz liga, takze po niedzieli będziemy grali juz na poważnie :D

Jastrząb
20-09-2010, 18:01
Trza ustalić termin pierwszego meczu ligowego. Jak tam dyspozycyjność w tym tygodniu? (wywalam z góry piątek i sobotę, niedziela wchodzi w grę (wieczorem, ok 21)

R.
20-09-2010, 18:03
Trza ustalić termin pierwszego meczu ligowego. Jak tam dyspozycyjność w tym tygodniu? (wywalam z góry piątek i sobotę, niedziela wchodzi w grę (wieczorem, ok 21)

Niedziela ok, jutro i sroda nie ok.

mafioso
20-09-2010, 18:48
Dla mnie niedziela OK.

Purzyk
20-09-2010, 19:47
No niedziela pod wieczor Jastrzebiu!

Krawczol
20-09-2010, 22:21
Myślę, że w niedziele wieczorem będe do dyspoyzcji

Szawar
21-09-2010, 07:41
Niedziela wieczór moze byc.

Jastrząb
21-09-2010, 18:36
Zatem niedziela 20:30. Debiut ligowy!

siekan
21-09-2010, 18:38
Ja będę mógł to się pojawię.

Flip
21-09-2010, 20:59
raczej będę.

Z.
21-09-2010, 21:09
Ja będę mógł to się pojawię.

Tak samo i ja - o ile jeszcze mnie nie wywalono ze względów dyscyplinarnych :D

Oczywiście jako obserwator - nie liczę na wystawienie, za nic :cool:

Cyclone
22-09-2010, 22:03
Dam rade. Jastrząb dowiadywałeś jak można rozwiązać mój problem z tymi czatami ?

Jastrząb
26-09-2010, 18:39
Dam rade. Jastrząb dowiadywałeś jak można rozwiązać mój problem z tymi czatami ?


Włanie póki co jest to nieodgadnione :/ :D

przypominam - 20:30!

nevermind
26-09-2010, 18:47
Tylko pochwalcie sie po meczu ile dostaliś... tzn jaki byl wynik :D

Jastrząb
26-09-2010, 19:14
wygrajom :D

gramy na: Estadio_WP

Jastrząb
26-09-2010, 19:36
Z. widze Cię tu, wbijaj na czat, bo jeszcze jednego trzeba :D

Z.
26-09-2010, 21:03
Organizacyjnie nie wyrobiłem niestety..

mafioso
26-09-2010, 21:11
Nie przejmuj się mecz przełożony, bo sędziego nie było :)
Jastrząb daj znać kiedy gramy jak będziesz coś wiedział.

Jastrząb
26-09-2010, 21:19
sędzziego nie było ale i nas tylko 3 :D

Jutro 20:00 musimy grać. Inaczej będzie walkower.

Slyboots
26-09-2010, 22:14
U mnie sesja trwa, postaram się jutro być ale nie na pewno.

R.
26-09-2010, 22:30
Przepraszam panowie, wylecialo mi zglowy. Na szczescie bez konsekwencji :p
Jutro postaram sie byc.

Purzyk
26-09-2010, 23:19
Na forum chodza sluchy, ze wygraliscie 2:0 :o

Szawar
27-09-2010, 08:53
Mnie wylecialo z głowy. Powinienem dzis być.

R.
27-09-2010, 08:56
Na forum chodza sluchy, ze wygraliscie 2:0 :o

Czyzby efekty negocjacji? :p

Jastrząb
27-09-2010, 16:16
Zbiórka na 19:45 :prawi:

Jastrząb
27-09-2010, 18:43
dawać, pora rozpierdolić komuś łeb.

Jastrząb
27-09-2010, 19:56
No to zaczelim tak samo jak Legia :/ :D

Gramy ***** bez bramkarza :/

Nic to, wypada tylko przeprosić kibiców. liga będzie ciekawsza :prawi:

Purzyk
27-09-2010, 20:12
Czyzby efekty negocjacji? :p

No proste, trzeba pomagac braciom po szalu ;PP

Jaszczomb, za duza presja po wygranej z TPoF ;>

Flip
28-09-2010, 10:15
No to zaczelim tak samo jak Legia :/ :D

Gramy ***** bez bramkarza :/

Nic to, wypada tylko przeprosić kibiców. liga będzie ciekawsza :prawi:

Kontrolowaliśmy przebieg spotkania,ale nasza indolencja pod bramką przeciwnika,sprawiła,że schodzimy z placu pokonani.

R.
28-09-2010, 10:20
Chodza glosy, ze ktorys z zawodnikow ma zly wplyw na reszte zespolu. Ponoc ma inne spojrzenie na tworzenie atmosfery w druzynie. :-/

Jastrząb
28-09-2010, 12:45
pracuję nad ściągnięciem 3 Serbów, Wietnamczyka, Brazylijczyka i Hiszpana którzy wzmocnią konkurencję :prawi:

mafioso
28-09-2010, 14:41
Lepiej nie bo będą podziały w szatni :)

siekan
28-09-2010, 15:48
Jaszczomb ty lepiej ogarniaj normalne pory meczów, a nie tu Jóźwiakujesz.

Jastrząb
28-09-2010, 18:25
normalne tzn jakie? :p

siekan
28-09-2010, 18:48
Wtorek 19, może 20 :D

Szawar
29-09-2010, 14:49
Kiedy gramy zaległe spotkanie 1 kolejki?

Jastrząb
29-09-2010, 16:43
prawdopodobnie niedziela...

Jastrząb
02-10-2010, 11:47
jutro dwa szpile! 20;30 i 21:30. Kto żyw - do boju.

Szawar
02-10-2010, 15:59
Potwierdzam obecnosc.

Jastrząb
03-10-2010, 19:23
Estadio_WP

Jastrząb
03-10-2010, 20:25
jeszcze jeden, jeszcze jeden!

mafioso
11-10-2010, 19:52
Gramy coś ?

Jastrząb
12-10-2010, 10:59
w niedzielę. Teraz byłą przerwa ze względu na mecz z Hagą.

Jastrząb
17-10-2010, 10:50
Gramy dzis dwa: o 20:30 i 22:00

Cyclone
17-10-2010, 13:09
Jestem.

Jastrząb
17-10-2010, 18:06
na ten pierwszy bądźta tak 20:20 :p

Jastrząb
17-10-2010, 19:30
dawać jeszcze jeden :D

Jastrząb
17-10-2010, 21:02
dawać na ten drugi, bo znowu nas za mało .

Jastrząb
24-10-2010, 12:34
Gramy dzis dwa: o 20:30 i 22:00

Dzisiaj tak samo :prawi:

Jastrząb
24-10-2010, 19:26
dawać! estadio_wp

Jastrząb
24-10-2010, 19:46
o 22:00 drugi. Zmobilizujta się kto może bo n pierwszy dwie osoby przyszły.

Szawar
25-10-2010, 07:09
o 22:00 drugi. Zmobilizujta się kto może bo n pierwszy dwie osoby przyszły.

Dwa mecze oddane walkowerem.

R.
25-10-2010, 12:10
Sorry ale z powodu imienin nie dalem rady.

siekan
26-10-2010, 10:44
Że też musiała mi wypaść inwentura :jejku:

mafioso
26-10-2010, 11:45
A może ktoś jeszcze chciałby się w to pobawić, bo w dotychczasowych meczach chyba tylko raz było nas więcej niż 4. A tak to my nie mamy z nikim szansy na punkty. Znaczy i tak nie mamy ale próbować trzeba :D

Szawar
26-10-2010, 12:30
A może ktoś jeszcze chciałby się w to pobawić, bo w dotychczasowych meczach chyba tylko raz było nas więcej niż 4. A tak to my nie mamy z nikim szansy na punkty. Znaczy i tak nie mamy ale próbować trzeba :D

Przeciez my nawet nie mamy mozliowsci zweryfikowac swojej wiedzy.

Flip
26-10-2010, 14:08
Mi się niestety niedzielne wieczory spierdoliły.Chyba na amen,póki co.

Jastrząb
27-10-2010, 14:39
Dwa mecze oddane walkowerem.


No właśnie, jeszcze jeded i polecimy.

następny mecz w czwartek za tydzień o 21:00

Jest zatem trochę czasu, aby uporządkować kadrę.

siekan
27-10-2010, 17:07
Nie da się wcześniej? Jakoś o 19, max 20?

Jastrząb
28-10-2010, 12:29
Tego to juz nie bardzo, ale w środę, 3 listopada o 20:00 gramy mecz pierwszej rundy pucharu :p

Jastrząb
03-11-2010, 09:40
Przypominam kurwia :prawi:

mafioso
03-11-2010, 09:41
Będę :)

siekan
03-11-2010, 09:45
Powinienem być i ja.

Jastrząb
03-11-2010, 18:56
gramy na:
arena_bialej_gwiazdy

mafioso
04-11-2010, 20:13
Podobno gramy w tej chwili na szpon_stadion.
Jest ktoś, to wbijać ?

Jastrząb
07-11-2010, 17:37
trzeba sei ogarnac, czy gramy dalej, czy nie bo poszły 3 walkowery i w sumie to mogą juz nas wyjebać z ligi.

mafioso
08-11-2010, 21:31
Ostatnio udało się przegrać tylko 0:3 grając przez połowę meczu we 3 :D
Jeśli chodzi o mnie to chcę grać dalej.

Jastrząb
09-11-2010, 17:12
no ja nikomu nie bronię :D Pytanie tylko, czy utrzymujemy drużynę. Jak nie, to Ci, którzy chcą grać dalej mają wolną rękę w poszukiwaniu nowej epy.

Jastrząb
12-11-2010, 09:55
ok, to wycofuję nas, bo to nie mam sensu. Za chwilę i tak wyłapalibyśmy kolejnego walkowera i sami by nas odpulili. Ci, którzy chcą dalej się bawić mają wolną rękę. Z resztą - pewnie będą się do Was zgłaszali.