PDA

Zobacz pełn± wersję : Megafony na żylecie



maxon
24-10-2003, 19:43
Siema,

Może któ¶ z Was orientuję się gdzie można kupić megafon taki jak mamy na żylecie i ile kosztuje? Tak swoj± drog± przydałyby się jeszcze 2 sztuki aby poprawić doping na otwartej.

Pozdro. ;)

HOOLSHWDP
24-10-2003, 20:37
Siema,

Może któ¶ z Was orientuję się gdzie można kupić megafon taki jak mamy na żylecie i ile kosztuje? Tak swoj± drog± przydałyby się jeszcze 2 sztuki aby poprawić doping na otwartej.

Pozdro. ;)

Megafony nie byłyby potrzebne gdyby wszyscy słuchai R a nie zarzucali swoje piosenki.

el majoneze
24-10-2003, 21:29
Siema,

Może któ¶ z Was orientuję się gdzie można kupić megafon taki jak mamy na żylecie i ile kosztuje? Tak swoj± drog± przydałyby się jeszcze 2 sztuki aby poprawić doping na otwartej.

Pozdro. ;)

Megafony nie byłyby potrzebne gdyby wszyscy słuchai R a nie zarzucali swoje piosenki.
tez mi sie tak wydawało dopoki nie usiadłem na lewym krancu trybuny pod triada..tam jak nie ma sie zdolnosci wyczytywania z ust to R. nie da sie usłyszec..najlepszy byłby ten pomysl zeby zrobic jeszcze np.2gniazda...

maxon
24-10-2003, 22:00
Ale sami przyznacie,że dwie osoby na bocznych sektorach z megafonami ( po jednej na każdym pomogłoby w synchronizacji doping) Udało mi się doweidzieć żę konkretny megafon taki jak ten co mamy kosztuje ok 330 zeta. My¶lę że z zakupu wszyscy byli by zadowoleni ( tylko sk±d wzi±ć na to szmal???) :hmm:
Trzeba podsun±ć pomysł i może da się go zrealizować no i doping byłby bajka!!!!!!!

HOOLSHWDP
24-10-2003, 22:08
Ale sami przyznacie,że dwie osoby na bocznych sektorach z megafonami ( po jednej na każdym pomogłoby w synchronizacji doping) Udało mi się doweidzieć żę konkretny megafon taki jak ten co mamy kosztuje ok 330 zeta. My¶lę że z zakupu wszyscy byli by zadowoleni ( tylko sk±d wzi±ć na to szmal???) :hmm:
Trzeba podsun±ć pomysł i może da się go zrealizować no i doping byłby bajka!!!!!!!

Nie pomogły gło¶niki, nie pomoże i megafon za 1000000 zł. Trzeba wszystko zgrać.

maxon
24-10-2003, 22:25
tylko jaki masz na to pomysł??????? :help: wg mnie:

1. wszyscy musz± ¶piewać!!!
2. Trzeba zgywać się z kryt±
3. bez żadnych wirtuozów , którzy chc± poprostu zaistnieć krzycz±c co¶ z tłumu.
4.Pod warunkiem że R, będzie miał dobry dzień i dobre pomysły czasami róznie z tym bywa.

8)

MTP
24-10-2003, 22:29
Może R ma po prostu za słaby głos!Jak np A cos ryknie to słychać na cal± Żylete.Swoja drog± to ja na Krytej jeżeli stoje na dole to słysze to co R zapodaje więc problem tkwi w tym że nie wszyscy słuchaj±

Mrozik
24-10-2003, 22:37
A gło¶niki?? Podejrzewam ze lepiej nagła¶niaj± niz megafony a i tak ludzie na skrajnych sektorach nie ¶piewaj±

HOOLSHWDP
24-10-2003, 23:01
A gło¶niki?? Podejrzewam ze lepiej nagła¶niaj± niz megafony a i tak ludzie na skrajnych sektorach nie ¶piewaj±

Gło¶niki słychać tylko na dole, na górze wogóle. Trzeba by było postawić po jednym na przej¶ciach. :hmm:

Kawa
25-10-2003, 08:03
A gło¶niki?? Podejrzewam ze lepiej nagła¶niaj± niz megafony a i tak ludzie na skrajnych sektorach nie ¶piewaj±

Gło¶niki słychać tylko na dole, na górze wogóle. Trzeba by było postawić po jednym na przej¶ciach. :hmm:
Jesli ludzie na dole słysz± co się zarzuca to zaczynaja spiewać, a wtedy ludzie z góry podłapuja i wszyscy razem spiewaj± jedna melodje. tylko czemu to w prakatyce nie wychodzi :hmm:

marecki
25-10-2003, 08:10
A gło¶niki?? Podejrzewam ze lepiej nagła¶niaj± niz megafony a i tak ludzie na skrajnych sektorach nie ¶piewaj±

Gło¶niki słychać tylko na dole, na górze wogóle. Trzeba by było postawić po jednym na przej¶ciach. :hmm:

wiesz kibice Legii maja taka mala "wade" ,ze po bramkach bardzo ekspresyjnie wyrazaja swoja radosc ;) ...az strach pomyslec co by sie stalo z tymi glosnikami ,po strzelonych przez Legie golach np. na Amice albo Wisle :D

pijak
25-10-2003, 10:48
weĽmy sobie np. taki mecz ostatmi w Plocku. Było nas ok. 2500 czyli o ok. połowe mniej niż zwykle na Żylecie. Nie uwieże że w Płocku nie było słychać tego co ¶piewali¶my w 1-szej połowie przed bramk± dla Legii. Mimo wszystko jak sie rozgl±dalem za siebie, to bardzo dużo ludzi po prostu sie tępo patrzyło w murawe!!! Na Legii jest podobnie, Zbyt niewielu sie chce ¶piewać. Nawet jak słychać co jest ¶piewane wiekszo¶ć po prostu milczy... Mi sie wydaje że tu jest klucz do sukcesu... Nie trzeba dżeć japy, wystarczy że większo¶ci sie zachce, i bedzie git.
Zdażaj± sie momenty że porwani zajebist± sytuacj± na boisku, trybuny wpadaj± w "trans" i wtedy wszyscy ¶piewaj±... Trzeba zrobić tak, żeby ¶piewać całym sektorem nie zależnie od wyniku, tego trzeba ludzi nauczyć
amen :)

PRASKI
25-10-2003, 16:09
weĽmy sobie np. taki mecz ostatmi w Plocku. Było nas ok. 2500 czyli o ok. połowe mniej niż zwykle na Żylecie. Nie uwieże że w Płocku nie było słychać tego co ¶piewali¶my w 1-szej połowie przed bramk± dla Legii. Mimo wszystko jak sie rozgl±dalem za siebie, to bardzo dużo ludzi po prostu sie tępo patrzyło w murawe!!! Na Legii jest podobnie, Zbyt niewielu sie chce ¶piewać. Nawet jak słychać co jest ¶piewane wiekszo¶ć po prostu milczy... Mi sie wydaje że tu jest klucz do sukcesu... Nie trzeba dżeć japy, wystarczy że większo¶ci sie zachce, i bedzie git.
Zdażaj± sie momenty że porwani zajebist± sytuacj± na boisku, trybuny wpadaj± w "trans" i wtedy wszyscy ¶piewaj±... Trzeba zrobić tak, żeby ¶piewać całym sektorem nie zależnie od wyniku, tego trzeba ludzi nauczyć
amen :)

no wła¶nie, osoby które chc± ¶piewać s± za bardzo rozproszeni, jak nie słysz± co ¶piewa R. to zarzycaj± cokolwiek i dlatego powstaje chaos
:/

wystarczy że ¶piewaki zbior± się jak najbliżej R. a ci mniej aktywni kibice pójd± sobie na skrzydła i będzie gitarra :)

el majoneze
26-10-2003, 14:19
taa..ale to nie wyjdzie bo wszyscy chca stac pod yorkiem nawet Ci co nie spiewaja..moim zdaniem Ci co stoja na G spiewaja z reguły to co R gorzej jest z sektorami obok takze dlatego ze po prostu tam nie słhac co zapodaje R..dlatego gdyby np. zrobic jeszcze 2 gniazda i tam postawic np.M. i tego tych typkow ktorzy sa we 3 zawsze na gniezdzie to było by git..przeciez takie gniazdo to chyba nie jest wielki wysilek?? :)

Stolar
26-10-2003, 15:28
.....u nas jest dokladnie ten sam problem.....po bokach sektora prowadzacy doping jest nieslyszalny, a megafon dopiero zaczynamy wprowadzac......tak jak juz ktos pisal megafon mozna dostac za ok. 300-350 zl.

wydatek niemaly ale rzecz cholernie przydatna

Boulogne
31-10-2003, 21:08
Siema,

Może któ¶ z Was orientuję się gdzie można kupić megafon taki jak mamy na żylecie i ile kosztuje? Tak swoj± drog± przydałyby się jeszcze 2 sztuki aby poprawić doping na otwartej.

Pozdro. ;)

Megafony nie byłyby potrzebne gdyby wszyscy słuchai R a nie zarzucali swoje piosenki.

Gdyby wszysvy słuchali R to by¶my spiewali " Kto¶ jest w krzakach..." cwaniaczku, nie mozna sie ograniczać do Różyka,ale to spoko ziomek jest.